Arborele Kremlin: recenzii. Cum este arborele kremlinului?

Mai mult de 300 de mii de copii oferă bucurie și un sărbătorit elegant, frumos, magnific copac Kremlin. Cum ajungem în cameră, cum merge prezentarea și merită să participăm la acest eveniment? Răspunsurile la aceste întrebări trebuie găsite chiar acum.

Începutul călătoriei

Sărbătorile de Anul Nou din Kremlin au avut loc în 1950. De fiecare dată când prezentările devin mai relevante și mai luxoase. Prin urmare, fiecare copil visează să ajungă la spectacol.

Comentariile copacilor din KremlinÎncepeți o excursie uimitoare la basm din Poarta Trinității. Pe teritoriul spectatorilor trece aproape Turnul Kutafia. Cei care participă la acest eveniment pentru prima dată și care se tem de pierderea, nu ar trebui să fie îngrijorați. În perioada de Anul Nou există o mulțime de protecție și părinții cu copii. Ei pot sugera calea cea bună.

Puteți intra în sala cu o oră înainte de începerea spectacolului. În hol, copiii sunt oferite jocuri interesante și divertisment. Prin urmare, nu va trebui să pierdeți performanța înainte de spectacol. Acesta este principalul plus al evenimentului, care este oferit anual copacilor kremlineni. Feedbackul despre primele impresii este pozitiv. Coada în cameră este aproape întotdeauna mare, spun vizitatorii. Dar personalul lucrează rapid și nu este necesar să aștepți mult. Cu toate acestea, în anumite zile la intrare poate fi o mulțime.

Personal excelent

Toți vizitatorii apreciază momente organizaționale. Personalul - de la vestiarele însoțitoare la animatori - este politicos și încearcă să creeze o stare de spirit de Anul Nou. O atenție specială aici se referă la siguranță. De aceea, gardianul verifică conținutul pungilor. Pachetele de administrare mari sunt oferite pentru a fi lăsate în camerele de stocare. Personalul vine întotdeauna la salvare - acesta este unul dintre beneficiile pe care le oferă copacul Kremlin gratuit. Recenzile despre angajați sunt întotdeauna bune.

În cameră foarte cald. Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la frigul prinderea unei pisici. Copiii sunt îmbrăcați în costume de carnaval ușoare. Cu toate acestea, de multe ori garderoba are cozi. Părinții sfătuiesc să îmbracă bebelușii încă festive acasă. Atunci nu va trebui să așteptați. În plus, fotografiile în haine vesele vor ieși mai vii și vor exista mai multe emoții pozitive.

bilete pentru copacul kremlinului

Divertisment prealabil

Mulți vizitatori se plâng că timpul petrecut înainte de concert este mult mai strălucitor și mai emoțional decât performanța în sine. La mai multe etaje, cu copiii care lucrează animatori profesioniști. Un mare plus pentru părinți este acela că cu personaje de poveste poți fi fotografiat gratuit. În diferite săli există concursuri și jocuri distractive, participare în care pot fi acceptate de toți veniții. Sali decorate cu festivitate - aceasta este o altă nuanță care memorează copacul Kremlinului. Comentariile spun că peisajul este foarte elegant, dar nu neplăcut.

Copiii se pot juca și în astfel de distracții, cum ar fi aerocheckey și fotbal de masă. Cu toate acestea, elevii mai mari se plâng că majoritatea jocurilor sunt destinate copiilor mici. Un brad întâlnește vizitatorii în sală. Arborele este ordonat, elegant. Cu toate acestea, lângă frumusețea de Anul Nou este întotdeauna plin de oameni, deci este greu să faci o fotografie acolo.

Kremlinul arborează cum să ajungă acolo

Probleme în hol

O altă problemă cu care se confruntă părinții sunt scaunele. Biletele sunt vândute fără a indica locul. Când mai rămâne puțin timp înainte de joc, mulți adulți descoperă că cele mai bune scaune sunt deja ocupate de alți spectatori. Trebuie să stau pe locuri incomode. De asemenea, părinții se plâng că scena este foarte dificil de văzut pe ambele părți. Adulții cu copii mici ar trebui să vină la sală mai devreme.

Înainte de producția însăși, desene animate vechi sovietice sunt adesea arătate. Prin urmare, nu va trebui să pierdeți performanța. Copacul kremlinului începe mereu la timp. Recenzile despre spectacol sunt diferite. Fragmente pot fi găsite pe Internet, deoarece oaspeților le este permis să facă fotografii. Dar mulți vizitatori se plâng că, din cauza flash-ului camerelor de luat vederi și a mâinilor ridicate cu telefoane, scena în sine este văzută prost. Mai ales din acest motiv suferă copii mici. Dacă stați în rândurile din spate, luați cu dvs. binocluri - recomandați celor care au participat la eveniment.

copacul Kremlinului de cadouri

Încărcarea informației

Recomandări stricte privind vârsta de la administrația de acolo. Cu toate acestea, părinții spun că este mai bine să se ia astfel de evenimente copiilor care înțeleg deja esența a ceea ce se întâmplă pe scenă. Proiectat pentru copiii copiilor din Kremlin. Prezentarea este informativă. Parcela este destul de complicată pentru minuscul. Prin urmare, mulți copii sub 5 ani se obosesc, fără să fi urmărit până la capăt performanța. Desigur, cei care părăsesc locul, împiedică alți spectatori să se bucure de producție. Dacă sunteți sigur că copilul dumneavoastră se va obosi în curând de spectacol, este mai bine să luați imediat locurile la ieșire. Acest lucru este recomandat de vizitatori cu experiență. După ce părăsiți spectacolul, puteți fi fotografiat în foaier.

Există adesea suficiente comentarii negative despre performanță. Potrivit adulților, complotul este plictisitor. Toate melodiile sună în înregistrare. Muzică live și fără cuvinte. Mulți părinți spun că, în loc de povestiri noi, inventate și neinteresante, ar fi mai bine să redea vechile și cele mai cunoscute povești.

O poveste contemporană

Este necesar să se țină seama de feedback-ul copiilor care se referă la producții. Jumătate de dușuri ca spectacolul. Cealaltă parte ratează întreaga sesiune. Cel mai adesea, evenimentul nu este plăcut copiilor care au peste 10 ani. Dar copiii se aplaudă cu încăpățânare. Există oameni care părăsesc jocul, fără să aștepte niciodată sfârșitul, pentru că etajele sunt mult mai interesante. Are mai mult de o oră. O temă separată este decorarea scenei. Este imediat evident că există multe ornamente și sunt scumpe. Cu toate acestea, unii vizitatori spun: există multe elemente suplimentare în locuri. Se practic se îmbină într-un singur loc colorat continuu. Costumele actorilor sunt foarte bune. Ei dans adesea pe scenă. Numerele coregrafice sunt sincronizate și profesionale.

Cei care nu au fost niciodată la un astfel de eveniment, sunt interesați de modul în care trece copacul Kremlinului. Performanțele sunt caracterizate de un scenariu proaspăt și de cea mai recentă abordare. De exemplu, în 2015 copiii au prezentat o poveste despre fată Masha, care în loc de o tabletă dorea să primească un cadou de la Moș Crăciun ca dar de desen. Desigur, două vrăjitoare urâte interferează cu dorința fetiței. Totuși, sa încheiat bine. Părinții cred că astfel de subiecte învață copiii bunătate. În plus, scriitorii încearcă să modernizeze povestea și să o facă relevantă pentru elevii școlari.

copacul kremlinului unde

La ieșire

Copacul Kremlinului nu a fost mulțumit de surprize dulci în acest an. Cadourile erau ambalate în cutii metalice. Bomboanele au fost distribuite după concert. Notă părinților: în ciuda faptului că dulciurile erau de la branduri renumite, copiii au primit ciocolată. În ultimii ani, vizitatorii sunt sigure, surprizele costă mult mai mult. De asemenea, oaspeții notează că în alte organizații cadouri sunt mai bune.

Cutiile sunt distribuite imediat în mai multe locuri, astfel încât totul trece rapid și fără cozi. În dulap, hainele sunt dăruite, fără întârziere. Dar afluxul de oameni este atât de mare încât nu există prea mult spațiu pentru schimbarea copilului. Un alt plus pentru părinți este o proprietate pierdută. În cazul în care copilul a pierdut ceva, atunci există o oportunitate de a recâștiga pierderea.

Biletele pentru copacul kremlinului nu sunt ieftine. Această sărbătoare va costa părinții mai mult de 3500 de ruble. Trebuie remarcat următorul fapt: mulți adulți observă că concertul este plătit de organizațiile în care aceștia lucrează. Deși, de fapt, performanța nu merită o sumă atât de mare.

viziunea copacului Kremlinului

Plecând din cameră

O altă parte negativă a medaliei - după livrarea dulciurilor, toți oaspeții trebuie să părăsească încăperea. Asta este, după spectacol nu va mai fi nici o ocazie de a merge. Mulți copii frecventează spectacolul fără părinți. Este foarte dificil pentru ei să se îmbrace și să-și schimbe pantofii. Bebelușii sunt ajutați de lucrătorii îngrijitori.

Kremlinul din Moscova oamenii nu-i plac, din cauza iesirii neorganizate si nepotrivite a copiilor din incinta. Următoarea problemă apare după concert. Foarte adesea este dificil pentru copii să-și găsească părinții. Aici, spre deosebire de primul punct de control, organizatorii nu se descurcă cu munca lor. Prin urmare, părinții recomandă următoarele: dacă copilul dvs. a mers la un concert fără a însoți adulții, este mai bine să-i dați un telefon mobil. Deci, va fi mai ușor pentru student să contacteze mama sau tata, și apoi să convină asupra locului.

Lucru luminos și conexiune telefonică

În timp ce copii vor vedea piesa, părinții se pot distra, de asemenea. Aici, cum să vindeți băuturi fierbinți și să degustați vinuri din întreaga lume. Copiii ies la ora specificată. Faptul că următorul grup va apărea acum, raportează administrația într-un strigăt. Dacă respectați toate regulile anunțate de angajați, copacul Kremlin va da exclusiv poziții impresionante. În cazul în care să se întâlnească cu copiii și cum va apărea această procedură, vorbiți, de asemenea, într-un strigăt.

Elevii merg în jurul copacului festiv pe stradă și caută mamele și tații lor, care așteaptă la o parte. Desigur, un număr mare de oameni pot sperieri chiar și cei mai viteji. Prin urmare, nu este surprinzător faptul că de multe ori rudele nu se pot găsi unul pe celălalt, rănind chiar și 5 cercuri. Cu toate acestea, administrația reafirmă administrația că nimeni nu sa pierdut încă în Kremlin. Părinții care au vizitat deja o astfel de situație, recomandă să dețină un lucru strălucitor, o pungă sau o pungă în mâinile lor, atunci copilul va fi mai ușor să vă despartă de mulțime. Puteți, de asemenea, să mențineți o conexiune telefonică, dar atunci ar trebui să vă îndepărtați de difuzor.

Kremlinul din Moscova

Planificarea unei sărbători

Unul dintre cele mai importante avantaje este o locație convenabilă și bine-cunoscută. Toată lumea știe unde este copacul Kremlinului. Noțiuni de bază la acest punct, de asemenea, nu este un secret. Cea mai apropiată stație de metrou este Alexandrovsky Sad. Poți veni cu mașina. Cu toate acestea, trebuie să fiți atenți la vreme. În cazul în care copilul se mișcă încet, este mai bine să vă deplasați pe propriul transport sau să puneți pe un sacou cald.

Mulți vizitatori se plâng că se așteptau la impresii mai pozitive și mai plăcute din principalul pom de Crăciun al țării. Cei mai mulți dintre oaspeți spun că, dacă au șansa să meargă din nou la un astfel de eveniment, vor încerca să vină mai devreme, deoarece programul înainte de spectacol este mult mai viu și mai interesant decât spectacolul în sine. Trebuie subliniat faptul că biletele pentru copacul Kremlin sunt vândute indiferent de sezon. Prin urmare, aveți posibilitatea să planificați o vacanță în avans.

Tobolsk Kremlin: cel mai vechi monument al arhitecturii ruseștiTobolsk Kremlin: cel mai vechi monument al arhitecturii rusești
Hotel Kremlin Palace - Turcia invită pe toată lumea!Hotel Kremlin Palace - Turcia invită pe toată lumea!
Palatul de Stat Kremlin este o clădire legendarăPalatul de Stat Kremlin este o clădire legendară