"50 De nuanțe de gri" (cinema): recenzii ale criticilor și spectatorilor

Versiunea de ecran a romanului scriitorului novice, care a reușit să câștige cititorii din întreaga lume, a devenit mai puțin discutabilă decât publicarea ediției originale din 2011. În acest timp, "50 de nuanțe" au achiziționat mai multe fan cluburi și mii de fani ai unei noi tendințe literare și erotice. Eliberarea filmului cu același nume a fost discutată timp de trei ani. Ce poate determina cu acuratețe succesul sau eșecul "50 de nuanțe de gri"? Opinii! Filmul a primit în avantajul său opinii negative ale publicului. Potrivit portalului Rotten Tomatoes, doar 25% dintre respondenți au votat pozitiv. Ceilalți au considerat că filmul nu merită o mare laudă. Și acum, când premiera oficială a avut loc în 2015, care a adunat un registru de numerar fabulos, puteți vorbi mai multe despre el. "50 de nuanțe de gri" (cinema), recenzii ale spectatorilor și motive de succes - accentul acestui articol.

50 de nuanțe de recenzii de film gri

La început era o carte

Istoricul decolării rapide este cu adevărat fantastic. scriitorul britanic Erika Leonard Mitchell (alias - EL James) și gândire, ceea ce va manuscrisul ei cu privire la relația dintre o tânără fată și un bărbat mai în vârstă decât anii ei. Inițial a fost o fanfic - continuare amatori de povestea Bella si Edward, luate din „Twilight“. Popularitatea romanului, care poartă conotatii erotice, a fost atât de mare, încât autorul a decis să transfere acțiunea la activitatea independentă prin schimbarea unele detalii. Ca urmare, s-au născut "50 de nuanțe de gri". Recenzile criticilor, mai ales ale evaluărilor neutre, nu au putut "înșela" publicul. Romanul a fost vândut în câteva luni înainte de vânzări de „Harry Potter“ și aceeași „Twilight“.

Cartea include episoade de natură sexuală și, în opinia analiștilor, este posibil ca aceasta să devină cauza unei popularități frenetice. Prima parte a fost urmată de o continuare. Și după - filmul mult-așteptat "50 de nuanțe de gri." Recenzile filmului au devenit neutre. El a fost găsit în mod egal și fani și detractori.

50 de nuanțe de recenzii de film gri

Filmul să fie!

Cu toate acestea, opiniile inițiale ale criticilor nu au afectat chiar dorința studiourilor de film de a examina romanul. În plus, a izbucnit un adevărat război între ei. Cele mai mari corporații, inclusiv compania producătoare Mark Wahlberg, au pierdut la Universal, care au fuzionat cu studioul Focus. Autor E.L. James a încercat să preia controlul producției, dar ea a fost refuzată. În scaunul de regizor așezat un copil de 47 de ani, englezoaica Sam Taylor-Johnson, care a pus caseta „Nowhere Boy“. Ceea ce scriitorul spodviglo alege între directorii eminenți ai acestei persoane particulare, rămâne un mister. Dar ea a hotărât ferm că numai sub conducerea ei va apărea "50 de nuanțe de gri". Cinematografele primului public, care au primit o prezență la premiera închisă din Los Angeles, au primit cele în care sa spus că acesta este un cuvânt nou într-o dramă erotică.

Povestea tinerilor ca o alocație pentru adulți

După cum au remarcat mulți critici, direcția imaginii este atât de delicată și neobișnuită încât poate provoca o furtună de impresii diferite. Ca urmare, una dintre cele mai bogate discuții ale filmelor a fost "50 de nuanțe de gri" (2015). Comentariile au avut ca efect faptul că versiunea de ecran nu prezintă un interes special. O idee mai saturata si adecvata despre fanteziile sexuale, poreclita in imaginea "nuante", poate fi gasita in cartea originala. Publicul se teme că filmul va deveni o provocare a deschiderii sexuale, o iubire a dominației și a subordonării, cunoscută sub numele de BDSM. În același timp, comercianții citează datele potrivit cărora vânzarea de accesorii corespunzătoare "pentru adulți" a crescut de la lansarea imaginii.

Acest lucru poate conduce la o lipsă a unei anumite percepții a "50 de nuanțe de gri". Comentariile spectatorilor se vor alinia mult timp într-o singură opinie cu privire la impactul imaginii asupra individului și a societății în ansamblu. Între timp, ei definesc filmul ca "porno moale plictisitoare" și "amețit sexy occidental".

Carte = film?

Succesul fiecărui film poate fi evaluat prin mai multe componente. Nu a existat nicio excepție la filmul "50 de nuanțe de gri", considerat în acest articol. Mărturiile celor care au citit prima dată și apoi au vizionat filmul vorbesc despre transferul maxim al complotului din povestirea cărții în acțiunea de pe ecran, incluzând și o serie de pietre prezente în roman.50 de nuanțe de comentarii gri ale criticilor

Narațiunea este construită în jurul studenților facultății literare Anastacia, care este o cerere de prietenie este trimis la Gray Corporation, pentru interviu fondatorul său, miliardarul. Dar aceasta este comunicarea lor nu este limitată. Christian este dornic să îl cunoască pe fata mai aproape, pentru care merge la magazinul de hardware unde lucrează. Gray o invită la o dată, iar apoi se deschide secretul principal: el nu este romantic și preferă o formulare mai rigide de dragoste ...

"50 de nuanțe de gri": complotul

Feedback-ul de la spectatori în majoritatea lor exprimă acordul lor că filmul a dispărut practic din paginile cărții. Urmărind materialul, în ciuda percepției vizuale a imaginii frumoase și a actorilor din cadru, a dus la faptul că, în calitate de pictură "50 de nuanțe" nu a adus ceva de-al lor. Orice complot care se mișcă într-un fel sau altul este conectat la sursa originală. Aceasta, la rândul său, privează filmul individualității. Pe de altă parte, o astfel de sarcină nu a fost pusă în fața creatorilor.

Așteaptă mult

Fanii povestirii lui Anastacia și a lui Christian au așteptat versiunea de ecran pentru mai mult de trei ani. În această perioadă a avut loc o pregătire amănunțită: scenariul a fost aprobat, actorii au fost selectați. Sondajele principale au început la sfârșitul anului 2013 și s-au încheiat în primăvara anului viitor. Grupul a avut nevoie de sondaje cu participarea principalilor actori, care au trecut în toamna anului 2014. În ajunul eliberării, compania de film a lansat mai multe remorci care atrag atenția spectatorilor și, de asemenea, au fost trimise Dakota Johnson și Jamie Dornan într-o serie de emisiuni de televiziune.

Componente ale succesului

Toate acestea arată marile speranțe pe care producătorii le-au pus pe film. Desigur, ca audiența ar trebui să aprecieze. Ce altceva ar putea fi spus despre succesul filmului "50 de nuanțe de gri"? Revizuirile se refereau, fără îndoială, la partea muzicală.

50 de nuanțe de comentarii gri ale spectatorilor

Coloana sonoră a fost recunoscută în unanimitate ca fiind de succes, deoarece a inclus o mulțime de diversitate și, în același timp, unită de o dispoziție unificată a pieselor. Single-ul "Love Me Like You Do" a fost numit o contribuție puternică la "50 de nuanțe de gri". Comentariile criticilor, de exemplu, Samantha Grossman din revista Times, l-au determinat să fie puternice și pasionate, creând un puternic suport senzorial pentru întregul film. Printre ceilalți artiști a fost Beyonce, care a făcut special un nou aranjament al celebrului său cântec "Crazy in love", precum și The Rolling Stones, Cia, Annie Lennox și alți muzicieni.

"50 de nuanțe de gri": recenzii

Actori și personaje - asta este ceea ce este discutat de obicei în recenziile cel mai activ. Pregătirea unui proiect de mare amploare, Universal a căutat actori principali printre cei care ar putea face într-adevăr un film memorabil, lăsând un semn luminos pe joc și de a ajuta în cele din urmă un succes de box-office. EL James a participat personal la selecția actorilor. Și dacă cu modul în care producătorii Anastacia au definit-o imediat, atunci căutarea pentru macho-ul ecranului principal sa târât. Printre concurenți au fost considerați Ryan Gosling, Theo James, Charlie Hannem, Scott Eastwood. Ca rezultat, scriitorul a preferat-o pe Jamie Dornanu. Handsome și-a început cariera cu istoricul "Marie Antoinette" și o serie de fantezie "O dată într-o poveste de poveste". Dakota, fiica actorilor Melanie Griffith și Don Johnson, amintit pentru "Macho și Botanus" și "Rețeaua socială".

După cum au remarcat criticii, Johnson a făcut încercări sincere de a juca, spre deosebire de Dornan, care "ia împușcat ochii". Partea feminină a publicului a deplâns faptul că Dakota apare adesea în cadru aproape complet nud, în timp ce Dornan pompat până la talie.

50 de nuanțe de gri 2015 de comentarii

Cu participarea actorilor în istoria conectată la "50 de nuanțe", aproape a devenit statutul unui scandal. Producătorii au răscumpărat drepturile de a filma simultan trei părți ale cărții, plasând o condiție adecvată pentru interpreții principalelor roluri. Fiind de acord cu prima parte, nici Dornan, nici Johnson nu au putut să prevadă ce anume va provoca filmul. Taxa a fost de 250 mii, iar venitul din tablou este estimat la 600 de milioane de dolari. Suma pentru continuare este deja scrisă în contract. Cu toate acestea, având în vedere popularitatea și succesul frenetic, care nu era așteptat în Uviversal, actorii au dreptul să solicite o majorare a taxei.

Continuarea sub titlurile "50 de nuanțe mai întunecate" și "50 nuanțe de libertate" este planificată în 2017-2018.

BDSM: a fi sau a nu fi?

Aproape cea mai arzătoare problemă, pe care o întrebau criticii, erau, desigur, scene erotice. Și mai multe deodată, și foarte sincer. Este permis ca ei să folosească o astfel de utilizare deschisă, care poate fi înțeleasă ca un recurs? Cu toate acestea, având în vedere natura cărții, fără pasiune și senzualitate nu ar putea face "50 de nuanțe de gri". Cronică de film sunt cele mai numeroase, iar opiniile respondenților a redus la faptul că sexul devine evident atunci când eroii, de fapt, nu este ceva pentru a vorbi despre. Mențiune specială merită personajul principal: cum ar fi graba în piscina cu capul ei, ea încă nu știe ce să se aștepte. În același timp, el este de acord cu tot felul de cadouri de la prietenul ei, undeva departe în mintea știind că va trebui să „plătească prețul“.

Sex sau dragoste?

Aceasta este principala intriga a filmului, nu mai mult si nici mai putin. În mod egal, nu oferă odihnă tuturor spectatorilor, împărțită în două tabere. Ce poate determina cu acuratețe relația dintre Anastacia și creștin în "50 de nuanțe de gri"? Opinii! Filmul este în mare parte numit inutil "steril". Este corect? Probabil da. Întrucât există o mică sinceritate în prezența sexului între eroi.

50 de nuanțe de comentarii gri

Finalul dublu rezultat al tabloului va divorța din nou bărbații și femeile pe diferite părți. În primul rând spun că, ei bine, senior, ea a decis să învețe lumea plăcerile nevazute. Acesta din urmă va fi înclinat să creadă că nimic, dar greu de divertisment, extravagant bogat nu au, și, desigur, relații „serioase“, dragoste, și, eventual, un discurs de nunta nu poate fi. Probabil adevărul se află și acolo, și aici, iar scriitorul a vrut doar să se uite la problema din mai multe puncte de vedere.

Sentimentele sunt în vânzare

Este banal, evident și previzibil, că Anastacia, cea mai obișnuită persoană prudită, nu va fi capabilă să reziste vederii fermecătoare a fermecătorului om frumos. El, abia dacă sa uitat la el, a înțeles că o astfel de abordare se va apropia destul de mult pentru trimiterea unei camere de divertisment. Pentru a mitui în cele din urmă fata, Gray își dă darurile, iar aceste semne de atenție trebuie tratate în consecință. Anastacia se roseste la fiecare ocazie, asteapta o noua intalnire si ezita in mod deliberat inainte de semnarea contractului.

Tema venalității sentimentelor, oricât de grosolană ar putea suna, este disponibilă în "50 de nuanțe de gri". Recenzile psihologilor se aruncă în favoarea faptului că creatorii vor lăsa să știe fără îndoială cum se cumpără orice iubire, mai ales cu statul milionar Gray. Din păcate, un stimul suplimentar este deja acordat laptopului și mașinii Anastase, care, potrivit experților, și-a predeterminat în mare măsură soluția.

Dragostea frumoasă frumoasă

Această poveste a multora a devenit o revelație din zilele clasicului "9 frac12-săptămâni "și" Ofertă obscene ". Așa cum vocea audienței, în mare parte bărbații, a fost asigurată că personajul principal al filmului "Pretty Woman" nu ar iubi niciodată o fată la apel și aici este evident că niciun erou real nu este pregătit pentru iubire reală. În plus, pentru încercările lor de a găsi fericirea în brațele celorlalți, spectatorii atenți vor găsi absurdități. De exemplu, după atingerea alcoolului, Anastacia, care încă mai dorește să vorbească prostii, ajunge pentru Grey să-i dea sărutări. El, egoistul narcisist, își unește toată pasiunea pentru robie într-o copilărie dificilă, vorbind în mod clar despre faptul că nu vrea mai mult într-o aventură.

cinema 50 de nuanțe de gri comentarii

Aceste relații merită într-adevăr să fie considerate o poveste adevărată? Timpul trece, viata se schimba. Evident, generația curentă nu alege flori și merge la filme, ci dorința de a fi suspendată și legată ...

Filmul "John Wick": recenzii ale spectatorilor și criticilorFilmul "John Wick": recenzii ale spectatorilor și criticilor
Filmul de la Hollywood `Equal`: recenzii ale spectatorilor și criticilorFilmul de la Hollywood `Equal`: recenzii ale spectatorilor și criticilor
Versiunea de ecran a romanului "Jane Eyre". Actorii filmului "Jane Eyre"Versiunea de ecran a romanului "Jane Eyre". Actorii filmului "Jane Eyre"