`50 De nuante de negru `: recenzii ale filmului

Credem că toată lumea știe filmul bine-cunoscut numit "50 de nuanțe de gri". A devenit unul dintre primele hit-uri ale chiriei și a strâns o sumă imensă de bani. Și toate acestea, în ciuda faptului că majoritatea populației planetei noastre consideră acest film lipsit de orice valoare artistică. De fapt, așa este. Deci, nu este nimic surprinzător în faptul că pentru un timp atât de scurt au existat meșteșugari care au decis să înlăture parodia, numită "50 de nuanțe de negru". Recenzile despre film sunt extrem de controversate. De ce? Acest lucru va fi discutat în articolul nostru de astăzi.

50 de nuanțe de recenzii negre

Renasterea genului de parodie

Marlon Wyans este bine cunoscut de spectatorii noștri. La sfârșitul anilor 90 și începutul anilor 00, a fost, probabil, cel mai popular și mai căutat negru actor. Wyans a avut un mare simț al umorului, care ia adus slava unui comedian. Datorită fraților nu mai puțin talentați, care, de asemenea, au ales calea cinematografiei, a reușit să-și construiască o carieră strălucitoare, ceea ce la făcut să fie unul dintre regii parodiei. Până în momentul în care genul acesta sa supraviețuit. Astfel de stăpâni ai afacerii lor Mel Brooks și Leslie Nielsen, nu a avut nici un succes trecut și aproape retras. Publicul dorea ceva nou și mai original. Ce și au profitat de Wyans.

Calea de la "Nu amenința Centralul de Sud" la "50 de nuanțe de negru"

Marlon Wyans sa anuntat in 1996, cand ecranul a aparut intr-o comedie de parodie cu un titlu lung "Nu ameninta Centrul de Sud, savurand sucul in cartierul tau". Peste noapte, Wyens a devenit una dintre principalele stele moderne. Din acest motiv, el a primit roluri în astfel de picturi de cult precum "Fără Sentimente" și "Requiem pentru un Vis", lansat după câțiva ani. Însă cel mai bun Wyens se afla în parodia genului, la care sa întors la ora 00. O serie de filme "Movie Very Scary" a devenit pentru cinema o suflare de aer proaspăt. De mai bine de zece ani, nimeni nu a batjocorit cu succes filmele de la Hollywood.

Doar asta a făcut ca Wyens să fie ostatici acestei direcții. Toate parodiile ulterioare erau de o calitate mult mai scăzută. Un "Shalun" și "Casa cu fenomene paranormale, și deloc poate fi considerat un eșec complet. Și numai în 2016 actorul a fost capabil să se întoarcă din nou la nivelul său fostul, a jucat in filmul „50 de nuanțe de negru“, care comentarii vor fi discutate mai jos.

50 de nuanțe de recenzii negre ale filmului

Filmul filmului

În centrul terenului se află un om destul de reușit care a reușit să-și construiască o carieră grandioasă. El este proprietarul unei mari companii de succes, care îi aduce un venit solid. Într-o zi, un tânăr student vine la el, al cărui loc de muncă este să intervieveze. Aceasta este doar o întâlnire nu se limitează la. Deja foarte curând află despre preferințele sale foarte specifice ...

Filmul în 2016-2017. a adunat recenzii extrem de contradictorii atât ale spectatorilor, cât și ale criticilor. Lucrul este că nu toată lumea îi place acest umor neobișnuit, folosit în filmul "50 de nuante de negru". În unele locuri, filmul se strecoară într-o vulgaritate deschisă, dar limitele admisibile nu se suprapun. Cu toate acestea, filmul "50 de nuanțe de negru" comentarii în cele mai multe cazuri colectate pozitiv. Ucigașii filmului original din motive evidente erau destul de mulțumiți de ceea ce au văzut pe ecran. Directorul a învins cu îndemânare complotul și a reușit să creeze un număr foarte mare de gaguri cu adevărat amuzante. Criticii spun că Wyens este în continuare capabil să facă publicul să râdă, dar actorul, evident, nu se rezumă până la maximul din munca sa. Pentru moment, nu este clar dacă alte proiecte ale unui astfel de plan vor fi publicate în viitorul apropiat. Dar să sperăm că Wyans își va recâștiga popularitatea anterioară și va reuși din nou să ne facă plăcere cu comedii de parodie cu adevărat de înaltă calitate.

"50 de nuanțe de negru" revizuiește planul pozitiv pentru faptul că aparatul foto funcționează, regizează, acționează la cel mai înalt nivel. Filmul are un buget extrem de modest de 5 milioane de dolari. Dar în timpul vizionării nu se observă complet. Următoarea dovadă a faptului că pentru crearea unui film bun nu este necesar să investești într-o sumă imensă de bani.

Rețineți că multe recenzii despre "50 de nuanțe de negru" (2017) sunt prezentate într-o lumină negativă. Imaginea are ratinguri susceptibil de mici pe site-urile cinematografice. Dar, în același timp, numeroasele recenzii ale filmului "50 de nuanțe de negru" în 2017 îl recomandă pentru vizionare. Poate că, în cele mai multe cazuri, oamenii pur și simplu nu înțeleg acest film sau sunt fani ai melodramei originale. Nu oricine poate percepe în mod adecvat un astfel de banter.

recenzie 50 nuante de negru 2017

În plus față de rolul principal în acest film, mulți alți actori remarcabili au acționat în film. Și mulți dintre ei nu au o experiență uriașă și roluri majore în filmografie. De exemplu, Kali Hawke, care a jucat rolul principal al femeilor, nu a mai apărut niciodată în proiecte atât de mari. A avut roluri episodice în comediile și serialele de la Hollywood. Dar ele pot fi numite de succes cu mare întindere. Dar, în ciuda lipsei de experiență, ea sa descurcat perfect cu sarcina. Tot în film, și mulți alți actori au fost împușcați, dar toți au dispărut pe fondul perechii principale de ecran.

recenzii ale filmului 50 de nuante de negru 2016

Directorul

Michael Tiddes este un regizor destul de tanar american, care nu sa arătat încă la maxim. "50 de nuanțe de negru" - doar a treia lucrare deplină. Primele sale filme au fost două părți ale "Casei cu fenomene paranormale". Cinematograful era oarecum secundar, dar totuși a devenit o lovitură a chiriei lumii. Datorită acestui fapt, Michael Tiddes a reușit să filmeze un nou film. După cum era de așteptat, imaginea "50 de nuanțe de negru" a reușit, de asemenea, să adune o mulțime de bani în box-office-ul mondial. În ciuda criticii, filmul a fost un succes.

Credem că acum Michael poate fi numit noul rege al acestui gen, care și-a pierdut vechea glorie. El a reînviat din nou interesul spectatorilor pentru parodii și a dovedit producătorilor că ei încă mai pot aduce bani grași la un cost minim. Înaintea noastră vom aștepta o nouă lucrare a regizorului, care promite că va fi realizată în aceeași direcție. Credem că vom avea o altă comedie extraordinară, capabilă să ne facă să râdem la lacrimi.

recenzii ale filmului 50 de nuante de negru 2017

onoruri

Dar, cu premii pentru acest film, lucrurile sunt un pic deplorabile. Filmul a fost nominalizat pentru mai multe antipremi. "50 de nuanțe de negru" ar putea obține doar trei "zmeură de aur". Dar în acel an, potrivit organizatorilor, erau mult mai mulți candidați "demni".

film 50 de nuante de negru

Aș dori să recomand acest film tuturor celor care își amintesc și iubesc creativitatea din Wyans, strălucind cu cincisprezece ani în urmă. Ei vor fi încântați de ceea ce au văzut. Dar, de asemenea, pentru spectatorii obișnuiți, filmul "50 de nuanțe de negru" poate fi de asemenea plăcut. Parodia unui astfel de nivel ridicat într-o închiriere largă nu a ieșit destul de mult. Dar, având în vedere cât de mult a făcut zgomotul, se pare că în curând vom aștepta noi filme ale unui astfel de plan.

Actorul Jason Gould în viață și în filmeActorul Jason Gould în viață și în filme
Filmul "În dragoste cu propria voință": actori și roluriFilmul "În dragoste cu propria voință": actori și roluri
Filmul "Nine Yards": actori și roluriFilmul "Nine Yards": actori și roluri