Filmul "Captivi": recenzii, povestiri, actori și roluri

În zilele noastre nu este atât de ușor să surprinzi privitorul cu un film cu adevărat original care te poate ține în suspans. Chiar și regizorii destul de bine-cunoscuți au reușit de mult să "se rostogolească" până la un nivel destul de scăzut și auto-repetări. Ei nu pot oferi publicului ceva nou din cauza lipsei de idei proaspete. În mod special trist este genul de "thriller".

În anii `90, thrillerele s-au bucurat de o popularitate extraordinară, deoarece au existat mulți tineri regizori care nu se temeau să experimenteze. Au creat povesti originale, nu remakeuri numeroase. Au fost create astfel de canoane ale genului "Tăcerea mieilor", "Șapte", "Jocul" și multe alte opere semnificative ale genului. Dar, odată cu apariția secolului XXI, situația a devenit din nou extrem de regretabilă. Au existat o mulțime de thrilleri mediocre pentru tineri, dintre care majoritatea nu au fost recunoscute chiar de fanii cei mai înstăriți ai originalului. Dintre lucrările cu adevărat de succes din ultimii ani ar trebui să evidențieze "Fata cu Dragon Tattoo", "The Departed", "Oldboya" și "Mulholland Drive". Toți ceilalți, de regulă, au privit din nou și nu au găsit glorie în audiență.

Și doar recent a apărut un nou director talentat care nu se teme să meargă la experimente. S-au dovedit a fi Denis Villeneuve, originar din Canada, care sa mutat la Hollywood acum patru ani. În acest timp, el a reușit să se dovedească a fi un stăpân al noului thriller. Cea mai notabilă lucrare a autorului a fost filmul "The Captive", recenzii despre care, în majoritate, chiar entuziast. Despre el și vor fi discutate în articolul nostru.

recenzii captive de film

"Captiv": complotul filmului

În centrul terenului se află un bărbat de vârstă mijlocie numit Keller Dover. El a condus cea mai obișnuită și mai puțin cunoscută viață până la întâlnirea cu un adevărat coșmar: fiica sa de șase ani a fost răpită. Împreună cu prietenul ei au dispărut, de asemenea. Tatăl meu a fost îngrozit și sa întors imediat la poliție. Dar timpul trece și nu au fost găsite informații despre fetele dispărute. Singura dovadă este o vagonă dărăpănată care stătea în curte exact în momentul în care fetele jucau pe stradă.

Ancheta este efectuată de un detectiv cu experiență Locke, care a tratat în mod repetat cazuri de acest tip. În cele din urmă, într-un timp destul de scurt, el reușește să-l găsească pe proprietar și să-l ducă în custodie. Numai ca rezultat al investigației a ajuns la concluzia că dovezile privind arestarea nu au fost suficiente. Câteva zile mai târziu, suspectul a fost omis. Tatăl era lângă el însuși cu furie și se hotărî să ia lucrurile în mâinile lui. Dar cât de departe poate să meargă?

Filmul "Captive" este pozitiv pentru o poveste minunată și interesantă. În ciuda faptului că la prima vedere poate părea primitivă și neinteresantă, în realitate totul se dovedește diferit. În această poveste, creată de Aaron Guzikowski, există o mulțime de descoperiri interesante de poveste, precum și de schimbări neașteptate. În ciuda încetinirii generale a narațiunii, filmul arată cu interes de la început până la sfârșit. Care este singura finalitate care va uimi pe oricine decide să se familiarizeze cu imaginea. Și cum sa încheiat filmul "Captivii" (2013)? Nu vom vorbi despre asta, intrucat intregul intreg va fi pierdut. Dar cu siguranță veți fi șocați.

Prizonieri 2013

Denis Villeneuve

Această persoană este reprezentantul tipurilor rare de oameni care, dintr-o cinematografie europeană de artă, au reușit într-o zi să se mute la Hollywood. Ei bine, pentru a fi mai precis, nu a fost destul de bine, și de trei ani de la detectiv dramă capodopera „de foc“, care a fost distins cu numeroase premii și a fost nominalizat pentru premiul „Oscar“ ca cel mai bun al filmului, filmat într-o limbă străină.

Deci, nu e de mirare că producătorii americani și-au îndreptat imediat atenția către Villeneuve. Ca rezultat, trei ani mai târziu a reușit să-și retragă primul film cu buget mare "Captiv". Directorul aflat la dispoziția lui a primit o întreagă galaxie de stele în fața lui Hugh Jackman, Jake Gyllenhaol, Viola Davis și multe altele. Nu fiecare regizor tânăr are o șansă atât de mare de a se dovedi. În cele din urmă, avem unul dintre cele mai bune thrillere ale detectivilor din ultimii ani. Este împușcat într-un stil destul de relaxat, chiar și meditativ. Deci, este greu de potrivit pentru fanii acțiunii continue. Imediat se simte că un om obișnuia să filmeze cinematograful autorului, conceput pentru o vizionare atentă. Fanii unui astfel de film "Captivi" vor dori cu siguranta.

captiv filmul 2013 actori

Alte lucrări ale regizorului

De asemenea, nu putem să nu menționăm că, în paralel cu filmul de mai sus, Villeneuve a reușit, de asemenea, să filmeze un alt film, numit "Inamicul". Ceea ce este cel mai interesant, din nou, rolul principal a fost jucat de Jake Gyllenhaal. Și, trebuie să spun, a fost pe deplin capabil să-și dezvăluie întregul potențial de acțiune. Filmul este în mod serios diferit de cel "captiv", chiar și în ciuda genului similar.

Apoi a venit un alt thriller - "The Assassin", care a găsit un succes considerabil la box-office. Dar, după aceea, din păcate, Denis Villeneuve a decis să-și schimbe viziunea în cinematografie, trecând în categoria regizorilor care lucrează în genul de science fiction.

Cel mai recent, a fost lansat filmul său de succes "Sosire", care a fost nominalizat la Oscar. De asemenea, mai recent, a inceput sa filmeze continuarea cu celebrul cyberpunk "Runner pe marginea aparatului de ras". Dar asta nu este tot: după zvonuri, foarte curând Deni va fi aprobat ca director al noii adaptări a "Dunelor". Deci afacerile sale după "captivi" au urcat cu siguranță pe deal.

"Captive" (film, 2013): actori

O carte de vizită a filmului, datorită căreia "captivii" ar putea câștiga popularitate, este, cu siguranță, distribuția. Așa cum am menționat mai devreme, include exclusiv vedetele de la Hollywood. Unii dintre ei s-au anunțat deja și primesc premii importante, alții doar au dat speranță. Apoi, vom vorbi în detaliu despre cei care au câștigat rolul în filmul "Captiv". Actorii, regizorul și întregul echipaj al filmului (2013), datorită talentului și diligentei, au făcut o capodoperă.

captivi hugh jackman

Hugh Jackman

Începeți cu actorul principal - Hugh Jackman. Această persoană nu are nevoie de o prezentare. Hugh a fost una dintre principalele vedete ale cinematografiei americane de mai bine de cincisprezece ani. El a dovedit că este capabil să lucreze în filme de diferite genuri. În ciuda faptului că multe Jackman este asociat în principal cu rolul Wolverine din franciza infam, el a reușit, de asemenea, să-și îndeplinească mai multe roluri dramatice, inclusiv hituri precum „The Prestige“, „Les Miserables“, „Kate și Leopold“, și multe altele Lucrare pentru care a primit multe premii.

Deci, nu este nimic surprinzător în faptul că în filmul "Captivi" Hugh Jackman a reușit să-și stăpânească talentul fiecărui coleg pe scenă. El a jucat incomparabil rolul unui tată plin de durere, plin de furie. El este gata să meargă absolut la toate pentru a-și găsi fiica iubită. Rolul a fost emoțional și în același timp credibil. În astfel de cazuri, mulți actori se suprapun. Dar Hugh Jackman, potrivit unui profesionist, a reușit să reziste la barul necesar.

captive director

Jake Gyllenhaal

O altă stea a Hollywood-ului, cunoscută de spectatorii noștri. Jake poate fi văzut în filme precum "Donnie Darko", "Brokeback Mountain", "Source Code" sau în recentul serial "Lefty". Ca și Hugh, Jake este un actor versatil care încearcă să nu se blocheze într-un anumit gen.

În "Captivi", el a luat rolul unui detectiv care investighează. A jucat exact așa cum a cerut-o situația. Da, nu există nimic în acest rol. Și cu siguranță nu va coborî în categoria celor mai bune din cariera unui actor. Dar, în același timp, este puțin probabil ca cineva să fi jucat acest rol mai bine decât Jake Gyllenhaal. "Captives" - o realizare reală în filmografia sa.

Paul Dano

Un actor tânăr de la Hollywood, despre care mai recent, aproape nimeni nu știa. Și numai la sfârșitul ultimului deceniu a început să primească roluri mai mult sau mai puțin proeminente în filmele unor regizori majori. În contul său, colaborarea cu Paul Thomas Anderson, Steve McQueen, precum și cu Paolo Sorrentino. În "Captivi" el a avut un rol relativ mic. Dar pentru timpul alocat lui Pavel, Paul a reușit să-și demonstreze pe deplin talentul.

captură captivă

Viola Davis

Aceasta este una dintre cele mai căutate actrite din ultimii zece ani. Cel mai recent, ea a primit în cele din urmă statueta ei meritată pentru Oscar. Dar ea și-a demonstrat cele mai bune roluri cu mult înainte de asta. În filmul "Captivi" Viola Davis a arătat destul de potrivit și sa descurcat perfect cu sarcina actorului.

Taxe în box office la nivel mondial

Filmul a avut un buget solid, în conformitate cu standardele genului, în valoare de patruzeci și șase de milioane de dolari. În ciuda acestui fapt, filmul a fost la box office cu succes. În SUA, filmul a colectat o sumă relativ mică - șaizeci și unu de milioane. Cu toate acestea, colecțiile mondiale au permis să recupereze integral toate costurile pentru producția de filme.

onoruri

După cum v-ați aștepta, filmul a primit o serie de premii destul de prestigioase, precum și nominalizări. Iată o listă cu cele mai notabile dintre ele:

"Saturn":

• Cel mai bun machiaj (victorie).
  • Cea mai bună actriță de sprijin.
  • Cel mai bun thriller.

"Oscar":

• Cea mai bună lucrare a operatorului.

jake jillenhall captive

Fapte interesante despre film

Așa cum se întâmplă adesea, au existat și alți pretendenți la rolurile principale. Și nu toate sunt stele mai mici decât Hugh Jackman și Jake Gyllenhaal. În special, candidații au fost luați în considerare Mark Wahlberg și Christian Bale. Sunt de acord, ai putea obține un tandem destul de neobișnuit. Inițial, rolul principal a fost luat în considerare de Leonardo DiCaprio. Pentru o vreme a fost chiar declarat oficial. Dar, aparent, în anumite privințe nu a fost de acord cu directorul.

Apropo de directori. Inițial, au fost luați în considerare și alți nominalizați mult mai celebri decât Denis Villeneuve. Primul film a fost de a trage Brian Singer, toate bine-cunoscute pentru filmele "X-Men" și "Return of Superman." Dar în acest caz, evident, nu este genul său. Deci, este bine că în cele din urmă, alegerea a căzut asupra unei alte persoane. De asemenea, pentru o perioadă de timp, sa crezut că filmul va fi înlăturat Antoine Fukua - cel mai bun maestru al blockbusterelor de la Hollywood ("Shooter", " "Ziua instruirii" "Lefty"). În perioada în care a fost aprobat pentru rolul regizorilor, Hugh Jackman a fost invitat la rolul principal. Ceea ce este cel mai interesant, în cele din urmă ambii au părăsit proiectul. Și numai un an mai târziu, Hugh a acceptat oferta.

Acest film a fost bine primit atât de critici, cât și de spectatorii obișnuiți. În special, pe resursa populară "Rotten Tomatoes", filmul are un feedback pozitiv de 81%. Este, de asemenea, de remarcat faptul că, la cele mai populare resurse de film, scorul mediu al filmului este de 8/10. Recenzile despre IMBd și "Kinoopiske" sunt, de asemenea, extrem de entuziaști.

Filmul "Captive" (2013), potrivit recenziilor, a fost împușcat într-o manieră destul de neobișnuită pentru thriller. Are totul pentru care spectatorii iubesc acest gen atât de mult, dar în același timp nu este un model reprezentativ pentru el. Directorul a reușit să creeze o intriga care se află în suspans până la sfârșit. Filmul "Captive" este numit o capodoperă, care va merge cu siguranță în istorie.

Potrivit spectatorilor, acesta este un exemplu excelent de a crea un film tensionat, care are o poveste incredibil de gustoasă. Fiecare detaliu este dat o atenție maximă. Astfel, regizorul, în cele din urmă, a reușit să evite inconsecvențele. Filmul "Captive" este numit într-adevăr merită. Este recomandat pentru vizualizarea de către toți fanii genului.

`Cadou`: comentarii. Filmul "Cadou" (2015): complotul, actorii și rolurile`Cadou`: comentarii. Filmul "Cadou" (2015): complotul, actorii și rolurile
Cele mai populare thrillers - rating, descriere și recenziiCele mai populare thrillers - rating, descriere și recenzii
Thrillerele psihologice: cele mai bune filme ale genuluiThrillerele psihologice: cele mai bune filme ale genului