Filmul "Marcian": recenzii, actori și complot

În ultimii zece ani, genul de ficțiune a devenit din nou unul dintre cele mai populare în cinematografia contemporană. Datorită progreselor în tehnologia modernă și efecte vizuale, directorii au reușit să pună în aplicare chiar și proiectele cele mai neobișnuite și ambițioase. În primul rând, acest lucru se aplică studiourilor de la Hollywood, care își pot permite să creeze filme pentru sute de milioane de dolari. Astfel, fanii genului au ocazia să se bucure de vizionarea unui cinematograf fantastic, cu adevărat spectaculos și de mare amploare.

De asemenea, rolul important în popularizarea genului a fost jucat de faptul că este cu adevărat multidimensional. Anterior, în această direcție, au fost în mare parte împușcați de același tip de luptători spațiu, care nu poartă o integritate artistică serioasă. Astfel de filme au rămas în istoria cinematografiei ca benzi de divertisment la un moment dat. Cu toate acestea, acum science-fiction poate fi mai multe fațete. Unii regizori creează lumi sau galaxii noi, în care există o confruntare între reprezentanții diferitelor rase. Alți directori se referă la invazia extratereștrilor. Dar în marea majoritate a cazurilor, complotul se bazează pe cucerirea altor planete de către om. Acesta este exact ceea ce spune unul dintre cele mai bune filme, 2015 "Martianul". Despre el și vor fi discutate în acest articol. Vom analiza comentarii despre filmul "Martian", complotul, actorii și multe altele, nu mai puțin interesante. Vom încerca să dezasamblam filmul cu cele mai mici detalii și să acordăm atenție fiecărui detaliu.

recenzii despre filmul marțian

Filmul "marțian": data lansării

Spectacolul de premiere a avut loc pe 11 septembrie 2015 ca parte a Festivalului de Film de la Toronto. Cu toate acestea, închirierea largă a "marțianului" a avut loc numai pe 2 octombrie în America. Rusia acest film a fost așteptat în cinematografe începând cu 8 octombrie. Filmul a avut loc în box-office mondial mai mult decât cu succes, de mai multe ori după ce și-a plătit bugetul. Asta a adus pe eminentul Ridley Scott la elita de la Hollywood. Datorită unor lucrări eșuate ale lui Scott, mulți oameni au crezut deja că era timpul ca veteranul să se retragă. Dar el a dovedit că poate încă să concureze cu mult mai tineri regizori.

Conținutul filmului "Martian" este destul de interesant. Evenimentele filmului se desfasoara pe planeta Marte. Omenirea a reușit în cele din urmă să realizeze progresele necesare în domeniul tehnologiei spațiale și acum nu face probleme cu expedițiile pe planeta roșie. Aceste studii joacă un rol foarte important. Deci, la bordul misiunii, "Ares-3" au reușit să obțină numai cele mai bune dintre cele mai bune. În centrul terenului se află un grup de astronauți calificați care au reușit să petreacă mult timp în afara planetei lor native. În această perioadă au reușit să-și facă prieteni și să devină prieteni adevărați. Dar nu a fost posibil să prezicăm alte evenimente ...

În continuare, complotul filmului "marțian" se dezvoltă dinamic. A existat un pericol de o furtună de nisip, ca urmare a căruia astronauții ar putea suferi sau chiar chiar să moară grav. Deci, în condiții extreme, au fost forțați să urce pe navă spațială și să părăsească planeta cât mai curând posibil. Unul dintre astronauți nu a reușit să facă acest lucru din cauza deteriorării serioase a colecției de haine. Ca rezultat, echipa la găsit mort și a zburat pe Pământ fără el.

Marc vine la conștiință, a supraviețuit în mod miraculos. Doar acum înțelege ce situație dificilă a aterizat. El a rămas pe o planetă necunoscută, într-o singurătate totală. Și nu există nicio speranță că cineva va merge să-l caute, numărarea celor morți. Dar, din fericire pentru personajul principal, lumea rămâne aprovizionarea cu apă, hrană și oxigen, prin care el va fi capabil să reziste pentru ceva timp. Cu toate acestea, el trebuie să vină cu un mod care să-i permită să supraviețuiască pe Marte timp de patru ani întregi. După multă vreme, o nouă expediție va ajunge pe planetă. Va supraviețui și nu va merge nebun pe o planetă a deșertului în singurătate mândră și cu o cantitate minimă de provizii? Cum va termina filmul "marțian"? Nu merită să vorbim despre asta, deoarece întreaga intriga a dispărut. Un lucru este sigur: finala nu te va dezamăgi.

marțianul

Directorul

Scaunul regizorului în filmul The Martian a fost luat de nimeni altul decât Ridley Scott însuși. Această persoană este deja peste 80 de ani, dar el continuă să tragă în mod activ despre un film pe an. Mulți tineri regizori ar putea invidia fecunditatea unui veteran al cinematografiei americane. Și-a început cariera creativă în anii `70. Și chiar și atunci a reușit nu numai să se declare întregii lumi, ci și să devină rapid una dintre cele mai proeminente figuri din Hollywood.

Primul mare succes al lui Scott a fost filmul de groază "Alien", care a fost filmat pentru cei mai mulți bani. Dar bugetul a fost suficient pentru a transmite întreaga atmosferă de groază, care a mulțumit personajele principale. "Alien" a schimbat pentru totdeauna chipul cinematografului modern și a dat naștere unei francize restante care nu a murit până în prezent.

Apoi, Ridley Scott a realizat o mare capodoperă a unui fantastic cyberpunk "Runner pe lamă". În ciuda faptului că filmul a eșuat la box-office și nu a fost apreciat de public în momentul lansării, filmul este un clasic necondiționat, pe care fiecare filmist trebuie să îl vadă.

Apoi cariera regizorului a urcat rapid pe deal. A reușit să lucreze într-o varietate de genuri și să tragă mai mult de 30 de lucrări grozave. Cu Ridley Scott au lucrat aproape toate vedetele proeminente ale Hollywood-ului. Deci influența sa asupra acestei sfere nu poate fi supraestimată. Numai în ultimii ani, munca sa a înregistrat un declin marcat. Scott a produs un film dezastruos după altul, din ce în ce mai convingător pe fani că vârsta își ia amploarea.

Dar, în 2015, datorită filmului "marțian", a reușit să închidă gurile tuturor criticilor. A creat o dramă fantastică cu adevărat inovatoare, plină de ironie și idei noi. Deci, până în prezent, Ridley pur și simplu nu are egal în acest gen.

Filmul marțian al filmului

Pregătirea pentru fotografiere

După cum știți, scenariul Marțianului se bazează în întregime pe munca lui Andy Weir, populară în țara natală. Acesta este doar conținutul cărții care sa dovedit a fi prea științific și puțin înțeles de filistin și cunoscutul ficțiunii. Deci, a fost foarte dificil să le transferați în format de film. Ca recunoaștere a lui Ridley Scott însuși, nu putea să stăpânească romanul, deoarece tot ceea ce a fost descris acolo pentru el era ceva de neatins. Din acest motiv, el a luat un risc și sa bazat pe un scenariu adaptat și simplificat.

Eroii filmului "marțian"

În ciuda faptului că "marțian" - filmul unui actor, pe rolurile secundare în ea, de asemenea, a apărut o mulțime de oameni talentați și bine-cunoscute publice. Așadar vă aducem la cunoștință actorii filmului "Marțianul" (2015).

unde filmul a fost împușcat de marțian

Matt Damon

Mark Watney în spectacol Matt Damon sa dovedit a fi un personaj cu adevărat memorabil, la care începeți cu sinceritate să vă empatizați pe parcursul filmului. Soarta sa este ceva foarte amintit povestea filmului "Izgoy", lansat pe ecran cu 15 ani în urmă. În acest film, protagonistul sa aflat, de asemenea, în singurătate mândră, fără capacitatea de a se conecta cu restul lumii. Deci, Damon era perfect capabil să facă față unei sarcini destul de dificile, încredințată umerilor săi. A fost în "Martian" Matt Damon demonstrat pe deplin toate talentele sale.

Înainte de asta, l-ați putea vedea pe Matt Damon în multe alte blockbusteruri populare, precum "The Departed", "Identitatea Bourne", "Ocean`s Eleven" și multe altele. Așa că fanii lucrărilor sale vor fi interesați să-și privească preferatul într-un rol neobișnuit, cu care sa confruntat foarte bine.

Jessica Chestane

Ea, ca și ceilalți eroi secundari, primește un timp de ecran foarte mic. Dar și asta pentru Jessica Chestane a fost suficient pentru a crea o imagine memorabilă pe ecran. În "marțian", Jessica Chestane a jucat rolul căpitanului navei. Ca și Damon, Jessica este o actriță extrem de populară și eminentă, care întotdeauna completează perfect orice film. Și asta nu a fost o excepție.

cum se termină filmul marțian

Civitel Ejiofor

Actorul filmului "The Martian" (2015), care într-un timp scurt a reușit să devină cel mai căutat actor negru din Hollywood. Până de curând filma în cea mai mare parte în nu cele mai notabile casete dramatice. Dar deja se poate observa în tot felul de proiecte ale acestor studiouri, cum ar fi, de exemplu, "Marvel". De asemenea, a fost nominalizat la Oscar pentru rolul principal în drama istorică "12 ani de sclavie". A fost acolo că a reușit să-și deschidă pe deplin întregul potențial de acțiune și să devină o adevărată stea.

Înainte de filmul "Martian" Civitel Ejiofor deja a avut timp să colaboreze cu Ridley Scott. Acesta este un thriller criminal "Gangster", potrivit multora, care a devenit unul dintre principalele capodopere ale regizorului în secolul XXI. Apoi actorul a luat și rolul celui de-al doilea plan.

Kristen Uig

Kristen Uig este, de asemenea, o actriță destul de populară în ultimii ani. Mulți oameni sunt obișnuiți să vadă în genul de comedie. În special, ea este și steaua principală a celui mai popular spectacol american de parodie "Saturday Night Live", pentru care a primit multe prestigioase premii de televiziune. Dar, din când în când, își încearcă încă mâna în alte zone ale cinematografiei. În acest film, ea are, de asemenea, o apariție de câteva minute pe ecran.

Filmul marțian 2015 actori

Jeff Daniels

Noi credem, pentru mulți Jeff Daniels în vedere nu are nevoie. A reusit sa joace in acelasi timp cateva roluri magnifice, datorita carora a intrat deja mult timp in istoria cinematografiei si a televiziunii. Mai intai, el este faimos pentru publicul larg datorita "Dumb and Dumber". Cu toate acestea, au existat în cariera sa și proiecte mult mai dramatice demne de atenție. Vă recomandăm să vă familiarizați cu filmele "Rose Rose de Cairo", "Speed" și seria "Serviciul de știri". În "marțian" a jucat dr. Teddy Sanders.

Shawn Bin

Directorul operațiunilor de zbor NASA Mitch Henderson în spectacol Shona Bean sa dovedit a fi un personaj foarte interesant. Cu toate acestea, calendarul nu a permis divulgarea completă a caracterului eroului. În orice caz, apariția unei astfel de stele influențează pozitiv imaginea generală a ceea ce se întâmplă pe ecran.

Keith Mara

Ei bine, ultima persoană pe care are sens să o menționăm în acest articol este actrița Kate Mara. Ea este sora unei alte vedete de la Hollywood Rooney Mara. Cu toate acestea, Keith apare pe ecrane mari mult mai rar, preferând televiziunea. În "marțian" ea a jucat astronautul Beth Johanssen.

Unde au avut loc împușcăturile

Unde a fost filmat filmul "marțian"? Filmul a fost împușcat Wadi Rum desert, în Iordania, care a devenit un loc ideal pentru a recrea atmosfera generală a planetei Marte. Cu toate acestea, locul în care a fost filmat filmul "Martian" nu a fost suficient. Majoritatea componentelor vizuale au fost realizate cu ajutorul celor mai moderne efecte de calculator. Pregătirea pentru crearea de efecte a durat destul de mult timp. Dar rezultatul final, fără îndoială, a depășit toate așteptările posibile.

Filmul marțian 2015

Recenzii ale filmului "marțian" sunt în mare parte pozitive. Filmul a devenit unul dintre principalele hituri de angajare în 2015. Deci, putem spune cu toată încrederea că fanii au fost mai mult decât mulțumiți de ceea ce au văzut. Prin standardele moderne în locația lui Ridley Scott nu erau atât de mulți bani. De obicei, suma standard pentru producția de filme fantastice este de 250 de milioane de euro. Scott avea doar o sută. Dar acest lucru nu a afectat calitatea lucrării. Mulți spectatori care comentează filmul "plan martian" pozitiv este lăsat pentru seria vizuală magnifică, datorită căruia să privești în spatele a ceea ce se întâmplă pe ecran este incredibil de interesant. De asemenea, din plus se remarcă un joc strălucit realizat de Matt Damon, care a reușit să se descurce singur.

Criticii comentează, de asemenea, filmul "Marțianul" pleacă pozitiv. În special, pe recenzentul bine-cunoscut, procentul total al recenziilor pozitive este de 91%. Pentru acest gen, acest indicator este o raritate foarte mare. Criticii au lovit în primul rând chiar complotul filmului "marțian" și nu o componentă vizuală. Scenariul a fost extrem de interesant și a prezentat în timpul vizionării multe surprize, care au mulțumit tuturor fără excepție. În ciuda supraîncărcării sale grave cu tot felul de detalii științifice, este interesant pentru orice spectator să privească ce se întâmplă pe ecran. Și ceea ce va termina filmul "marțian" va depăși toate așteptările tale.

În ceea ce privește componentele tehnice rămase, s-au dovedit a fi mai mult decât convingătoare. În ciuda vârstei sale, Scott nu se teme să folosească pentru a trage cea mai modernă și mai puțin cunoscută tehnologie pentru el, în spiritul camerelor speciale instalate pe căștile astronauților. Multe dintre camerele și tehnicile folosite au fost mai mult decât inovatoare și nu au reușit să impresioneze publicul.

onoruri

Filmul "Martian" a fost premiat cu un mare număr de premii importante și a devenit unul dintre cele mai de succes filme science fiction din ultimii cinci ani. În special, filmul a primit șapte nominalizări la Oscar, inclusiv premiul pentru cel mai bun film. Numai pentru a câștiga cel puțin una dintre ele, din păcate, creatorii imaginii nu au reușit. Dar pe "Globul de Aur" situația a fost mult mai pozitivă. Acolo, "marțianul" (filmul din 2015) a câștigat două premii de la trei la un moment dat. Dar numai premiul principal sa dovedit oarecum curios. După cum știți, filmul a fost poziționat de creatori ca un film dramatic cu elemente de ficțiune. Cu toate acestea, el a câștigat într-o nominalizare controversată pentru cea mai bună comedie / muzicală a anului. Această circumstanță a cauzat o mulțime de glume pe Internet și a lăsat mulți admiratori în derută. De asemenea, Matt Damon a primit cu merite un premiu pentru cel mai bun rol masculin.

Subiecte și impact

După cum știți, regizorul filmului, toată viața sa sa specializat în principal pe scenele sumbre și tensionate din cinematografie. Filmele sale sunt pline de suspans, care este componenta principală a unor genuri precum horror și thriller. Atât de mulți admiratori au fost foarte surprinși de atipic pentru Ridley Scott, narativa contagioasă și ușoară care a fost prezentă în "marțian". Da, a fost încă o dramă. În același timp, ea nu a fost lipsită de momente comice, care ar putea amuza publicul în timpul vizionării. Numai Scott însuși a echivalat cu acest gen de umor cu gluma unui om spânzurat.

Inspirat de director la crearea acestui tip de cinema, eminentul Stanley Kubrick este un clasic al genului care a dat lumii legendara "Odiseea Spatiala". De asemenea, desigur, a fost o încercare evidentă de a spune povestea despre Robinson modern în genul fanteziei. Cu toate acestea, ideea din spatele acestui film este ceva mai profundă decât ar putea părea la prima vedere. În special, se pune problema semnificației unei vieți particulare. Prin urmare, după ce ați urmărit "marțianul", există o mulțime de subiecte de gândit.

Rezultatul

În cele din urmă, avem unul dintre cele mai vii și neobișnuite filme fantastice ale secolului 21, care cu siguranță vor atrage nu numai fanii genului, ci și publicul larg. Ridley Scott a reușit să facă o altă revoluție în gen, dându-i lumii o capodoperă. În prezent, el continuă să filmeze în mod activ filme și să acționeze ca producător. Rămâne doar să sperăm că va mai mult de o dată să ne mulțumească cu filmele sale magnifice în viitor. Ei bine, vă recomandăm să vizionați "marțianul". Cu siguranta vei fi surprins placut de ceea ce ai vazut pe ecran.

Actrita Joanna Pakula: Filmografie selectataActrita Joanna Pakula: Filmografie selectata
Thrillerul istoric: trăsături distinctive ale genuluiThrillerul istoric: trăsături distinctive ale genului
Filme despre Cecenia: patriotismul în cinematografia sovieticăFilme despre Cecenia: patriotismul în cinematografia sovietică