Filme despre Apocalypse: o listă cu cele mai bune descrieri, povestiri și recenzii

Scenariile variate pentru dezvoltarea Apocalipsei au fost prezentate din ce în ce mai mult telespectatorului de către toate cinematografele, iar munca lor este ruperea înregistrărilor taxelor de box office. Există o mulțime de teorii care explică de ce un om de pe stradă îi plac filmele despre Apocalipsa. Lista celor mai bune imagini ale acestui accent tematic conține casetele diferiților regizori, însă nota lor este invariabil ridicată.

Descărcări psihologice

Una dintre teoriile care explică atractivitatea ecranului final al lumii este că oamenii se vor uita la catastrofa globală și consecințele ei pentru a se asigura de capacitatea lor de a supraviețui și de a susține totul. Mulți creatori de film de la Hollywood care lucrează cu acest sub-gen, susțin că munca lor îi ajută pe telespectatori să se relaxeze, oferind o ușurare psihologică. Această sarcină este stabilită de regizori, făcând filme despre Apocalipsa. Lista celor mai bune 2013-2014. această tendință este urmată. Cu toate acestea, există opinia că filmele individuale demonstrează procesele care au loc în societatea modernă.

filme despre lista apocalipsei celor mai bune

Zombie Apocalipsa

De exemplu, scene cu mulțimi de zombi reprezintă o proiecție a temerilor și temerilor publicului cu privire la ceea ce se întâmplă în lume. Sunt întrebări atât de grave care ridică filme despre apocalipsa zombie. Lista celor mai bune deschide horror-ul feeric "Războiul lumilor Z" (2013). producător Mark Forster a făcut un proiect care este aproape și interesant nu numai pentru fanii genului, ci și pentru filosofi, psihologi și sociologi - un film despre apocalipsa zombie. Stăpânesc una după alta predarea armadelor de creaturi agresive, al căror scop este mușcătura și contaminarea celorlalți. Supraviețuitorii încearcă să găsească un remediu pentru o pandemie. Se pare că totul este standard, dacă nu de spus - trib, dar, după cum spun recenziile, filmul este un film de protest împotriva aroganței omenirii, dorința sa de perfecționism pernic. Acest film, uneori ciudat, uneori infricosator si undeva in mod neasteptat de ironic, va fi in curand completat cu continuarea "Razboiul Lumilor Z 2". Nu vă scufundați în filme de uitare despre Apocalipsa. Lista celor mai bune se completează în fiecare an.

Opusul succesului "Războiul lumilor Z" poate fi numit filmul "Reporting: Apocalypse" (2014). Autorul cu o scrisoare de capital, regizorul și scenaristul Jaume Balaguero, care a lucrat la primele două părți, dezvoltând o direcție unică în genul de groază, sa supraestimat în mod clar în această imagine. Se întâmplă, iar acesta este filmul, făcând filme despre apocalipsa zombie. Lista celor mai bune lucrări din Balaguero nu va conduce, dar în compoziția sa încă mai intră. Comentariile telespectatorilor au numit cea de-a patra parte un film groaznic de groază, plin de "Resident Evil". Și criticii filmului au evaluat proiectul ca un "apocalipsă zombie" standard.

filme despre lista de apocalipsa zombie a celor mai bune

Moda pe zombi

Ceva ciudat, pentru că acum o jumătate de secol, numai fanii de poze din categoria "B" sau cunoscătorii cinstiți ai cinematografiei știau despre cine erau așa zombi. Acum există o adevărată zombie-isterie - morții reînviți s-au stabilit ferm în cinematografie. În ultimii 30 de ani, filmele despre apocalipsa zombie au fost filmate în mod regulat. Lista celor mai bune ar fi incompletă fără filme de cult: "28 de zile mai târziu" (2002) și "Bine ați venit în Zombieland" (2009).

Dar, recent, casetele de zombie au început să renunțe la prioritatea thrillerilor mistic, cu participarea spiritelor și fantomelor de diferite nivele. Doar două imagini merită atenția spectatorului în categoria "Filme noi despre apocalipsa zombie". Lista celor mai bune din 2014 este mică: este "Resident Evil 6" și "Scouts against Zombies".

Fructuos 2013-2014

Cele mai bune filme despre Apocalipsa (lista va continua imaginile lansate în 2013-2014), se pare, va răspunde în curând tuturor întrebărilor existențiale ale omenirii. Multe dintre ele au fost înlăturate în perioada de agravare a situației politice din lume și amenințarea potențială a unei catastrofe nucleare.

De exemplu, caseta "Filozofi" (2013). John Huddles, vorbind în proiect ca regizor, scenarist și co-producător, a prezentat o imagine controversată audienței publicului. Conform povestirii, eroii ei - 20 de elevi de liceu și profesor-examinator de filozofie - au jucat scenariul a ceea ce sa întâmplat Apocalipsa nucleară. Conceptul Ideologică și filosofic au stat la baza imaginii, nu doar va verifica imperativul moral și fundamentele morale ale logicii, împingând standardele etice cu pragmaticii de supravietuire - asa caracterizeaza criticii de film recenzii de film. În acest format, filmele despre Apocalipsa sunt rareori făcute. Lista celor mai bune este o dovadă minunată a acestui fapt.

filme despre lista de apocalipsa a celui mai bun 2013 2015

Ziua Groundhog și invazia extraterestră

Următorul este filmul "Fața viitorului" (2014). Regizorul Doug Lyman, însoțit de un grup impresionant de scenaristi, a combinat în proiect două componente clasice - "Groundhog Day" și invazia extratereștrilor. Amestecul a fost perfect. Nu numai că, a reluat cariera lui Tom Cruise, filmul a făcut un mare pas spre jocurile pe calculator - de fapt, nu în stil (funcția de salvare automată). Imaginea este atât de comprimată încât spectatorul nu are capacitatea de a traduce spiritul. Comentarii despre opera lui Laiman sunt scrise în mare parte într-un mod pozitiv, ceea ce nu înseamnă că toate filmele despre Apocalipsa sunt onorate. Lista celor mai bune 2014-2015. Imaginea conține acelea care au fost învins de experți, dar au fost aprobate de către public ("Apocalipsa Pământului" 2015, "Extincția" 2015, "Amenințarea morții" 2015).

filme despre lista de apocalipsa a celui mai bun 2014 2015

Luați în considerare "granița Pacificului" (2013). Fantasticul blockbuster Guillermo del Toro este un spectacol de divertisment cu apă pură, cu un moral inteligibil, atracție de primă clasă. În ceea ce privește divertisment, el a depășit toate superproductii cu buget mare 2013, în același timp, așa cum spun criticii, creatorii au reacționat destul de economisesc sentimentele publicului și nervii (în ceea ce privește numărul de victime). Del Toro nu a jucat doar cu diferiții monștri care au invadat planeta, ci și au dezvăluit caracteristicile și motivațiile personajelor.

filme despre lista apocalipselor zombie din cele mai bune 2014

Polarizarea politicilor

Criticii de film sugerează că procesele de globalizare și polarizarea politicii au un impact direct asupra subiecților pe care se fac filme despre Apocalipsă. Lista celor mai bune picturi (2013-2015) într-o oarecare măsură realizează fanteziile reprezentanților diferitelor părți care visează să distrugă un adversar. Pur și simplu uneori, ca rivali, regizorii folosesc extraterestri sau armate zombie. Dar această tendință este mai pronunțată în picturile din perioada mai târziu: "Battleship" (2012), "The Avengers" (2012), "invazia extraterestră: Bătălia de la Los Angeles" (2011), "Skyline" ( 2010), "Ziua independenţei" (1996), "Battlefield - Pământul" (2000), "Războiul lumilor" (2005) și "Ziua Pământului sa oprit" (2008). Temerile oamenilor și tendințele politice exagera în mod activ toate filmele menționate mai sus despre Apocalipsa. Lista celor mai bune poate fi continuată pe o perioadă nedeterminată.

filme despre lista de apocalipsa a celui mai bun 2013 2014

Factorul economic

Nu numai temerile omului și tendințele politice ridică cererea de filme cu un complot apocaliptic. Un anumit rol este jucat de factorul economic. Producătorii au încetat de mult să adere la orientare numai pe piața internă, toată lumea este dornică de a intra pe piața mondială. În acest scop, sunt selectate proiectele care sunt ideale pentru export. Cel mai adesea, acestea sunt filme despre Apocalipsa cu efecte speciale strălucitoare și scene incitante și interesante, care sunt ușor de înțeles în orice parte a lumii în orice limbă. De exemplu, altele decât cele enumerate mai sus pot servi ca un model: „Caut prieten pentru sfarsitul lumii“ (2012), „Melancholia“ (2011), „Contagion“ (2011), „Media“ (2009) "Fenomenul" (2008), "Blindness" (2008) și "Eu sunt o legendă" (2007).

Cele mai bune filme despre cutremur: o listă, recenzii și recenziiCele mai bune filme despre cutremur: o listă, recenzii și recenzii
Luptători americani: ceas sau ceasLuptători americani: ceas sau ceas
Lista celei mai bune tambur recomandate pentru vizualizareLista celei mai bune tambur recomandate pentru vizualizare