`The Last Witch Hunter`,` Witch Hunters`: recenzii ale filmelor vrăjitoarei

Vânătorii vrăjitoarelor din secolele trecute sunt un subiect care nu îndrăznește niciodată iubitorii de basme mistică. Întreaga epocă a trecut sub egida magiei, atât la lumină, cât și la întuneric. Nu e de mirare că acel timp a inspirat mulți scriitori și poeți să creeze povești de cult. Cinematografia, care se bazează pe idei din acele secole, nu rămâne în urmă.

Recent, un număr mare de filme au apărut pe ecrane largi, unde vânătoarea de vrăjitoare a devenit linia principală a complotului. Și acest lucru se aplică nu numai la blockbusters, chiar serials confiscate pe această idee non-standard. De secole, omenirea a fost fascinată de tot ce este ciudat, mistic și magic, astfel încât chiar și spectatorul modern nu va fi o excepție.

"Ultimul vrăjitoare de vrăjitoare"

Recenziile pentru acest film dau dreptul să îl includă în lista celor mai interesante filme ale subiectelor magice. Acesta este cel mai recent film, pentru că lansarea sa pe ecrane mari a avut loc relativ recent. Și, deși imaginea nu a ajuns în ratingul celor mai bune filme, totuși, complotul și conținutul vizual o fac să merite vizionarea.

Filmul filmului

O serie vizibilă și plină de culoare este ceea ce filmul "The Last Witch Hunter" se remarcă favorabil. Recenzile audienței sunt în mare parte pozitive. Mulți au apreciat imaginea, care joacă un rol important în crearea unui film de calitate despre supranatural.

În centrul complotului se află lupta dintre bine și rău de secole. Evenimentele încep cu mult înainte de nașterea lumii moderne. Odată, oamenii vechi au fost atacați de ciumă, care a adus moartea aproape tuturor sătenilor. Persoanele supraviețuitoare se întâlnesc cu Regina vrăjitoarelor, pentru că ea este responsabilă pentru toate nenorocirile care s-au întâmplat. Cu toate acestea, bătălia decisivă sa încheiat complet neașteptat, unul dintre soldați - Calder - a reușit să-l învingă pe regină, dar a reușit să-l omoare în viața veșnică.ultimele recenzii vrăjitoare vrăjitoare

Toate evenimentele cheie se desfășoară în New York-ul modern. Timp de 800 de ani, Calder a rămas singurul vânător de vrăjitoare care deservea vechea ordine a Sabiei și a Sekira. În ciuda faptului că vrăjitoarele trăiesc în rândul oamenilor obișnuiți, există un tratat pe care nu-l pot face rău magiei cu muritori. Și se pare că vânătoarea de vrăjitoare a devenit un lucru obișnuit pentru Calder, totul se schimbă atunci când mentorul său este ucis cu ajutorul magiei negre antice. Curând, protagonistul devine clar că se pregătește un complot care poate învia regina vrăjitoarelor. Și deși Calder este un vânător experimentat și nemilos, în această afacere are nevoie de ajutor. Și vine din partea inamicului. Tânăra vrăjitoare Chloe este gata să o ajute pe Caldera, pentru că are o putere unică.

ultimul vânător de vrăjitoare îi privește pe spectatoriRolul principal a revenit lui Vin Diesel, care a devenit fata filmului "The Last Witch Hunter". Review-uri de multe cinefililor sunt pozitive, au aprobat această alegere, pentru că actorul a făcut cu întruparea caracterului brutal și cu sânge rece pe marele ecran. În spatele actorului a stabilit mult timp rolul unui erou puternic și curajos. Vin Diesel joacă în principal în filme direcționate mai mult către publicul masculin. Primul film serios a fost filmul "Cronicile din Riddick". După aceea, el a jucat in filmul „Babylon AD“, „Fast and Furious“, și, de asemenea, au luat parte la genul necaracteristică - „Cântăreața asistenta“ comedie Datorită faima excelent ea a făcut față cu rolul Calder in filmul „The Last Witch Hunter“. Comentariile au lăsat o mulțime de filme, au apreciat piesa actorului său.

vanatoare de vrajitoareVânător de vrăjitori cu părul roșu a jucat actrita Rose Leslie. Ea nu apare atât de des pe marele ecran, deoarece este cea mai mare parte implicată în filmarea serialelor. Cu toate acestea, pe seama actriței în rolul celor mai populare filme seriale, printre care se numără „Game of Thrones“, „Luther“ și „Utopia“. Rolul lui Chloe este primul aspect serios al actritei de pe marele ecran. Recenzile despre filmul "The Last Witch Hunter" nu sunt atât de loiale în ceea ce privește alegerea ei pentru rolul unei vrăjitoare. Poate că participarea fericit a crescut doar cei care iubesc si ma uit la serialul TV „Game of Thrones“, în timp ce cinefililor rămase au fost de acord asupra faptului că actrița care joacă vrăjitoare-asistent, ar trebui să fie mai colorat și mai interesant.

Episodic roluri

Destul de ciudat, în acest film despre rolurile secundare puteți vedea actori destul de faimoși. În primul rând, merită menționat jocul lui Michael Caine, care pe bună dreptate poate fi considerat veteran al cinematografiei de la Hollywood. În contul său, o mulțime de roluri uimitoare și, în ciuda vârstei sale considerabile, actorul continuă să ne facă plăcere cu apariția sa pe ecrane. El sa descurcat perfect cu rolul unui mentor intelept, astfel incat aspectul lui a transformat in mod miraculos acest film. Vânătorul în persoana brutalului Wine Diesel și partenerul său Michael Kane au format o tandemă foarte armonioasă.vânător de filme

Un alt actor celebru de la Hollywood, care a jucat un rol episodic, este cunoscut tuturor fanilor "Lord of the Rings". Ilie Wood a întrupat imaginea unui tânăr, dar foarte curajos, care ia fost atribuit lui Calder în numele Ordinului. Și deși personajul său apare pe ecran nu la fel de des cum ar fi vrut, el a adăugat încă o notă de mister la film.recenzii despre filmul ultimul vânător de vrăjitoare

În plus față de stelele de prima magnitudine, filmul a inclus și un actor care este familiar tuturor fanilor seriei cult britanice "Scum". Joe Gilgun a jucat rolul vrăjitoarei, și cu toate că șederea lui a durat 5 minute de forțele în cadru, dar el a lăsat un semn aparte pe povestea picturii „The Last Witch Hunter“. Feedback-ul multor spectatori a subliniat jocul său, deși sa plâns că a apărut pentru o perioadă scurtă de timp.

Opinia publicului

Acest film a fost foarte bine publicat, mai ales multi au mers sa vada "The Last Witch Hunter" in 4dx. Comentariile filmului au fost foarte versatile. Cei mai mulți spectatori recunosc că filmul trece prin și de multe ori nu are sens. Mulți au crezut că ar potrivi doar celor care sunt nebuni despre Vin Diesel. Unii spectatori au fost complet iritați de faptul că actori celebri precum Michael Kane și Elijah Wood au primit o asemenea cantitate de timp de ecran.

Efectele vizuale sunt ceva care poate fi benefic pentru a sublinia filmul "The Last Witch Hunter". Comentariile multora au notat exact imaginea, în timp ce povestea a apărut la spectatori ca fiind slabă. În plus, nu toți au putut aprecia performanții principalelor roluri, dorind să vadă ca personaje centrale ale actorilor de nivel superior.

"Vânătorii vrăjitoarei"

Comentariile despre această imagine, poate, vor fi la fel de contradictorii ca și pe banda cu participarea starului "Forsage". Cu toate acestea, acest film descrie și evenimente magice care vor fi de interes pentru toți iubitorii de basme și fantezie.

Filmul sa bazat pe celebrul basm Hansel și Gretel. Și, deși sursa nu ne spune despre soarta viitoare a personajelor principale, filmul umple acest defect.vânătorii vrăjitoare

În centrul povestirii se află Evul Mediu, vânătoarea de vrăjitoare este în plină desfășurare. Personajele principale - frate si sora - un copil ar putea rezista o vrăjitoare rea, și apoi a decis să se dedice luptei împotriva magiei negre. Zvonurile despre curajos Hansel și Gretel sunt răspândite peste tot în lume, cu viteza luminii, și că primarul orașului a decis să implice fratele și sora lui la deblocarea disparițiile misterioase ale copiilor mici. În timpul vieții sale, fratele și sora au văzut multe vrăjitoare și au învățat cum să facă față cu unul sau două. Cu toate acestea, de data aceasta se vor confrunta cu ceva special, ceva ce nu au mai auzit niciodata. Vânătoarea obișnuită pentru vrăjitoare se transformă într-o luptă decisivă împotriva forțelor supreme. magie neagră și alb, se va confrunta în bătălia finală, și Hansel și Gretel să învețe secretele trecutului lor și de a face alegerea potrivită pentru a salva întreaga omenire.

Gemma Arterton și Jeremy Rayner au interpretat rolul principal al filmului "Vrăjitorii vrăjitoarelor". Comentariile au fost în mare parte pozitive când a venit la distribuție. În rolurile secundare, puteți vedea Famke Janssen și Thomas Mann.ultimul vânător de vrăjitoare în recenzii 4dx

Opinia publicului

Cei mai mulți spectatori au descoperit acest film neobișnuit și interesant. Interpretarea originală a basmei clasice a fost mult mai plăcută. În plus, vânătoarea creativă pentru vrăjitoare, cu ajutorul luptelor mână-la-mână și a iubitorilor de filme cu pușcă. Cu toate acestea, puțini oameni vor dori să revizuiască acest film pentru a doua oară. Vânătorul în persoana lui Jeremy Reiner nu a fost la fel de impresionant și de carismatic cum vrem noi. Cu toate acestea, dacă vă cu toate poveștile mele de dragoste inima de fantezie si magie, ai nevoie doar de a vedea și compara filmele „Witch Hunter“ și „The Last Witch Hunter“. Comentariile pot fi diferite, dar este mai bine să vă creați mereu propria opinie.

Prăjituri delicioase și originale "Degetele Witch"Prăjituri delicioase și originale "Degetele Witch"
Filmele despre vrăjitoare vă lărgesc nervii și vă stimulează imaginațiaFilmele despre vrăjitoare vă lărgesc nervii și vă stimulează imaginația
Cum să devii o vrăjitoare și să începi să faci bineCum să devii o vrăjitoare și să începi să faci bine