Filmul "I scuipa pe morminte 3": recenzii, recenzii, povestiri, actori si roluri

Brutal thriller-horror-ul „I Spit pe mormântul tău 3» Recenzii Criticii numit continuare în mod neașteptat succes la cunoscutele «Romanele tortură», într-o oarecare măsură, depășind imaginea anterioară.

Schimbarea regizorului

În a treia parte, publicată în închiriere 01 octombrie 2015, pentru a înlocui favoritul publicului thrash-maker, regizorul Steven R. Monroe, sosește R. D. Braunstein, care decide să rupă stereotipurile din jurul francizei. Regizat de Robert D. Braunstein cunoscut într-un cerc restrâns de spectatori la locul de muncă sincer slaba „100 de grade sub zero“ (de film catastrofă), pe care a filmat sub auspiciile studio de azil. Imagine, în conformitate cu importanți critici de film, nu a fost prea de succes, astfel încât un grup de producători ai filmului „I Spit pe mormântul tău 3“ a luat în considerare observațiile lor, dar de încredere în lege „nu pot să cred stereotipurile,“ și a făcut posibil ca Robert D. Braunstein justificate în ochii privitorului. Producătorii nu au pierdut, a treia parte în multe puncte depășește cele două. Diluția Monroe a fost o continuă simplă, cu unități neterminate și nerealizate. Braunstein lucru este stresant și o poveste mai elaborată, expresie mai subtilă a sistemului de personaje vii, scene individuale de divertisment și o mulțime de ultra-violență. Nu e de mirare comentarii ale filmului „I Spit pe mormântul tău 3“ plin de caracteristici de nivel Masakra, menționând prezența unei fracțiuni mici de CGI, stilul inerent al Braunstein. Într-adevăr, scenele legate de meta-genul guro sunt livrate cu o originalitate și o sofisticare deosebită, fără limitări.

I scuipa pe mormintele tale 3 comentarii

Partea a treia începe cu prima fotografie care se termină. "Am scuipat pe mormintele tale 3" povestea este simplă și previzibilă. Conform narațiunii, evitând pedeapsa pentru violența comisă împotriva violatorilor, principalul personaj Jennifer (Sarah Butler) încearcă să se întoarcă la viața normală. Își schimbă numele, primește un loc de muncă și începe să participe la terapia de grup pentru victimele violenței sexuale. Acolo, eroina se apropie de lacrimile reale, rockerul Marla (Jennifer Landon). Marla insistă că făptașii trebuie să fie pedepsiți, făcând nu mai puțin dureri asupra lor. Opinii ale filmului „I Spit pe mormântul tău 3» subliniază că în acest moment se pierde la fiecare picturi interesante, chiar și spectatorul obișnuit este destul de ușor de ghicit despre dezvoltarea viitoare a parcelei. Într-adevăr, chiar dacă Jennifer și nu vrea să se întoarcă din nou la violență, dar apariția unor noi circumstanțe forțează fata se simt din nou o dorință pentru ea.

recenzii despre filmul pe care l-am scuipat pe morminte 3

Acționând Casting

Filmul „Scuip pe mormântul tău 3“ (actori: S. Butler, J. Landon, D. MakKien, G. Hogan, M. Hurd) compară favorabil cu caractere caractere bine prescrise, care nu este tipic de groază moderne. Fanii filmului original nu se pot bucura decât să se întoarcă la rolul frumuseții de luptă Jennifer Hills Sara Butler. Luminozitatea și viteza cu care eroina se întoarce din nou de la o fată decentă într-un vânător plin de arzătoare și nemilos de violatori, uimește spectatorul. Marla, o fată roșie, a fost interpretată de Jennifer Landon - așa cum se spune, cu un bang. Interacțiunea lor este un amestec exploziv uimitor, o adevărată bomba. Dintre interpreții rolurilor celui de-al doilea plan, Joshua Kowalczyk, care a jucat rolul de detectiv, se evidențiază. Ceilalți actori au jucat mai puțin luminos, dar conștiincios, fără să rămână pe scena mediocră în groază.

Ruperea regulilor jocului

Filmul "I Spit on Your Graves 3" a câștigat multe recenzii. Unii dintre cinefili cenzori au numit filmul "pornirea torturii", împușcat în conformitate cu o formulă simplă. Baza unor astfel de filme este o divizie a parcelei în două părți - în sexual sadică timpurie bruscat peste nu lipsit de recurs, fata de victimă, după eroina a infractorilor de răzbunare, de obicei, destul de greu. Într-adevăr, în această imagine furnizată de sistemul poate fi urmărită, probabil, deoarece creatorii: producator, regizor, scenarist, „am scuipat pe mormântul tău 3“ - arată publicul care nu glorifice violență și răzbunare, ci doar avertizează împotriva ei, condamnat ferm. Două franciza de film precedent cu acuratețe și precizie, a urmat doar orbește această formulă (ca un film cult cu același nume în 1980), dar creatorii de-a treia parte a jocului de schimbare. Tradițională pentru filmele anterioare de batjocură a personajului principal pe care l-au lăsat în spatele scenei. În prima parte a centurii au prezentat vizualizatorul de mai multe victime de viol (terapie de grup), în timp ce a doua parte Jennifer predestinată apare îngerul răzbunării și furnizează diverse instrumente de decupare de perforare.

recenzii despre filmul care scuipa pe morminte 3

Picturi cu dualism

Din punct de vedere artistic, al treilea film este cel mai solid și mai puternic al întregului ciclu. Nu este aspectul tehnic al imaginii, profesional și naturalist, ci mai degrabă încrederea cu care creatorii au construit drama. Analizând structura povestea picturii „Scuip pe mormântul tău 3“, cinefililor comentarii indică faptul că creatorii aduce o mulțime de argumente pentru faptul că niciodată, în nici un caz, să fie cu umilință întoarce și celălalt obraz. Cu toate acestea, în același timp, ele subliniază faptul că violența este similară dependenței de droguri, penetrează o persoană, arde sufletul, distruge persoana. Dar, totuși, scenaristul Daniel Gilboi încearcă din nou să transmită spectatorului adevărul filmului vechi, care spune că binele trebuie să fie și cu kulacii.

În corectitudine trebuie remarcat faptul că mesajul autorului este realizat în film nu este mai adâncă decât în ​​aceeași „Death Wish“ și revelația în industria de film modern în ansamblul său nu este. Având în vedere locul de muncă care acționează minunat, Jennifer Landon, Sarah Butler, Joshua Kowalczyk Doug McKeon, întruchipat tata pe ecran a unei fete tinere care sa sinucis după atac, filmul poate pretinde a fi una dintre cele mai bune oroarea de orientarea lor.

Îmi scuipă 3 actori pe morminte

Acuzațiile de feminism

Un număr suficient de mare de opinii ale publicului reproșează imaginea în prezența ideilor clar exprimate ale feminismului. Membrii, scrie un comentariu, în acest fel, spun că acum toate feministele lumii pot dormi liniștit, în căutarea vise fericite ale unui masacru iminent de oameni. Ei numesc noua parte a treia inutilă, lipsit de sens și nerezonabil de crudă. Naratiunea se numește povestea nebuniei treptată a personajului principal, povestea da vina pe lipsa de sarcină semantică. După ce a determinat imaginea de mișcare ca o demonstrație a linșaj sângeroase de violatori, minte categoric telespectatorii oferă pentru a schimba proiectul unui slogan răsunător: „Violența naște violență.“ Susținătorii acestei evaluări a directorului Robert D. Braunstein spun că literalmente din primele minute ale cronometrie taie o parte impresionantă a unei sănătoase de spectatori. Ei explică faptul că dezvoltarea în continuare a poveștii este interesant doar feministele adevărat, ei nu au nici o problemă să urmărească agresiunii sadică de femei reprezentanți ai unei puternice jumătate din omenire.

directorul scriitorului pe care l-am scuipat pe morminte 3

Mișcare originală

În plus față de trucuri de autor în banda "I scuipa pe morminte 3" comentarii de audiență nota acompaniament muzical de calitate. Toate compozitiile muzicale care suna in film sunt create de compozitorul austriac Wendler Edwin. Și spectrul lor variază de la zhudrobbitelnogo rock hard agresive la compoziții melodice instrumentale. Aceste inserții muzicale completează perfect rotirile cheie din complotul filmului, schimbarea atmosferei narative și partea vizuală de la operatorul imaginii lui Richard J. Vialet. Operatorul de planuri atent a reușit să păstreze atenția privitorului în jurul complotului principal. Aceasta este cu adevărat o abordare inovatoare, profesională și inovatoare.

Am scuipat pe mormântul tău 3 complot

Rezultatul

Horror nu a fost cel mai rău în franciză. Regizat de Robert D. Braunstein a proiectului, în conformitate cu postulatele fundamentale de răzbunare film (filme despre răzbunare), spectatorii atât de plictisită în timp ce urmăriți nu trebuie să. Desigur, tot felul de sângeriu în film acolo (în cazul în care face fără ele), iar umplutura este foarte controversată, dar filmul este sigur de a vă rugăm să publicul reinterpretate și aspect actualizat la franciza și destul de uzat idee în general. Și acesta este un plus sigur. Dar, având în vedere faptul că toate scenele de violență foarte crud și destul de banal, recomanda creatia Braunstein făcut posibilă doar celor care desfășoară în mod obișnuit cruzimea perversă ecranul mai ușor - „carne“.

Filmul "Moscova nu doarme": recenzii, actori și roluriFilmul "Moscova nu doarme": recenzii, actori și roluri
Comentarii: "Riftul lui San Andreas". Recenzii ale criticilor de film, povestiri și…Comentarii: "Riftul lui San Andreas". Recenzii ale criticilor de film, povestiri și…
Filmul "128 bătăi inimii pe minut": recenziiFilmul "128 bătăi inimii pe minut": recenzii