`Semnal` - recenzii. "Semnal": rezumat, actori

Movie Signal 2014 comentariiFilmul „The Signal“ (2014), comentarii care pot fi ușor de găsit, este o bandă în genul thriller-ul SF, care a fost lansat în SUA la data de 20 ianuarie a acestui an. A fost regizat de William Eubank, în caseta de monede, în care există deja un film numit "Dragoste", legat de tema aventurii în spațiu. În ciuda implicării în filmul Lawrence Fishburne, starul din „The Matrix“ cronici de film „semnal“ a fost ambiguu atât din partea publicului si a criticilor.

Creatorii benzii

William Eubank a acționat atât ca scenarist, cât și ca regizor al filmului, așa cum a făcut mai devreme în filmul său de debut "Love". Înainte de a Yubenk a început să încerce mâna la regie, a lucrat ca operator pentru o lungă perioadă de timp (film de scurt metraj „Hooked“ în 2006 și „Prima“ filme 2007 „Crossfire“ în 2010, „Casa Soarelui Răsare“, în 2010 și "Dorința pasionată" 2012). În plus, în unele picturi a acționat ca producător, artist și editor.

Cel de-al doilea film al lui Eubank "Signal" a fost lansat de Entertainment One și Focus Features. Ca producători, au fost aduse Tyler Davidson ("Regii Vieții" 2013) și Brian Cavana-Jones ("Shelter" 2011). Cameramanul filmului, David Lantsenberg, înainte de a intra în echipajul de film "Signal", nu a avut experiență în cinematografele mari și a participat doar la scurtmetraje.

Dar, pe acompaniament muzical al filmului peste care compozitorul a lucrat Nima Fahrara, director al filmului Yubenk spune cu mare entuziasm: în cuvintele sale, Fahrara propriile instrumente care realizează muzica produsă.

Semnal: un rezumat

Semnal de feedbackTrei tineri - Nick, John și prietena lor Haley - sunt expulzați de la MIT pentru sabotaj. Prietenii au fost acuzați că ar fi hacking serverul Universității și ar provoca daune ireparabile bazei de date. Cu toate acestea, Nick, John și Haley au dat seama de adevăratul vinovat - nu a existat nici un hacker Nohamed. Mai mult decât atât, atunci când s-au întors acasă în California, misterios Nomed a mers cu ei pentru a comunica și a continuat să se agraveze situația, în trimiterea de mesaje batjocoritoare, conectați la camera web Haley laptop.

John și Nick decid să învețe necunoscutul, să-și calculeze IP-ul și să meargă la adresa specificată, dar găsesc acolo doar o clădire veche abandonată. În timp ce îl examinează, cineva îi atacă pe prietenul lor Haley, așteptând prietenii din afară. Auzind strigătele ei, Nick și John se duc în stradă, dar în întuneric nimic nu poate fi dezasamblat și ei își pierd conștiința de șoc.

Apoi Nick își aduce simțurile și își dă seama că se află într-un laborator neobișnuit de cercetare. Dr. William Damon îi întreabă pe tânăr pe niște întrebări ciudate, câteodată prost, desfășoară experimente despre el, refuză să raporteze informații despre prietenii lui. Odată ce Nick reușește să vadă care parte a clădirii este Hayley - fata era într-o comă. Nick plănuiește să scape, încercând să elibereze în același timp și cu un prieten, dar se termină cu eșec.

Trezind împreună cu ea într-o încăpere, Nick descoperă că în loc de picioare a fost implantat proteze ultramoderne. El face din nou o încercare de a scăpa cu Haley - de această dată cu succes. Cu toate acestea, lumea în care au ajuns a fost oarecum nefiresc. Nick descoperă că poate dezvolta viteză supersonică pe noile sale proteze. El se ascunde, împreună cu Haley într-o casă abandonată, în cazul în care descoperă accidental John, care, de asemenea, a fost o victimă a experimentului: dispozitive cybernetic sverhkrepkie în loc de mâini tânăr instalat.

Semnale 2014 de recenzii

În primul rând, John și Nick presupun că se află într-o lume virtuală, dezvoltată la Zona 51 - faimoasa bază militară americană. Prietenii fac decizia de a avansa pe singurul drum existent în această lume virtuală, dar acolo așteaptă o ambuscadă. Rănitul Ioan rămâne la unul dintre obstacolele pentru a permite prietenilor săi să avanseze fără obstacole. Nick și Haley merg mai departe, dar, încercând să spargă blocada rutieră a polițiștilor, întoarce camionul lor.

Haley răniții imediat luat cu elicopterul, si Dr. Damon spune în cele din urmă direct Nick că a luat parte la un experiment unic și a devenit o civilizație extraterestră creație de model - ființă, care este conectat la puterea cibernetică a emoțiilor umane. Nick, care nu vrea să-și piardă privirea de la Hayley, lovește elicopterul, dar ca rezultat se rupe prin "ecran" și se află într-o lume complet diferită. Și această lume se află pe o navă spațială care se îndreaptă către o planetă necunoscută.

Planul directorului

comentarii film semnalWilliam Eubank susține că crearea acestui scenariu a fost inspirată de proiectul de televiziune "Zona Twilight" din 1983. Mai ales este vorba de un schimbător activat care se termină în filmul „Signal“ (2014), recenzii despre care aceasta a fost destul de negativ, pentru că un vizualizator de clar istorie decuplare nu a văzut.

Cu toate acestea, William Eubank în interviu susține că doar denoutarea în această imagine nu este atât de importantă. Principalul lucru este să urmeze calea formării spirituale a lui Nick, care se deschide brusc într-o situație extraordinară și se transformă de la un tip obișnuit într-un adevărat erou, gata să se ridice pentru el și prietenii săi.

Actorii Brenton Twates (Nick Eastman) și Lawrence Fishburne (Dr. Damon) au interpretat rolul principal al filmului "Signal".

Brenton Tweites este mai bine cunoscut ca participant la proiectele de film "Blue Lagoon" (2012) și "Maleficent" (2014). În ambele tablouri, a întrupat o imagine a unui bărbat frumos irezistibil, așa-numitul erou iubitor. Prin urmare, rolul lui Nick Eastman poate fi numit încercarea de a schimba rolul timpului și de a încerca ceva nou.

Actori de semnal

Cea mai de succes lucrare a lui Lawrence Fishburne este rolul lui Morpheus în "Matrix" senzațional. În personajul lui Fishburn, Damon este, de asemenea, un laconic, concentrat pe misiunea sa și misterios, ca și cultul Morpheus. De fapt, nimic nou nu a adus actorul în noua imagine.

În plus, fotografia a fost prezentată de o tânără actriță Olivia Cook (serie "Motel Bates" 2013) și actorul Bo Napp ("Nimeni nu a supraviețuit" 2012).

premierelor

semnal 2014

20 ianuarie 2014, imaginea "Signal" a fost prezentată la Festivalul de Film Sundance din Statele Unite. Aproape șase luni mai târziu a fost prezentată la Festivalul Internațional de Film din Seattle, iar la 13 iunie a plecat la chirie. În iulie, locuitorii Germaniei și Coreei de Sud au putut vedea banda, iar în august filmul a fost prezentat în Slovenia, Malaysia și Filipine. În Rusia, premiera a avut loc în septembrie, aproape 189 de mii de oameni au venit să-l vadă. Aproximativ în același timp, semnalul a fost văzut de Ucraina și Kazahstan. Apoi, imaginea a fost prezentată în Canada, Suedia, Liban, Africa de Sud, Spania și, în cele din urmă, Marea Britanie.

buget

În ciuda faptului că recenziile "Signal" ale criticilor ruși au fost negative, box-office-ul din SUA a fost cu 70 mii dolari mai puțin decât în ​​Rusia. Oricum, imaginea nu sa achitat, deoarece, cu un buget de 4 milioane de dolari, a fost posibil să se colecteze doar 2 milioane de euro.

evaluări

Thriller "Signal" (2014) a revizuit vizitatorii celebrului site IMDb cu un rating de 6.20. Din numărul total de recenzii scrise pentru filmul din întreaga lume, doar 56% pozitive, în Rusia - aproximativ 30%.

"Semnal": recenzii

Criticii profesionisti de film au pus un mare plus directorului pentru faptul ca, cu un buget mic, a reusit sa obtina un nivel bun de efecte speciale si grafica computerizata. Dar vă puteți bucura de ele doar câteva minute înainte de sfârșitul filmului.

scurt rezumat

Filmul "Signal", pe care telespectatorii îl primește, se referă la următoarele aspecte: ei observă că planul prea lung, de la bun început, stinge interesul în ceea ce se întâmplă pe ecran. Numai în minutul 25 al filmului, Nick și prietenii lui intră în centrul de cercetare misterios, de fapt, atunci există cel puțin unele intrigi. Adică, dacă doriți, puteți relua filmul timp de o jumătate de oră, iar esența nu se va schimba prea mult.

Apoi, unul după altul, încep să apară unele evenimente misterioase și nu este clar în totalitate ce anume conduce aceasta. Se pare că atunci când apare deznodământul, privitorul va descoperi ceva incredibil, un punct puternic în dezvoltarea complotului și cererea. Ar putea salva filmul. Dar regizorul nu pune capăt, ci deschide doar începutul unei noi povestiri: aici Nick a scăpat de realitatea virtuală, zboară pe o navă spațială undeva. Și mai sunt multe întrebări. Și ce se va întâmpla în continuare cu Nick, dacă nu va fi supărat de aceste evenimente și unde sunt de fapt ascunse Hayley și John, indiferent dacă au fost reale pe tot parcursul filmului sau pe nava spatiala inițial a primit doar Nick?

Într-un cuvânt, nu există răspunsuri, iar spectatorul trebuie să reziste singur. Cu toate acestea, este puțin probabil ca fanii thrillerului să cumpere bilete la film și să aștepte cu întârziere timp de 90 de minute de denunțare, pentru a rămâne neschimbate. Deci, filmul "Semnal" comentarii controversat meritat nu este complet gandit-out complot. Poate, imagini foarte superficiale ale personajelor.

Fapte interesante

Filmul "Signal" (2014), recenzii despre final, este foarte controversat, deși punctul culminant a fost filmat într-unul din cele mai pitorești locuri din SUA. Eubank a împins schimburile de metrou într-un pod uriaș de 172 de metri înălțime, situat în statul New Mexico.

Dar, din partea designului muzical, filmul "Signal" a fost entuziast, mai întâi de la regizorul filmului. Deasupra coloanei sonore au lucrat compozitorul Nima Fakhrara, care a fost special conceput pentru a suna banda si pentru a crea atmosfera necesara, a dezvoltat mai multe instrumente unice, experimentale.

În concluzie, vreau să spun că fiecare banda, desigur, are propriul său privitor. Dar dacă vă plac mai multe imagini dinamice cu finale clare, atunci este mai bine să preferați un alt thriller.

Filmul "Dragostea târzie". Actori și roluriFilmul "Dragostea târzie". Actori și roluri
Stephen Hopkins: biografia regizoruluiStephen Hopkins: biografia regizorului