Insurgentul criminal "Carrier: Legacy". Recenzii ale filmului

Filmul "Carrier: The Legacy" (actori - Ed Skrein, Ray Stevenson, Loan Shabanol, Gabriella Wright,

Tatiana Paikovich și alții) este un nou proiect al lui Luc Besson, rezultatul schimbărilor haotice din distribuție și din grupul creatorilor filmului.recenzii privind moștenirea transportatorului despre film

În loc de Statham brutal Scrien

Mai mult de un deceniu în urmă, un producător renumit (regizor, regizor, scenarist) Luc Besson și regizorul Louis Leterrier a arătat lumea lui Jason Statham, transformându-l în personajul principal al ciclului de luptători "Carrier". Participarea la trilogie a făcut actorul foarte popular și foarte plătit. De-a lungul timpului, comisioanele lui Statham au devenit fabuloase, așa că creatorii au decis să-l înlocuiască cu Ed Skrein. Acum el este personajul principal din noul creator al lui Besson "Carrier: The Legacy". Recenziile filmului au remarcat imediat înlocuirea personajului principal, și într-un mod negativ. Screien este mai mult un model decât un actor, el prezintă pozitiv, construiește ochii și joacă cu mușchii, dar nu este posibil să-l perceapă ca un soldat capabil să neutralizeze o duzină de oameni într-o luptă. Deprimarea și alegerea actriței pentru rolul protagonistului, Lohan Shabanol nu este impresionantă ca actriță, în timp ce nu este destul de exterioară.și recenzii ale moștenirii filmului

Reporniți trilogia

Acest lucru ratează faptul că noutatea nu sa încheiat. Iar comentariile filmului "The Carrier: The Legacy" nu au uitat să menționeze o altă roată de neînțeles, de data aceasta printre creatori. Regizorul filmului era puțin cunoscutul regizor Camille Delamarr, deci din formula pentru succesul trilogiei era doar Besson. Cu toate acestea, "Legacy" depășește cea de-a treia parte a ciclului, deși Ed Skrane sa dovedit a fi un substitut slab pentru Jason Staham, în ciuda faptului că a părăsit "Game of Thrones" de dragul unui ecran mare. Dar în comparație cu originalul criminal insurgent 2002, care a făcut o impresie de neșters asupra publicului și a câștigat statutul de cult, relansarea trilogiei "Carrier: Heritage" (revizuirile filmului confirmă acest lucru) pierde în mod deschis.

Formula de succes de la Besson

Primul "Carrier" a devenit instantaneu succes din mai multe motive (și carisma lui Jason Statham printre ei). Rolul jucat enorm parte din legendarul coregraf de acțiune Corey Yuen din Hong Kong, care a învățat cum să tragă scene de arte marțiale. Și poveste simplă și banală de Luc Besson despre un tip dur tăcut a devenit fenomenal de popular. După triumful producătorului a decis să dezvolte succesul rezultat cu formula în sine, care l-au transformat cu succes mixt - continuarea transformat desen animat, iar al treilea model a fost similar cu tăierea celor mai reușite momente din primele două. Prin urmare, principalul inspirator a decis să repornească ciclul cu un buget foarte modest - filmul "Carrier: The Legacy". Actorii s-au confruntat cu sarcina stabilită de regizor, deși nu există un nume de stea printre membrii cast.actori legați de operatorii de film

Cel de-al patrulea film

Recenzii și recenzii ale filmului "Carrier: Heritage" sunt numite câteva momente pozitive ale imaginii. Acesta generează interes și afecțiune afacere - Frank Martin și patru luptă frumoasa prietena - această scenă evocă comparația de recepție cu recenta „Mad Max“, care măgulește filmul. Introducere în povestea tatăl eroului realizat de Ray Stevenson este o asociere cu „Indiana Jones și ultima cruciadă.“ Mai mult decât atât, asigurând toate celelalte, care este de obicei reprezentantul de vânzări, Martin Sr. demonstrează formarea militară excelentă și claritate remarcabilă. Iar comentariile despre filmul "Carrier: Heritage" nu au lipsit de acest fapt curios.recenzii și recenzii ale moștenirii filmului

Fostul militar profesionist Frank Martin (Ed Skrine) câștigă o existență confortabilă, făcând transporturi riscante. Eroul din anumite sectoare ale societății este renumit pentru respectarea acordurilor, punctualității și laconicității. Dar, fiind de acord cu o nouă ordine, Frank este asociat cu comandat, care este implicată în probleme nu numai el, dar tatăl său este forțat să se confrunte cu o întreagă bandă de mafioți ruși abrupte. Deci, fără a dezvălui principalele intrigi, descrieți pe scurt liniile de complot ale imaginii "Carrier: The Legacy".moștenirea purtătorului de cuvânt despre recenziile filmului

Despre film

Review-uri, analizează principala problemă a "Heritage" este că este o poveste despre oricine, dar nu despre Carrier. Frank Martin este în mod constant împins de fundal de către toți eroii hotărât și de compatriotul nostru Yuri Kolokolnikov, care a jucat rolul de unul dintre răufăcători, inclusiv. Artistul rolului principal este dezastruos de brutalitate, arată ca un model și nu un fost comandant, antrenat să ucidă cu o singură privire. Deși în unele episoade de acțiune această impresie este oarecum disipată. Cu toate acestea, Besson poate trage și aranjează lovituri de mașini amețitoare și lupte de luptă. Evaluarea "Carrier: Heritage", recenzii ale filmului marchează scena luptei, care are loc într-un coridor foarte îngust, unde eroul folosește în mod activ toate obiectele din jur (dulapuri cu rafturi retractabile).

O mare realizare

Plătește faptul că, în timpul creării filmului, nu a apărut nevoia de condiții de editare vicioasă și sofisticată și, prin urmare, camera nu sa scuturat prea mult. Imaginea provoacă un număr suficient de asociații plăcute, are o mulțime de acțiune frisky. Prin urmare, „Carrier: Legacy“, recenzii film numit, în general, un film bun, notând că în cele din urmă sa oprit glisiera ciclu în iad.

Jason Statham: biografie și fapte interesante din viațăJason Statham: biografie și fapte interesante din viață
Filme cu Jason Statham. Filmografie completă și roluri buneFilme cu Jason Statham. Filmografie completă și roluri bune
Filme vechi și noi cu Jason StathamFilme vechi și noi cu Jason Statham