Melodrame japoneze: recenzie, caracteristici, parcele

Japonia a fost întotdeauna considerată o țară cu o istorie misterioasă și o ordine strictă. Valorile lor culturale și morale sunt foarte diferite de părerile europene moderne. Prin urmare, cinematograful japonez câștigă din ce în ce mai mult popularitate în rândul tinerilor și nu numai. Melodramele japoneze sunt cele mai atractive și mai interesante. Este această direcție a cinematografiei care transmite cel mai bine mentalitatea japonezilor. Actorii încearcă să transmită cât mai mult emoțiile iubirii, durerii și dezamăgirii. Acest lucru este exprimat în expresii faciale, intonație și ambiții interne. Nu este surprinzător că, urmând anime-ul, melodramele japoneze câștigă o astfel de popularitate.

Memoriile unui geisha (2005)

Filmul povestește despre soarta fermă a unei fete pe nume Sayuri, care, ca un copil, merge în casa unei geișe, unde îi sunt învățate toate abilitățile unei geișe. Timpul trece și fetița se transformă într-o femeie frumoasă și atrage un număr foarte mare de opinii ale unor bărbați bogați. Melodramele japoneze

În anii 1930, în Japonia, priceperea geișei a fost considerată o artă reală și întruchiparea adevăratului feminitate și frumusețe. Și Sayuri devine o adevărată celebritate în orașul său. Fiecare om este gata să plătească bani pentru a petrece timp cu ea. Însă Comoara este complet neinteresantă, pentru că în inima unei fete există o dragoste pentru cineva cu care nu va mai fi niciodată.

Această melodrama japoneză de film vă permite să vă plimbați în jurnalul personal al unui reprezentant al culturii antice și să trăiți împreună cu ea în toate momentele vieții ei.

Casa goală (2004)

Această melodrama spune povestea unui tip care folosește locuința altcuiva pentru timpul lipsit de proprietari. Cu ajutorul anunțurilor lipite, tipul verifică dacă casa este goală. Și dacă norocul este de partea lui, atunci el trăiește acolo pentru o vreme, dar nu pierde timpul. Repară lucrurile sparte și curăță, chiar și spălările, dacă este necesar. La sosirea proprietarilor, tipul ajunge pe motocicleta sa și pleacă să caute un nou paradis.Melodramele japoneze despre dragoste

Odată stabilit în casă, nu observa gazda tăcută. Dezamăgit în viața de familie, o fată care suferă continuu bătăi și trăiește în frică. Apoi alegerea momentului, tipul îl salvează pe fată și își ia viața.
Acesta este un bun exemplu pentru modul în care melodramele japoneze pot fi resimțite emoțional. Pentru întregul film, eroina nu rostește nici un singur cuvânt.

Fiind cu tine (2004)

Într-o zi, o tragedie vine în viața unei tinere familii. Soția și mama iubitei lui Myo sunt pe moarte. Lăsând soțul și fiul singuri cu tăcere și durere. Soțul se învinuie în mod constant pentru ceea ce sa întâmplat soției sale. La urma urmei, un om are probleme de sănătate și o natură dificilă. Fiul se învinovățește de faptul că și-a pierdut mama. Mio lasă fiului său o carte în care scrie că a mers departe de stea.

Într-o zi, după o plimbare de seară, găsesc o femeie care se ascunde de ploaie sub coroana copacului. Film japonez de melodramaDintr-o dată ei încep să-și dea seama că acesta este mortul lor Mio. Fata găsită nu-și amintește nimic despre ea însăși. Fiul crede că totul este în carte și poate că este mașina timpului.

O melodrama uimitoare spune despre iubirea adevărată, care poate supraviețui pe toate. Un complot fascinant și un rezultat mai fascinant nu va lăsa privitorul indiferent.

Scrisoare de dragoste (1995)

Soțul principalului heroină Hiroki a murit în munți acum câțiva ani, dar fata încă nu poate face față amărăciunii pierderii. Chiar și într-o relație cu un tip nou, o fată nu-și poate uita soțul decedat. La un moment dat, ea găsește adresa casei fostului domiciliu al soțului ei. Melodramele japoneze despre dragoste

Din anumite motive, fata are o dorinta puternica de a scrie o scrisoare. Ea înțelege că vechea sa casă a fost demolată de mult timp și toate acestea nu au rost, dar dintr-o dată primește o scrisoare de răspuns cu semnătura soțului ei în mod neașteptat.

Melodrama japoneză despre dragoste întotdeauna muzica Fermecatoare diferite si absorbind atmosfera filmului „Scrisoare de dragoste“, nu numai că face să se simtă toate emoțiile personajelor, dar, de asemenea, în anticiparea, așteptați pentru dezvoltarea în continuare a parcelei.

Turul castelului (2004)

Nu numai Filme japoneze industria este fascinată de profunzimea experiențelor emoționale, dar și de unele desene animate anime. Acțiunea de complot a desenului animat are loc într-o lume paralelă, unde magia merge mână în mână cu progresul. Tânără, Sophie, de asemenea, nu reprezintă, pe măsură ce viața ei se va întoarce, când în oraș va ajunge un loc de mers pe jos al vrăjitorului misterios, pe numele lui Haul. Odată ce se întorc acasă la fată, doi soldați încep să moară și apoi cel mai faimos vrăjitor, despre care întregul oraș șoptește, vine la ajutorul ei. Ea se îndrăgostește sincer cu el și brusc devine încurcată în aventuri incredibile. O vrăjitoare vrăjitoare o transformă într-o bunică veche și slabă, dar fata nu o oprește.

Melodrama japoneză

Chiar dacă melodramele japoneze despre dragoste, prezentate în filme, sunt mai relevante. Anime - "Castelul de mers pe jos" nu va lăsa pe nimeni indiferent. Această aventură fantastică cu o poveste interesantă vă va face să vă plimbați în lumea incredibilă de magie, nedreptate și iubire puternică. Acest desen animat a fost apreciat și a participat la nominalizarea la Oscar.

Te iubesc (2006)

Această poveste de dragoste are loc la universitate, unde, la admitere, tânărul Makato se cunoaște cu Shizuru. La sfârșitul ceremoniei, fata a încercat cu disperare să traverseze drumul, dar șoferii nu au o dorință, atunci tipul o vede prima dată și o prietenie adevărată este legată între ei. Ei își dedică mult timp unii altora, comunică și se distrează. Makato îi învață pe Shizuru arta fotografiei și își învinge abilitățile în pădure, organizând sesiuni foto. Dar vine momentul în care Makato are o fată. Shizuru este foarte ofensat și ea încearcă să devină cea mai uimitoare fată cu orice preț. Tipul crede că eo glumă a unei alte prietene.

Această poveste despre doi tineri va afecta toate corzile sufletului privitorului său. Privind la această imagine, puteți spune cu siguranță că a fost martor la o atmosferă incredibilă de iubire și la emoții inexprimabile.

Înainte de a ne apuca de treabă în lumea incredibilă a industriei filmului japonez pentru a se asigura că melodrama japonez, a cărui voce nu este întotdeauna fericit, confortabil pentru tine si textul original nu este traducere slabă deformată. În caz contrar, puteți să pierdeți momentele importante pe care filmatorii încearcă să le transmită în filmele lor.

Lista celor mai bune melodrame ruse - un cadou real pentru doamnele senzualeLista celor mai bune melodrame ruse - un cadou real pentru doamnele senzuale
Melodramele interne: de ce așteptați publicul slavMelodramele interne: de ce așteptați publicul slav
Ororile japoneze sperie cel mai multOrorile japoneze sperie cel mai mult