Despre rechinii: o listă de filme, genuri, recenzii și recenzii

Rechinii sunt legați în mod inextricabil de istoria și cultura omenirii, fiind una dintre cele mai înfricoșătoare creaturi de pe planetă. Orice opus al ficțiunii cu participarea lor este imediat atribuit genului de groază, fiecare film dedicat acestora, a priori are cel mai înalt rating dintre orori.despre lista de filme rechinilor

Rechinii înota în cinematografie

Cu toate acestea, regizorii din toate formațiunile continuă să facă filme despre rechini. Lista de filme este actualizată în fiecare an cu noi lucrări. Criticii celebri nu se obosesc să critice directorii moderni pentru o poftă excesivă de cruzime și abundență de sânge, revizuind în mod secret "falcile". Așa sa întâmplat că rechinii, fiind practic cea mai mare legătură în lanțul alimentar, sunt mai mari decât oamenii. Aceasta explică imaginea lor în cinematografia de artă - un prădător care provoacă groază, panică, lacrimi și ură. Înregistrările despre rechini (lista de filme este prezentată mai jos) sunt cel mai adesea reprezentate în genul de groază, deși dacă vă uitați la atacul prădătorului doar din punctul de vedere al proceselor biologice naturale, atunci acesta este un film real de acțiune. Vânătorul de pradă (rechin), victima (omul) - încearcă să scape cu orice preț.filme despre rechinii lista celor mai bune

Imagini video cu un buget semnificativ

Revizuirea filmelor despre rechini, lista celor mai bune este ușor de determinat, este suficient să se acorde atenție bugetului și rating-ului imaginii. Bugetul semnificativ al benzii promite telespectatorilor realismul maxim al evenimentelor care au loc pe ecran, inclusiv chasesuri rapide, fotografiere subacvatica chic si efecte speciale uimitoare. În prezent, cele mai bune filme de incasare sunt trei filme despre rechini. Lista de filme se deschide cu proiectul comun al Singapore și Australia "Tsunami 3D" (buget de 30 milioane dolari). Regizat de Kimball Rendall, el a reușit să filmeze un proiect care are superioritate față de alte filme 3D, care au sufocat recent un ecran de film. Curtea privitorului prezintă episoade cu atipice atac de rechini, cu participarea unor stapani cunoscuți. Potrivit complotului, un grup de oameni din cauza acestui dezastru a fost tăiat din lumea exterioară într-un supermarket practic inundat și dărăpănat. Elementele captivii întruchipat Julian McMahon pe ecran ( "părți ale corpului", "Charmed"), Sharni Vinson ( "Step Up 3D"), Xavier Samuel și Phoebe Tonkin ( "The Secret Cercul").filme despre lista de rechini groază

Puțin mai ieftin, dar nu și mai rău

Dacă încercați să afișați filme scumpe noi despre rechini, lista va fi completat cu încă două proiecte: "Shark Enchanter" și "Jaws 3D". Bugetul acestor picturi este același - 25 000 $ 000. Prima rolă de film, orchestrat de John Stockwell, caracterizat prin faptul că rechinii sunt prezentate locuitori subacvatice destul de adecvate, acestea nu sunt pompate cu tot felul de medicamente si nu suferi mutatii dupa experimente. Ceea ce nu transformă "Spellcaster" într-un gunoi nebun, dimpotrivă, filmul cu Halle Berry - mai degrabă o dramă cu elemente ale unui thriller. Numele celui de-al doilea film îi face pe spectator să se simtă nostalgic cu privire la minunata groază din gen. Asemănările cu finisaje de film din 1979, regizat de David R. Ellis, câinele a mâncat la film de groaza minte, de data aceasta a prezentat stilul său: povestea este acțiuni banale, ilogice ale personajelor este uimitor, setarea în sine este dezgustător. Singurul avantaj al filmului "Jaws 3D" poate fi considerat diversitatea prezentată a speciilor de prădători și a habitatului lor - lac de sare.

Alte filme despre rechini

Lista celor mai bune picturi ale prădătorilor subacvatice vor continua să filmeze "Deep Blue Sea" (1999), "Marea Deschis: victime noi" (2010), "Red Water" (2003), "Sea Open" (2003).

Filmul filmului "Deep Blue Sea" de la regizor Rennie Harlin apare în special sub apă în laboratorul special "Aquatic". Oamenii de știință experimentează creierul mako - un subspecii de rechini mari. Eșantioanele experimentale devin nu numai mai inteligente, dar și agresive, reușesc să se elibereze și să viseze să părăsească stația. Ideea din spatele scenariului este exploatată de multe filme despre rechini (orori). Lista lor este nesfârșită.filme despre rechini și lista de crocodili

Regizorul și co-autorul scripturilor, Andrew Trauki, nu a devenit ticălos în proiectul "Marea deschisă: noile victime". Potrivit povestirii, personajele principale - în mod tradițional un grup de tineri - sunt alese să se relaxeze, să admire peisajul mării, insulei și peisajul marin. Romance se termină în momentul în care iahtul se întoarce și începe un masacru teribil de sângeros. În ciuda fidelității parcelei, imaginea are un rating ridicat și este inclusă în lista TOP a filmelor despre rechinii-ucigași.filme înfricoșătoare despre lista rechinilor [1]

Nu este cinema pentru copii

Nu e de mirare că toate filmele înfricoșătoare despre rechini au un rating MPAA. Lista lor ar fi eronată fără imagini: "O turmă de rechini (2008)," Sharks "(1999)," Hunter of the Sharks "(2001). Un proiect curios în această categorie este filmul "12 Days of Fear" din Africa de Sud (2005) regizat de Jack Scholder, bazat pe evenimente reale. Pe parcursul întregii istorii de observare a rechinilor s-au înregistrat cazuri în care, din motive necunoscute, mulțimi de prădători s-au îndreptat direct spre plajă și au încercat să mănânce gustări. Dintre cei mai cunoscuți actori de film din proiect, numai John Ris-Davies ("Indiana Jones", "Stăpânul Inelelor") a fost luminat.lista de filme despre ucigasii de rechini

Clasicele genului

În istoria industriei cinematografice, au fost filmate un număr infinit de imagini despre rechini. Lista de filme care povestește despre trucurile acestor creaturi subacvatice merită să conducă proiectul "Jaws" din 1975. Produs de David Brown și Richard D. Zanuck a decis să încredințeze atunci încă tânăr, dar deja bine-cunoscut regizor Steven Spielberg impresionant pentru bugetul de timp de 7 milioane de $, și le-a plătit. Succesul cinematografului a depășit chiar și cele mai îndrăznețe predicții. Spielberg a reușit dintr-o lectură mediocră a lui Peter Benchley a creat cel mai intens și mai înspăimântător film despre rechini. O atmosferă de narațiune uluitoare, condusă de divertisment fără precedent și efecte speciale unice, a dat roadele. Spielberg pompat cu ingeniozitate anxietate și teroare, folosind tot felul de tehnici și instrumente: de la impact și șoc (impact brusc asupra psihicului privitorului) pentru a apela percepția mediului nervos. A fost promovat și muzică de John Williams, și pur autor descoperiri regizorale, care a crescut sentimentul de depresie și de instalare profesionale verificate Verna Fields. În continuare, în 1978, 1983 și 1987 au existat trei serii de teribil om-mancator „Jaws 2, 3, 4“, dar nu au putut atinge nivelul filmelor originale, dă naștere în Observare animale, arhetipală, frica mitic. filme înfricoșătoare despre lista de rechini

Videoclipuri reduse

Printre varietatea de imagini despre rechini au sincer filme de mâna a doua, în loc de profituri uriașe adus pierderi uriașe și a eșuat lamentabil la caseta zdrobit remarci caustice de la critici. Printre nu foarte reușite picturi: "Super Shark" (2011), "dinoshark" (2010), "Jurassic Shark" (2003), "Malibu Rechinii" (2009), "Shark în Veneția" (2008). Uneori cauza eșecului devine creatori de imaginatie poate fi reprimat, generând creaturi mitice destul, ca în filmul „cu două capete atac de rechin“ (2012). Există imagini în care autorii gropi de doi prădători (uneori mitice), de exemplu, „Teroarea din adâncuri“ (2009). Există filme despre rechini și crocodili. Lista acestor anchete fantastice despre filme este condusă de "Mega-Shark vs. Crocusaur" (2010).filme noi despre lista de rechini

Criza genului

Recent, o tendință deprimantă este acumularea de impulsuri - filmele despre rechini nu mai sunt filmate. Motivul pentru aceasta sunt verdictele inexorabile ale ecologiștilor, care îi acuză pe creatorii filmului să creeze o omenire însetată de sânge, ostilă imaginii unui rechin. Frica maniacală a acestor locuitori din adâncuri a provocat un val de crimă a acestor creaturi din întreaga lume. Filmele care povestește despre soarta dificilă a rechinilor au devenit mai populare și au cerut încetarea masacrului sângeros. Acum este la modă să protejăm rechinii. Și arta cinematografică continuă să se dezvolte, lăsând un semn semnificativ nu numai în cultura omenirii, ci și în percepția acestor prădători, defăimați anterior de om. Pentru locuitorii Pământului vine o nouă etapă - epoca depășirii fricii și a exploatării rechinilor.

Cât de mult cântărește un rechin: ratingul cel mai multCât de mult cântărește un rechin: ratingul cel mai mult
Cum dorm dormitul rechinului? Caracteristici ale vieții și dezvoltării rechinilorCum dorm dormitul rechinului? Caracteristici ale vieții și dezvoltării rechinilor
Lista celor mai groaznice filme de groază din toate timpurileLista celor mai groaznice filme de groază din toate timpurile