`Patria`` (serialul TV): recenzii ale spectatorilor și recenzii

Seria "Rodina", care va fi discutată mai jos, a fost lansată în primăvara anului 2015. El a atras imediat atenția spectatorilor cu o distribuție strălucitoare. Și numele proiectului a evocat sentimentele patriotice. Mulți se bucurau să privească acest film, anticipând spectacolul spectaculos. Cu toate acestea, serialul TV "Rodina" nu a devenit unul foarte popular. Recenziile, faptele interesante, punctele forte și punctele slabe ale acestui proiect vor face obiectul procedurilor din acest articol.

recenzii de familie

actori

Nu de multe ori pe ecranele noastre există imagini cu adevărat interesante. Aceasta este "patria mamă" - seria, ale cărei recenzii sunt foarte amestecate. Cu toate acestea, distribuția filmului nu provoacă nici o critică. Principalul rol în acest rol îl are carismaticul Vladimir Mashkov. Soția sa necredincioasă este reprezentată de Maria Mironova. Victoria Isakova organic amestecat în imaginea agentului neurastenic al FSB, și Serghei Makovetsky - mentorul ei. Au decorat cu prezența lor o serie și alți actori preferați: Andrey Merzlikin, Alisa Khazanova, Vladimir Vdovichenkov, Maria Shalaeva, Timothy Tribuntsev. Se pare că, cu participarea unor astfel de artiști talentați, ar trebui să se nască o adevărată capodoperă. Dar nu toți erau mulțumiți de vizionarea filmului.

O poveste neobișnuită este seria "Patria". Feedbackul publicului mărturisește acest lucru. Filmul începe în 1993, când doi ofițeri au dispărut în timpul operației militare din Caucazul de Nord: Khamzin Yuri și Alexei Bragin (Vladimir Mashkov). Șase ani mai târziu, acesta din urmă a fost găsit într-unul dintre buncărele secrete ale teroriștilor. Era foarte epuizat, legat de perete, dar încă în viață și relativ sănătos. Povestea unui supraviețuitor al miracolului de la moartea marelui a devenit imediat proprietatea mass-media. Pentru reabilitarea lui Bragin au fost implicați cei mai buni specialiști. Și printre ei - expert analist al departamentului de contraterorism al FSB Anna Zimina (Victoria Isakova). După prima conversație cu Bragin, fata a realizat că ascunde un secret. Pentru primul sezon, ea și-a creat creierul peste această sarcină și în cele din urmă aproape că a rezolvat-o.

serii de opinii patrate

Surse primare

A fost împușcat pe baza emisiunii americane Homeland TV series "Motherland". Opinia spectatorilor poate fi împărțită în două categorii: cei care au urmărit versiunea americană a filmului și cei care nu au văzut-o. Strict vorbind, sursa originală este seria de televiziune israeliană "Prizonierii războiului". Cu el, publicul rus nu este familiar, dar în complotul imaginii puteți să prindeți realitățile locale. Amenințarea constantă a terorismului, la est de vizita lui Prince în căutarea de fete pentru haremul, nuanțele relațiilor intra-familiale și de afaceri par străin pentru unii spectatori. După cum sa arătat ironic, doi țărani ruși, după șase ani de separare în circumstanțe tragice, nu se vor așeza niciodată să bea vin roșu pe balconul cu vedere spre Moscova. Barbatii din Rusia prefera alte distractii si, desigur, alte bauturi. Cu toate acestea, cadrul unui proiect străin dictează condițiile sale. Prin urmare, actorii din versiunea rusă par uneori nefiresc și pronunță replicile care nu sunt caracteristice personajelor lor.

efect dramatic

A făcut o impresie considerabilă asupra publicului din seria TV "Motherland" cu Mashkov. Comentariile multora dintre ele indica faptul ca este virtuosul joc al acestui actor ca filmul isi datoreaza popularitatea. Cu o privire, Vladimir exprimă întreaga gamă de sentimente ale eroului său: o răutate secretă, o suferință inexplicabilă, o tristețe inepuizabilă. Cu toate acestea, unii spectatori susțin că o astfel de căldură de pasiune, dimpotrivă, le-a făcut să se îndepărteze de ecran. Ar fi mai bine ca Mashkov să-și salveze talentul dramatic pentru următoarea adaptare a lui Dostoievski, spun ei. Această viziune a fost împărtășită de unii și de jocul a două actrițe principale ale proiectului - Maria Mironova și Victoria Isakova. Suferințele prăbușitoare ale primului și dezechilibrul ciudat al celui de-al doilea nu-și trezesc simpatia. Cu toate acestea, întrebarea este adresată mai degrabă directorului seriei Pavel Lungin, decât celebrului star de film. Cel mai probabil, o anumită nervozitate a eroinelor trebuia să ofere versiunii interne o mai mare certitudine.

serie patrie cu recenzii mashkovym

Feedback negativ

Așa cum am menționat mai sus, este seria TV împrumutată "Mama" cu Mashkov. Comentariile fanilor filmului american despre versiunea sa rusă lasă mult de dorit. Chiar și sincer închinători Victoria Isakova talent, Serghei și Vladimir Mashkov Makovetskiy recunosc că de această dată actorii lor preferate au eșuat în sarcina lor. Unii chiar susțin că artistii necunoscuți ar fi mai ușor să facă față întruchipării personajelor seriei, în timp ce maeștrii recunoscuți au deja propriul rol dobândit. De exemplu, Mashkov nu este străin să-i înfățișeze pe ecran și eroi și trădători, poate de aceea a acceptat fără prea mult entuziasm de fanii patriei serie. În plus, unii spectatori cred că scenariul filmului din apendicele la realitățile rusești a fost prea mare.

Răspuns pozitiv

Mulți dintre cei care nu au văzut versiunea americană a proiectului sunt numiți o serie de televiziune complet vizionată "Patria". Recenzile unor astfel de spectatori sugerează că comparația cu originalul strică impresia acestui film. Dar dacă o considerați un produs independent, atunci totul nu pare atât de deplorabil. În primul rând, aproape până la ultima serie este imposibil să se descopere principala intriga a seriei: va fi Bragin un trădător sau nu? Ce poate face o astfel de persoană să schimbe patrie? Cum poate fi transformat psihicul uman sub influența studiilor severe? În al doilea rând, pe ecranul rus pentru o lungă perioadă de timp nu a apărut de foarte bună calitate filme de spionaj. Spectatorii i-au ratat și au preluat seria TV "Patria" ca o rază de lumină în întunericul luptătorilor, detectivilor și melodramaților lungi obosiți. O mică cenzură le face doar că acțiunea filmului este oarecum prelungită.

Seriale TV, recenzii ale spectatorilor din țara lor

Seria "Patriei", recenzii, recenzii ale cărora sunt interesante pentru mulți, au fost reținute negativ de critici. În astfel de publicații bine-cunoscute precum "GQ", "Kommersant", "Afișa" au apărut articole devastatoare despre acest proiect. Pretinde critici parțial justificată: de fapt, în acțiunile eroilor din film nu sunt întotdeauna motivați complicație complot ridică întrebări, care acționează, uneori, arata tensionate, iar muzica este melancolie. Experții în film compară cu încăpățânare versiunea rusă a filmului cu cea americană, iar această comparație nu este în favoarea celor dintâi. Criticii îl recunosc în unanimitate pe Pavel Lungin ca fiind unul dintre cei mai buni regizori ai timpului nostru, dar considerăm unul dintre cele mai nereușite dintre lucrările sale seria TV Rodina. Comentariile spectatorilor sunt încă mai puțin categorice.

home sezon 4 recenzii de sezon

Erorile reale

Publicul îi place să găsească deficiențe reale în diverse proiecte. Câteva astfel de greșeli includ și seria TV Rodina. Comentariile publicului arată că creatorii seriei nu au urmărit îndeaproape această parte a problemei. De exemplu, primele unități USB au apărut pe piața produselor electronice abia în anul 2000, iar într-una din seriile filmului, a cărui complot se desfășoară în 1999, este ușor de folosit de către heroina inventivă. Desigur, putem presupune că flash-urile au apărut în arsenalul agențiilor de informații secrete mai devreme decât consumatorii obișnuiți. Dar aceasta este deja o fantezie, și vorbim despre fapte. În plus, unele locuri din orașul Moscova au privit diferit în 1999. În prima serie a seriei, personajul principal se află pe o bancă într-un parc lângă apeductul Rostokinsky, care a fost spart abia în 2004. Un monument al lui Dmitry Donskoy din regiunea Tula, care vizitează familia Braginyh în seria a unsprezecea, a fost restaurat abia în 2005-2007. Aceasta este lista de "neconcordanțe", care conține seria "Patria". Recenzii, fapte interesante despre el sunt detaliate pe site-uri populare de cinema, care, în general, indică faptul că filmul încă "agățat" privitorul.

serii patrate recenzii de opinie

Concept nerealizat

În fiecare proiect de televiziune există o idee de bază, care în procesul de demonstrație este adusă treptat la audiență. În acest sens, unul dintre cele mai controversate filme este seria TV Rodina. Comentariile publicului indică faptul că nu înțeleg motivele eroilor din imagine. Într-adevăr, versiunea rusă aproape copiază cu desene antic americană, dar nu își exprimă ideea principală. Pentru a începe cu, că britanic „securitate patrie“ este tradus ca „teren nativ“, spre deosebire de conceptul de „stat“, adică un sistem care ia de multe ori decizii în numele a milioane de oameni care nu sunt întotdeauna interesați în opinia lor. Patriotismul personal al protagonistului din Seriale americane - Sergentul Brody - îl face să comită trădare și să se opună conducerii sale criminale. În captivitate și-a format propriul sistem de valori, pe care încearcă să-l apere în țara sa natală. În acest context, nu este foarte clar ce este conceptul proiectului rusesc "Rodina" (seria). 4 sezon, recenzii despre care mai avem de învățat, dacă va fi vreodată eliminat, probabil, va clarifica această problemă. Același lucru este valabil și pentru Anna Zimina. În proiectul american, agentul Carrie Matheson suferă de o tulburare bipolară declanșată de actul terorist din 11 septembrie, pe care, printre alți cercetători, i-ar fi putut împiedica. De la serie la serie, ea poartă povara vinovăției și încearcă să se reabiliteze. În cazul lui Zimina, din nou, nu este clar în totalitate ce îi motivează. În serie, ea pare doar o femeie foarte neechilibrată, care a luat-o cumva lucrează în FSB. Deci, copiind complet seria americană în exterior, creatorii versiunii ruse au uitat să respire în viață lumea interioară eroii lor. Poate că acesta este cel mai mare "minus" al imaginii.

rapoartele patriei de opinie sunt interesante

Acum știi totul despre "plusurile" și "minusurile" pe care seria TV "Rodina" este diferită. Opinii, recenzii ale acestui film pentru tine acum nu este, de asemenea, un secret. Foarte rar se întâmplă ca proiectele de producție occidentală transferate pe teritoriul rus să ia un al doilea vânt și să înceapă să-și trăiască propria viață. În majoritatea cazurilor, astfel de experimente sunt sortite eșecului - diferența dintre vederile lumii spectatorilor este prea mare. Cu toate acestea, nu putem numi episodul "Patria" un eșec sincer. 1 sezon, a cărui recenzii sunt deja cunoscute, a avut un succes în rândul publicului. Dar o mare parte din ea este încă străină și incomprehensibilă pentru publicul rus.

Maria Mashkova: biografie, filmografie, viață personală și fotografiiMaria Mashkova: biografie, filmografie, viață personală și fotografii
Analiza poeziei `Patriei` a lui M. LermontovAnaliza poeziei `Patriei` a lui M. Lermontov
Isakova Victoria: 5 cele mai bune filme cu actrițaIsakova Victoria: 5 cele mai bune filme cu actrița