Filmul de orori "Vrăjitoarea lui Blair": recenzii, actori

Scenele de film strălucitoare și pline de viață despre tinerii care se întâlnesc într-un weekend periculos, în timpul căruia încep să se întâmple tot felul de diavoli, nu își pierd popularitatea și relevanța. Prin urmare, acest subiect nu încetează să redeschidă mintea creatoare de film ultima jumătate de secol, un exemplu convingător - filmul „The Blair Witch Project“ (1999) și continuarea acestuia, „The Blair Witch Project“ (2016).vrăjitoare de la recenzii blair

Panglică originală

În ultramalobyudzhetnye caseta internă de birou ($ 22,000) și superprofitable ($ 248639099) "The Blair Witch Project" a fost adaptat din titlu de groază cu subtitlul "proiect,". Poate că distribuitorul intern pur și simplu nu-i plăcea cuvântul "proiect". În original, pictura a fost numită "Proiectul despre vrăjitoarea lui Blair".

Imediat după eliberarea benzii de laminare la un nivel scăzut clasament IMDb: 6,40 cult a câștigat și a fost inclus în lista de groază cele mai de succes, a câștigat un loc onorabil al șaselea între „Alien“ și „Rosemary Copilului“. Acest fapt a provocat o reacție mixtă din partea comunității cinematografice, deoarece "Blair Witch" a primit recenzii mixte. critici agresive la minte au caracterizat activitatea tinerilor regizori și scriitori Eduardo Sanchez si Daniel Myrick nu numai, practic, teribil, dar, uneori, sincer imagine plictisitoare.vrăjitoare din noul capitol

Filmul "The Blair Witch Project" are un teren simplu, în conformitate cu care, la începutul lunii octombrie 1994 student la Trinity cineaști Heather Donahue, Joshua Leonard si Michael C. Williams a trimis într-un tufiș dens de lemn din Maryland, pentru a trage un film documentar - cursul de lucru pe o legendă locală. Legenda inspirat Vrajitoarelor din povestea vieții lui Blair. De atunci, copiii nu se mai vede doar în filme filmate de ei au fost găsite după un an, care, de fapt, oferă atenția privitorului, care a venit la spectacol de groază, „The Blair Witch Project“.

Recenzile, evidențiază imaginea, nu au fost determinate de conținut, de merit artistic, de joc al unui actor, ci de metoda de transfer a teribilului. Potrivit definiției experților cinematografiei, imaginea nu este o serie vizuală, ci emoțiile pe care le-a experimentat observatorul, plasându-se în mod inconștient în locul personajelor. De aceea, groaza "Vrăjitoarea lui Blair" (lansată la 25 ianuarie 1999) a avut un impact puternic asupra publicului.Vrajitoare din Blair 2016

dispărut

În contextul campaniei publicitare, toți artiștii implicați în producția filmului de pe IMDB.com au fost menționați ca "dispăruți, presupuși morți". Apropo, ansamblul actorului de pe caseta "Vrăjitoarea lui Blair" a primit simpatie de la respondenți. Cei care au creat proiectul au împovărat foarte mult povara pe umeri, conducându-i mult în căutările lor de film.

În plus, artiștii interpreți sau executanți trebuiau să acționeze ca operatori, trebuiau să improvizeze în mod constant. De câteva ori în timpul zilei de filmare, regizorii și-au scris "dorințele" pe foi separate, le-au pliat cu grijă și i-au dat pe fiecare actor în mâini, astfel încât alții să nu bănuiască ce a fost scris de la colegi. Astfel, autorii au reușit să obțină efectul extraordinar al confuziei și pierderii printre personajele ororilor "Vrăjitoarea lui Blair".

Comentariile privind astfel de metode creative de lucru sunt foarte controversate. Unii autori, colaboratori, nu apreciind directorii de inovare, actorii acuzați în transformarea caracterelor lor în filme tipic erou categoria B, care este doar rulează în jurul valorii, strigând cu voce tare, care se încadrează, în general, în orice mod posibil de a merge nebun. Deosebit de frapant a fost faptul că în această atmosferă de frică și disperare, personajele continuă să pătrundă cu prudență, fără a încerca să scape de echipament.Vrajitorul filmului din blair

Ansamblul actorilor

În ciuda notificărilor autorilor despre moartea lor tragică și bruscă, actorii benzii, purtând aceleași nume ca și eroii lor, au fost apoi filmați activ în multe filme.

Heather Donahue, a dobândit popularitate la nivel mondial dupa ce a participat la o „vrăjitoare“, iar mai târziu a jucat in proiectele de „The Outer Limits“, „furata“, „Morga.“ Cel mai recent, cântăreața a fost văzută printre distribuția ansamblului "În Philadelphia este mereu însorită".

Joshua Leonard înainte de a participa la oroarea Myrick și Sanchez a reușit să ia parte la producerea de picturi neclaritatea Nebunie, și apoi până în 2005, au acționat în mod activ. Se filmogarfii apar în urma benzi: "Bărbați de onoare", "live din Bagdad", "cel mai rău nu se întâmplă", "House of Fear", "set", "Ax" și "absolvire". Apoi, Leonard a decis să se încerce în domeniul regie și regizat filmul de scurt metraj Tineretul în noi, dar încă a revenit la întruparea actorului și a jucat un rol major în filmul „Și râsete, și păcat“ (2009)

Pentru Michael S. Williams nu a fost filmul de debut "Vrăjitoarea lui Blair". Actorii-colegi au remarcat profesionalismul său. În contul artistului de pe caseta "Bătălia în deșert", "Străinii", "Fără urmă", "Pe scurt", "Sally" și alții. După terminarea procesului de filmare a "Vrăjitoarei", sa întors la seria "Legea și ordinea", care a plecat pentru timpul de producție.ororile vrăjitoare de la blair

"Vrăjitoarea lui Blair" (2016)

Moda pentru pseudocommentalism în genul de groază, în mare măsură stabilită de autorii "Vrăjitoarei" din 1999, este acum inexorabil de nerăbdătoare. Recepția regizorului, numită filmare găsită, a deranjat sincer spectatorul și nu mai pare atât de originală, creând în telespectatori un sentiment al realității acțiunii. Cu toate acestea, pacientul este mai probabil să fie în viață decât mort, iar după 15 ani franciza a mai spus încă un cuvânt - în 2016 a existat o "Vrăjitoare de Blair" cu subtitlul "Nou Capitol".

Al treilea rând

Formal, noul „Witch“ este a treia parte, deși criticată pentru perfecție a doua în acest moment doar câteva amintesc kinogurmany, astfel încât filmul în 2016, în ceea ce privește complot - este un produs independent, care nu necesită cunoștințe suplimentare din prima bandă. În același timp, cea mai strălucitoare tânăr horrormeyker timpul nostru Adam Wingard ( „Ai terminat!“, „Oaspeți“, „V / H / S“), care arată creativitatea de invidiat, curaj și inventivitatea, reușesc să introducă în imagine o mulțime de referințe la original oroarea, dar ei foarte subțire, neprevăzute. Dar, în ciuda preciziei în munca și profesionalismul creatorii de „The Blair Witch Project: un nou capitol“, a primit un rating scăzut de IMDb: 5,40 și o mulțime de critici din partea profesioniștilor și a cetățenilor.vrăjitoare de data de eliberare blair

Al doilea în sens

Pe fundalul noului horror este o continuare directă a imaginii originale.

În 2015, James Donahue (James Allen McKune), vizionând în Youtube un clip din coliba barajului, observă într-una din cadre o oglindă cu reflexia surorii dispărute. Tipul a căutat vreun indiciu de ani de zile să vină la traseul surorii dispărute din pădure (personajul principal al primei imagini). James decide apoi să meargă să caute pentru ea, el este însoțit de un prieten, un regizor de student Lisa (Calista Hernandez), și cel mai bun prieten Peter (Brandon Scott) și prietena lui (Corbin Reid). Deja la sosirea la destinația expediției lor este completată cu mai multe doi participanți - experți în legende locale (Wes Robinson, Valorie Curry), care acționează în calitate de ghiduri.vrăjitoare de actori blair

Avantajele imaginii

Printre avantajele benzii "Vrăjitoarea lui Blair: Un cap nou", criticii au numit casting mai des decât alții. Toți tinerii talentați care au participat la realizarea proiectului nu sunt foarte cunoscuți de public. În faimoasele picturi, numai Valori Kerry, care a jucat rolul secundar al vampirului în Twilight, a fost văzut. Prin urmare, în timpul vizionării, privitorul nu are un plan asociativ și impresia că eroii altor imagini au trecut prin pădure. În același timp, toți actorii nu au profesionalism, se comportă în mod adecvat și realist atât în ​​episoadele de zi cu zi, cât și în momentele critice. Prin urmare, personajele filmului îi determină pe observator, dacă nu simpatia, atunci simpatia este neechivocă.

rezumat

Autorii noii "vrăjitoare" știu foarte bine cum să-i facă pe spectatori să se teamă: eroii-adolescenți au devenit de două ori mai mulți, iar strigătele lor sunt audibile de două ori mai mult. Pentru toți, noul film extinde în mod semnificativ mitologia vrăjitoarei sinistru, privitorul primește noi informații, deși finalul aduce privitorului mai multe întrebări decât răspunsuri. Poate autorii lasă trilogia o șansă de a deveni un quadrology? Timpul va spune.

Filme de groază din anii 2000. Lista celor mai buneFilme de groază din anii 2000. Lista celor mai bune
Topul filmelor de groază grote: top 10Topul filmelor de groază grote: top 10
Blair Brown este o actriță populară de teatru și cinemaBlair Brown este o actriță populară de teatru și cinema