Filmul "Trans": recenzii, povestiri, actori și roluri

Dacă în fața publicului preferat de multe ori un film simplu, cu o poveste simplă și ușor de înțeles, acum supra-simplitate și naivitate în cauza de film mai degrabă de respingere. Oamenii sunt interesați să urmărească dezvoltarea parcelei, pe care le-au văzut deja undeva, iar acest lucru este destul de comună, pentru că multe filme sunt împușcați de model. Astfel de proiecte nu atrag atenția publicului, deoarece, după ce vizionează primele 15 minute, o persoană își poate spune deja ce se va termina.

Moderne regizori de film de clasă mondială preferă să facă un film care are o poveste complexă și răsucite, privitorul ar putea să nu pentru un moment să se rupă de pe ecran, și după vizionarea filmului el a lăsat o mulțime de experiențe noi. Unul dintre acești regizori este britanicul Danny Boyle. În timpul carierei sale lungi și de succes, a făcut multe filme interesante și a obținut cel mai prestigios Oscar din lume în 2009.

Directorul

danny boyle trance

Danny Boyle adesea folosește tehnici non-standard în producția picturilor sale. Rezultatul este o bandă foarte interesantă, cu multe răsturnări aspre. Unul dintre proiectele recente ale regizorului este filmul "Trans", recenziile au fost amestecate, însă proiectul sa dovedit a fi destul de reușit. Acest lucru a fost influențat de mulți factori, iar unul dintre principal este complotul.

genul de transă de film

Filmul "Trans" începe să se dezvolte într-o licitație foarte prestigioasă, unde oamenii bogați vin să cumpere opere rare. Costul loturilor este estimat la milioane de dolari, deci este firesc ca acest lucru să atragă atenția bandiților. Grupul criminal organizat încearcă să fure cea mai scumpă pictură, în valoare de 27 milioane de dolari, iar bandiții o obțin, deoarece unul din angajații licitației este în cote. Cu toate acestea, totul nu merge așa cum a fost planificat.

Angajatul primește o vătămare gravă a capului și uită unde ascunde imaginea. Alți participanți la crimă încearcă să-l facă să-și amintească, dar se dovedește a fi inutil și ei decid să caute ajutor de la un maestru al hipnozei.

complot al transă filmului

La sesiunea de hipnoză, care este condusă de o fată pe nume Liza, protagonistul încă nu bănuiește nimic. El crede cu sinceritate că știe unde este imaginea și că vrea să o găsească. Cu toate acestea, mai târziu, se dovedește că totul este complet diferit decât pare. Ciclul evenimentelor și amintirile neașteptate trag eroii și este deja neclar cine în acest sistem este un adevărat criminal ...

Actori și roluri

actori de film de transă

Filmul "Trans", recenzii ale cărora se contrazic adesea, indiferent de ce, sa dovedit a fi foarte interesant și interesant, iar în multe privințe este meritul actorilor. Toți au jucat foarte bine, personajele s-au dovedit a fi strălucitoare și carismatice. Ei doresc cu adevărat să simtă în timpul vizionării. Deci, care actori din filmul "Trans" au fost selectați pentru rolurile principale?

James McAvoy

james mack transă

Actorul scoțian James McAvoy are o carieră foarte ocupată. A jucat într-un număr mare de proiecte de succes, dintre care multe sunt cunoscute în întreaga lume. Cele mai semnificative au fost astfel de filme ca "Inside Sunt Dancing" (2004), "Atonement" (2007), "X-Men: Zilele Future Past" din cariera actorului (2014) și "Split," (2016). Cu toate acestea, trebuie remarcat faptul că, indiferent cât de bine în filmele anterioare, James McAvoy, „Trans“ este una dintre cele mai de succes picturile sale.

James sa născut în orașul scoțian Glasgow. A crescut într-o familie bine pregătită, în ciuda faptului că părinții săi au divorțat și aproape toată copilăria pe care a petrecut-o cu bunicii săi. Înainte de a deveni actor, James a fost de gând să meargă la Marinei, dar mai târziu a abandonat ideea. Îi plăcea muzica încă din copilărie și chiar a studiat la Academia Regală de Muzică și Dramă din Scoția, iar sora sa se află acum într-un grup muzical cunoscut.

Filmul "Trans", actorii cărora joacă destul de bine, sa dovedit a avea succes în mare parte datorită talentului lui James, care joacă rolul principal. Caracterul său este cel mai dificil, deoarece își pierde adesea memoria și se comportă destul de diferit pe tot parcursul filmului. Cu toate acestea, actorul sa descurcat foarte bine, este interesant sa ma uit. Caracterul este bine dezvaluit datorita unui joc de aventura increzator.

Vincent Cassel

film trans reviews

Numele actorului francez Vincent Kassel Este cunoscut, probabil, fiecărei persoane care înțelege cel puțin puțin despre cinema. Acum are 50 de ani, iar în spatele lui este o experiență uriașă și un număr mare de filme de succes. Printre cele mai faimoase pot fi identificate în filme precum "Hate" (1995), "The Black Swan" (2010), "Crimson Rivers" (2000) și "Doisprezece Ocean" (2004).

Numele real al actorului este Vincent Croschon. Este eliminat sub un pseudonim creativ. Este demn de remarcat faptul că Vincent a primit la un moment dat o educație de circ și a fost un adevărat maestru al acrobației.

În proiectul "Trans" (film, 2013) actorul joacă antagonistul protagonistului, persoana care este organizatorul grupului criminal. Rolul său este foarte sumbru și se poate spune chiar că Vincent joacă un răufăcător, care nu este obișnuit pentru cariera sa de actorie. Cu toate acestea, rolul actorului sa descurcat foarte bine, creând un caracter destul de atmosferic.

Rosario Dawson

trans film 2013

American Rosario Dawson este cel mai puțin cunoscut dintre cele trei personaje principale, dar va fi cu siguranță mai familiar iubitorilor de film ca uchuvstvoval în mai multe proiecte de profil înalt cu regizori de renume. Printre cele mai renumite filme cu actrita poate fi identificat filme precum "Seven Pounds" (2008), "Eagle Eye" (2008), "Death Proof" (2007) și "Sin City" (2005).

Actrita sa nascut intr-o familie saraca. Fata îi plăcea să cânte din copilărie, dar ulterior a decis să aleagă un film. Rosario aduce o fiică adoptivă, pe care a luat-o de la orfelinat.

În filmul "Trans", Rosario Dawson joacă un psihoterapeut, un maestru al hipnozei, la care personajul principal ajunge la recepție. Ulterior, se pare că valoarea acestui personaj în jaf este mult mai mare decât participanții asumați. Actrita arata foarte bine in rolul ei si face publicul sa simta cu adevarat caracterul.

Filmul "Trans", al cărui revizuiri sunt pozitive și negative, nu au fost foarte scumpe, dar calitatea benzii sa dovedit a fi făcută la cel mai înalt nivel. În multe privințe, acest lucru a contribuit la talentul regizoral al lui Danny Boyle, dar este de remarcat faptul că efectele speciale ale filmului sunt realizate la un nivel decent, deși acestea nu sunt atât de mult.

Filmul „Trans“, un gen care poate fi definit ca un thriller, atinge aproape de la primele secunde și nu dă pe ecran în timpul întregului două ore. Pentru mulți spectatori scenariul părea prea complicat, chiar și ilogic. De fapt, există un adevăr în acest sens, pentru că, odată cu unele acțiuni ale eroilor, nu se poate explica. Cu toate acestea, până la sfârșitul benzii totul se încadrează în loc, dar pentru a înțelege pe deplin ce se întâmplă, trebuie să te uiți foarte atent.

Unele răsturnări se întâmplă atât de neașteptat încât mulți spectatori nici măcar nu înțeleg ce se întâmplă cu eroii. Este real sau doar un vis? Este foarte greu să prind frontiera, dar pentru privitorul atent, totul devine rapid clar.

Mulți dintre cei care au părăsit filmul "Trans" consideră că nu înțeleg nimic și că nu-i plăcea deloc filmul. Destul de des este suficient, pentru că unii spectatori sunt pur și simplu folosiți pentru comedii simple și filme romantice, deci nu sunt gata să perceapă ceva mai complicat.

Dacă vorbim despre cei care sunt mult mai deschisi față de deciziile îndrăznețe ale regizorului, este demn de remarcat faptul că astfel de oameni i-au plăcut filmului. Este într-adevăr un pic cam complicat, dar dacă vă uitați atent, totul va fi clar și, prin urmare, chiar mai interesant.

În concluzie

În general, "Trans" (filmul 2013) este un proiect foarte interesant. La ea au participat actori cunoscuți care au creat personaje carismatice și vii. Este recomandat cu siguranță să vezi pe cei care sunt obosiți de banalitatea din film și vrea să-și petreacă timpul pe ceva mai interesant. Printre toate filmele pe care Danny Boyle le-a împușcat, "Trans" are un loc destul de demn.

Danny Boyle: Filmografie, Carieră, Viață privatăDanny Boyle: Filmografie, Carieră, Viață privată
Danny Boyle: FilmografieDanny Boyle: Filmografie
Filmul "The Beatles". Actori, roluri, complotFilmul "The Beatles". Actori, roluri, complot