Musical `Ball of Vampire`: recenzii, conținut scurt, actori

"Ball Vampire" este un muzical popular bazat pe filmul regizorului Roman Polanski. Inventat la începutul anilor nouăzeci, piesa continuă să trăiască și să încânte spectatorul până în ziua de azi. Care este secretul succesului producției, cum a fost povestea formării piesei, care a fost implicată în crearea acesteia - despre acest lucru în articolul nostru.

Știri din sezonul teatral

În august 2016, toți gurmanii teatru teatral a fost mulțumit de vestea că muzicalul "The Ball of Vampire" se întorcea la scena teatrului de comedie muzicală de la St. Petersburg. Bilete de la teatrele de distribuție în primele zile de vânzare. Și toate acestea, deoarece spectacolul a câștigat deja dragostea publicului - pentru trei sezoane producția a fost vândută pe scena teatrului. În iulie 2014, ultima interpretare a fost jucată. Conducerea teatrului a promis tuturor iubitorilor de muzică că nu era un rămas bun, ci doar o mică despărțire. Și aici din nou senzație!

Fanii performanței muzicale din noul sezon au avut întâlniri cu lumea personajelor magice și iubite pentru o lună și jumătate. Deschiderea noului sezon de teatru a fost planificată în capitala culturală a Rusiei la 22 august 2016. Muzicalul final din Sankt-Petersburg a fost jucat pe 2 octombrie 2016. Dar piesa nu și-a încetat existența. El extinde teritoriul marșului său în toată țara. Din 29 octombrie 2016, "The Ball Vampire" (muzical) - la Moscova!

Trebuie să spun că producția muzicală a suferit unele modificări: înainte de noul sezon, echipa de regizori a selectat actorii - viitorii interpreți ai personajelor principale de actorie, iar noi fețe au apărut în trupa de teatru.

Pe scenă, alături de artiști deja cunoscuți, stelele genului Ivan Ozhogin, Elena Gazayeva, Alexander Sukhanov au ieșit tineri interpreți vocali. romantica minge polansky de vampiriFedor Osipov, Elizaveta Belousova (în fotografie) - aceștia sunt noii reprezentanți ai mediului de acțiune implicați în producția de "The Ball of Vampires". Muzica care joacă în piesă aparține lui Jim Steinman. Directorul muzical al muzicalului a rămas același. Acesta este bine-cunoscutul permanent Alexei Nefedov.

Premiera piesei în Rusia a avut loc în septembrie 2011. Înainte de aceasta, muzica a câștigat inima publicului european. În general, totul a început cu ideea lui Cornelius Balthus de a realiza povestea dată în 1967 în filmul cu același nume regizat de Roman Polanski.

Roman Polanski. Cine este el?

Filmul creat de Roman Polanski ("The Vampire Ball"), astăzi putem fi numiți în mod sigur un cult, dar recunoașterea imaginii nu sa întâmplat imediat. A fost o perioadă în care a fost considerată una dintre lucrările nereușite ale regizorului de film.

Roman Polanski este un renumit cinematograf care, cu rădăcini evreiești, și-a petrecut cea mai mare parte a copilăriei în Polonia și a lucrat în principal în Regatul Unit, Franța și Statele Unite ale Americii. vampir mingea recenziiRezultatele multor sale ani de muncă au fost recunoscute de criticii lumii și i-au fost acordate premii atât de prestigioase ca Palma de Aur din Cannes și Ursul de Aur din Berlin. "Leul de Aur" al Festivalului de la Veneția, precum și "Oscar" și "Globul de Aur" - aceste premii au, de asemenea, în caseta lui de bani Roman Polanski.

"Vampire Ball" - prima lucrare de culoare a maestrului, ideea că sa născut într-o stațiune de schi și a fost concepută ca un basm despre vampiri. Criticii remarcă adesea asemănarea imaginii cu lucrările directorilor studiolui Hammer sau cu casetele lui Alexander Ptușko, Roger Corman. Roman Polanski nu neaga aceste afirmatii si admite ca a incercat sa creeze ceva asemanator in "Vampire Ball", doar cu viziunea sa asupra a ceea ce se intampla, intr-un format special - ca o schita a povestii de basm.

Polanski în film care a aderat la principiul că, chiar și o utopie sau absolut nu povestea reală ar trebui să constea din bucăți mici, care transporta informații, culoarea, cultura locală.

Terenul "Ball of Vampires"

„Tanz der Vampire“ -film, precum și „Tanz der Vampire“ -myuzikl, un rezumat al care este aproape la fel, povestea următoare. Profesor la Universitatea din Königsberg Abronsy și asistentul său, elev Alfred vin în Transilvania în căutarea castelului mitic, care, potrivit unor zvonuri și legende, trăiește un vampir Contele von Krolock cu fiul său Herbert. Pe drum, călătorii se cunosc cu familia lui Yoni Chagall, a cărei fiică frumoasă, Sarah, se îndrăgostește imediat de Alfred. La toate întrebările din partea populației locale despre vampiri, călătorii nu primesc răspunsuri clare, dar observă că oamenii ascund ceva și se sperie.

Curând dispare fiica Chagall Sara, în căutare de care profesorul este trimis împreună cu un asistent. Călători nu au o lungă perioadă de timp pentru a se plimba prin pădure, există un castel maiestuos în fața ochilor lor. Ei se cunosc cu maestrul inteligent și educat al palatului Von Krolok, care îi invită să rămână o vreme în castel. La noapte, oamenii lovit vampirii minge găsi Sarah și să încerce să scape de sărbătoarea spiritelor rele. Profesorul și asistentul său încă nu știu că Sarah este condamnată - ea a devenit vampir și, luând-o afară din castel, ei ajută doar răspândirea răului în întreaga lume.

În nici un caz nu confundă spectatorii conținutului imaginii "Ball of Vampires". Comentariile celor care au vizionat arată doar că banda a găsit un răspuns în inimile spectatorului. Oamenii percep filmul ca ceva de basm, de fel, cu elemente ale forțelor rele.

Fapte interesante

Potrivit ideii lui Roman Polanski, fotografiile se desfășurau în Elveția. Fiind în țară o dată, regizorul a observat un castel foarte frumos acolo. Cu toate acestea, proprietarii cetatii nu au reusit sa ajunga la un acord - ei nu au permis sa lucreze in posesiunile lor. Roman Polanski a trebuit să-și schimbe urgent planurile. Sa decis să mergeți în Italia și să căutați peisaje naturale potrivite acolo. Apropo, împușcăturile pavilionului au fost efectuate în Marea Britanie (în Londra).

Lucrul pe imagine este, în general, asociat cu multe momente interesante, situații amuzante și neobișnuite. De exemplu, pentru a recrea atmosfera necesară vampirul bala, a necesitat un număr mare de sicrie. Producția lor este comandat de artizani italieni, pentru că este în Italia, au fost fotografiați imagini. Lucrările asupra filmului au amenințat că vor perturba afacerile turistice locale, deoarece stive de sicrie au înfricoșat turiștii care sosesc și care au crezut că există o epidemie periculoasă în zona care ia viața oamenilor. Proprietarii de restaurante locale au trebuit să încerce să turiști upokoit - numai caractere speciale si un mesaj care explică ce se întâmplă, au reușit să stabilizeze situația.

În Statele Unite, a fost lansată o imagine destul de modificată a "Vampire Ball". Durata benzii a fost redusă, numele a fost schimbat, iar aceste inovații nu au fost coordonate cu Roman Polanski, care ulterior nu a recunoscut această versiune ca fiind filmul său (o explicație a acestor fapte de mai jos).

O culoare suplimentară a imaginii a fost creată datorită companiei originale "Metro-Goldwyn-Mayer", în care leul sa transformat într-un vampir.

Reacția spectatorului

Artiștii talentați de pe scenă au fost uniți de fotografia "The Ball of Vampires". Actorii care au interpretat rolul principal al filmului au fost deja cunoscuți lumii. Profesorul Abronziusa, de exemplu, jucat de Jack Makgouren, imaginea lui Alfred asistent în filmul lui Roman Polanski însuși a creat, Ferdy Mayne a apărut sub forma contelui Von Krolock, frumoasa Sarah Chagall a jucat Sharon Tate - actrita care mai târziu a devenit sotia regizorului. Apropo, perioada de filmare a filmului pentru Polanski a fost cea mai fericită și mai memorabilă în viața sa.

minge de durata a vampirilor

Până la începutul anilor 90, imaginea regizorului nu a fost considerată reușită. Ideea lui Polanski de a înlătura o poveste serioasă și fascinantă despre vampiri, plină de detalii și elemente de cultură, a eșuat. Filmul a fost perceput ca un fel de farsă. În box-officeul american a fost prezentat sub titlul "Fearless vampire killers". Interferența necorespunzătoare a fost supusă banda "Vampir`s Ball". Actorii nu au vorbit cu propriile lor voci - dialogurile lor au fost duplicate - de la momentul în care au tăiat diverse scene cu o durată totală de aproximativ 20 de minute. Publicul a făcut imaginea ca o "parodie" a unui gen special de cinema - povestea vampirilor. De mult timp acest lucru a fost perceput de societatea "Ball of vampires". Totuși, a sosit timpul și totul sa schimbat.

În anii nouăzeci, pe baza filmului, a fost creat "Dansul vampirilor" muzical, care a avut loc cu succes în scenele teatrale ale Europei. Din acest moment, caseta lui Polanski se uita într-un mod nou. A jucat în mintea spectatorului în alte culori.

Ideea de a face un muzical

Odată ce un prieten al producătorului Roman Polanski, Andrew Brownsberg, a sugerat că regizorul a pus pe un muzical bazat pe filmul său. Pentru a pune în aplicare ideea în viață, a trebuit să facă o treabă excelentă - redeschiderea completă a "Vampire Ball". Textul trebuia transformat într-o dramă specială. A fost necesar să se scrie poezie, să se vadă scene care să transmită atmosfera filmului. Aveam nevoie de muzică neobișnuită, caracteristică, creând o stare de spirit. Compozitorii s-au confruntat cu sarcina de a compune arii și părți muzicale pentru multe personaje.

Pentru a lucra la muzică au atras maeștrii meseriei lor - compozitorul Jimma Steinman și Michael Kunze - librettist. Datorită abilităților lor, personajele principale ale piesei păreau să vină la viață. Efectul muzicii lor este faptul că publicul din primele note pătrunse cu o declarație de eroi, un sentiment de pericol și astfel delectable Graf von Krolock, empatizează frumusete Sarah este obosit de viață plictisitoare și care vrea să arunce în abis ispitei și de a schimba ceva în viața.

Acompaniamentul muzical al producției teatrale a combinat clasic și rock, iar acest amestec exploziv nu poate ciupi spectatorul. Nu este surprinzător faptul că muzica în clipi de ochi a devenit populară. Spectatorii teatrali din întreaga lume au apreciat lucrările unei echipe uriașe de profesioniști. Lucrul la "Ball Vampire" a fost realizat timp de patru ani, rezultând peste 200 de peruci unice, costume, machiaj. minge de muzică vampiriMusicalul sa dovedit a fi foarte saturat si impetuos - in timpul spectacolului de trei ore, peisajul de pe scena se schimba de 75 de ori. Este, de asemenea, interesant faptul că fălcile de vampir au fost făcute pentru patruzeci de artiști ai performanței folosind tehnologie specială.

Ce a văzut privitorul teatrului?

În 1997, premiera musicalului „Tanz der Vampire“. timpul de rulare este de trei ore, iar la început, organizatorii show-ului au fost îngrijorat, indiferent cât de plictisit publicul în sala teatrului „Raymond“ în Austria. Cu toate acestea, preocupările echipei nu au fost confirmate. Performanța a fost atât de interesantă încât publicul a cerut cu entuziasm artiștilor să intre în scenă din nou și din nou.

De atunci, spectacolul a dat naștere celor mai bune scene teatrale din lume. Internetul a creat un număr foarte mare de fan-cluburi, în care fanii schimb de informații, schimb de idei și impresii de a vedea muzical, cauta însoțitori de călătorie pentru a călători în vederea pentru a vedea toate variantele posibile ale piesei în diferite părți ale lumii.

Desigur, ca orice lucrare, muzicalul are fani și adversari. Cineva este negativ cu privire la tema vampirilor, care afectează performanța. Cu toate acestea, majoritatea covârșitoare a spectatorilor este încântată de acțiunea care are loc în producția muzicală The Ball of Vampires. Feedback-ul de la numeroși utilizatori de Internet este o dovadă a acestui fapt. Mulți dintre cei care au privit producția de 15-20 de ori și nu și-au pierdut interesul. Doar datorită dragostei publicului de piesă continuă să trăiască.

Primul interpret al rolului contelui Von Krolock - Steve Barton - este încă popular și iubit de public. În Germania, personajul fermecător este interpretat de Kevin Tarte și Yann Ammann, în Ungaria - Geza Edhazi, în Austria - de Drew Sarich.

În 2009, performanța a suferit unele modificări, iar versiunea modernă a producției este cunoscută sub numele de Viena. Ce sa schimbat? Se crede că inovațiile au făcut spectacolul mai viu: artistul maghiar Kentaur a creat seturi gotice, costume de artiști, make-up.

Dar nu numai din cauza culorilor magice jucat „Tanz der Vampire“. Și muzica sa schimbat. Michael Reed a scris un aranjament proaspat la materialul muzical, de renume internațional, coregraful Dennis Callahan a dat harul de detectare a mișcării și dansuri avansate.

Versiune muzicală pentru Rusia

În 2011, a avut loc premiera rusă a spectacolului "Ball of Vampires". Teatrul de Comedie Muzicală orașul Sankt-Petersburg a invitat toți veniții să se scufunde în atmosfera de magie și să evalueze complotul interpretării muzicale, bazat pe conținutul filmului "Ball of Vampires" al lui Roman Polanski. Scena principală în piesă este lupta forțelor de bine și rău la balul ritual. În această bătălie, doi oameni de știință converg împotriva pachetului de vampiri - luptă pentru viață și pentru dragoste.

Versiunea Viena a piesei a fost special adaptat pentru publicul rus - în poemele lor de limba maternă traduse și librete prin turnare tastarea interpreți de personajele principale ale muzicale.

În total, în decurs de trei ani, actorii au cântat aproximativ 280 de spectacole, mai mult de 220 de mii de oameni au fost martorii acțiunii, pe care o spune "Ball Vampire". Opinii ale publicului - entuziast și laudativ - confirmă succesul muzicalului. Cu toate acestea, producția a câștigat nu numai iubirea spectatorului, ci și recunoașterea criticilor. Evaluarea generală a performanței a fost marcată de o înaltă premii de teatru „Masca de aur“, „spoturi luminoase de aur“, precum și o varietate de premii, cum ar fi premiul St. Guvernului Petersburg, precum și premiul „Inima muzicală a Teatrului“.

Prima etapă a procesiunii spectacolului "Ball of Vampires" (Teatrul de muzică din Sankt Petersburg) din Rusia sa încheiat la 31 iulie 2014.

teatru vampir teatru comedie muzicală

În acea seară, pe scena toți actorii implicați în joc: trei trenuri cântăreți apărut în fața ochilor spectatorilor. În final muzical au participat toți participanții și creatorii de spectacole, inclusiv trupa, suport clienti, cântăreți, make-up, iluminat, coregraf.

Dar nu a fost sfârșitul povestirii. Prin numeroasele cereri ale spectatorilor în sezonul 2016-2017. Spectacolul a revenit pe scena Teatrului de Comedie Musicala de la St. Petersburg.

exprimate

Trebuie să spun că succesul muzicalului "The Ball of Vampire" la spectator se datorează în mare măsură talentului actorilor implicați în producție. Nu este nimic pentru ca pretendentii-vocalisti, care doresc sa participe la spectacol, inainte de a intra in trupa sunt grav selectati. Criteriile prin care participanții sunt comparate sunt foarte diverse. Și nu numai date vocale. Totul este important: capacitatea de a mișca, abilitatea de a iesi din mulțime și de a lucra într-o echipă, de a lucra pentru rezultate.

Actorii care au participat la spectacol nu numai că au primit o experiență colosală în profesia lor, dar, de asemenea, și-au predeterminat destinul viitor. Astăzi sunt populare și destul de solicitate.

Ivan Ozhogin - Contele Von Krolok - vine din Ulyanovsk. Are o experiență uriașă de a participa la astfel de spectacole muzicale. Cariera actorului a început în 2002, imediat după terminarea GITIS. Istoricul lui Ozhogin este plin de roluri în muzicalele "Nord-Ost", "Chicago", "Phantom of the Opera", "Frumusețea și fiara". Timp de trei ani - între 2011 și 2014 - a jucat rolul principal în piesa "The Ball Vampire" (teatrul comediei muzicale din St. Petersburg).

Astăzi, actorul lucrează nu numai în Rusia, ci și în străinătate: face concerte solo, acționează împreună cu orchestre simfonice. În plus, Ivan Ozhogin este solistul Corului Cossack, condus de Peter Khudyakov, precum și solistul mănăstirii Nikolo-Ugreshsky.

Al doilea val al piesei "The Ball of Vampire" din Rusia a lărgit trupa teatrului cu nume noi. După o selecție dură pentru rolul venerabilului conte Von Krolok în 2016, Fedor Osipov a fost confirmat.

minge de actori vampiri

Actorul vine de la Voronej. Acolo a primit o educație muzicală în clasa vocală, iar din 2005 până în 2011 a lucrat ca solist la Teatrul de Stat de Operă și Balet din orașul Voronej.

În decembrie 2011 a fost invitat la teatrul Comediei muzicale din orașul Sankt-Petersburg, unde a debutat ca Andrei Tumansky în opereta "Kholopka".

Următoare a fost lucrarea în spectacolele "Merry Widow", "Contele Luxemburg", "Babi Riot", "Bat" etc. Astăzi este cunoscut ca interpret al rolului principal în piesa "The Ball Vampire".

Principalii actori

În prima parte a punerea în scenă a „Tanz der Vampire“ Sarah a cântat rolul de frumoasa actrita Elena Gazaeva. Actrita vine de la Vladikavkaz. În 2006, a primit o educație acustică la Universitatea de Stat din Ossetia de Nord. Producătorii de la Moscova a văzut-o după ce a devenit laureat al mai multor concursuri de muzică, și a invitat actrița în capitală pentru a participa la musicalul „Muzicanții din Bremen Town“, „țărmul mării curbat“, „Maestrul și Margareta“.

Pentru participarea la piesa "The Ball of Vampire" în rolul lui Sarah în teatrul Comediei muzicale din Sankt-Petersburg, Gazaev a fost nominalizat la premiile "Masca de Aur" și "Inima muzicală a teatrului". În iulie 2014, Elena Gazayeva a primit titlul de artist onorat al Osetiei de Nord. Astăzi lucrează în muzica "Jekyll Hyde. "

În 2016, după numeroase distribuții, actrița Elizabeth Belousova a fost confirmată pentru rolul lui Sarah în muzica "Ball of Vampires". Comentariile despre activitatea tinerei actrite în spectacol sunt pozitive.

O fată sa născut în Voronej, dar lucrează la Teatrul de Muzică și Dramă la Concertul de la Petersburg. În plus față de participarea la piesa "Ball of Vampires", actrița este angajată în muzicalul "Jekyll Hyde. "

Rolul profesorului bizar în piesele muzicale Actorul onorat al Rusiei Andrey Matveyev (imaginea) - imaginea Alfredului îndrăgit a fost creată cu participarea lui Igor Krol, tatăl lui Sarah-Chagall, jucat de Oleg Krasovitsky.

minge de vampir spb

Secretul succesului piesei, spectator dragostea nu se lasa ca atât de mulți ani, se află, probabil, într-o muzică uimitoare, peisaj fascinant si un talent imens implicat în ea oameni.

Vladimir Drama Teatru: Istorie și modernitateVladimir Drama Teatru: Istorie și modernitate