Filmul "Timpul bun": recenzii, complot și distribuție

Creațiile de astăzi, create în genul filmelor de crimă, au încetat de mult să uimească spectatorul modern. Închirierea a ieșit recent fie baiopiki, fie comedia obișnuită de acțiune despre următorii "domni ai norocului", care au scos un jackpot colosal. Filmul "Timpul bun" al tandemului director al creației Ben și al lui Joshua Safdi se evidențiază clar în acest context. Realizatorii au reușit să înlăture proiectul autorului, punând accentul pe sinceritatea narațiunii, fără o controversă. Nu este surprinzator faptul ca filmul a facut o senzatie la Festivalul de Film de la Cannes, al carui reprezentanti au notat in recenziile lor despre filmul "Good Time" insolenta autorului si piesa unui actor chic. Banda are o notă decentă de IMDb de 7.90.

Proiect de film live

Filmul "Timpul Bun" a fost recunoscut în toate sensurile ca un film live. Proiectul evoluează cu fiecare nou episod din casa de artă amatoră într-o adevărată drama, care afectează atât lumea criminală cât și cea obișnuită. Sofisticate picturi de expunere audiență par banale, dar esența proiectului, în conformitate cu o revizuire a filmului „Good Time» (Good Time), nu atât de mult în naratiunii, dar în structura evenimentelor. Autorii filmului nu a stabilit un obiectiv de a aduce ceva nou genului de teatru crimei, ei sunt tehnici artistice canonice mixte calitativ, satureze bandă revolta de culori vibrante și muzică. Toate scenele de acțiune, urmăriri în film apar cel mai clar și o overabundance de neon în cadru neintenționat este asociat cu tehnici proprietare N. Winding Nicolas Winding Refn, a demonstrat în „Neon Demon“ și „Unitate“.recenzii bune de film

Poveste dinamic dinamic

Comentariile telespectatorilor despre filmul "Timpul bun" (2017) arată că autorii nu încearcă să înfrumusețeze realitatea. Toate picturile evenimente se încadrează în cadrul unei singure noapte, iar dinamica de impulsuri narative, nu de oprire pentru un moment, pentru o jumătate de oră de cronometrare. În acest timp, caracterul cheie are timp prostește o duzină de polițiști, flirtează cu o școală, provoacă furia barygilor locali, echilibrând în mod constant pe marginea drumului.

Narațiune ondulată în jurul valorii de experiență a vieții penale Nikas Connie (interpretat de Robert Pattinson) și fratele său retardat mintal Nick (Ben Safdie), care a reușit să jefuiască o bancă din New York. Când tâlharii încearcă să se ascundă cu pradă, într-o pungă, așa cum ar trebui să fie, o capsulă cu vopsea explodează. În plus, criminalii de mașină intră într-un accident și poliția reușește să-i aresteze pe Nick. Connie reușește să scape, dar nu poate accepta arestarea fratelui său. În primul rând, infractorul încearcă să găsească bani pentru a plăti cauțiunea și apoi vine cu un plan de a scăpa de fratele său, care trebuie transferat din închisoare la spital. Când planul nu este realizat, Connie începe să improvizeze.

Opinii ale filmului „Time Good“ (2017) indică faptul că povestea nu ia publicul din spatele lui, și aproape trage după eroi denunțând neobosit lumea sumbru prin ochii personajelor disperate.timp bun 2017 recenzii ale spectatorilor de filme

Renasterea interpretului

Printre meritele filmului "Good Time", recenziile criticilor au numit în unanimitate participarea lui Robert Pattinson. După această capodoperă, cu un tip cu chip palid din "Twilight", poți să te lași la revedere. Benul lui Ben și Joshua Sfondi au devenit pentru interpret o adevărată renaștere, un nou actor incredibil de talentat a apărut din imaginea plictisitoare atașată. Pattinson sa obișnuit perfect cu rolul lui Connie Nikas. Cântăreața engleză se simțea perfect ca un criminal mic. În procesul de a lucra la imagine, actorul și-a îmbunătățit pronunția americană și a dispărut complet în imagine.

Conform ideii creatorilor, Connie este un tip neplăcut. Își folosește cinic fratele, își înșeală prietena, se întoarce, minciunile, se duce la toate cele mai rele. Pattinson este exact așa. Nu este un băiat naiv îndrăgostit de un vampir și nu de un simplu de la "Rover" post-apocaliptic, ci de un om puternic și hotărât, în cele din urmă gata să meargă pentru totul de dragul bunăstării celor dragi și a celui iubit. Acțiunile sale, precum și motivele principale, cred cu adevărat. Actorul împărtășește în mod literal obsesia sa cu publicul, pentru timpul banda, dezvăluind nu doar caracterul caracterului său, ci și esența sa.timp bun timp bun

Caracteristicile procesului de fotografiere

Banda "Timpul cel bun" a fost filmată pur și simplu pe străzile din New York, printre mulțimea de trecători, prin metoda aproape gherilă. Creatorii au venit cu multe trucuri diferite pentru a face actorii "invizibili". Echipajul de film a reușit chiar să intre neautorizat în recepția policlinicii locale.

Pe lângă atacurile de adrenalină, proiectul fraților Saffdi iluminează într-o oarecare măsură problema încălcării drepturilor minorităților sociale care nu au putere în fața sistemului de stat.comentarii despre filmul bun 2017

Contradicția față de normele morale

Cele două personaje principale ale filmului - criminali, dar nu este nimic numit „timp util“, numele vorbește personificare acelor momente de libertate pentru care eroii au reușit să păstreze. În timp ce vizualizați vine să înțeleagă că scopul principal al Connie nu a fost atât de mult banii ca o încercare de a „respira viață“ în fratele său să-i dea o șansă să dețină acțiuni și viața lor, în timp ce centrul său de reabilitare locală nu se face cu ajutorul drogurilor într-o legumă fără chip.

Pe această notă provocatoare și încercând să joace proiectul - contrar normelor general acceptate ale moralității, abordând problema umanității dintr-un punct de vedere destul de ambiguu. Spectatorul nu numai că începe să simpatizeze cu criminali, ci găsește o scuză pentru acțiunile lor.

Recenzile despre filmul "Good Time" poziționează filmul ca o parabolă în mai multe straturi despre sinceritatea sentimentelor frățești, deși acestea sunt cu adevărat distructive.recenzii de film bun timp bun timp

Avantajele imaginii

Principalul avantaj, conduce filmul a fost recunoscut ca un operator de înaltă calitate, în tandem creativ Sh P. Williams și compozitorul Daniel Lopatin, ascunde în spatele unui pseudonim Oneohtrix punct Niciodată. Împreună au transformat călătoria dramatică într-o adevărată oudă a energiei de viață și a familiei.

Imaginea are totul pentru a mulțumi spectatorului: de la coloana sonoră îndrăzneață și de la ritmul frenetic la dezvăluirea treptată a caracteristicilor eroilor moralizați. Proiectul se arde ca o bliț neon, fără a se aluneca în confuzie și o serie de rame împrăștiate fără legătură. Așa cum relatările spun, filmul "Timpul cel bun" plănuiește ochiul, combinând cu succes un scenariu neobișnuit cu o manieră plăcută de narațiune. Această imagine ar fi cel mai bun punct de plecare pentru a explora creativitatea frații Sefdi, ale căror proiecte anterioare, „plăcerea de a fi jefuit“, „Dumnezeu știe ce“ și „tata cu picioare lungi“ au fost anterior cunoscut doar în cercurile înguste doar cinefililor.

Filmul "Enemies": recenzii, complotFilmul "Enemies": recenzii, complot
Actorul Justin Chon: BiografieActorul Justin Chon: Biografie
Regizor de film Catherine Bray. Filme în pragul unei interdicțiiRegizor de film Catherine Bray. Filme în pragul unei interdicții