`Alien: Testament `- recenzii despre film, recenzii, povești și caracteristici

Articolul va analiza comentarii despre filmul "Alien: Covenant". Aceasta este o bandă interesantă, eliberată din mâinile unui director talentat, cunoscut în întreaga lume. De asemenea, vom acorda o atenție deosebită liniei de poveste și actorilor.

Puțin despre film

Numele original al filmului Alien: Pact. Filmul a fost creat de regizorul Ridley Scott. Se crede că această bandă este o continuare indirectă a filmului "Prometheus". În plus, este considerată a doua parte a unei serii de filme despre străini și a șasea în contul de film din acest univers. Principalele roluri în filmul lui R. Scott au fost realizate de K. Waterson, M. Fassbender și B. Krudal. Premiera mondială a avut loc la începutul lunii mai 2017 la Londra. Rușii au văzut filmul pe 18 mai, iar închirierea în SUA a început pe 19 mai. Bugetul filmului a fost de 97 de milioane de dolari.

recenzii străine de legământ ale filmului

cravată

Recenzile publicului despre filmul "Stranger: The Pact" (2017) încep întotdeauna în același mod. Terenul complotului se agata de toti. Elizabeth Shaw repară și lansează creatorii navei. De asemenea, reușește să-și recupereze androidul lui David. Împreună cer navei cursul potrivit. Robotul trimite femeia într-o anabioasă, deoarece există un zbor lung. David însuși își dedică timpul liber studiului Creatorilor. Ajungând la destinație, David deschide aeronava și vede o multitudine de cilindri cu cel mai periculos agent patogen pe care Prometheus la descoperit mai devreme pe baza Creatorilor.

poveste

Review-uri și recenzii despre filmul "Alien: Testament" ar trebui să aibă încredere numai după vizionarea personală a filmului. Pentru a înțelege dacă trebuie să urmăriți un film, vom examina conținutul său scurt.

Începe flashback film, atunci când discuțiile robot David P. Wayland că, în ciuda faptului că oamenii au creat roboți pentru a servi, în ciuda marilor descoperiri din domeniul științei și tehnologiei, omenirea însăși încă nu pot înțelege cine și ce le-a creat . De asemenea, robotul notează că, spre deosebire de creatorul său, va trăi aproape pentru totdeauna.

străinul 2017

În 2104, o navă colonială "Legământul" călătorește prin spațiu. La bord sunt aproximativ 2000 de coloniști și mii de embrioni. Nava caută planeta Origa-6, potrivită pentru viață. În timpul zborului, "testamentul" suferă de un focar de neutrino. Drept urmare, robotul Walter îndepărtează întregul echipaj al navei de criosferă. Aproximativ 50 de colonizatori percep în același timp. Sotul Daniels (K. Waterson) moare și el. Intr-o conversatie cu Walter, ea recunoaste ca isi doreste foarte mult si isi doreste sa-si dea seama de dorinta sotului ei decedat - sa construiasca o casa de la lac pe o noua planeta.

După izbucnirea focului, nava primește un semnal ciudat de la o altă planetă, care, potrivit indicilor, este chiar mai potrivită pentru viață. În ciuda convingerilor și a amenințărilor, căpitanul decide să se otrăvească pe această planetă. Venind acolo, echipajul debarcă și observă vegetația obișnuită, cum ar fi grâul. Acest lucru inspiră încrederea, dar Daniels observă că nu există animale în jur. Grupul este divizat. Un membru al echipei inhalează accidental sporii și devine infectat. Același lucru se întâmplă și cu unii membri ai echipajului. Acestea sunt plasate în compartimentul medical. După un timp, un monstru oribil izbucnește din gâtul infectatelor, ceea ce ucide totul în jur. Oamenii încearcă să-l omoare, dar au rănit părți importante ale navei. Din cauza asta, ei nu pot zbura de pe planetă.

Noaptea se prăbușește, iar oamenii sunt prinși în monștri. Ei sunt salvați de noul lor robot David, care este o copie exactă a lui Walter. El duce oamenii la așezare și spune că aici sunt în siguranță. Între Walter și David începe o conversație. David spune cum a trebuit să-l sacrifice pe Shaw să-și înceapă experimentele. Se pare că vrea să creeze o ființă unică și perfectă. Robotul este supărat că Walter este un model mai vechi și poate doar să aștepte.

altfel, recenzii de recenzie ale criticilor

Căpitanul navei va ataca neomorful, David încearcă să comunice cu el, dar căpitanul Oram omoară creatura și cere adevărul. Robotul îl duce în laboratorul său, unde sunt sute de exemplare de faună. El vorbește despre cum încearcă să creeze un parazit în corpul victimei. Ca urmare, căpitanul Oram devine victima lui David. Robot Walter află despre planurile lui David și încearcă să-l oprească. Restul echipei, fără a primi un semnal de întoarcere de la nava spartă, decide să ajungă la salvare. Oamenii coboară din navă și sunt imediat atacați de purtătorul de fețe. Supraviețuitorii reușesc să scape, dar înainte de Daniels cufundat în krioson, ea își dă seama că David a urcat pe navă sub masca de Walter, dar nu a avut timp să ia ca adormi. Filmul se încheie cu o înregistrare în jurnalul de bord că întregul echipaj, cu excepția a două persoane, a fost ucis din cauza unui focar de neutrino.

actori

Rolul principal al lui David și al lui Walter a fost jucat de un actor irlandez Michael Fassbender. Trebuie să spun că acest artist talentat pentru viața lui a fost filmat în multe filme fantastice și de fiecare dată când sa descurcat bine cu sarcina sa. În banda "Alien: Testament" (2017), actorul a interpretat două roboți-androizi ai lui David și Wolletra.

Personajul feminin al lui Daniels Branson a fost interpretat de Catherine Waterson - o faimoasă actriță americană. Ea este, de asemenea, cunoscută pentru rolurile sale în diverse filme science fiction.

Christopher Oram a fost interpretat de William (Billy) Krudup - actor american. Filmografia sa este foarte diversă, a acționat într-o varietate de filme, arătând întotdeauna că acționează la mare altitudine.

legământ străin 2017 de recenzii ale spectatorilor de filme

ediție

În China, filmul a fost lansat pe 16 iunie 2017, însă o scenă a fost tăiată. Cenzori a simțit nevoia de a reduce șase minute, timp în care prezintă scene de violență și de timp saruta doi roboți de sex masculin, care a fost salutat ca scena gay.

muzică

Recenzile filmului "Alien: Covenant" se referă foarte des la muzică. A fost într-adevăr pe partea de sus. Muzica a fost scrisă de compozitorul australian Jed Kurzel. Apropo, mulți din recenziile și recenziile filmului "Alien: Covenant" au remarcat că muzica este similară cu cea care a sunat în filmul original din 1979. În total, compozitorul a scris 22 de piese cu durată diferită.

străin covenant comentarii recenzii despre recenzii de filme

O mulțime de spectatori au remarcat că filmul a fost săturat de citate. Aici opiniile sunt într-adevăr împărțite, pentru că pentru cineva frecvente citate din opere celebre sunt de a le place, dar cineva nu-mi place deloc. Toți au fost de acord că acompaniamentul muzical al filmului este pur și simplu divin. Acesta permite fanilor seriei să simtă legătura dintre primele filme și această bandă. Muzica nu numai că face evenimentele mai vii și contrastante, ci și o persoană într-o realitate complet diferită, în care funcționează anumite reguli.

Comentarii pozitive și recenzii ale filmului "Alien: Covenant" se referă la o atmosferă întunecată. Pentru fanii genului este foarte important să transmitem întunericul situației ajutate de muzică și jocul artiștilor și chiar efecte speciale. Mulți îi plăceau scena riscantă când doi săbiți roboți. Cu toate acestea, a fost percepută de oameni foarte ambiguu, iar opiniile au fost împărțite. Cineva vede în aceasta libertatea de gândire a regizorului și progresivitatea filmului, dar cineva îl consideră inadecvat, prost și dezgustător. După ce a citit chiar primele răspunsuri la filmul "Alien: Testament", devine clar că audiența este așteptată cu nerăbdare (cineva cu indignare) așteptând continuarea. Unii chiar mi-au plăcut că, în plus față de evenimentele principale, există multe intricaciuni care creează atmosfera cea mai sumbră și misterioasă. Cu toate acestea, există și cei care consideră acest lucru un neajuns care face ca filmul să nu aibă sens.

primele recenzii ale filmului un legământ străin

Feedback negativ

Răspunsul negativ se referă la faptul că directorul face prea multe referiri la religie, artă și istorie, iar mulți nu-i plac. Spectatorii scrie că acest lucru nu este întotdeauna și nu toată lumea este interesat de, și în cazul în care trimiterile devine prea mult, pierzi ideea de bază pe care autorul a dorit să transmită banda ca ea este o paralelă sensul nimeni nu înțelege. O parte din audiență nu este de acord cu faptul că rolul principal este, de fapt, o femeie. Nu că acesta este un dezavantaj mare, dar acest fenomen este observat în aproape toate filmele din serie.

Publicul a remarcat faptul că nimeni nu a primit răspunsuri la multe din întrebările puse de Prometheus. Aceasta nu este o catastrofă, ci împiedică vizionarea ulterioară, deoarece legătura este pierdută. Spectatorii sunt, de asemenea, accentuați de faptul că scena sosirii navei de ingineri este descrisă prea succint, și asta a fost sfârșitul filmului anterior. Ca și critici, publicul a observat că nu a existat nici o fugă de fantezie, nici o originalitate. Fanii istoriei care au vizionat toate filmele timpurii ar putea foarte ușor să prezică evoluția viitoare a evenimentelor.

critică

În ceea ce privește comentariile criticilor despre filmul "Stranger: Covenant", trebuie să spun că opiniile lor sunt în mare parte pozitive. Pe site-ul Rotten Tomatoes, filmul a primit un scor mediu de 6,4 din 10. Pe baza a peste 300 de recenzii, el a primit aproximativ 70% din răspunsurile pozitive. Cu toate acestea, opiniile criticilor au avut două părți. Bineînțeles, regizorul a reușit să transmită perfect atmosfera chic a primelor filme și să o completeze cu efecte speciale impresionante, dar, pe de altă parte, a existat o lipsă de originalitate. Pe site-ul Metacritic, "Alien: Testament" (2017) a primit 65 de puncte din 100 pe baza a 52 de recenzii.

recenzii străin de legământ despre film și recenzii

Separat, criticii au apreciat jocul lui Michael Fassbender. Aproape majoritatea absolută a fost de acord că actorul a fost adorabil și sa confruntat perfect cu rolul. Cu toate acestea, povestea însăși, în care au încercat să conecteze motivele ciudate ale personajelor principale și cruzimea gravă, nu a primit atât de multe recenzii bune.

Recenzentul celebrului ziar The Guardian P. Bradshaw a apreciat pozitiv imaginea și jocul actorilor. În răspunsul său, el a scris că filmul a absorbit cele mai bune trăsături ale primelor părți, dar frumusețea acestui fapt este dezvăluită doar la prima vizionare.

Japheth Cotto - mândrie de teatru și cinematografie a secolului trecutJapheth Cotto - mândrie de teatru și cinematografie a secolului trecut
Filmul "Drumul departe": actori și roluriFilmul "Drumul departe": actori și roluri
Filmul "Puterea focului": actori și roluriFilmul "Puterea focului": actori și roluri