Club de noapte `Duma`, Moscova: recenzie, caracteristici și comentarii

Clubul "Duma" de la Moscova este o combinație de muzică live, petreceri tematice, divertisment și mobilier de casă. Atipicitatea unui club de noapte (și, de asemenea, un bar și cafenea concurente) vorbește despre intimitatea sa, împrejurimile confortabile, liniștea și confortul. Denumirea clubului - "Duma" - este lipsită de patos și oficialitate, așa că oferă vizitatorilor o plimbare în lumea tăcerii, relaxării, odihnei absolute. Adesea, cei care au vizitat prima dată această instituție de noapte, revin din nou și din nou, lăsând în urmă toate problemele și experiențele lor.

cred că clubul

Caracteristicile unui club de noapte "Duma"

Conceptualitatea, un secret, o prietenie, o muzică live, un meniu gastronomic evidențiază clubul de noapte "Duma" printre alte instituții din Moscova. Vizitatorii vor aprecia relaxarea, liniștea, ospitalitatea unui club de noapte. Design interior Vintage,, comoditate mic dejun de casă boem (pe cale de a merge și de a face un delicios omletă, clatite, ceai aromat). Particularitatea clubului de noapte "Dumas" este că vizitatorul se poate relaxa nu numai din viața cotidiană dificilă, ci și petrece timp cu beneficii. De exemplu, pentru a juca șah, dame, joc de table, „Monopoly“, o luptă mare, utilizați Wi-Fi, viziona filme (inclusiv aduce filmul preferat pe DVD-ul inclus) pe marele ecran. O varietate de iubitori de muzică acompaniament muzical va aprecia. Clubul are trei săli, există o zonă VIP, funcționează un cod de îmbrăcăminte. Închise, mobilier de casă, mâncăruri delicioase și muzică live de calitate sunt disponibile pentru vizitarea "Dumii".

cred ca clubul moscow

muzică

Atmosfera muzicală din clubul "Duma" este deosebită. Seara, puteți auzi DJ-ii care colectează vechiul vinil european. Direcțiile muzicale preferate sunt sufletul, franc, varietatea, rockabilly, jazz-ul modern. Clubul "Duma" invită să interpreteze muzicieni bine-cunoscuți care organizează mini-concerte. Oaspeții străini-artiști efectuează muzică tradițională latino-americană, cubaneză. În club poți auzi melodii din anii patruzeci și cincizeci ale secolului trecut, fuziune artistică, rock and roll, muzică etnică, electronică, academică. Programele de concerte sunt programate pentru weekend - vineri și sâmbătă. În timpul nopții, dansul începe, de obicei, cu melodii vesele și vesele.

atmosferă

Clubul "Dumas" este întruchiparea ideii unei distracții de noapte într-o atmosferă confortabilă, liniștită, în stilul adunărilor. Pentru clienții obișnuiți, există un sistem de reduceri, cărți de club, oferte speciale. Interiorul instituției este realizat în stilul anilor șaptezeci ai secolului trecut și arată ca un apartament de persoană inteligentă. Există multe artefacte din epoca sovietică: mașina de cusut "Singer", mîner de cafea de mână de la un copac, vinil player, cărți ceas de masă, Mașină de scris.

Lumină caldă moale, mese mici, scaune confortabile, lămpi de podea, canapele moi - atmosfera clubului trebuie să completeze relaxarea, eliminarea stresului acumulat. Aici puteți citi o carte pentru o ceașcă de ceai, discutați cu prietenii, ascundeți de agitația orașului. În timpul existenței sale, Duma a câștigat dragostea și respectul publicului local, sa dovedit a fi cea mai bună parte.clubul gândește recenzii

bucătărie

Clubul "Dumas" (Moscova) nu este doar un loc de odihnă și relaxare, ci și un sinonim pentru mâncarea gustoasă. Restaurantul are o bucătărie mixtă: felurile de mâncare rusești și ucrainene sunt adiacente mâncărurilor europene și mexicane. Meniul permanent este reprezentat de supa de tom-yam și feluri de mâncare cu fidea. Anotimpurile au, de asemenea, un impact asupra meniului clubului de noapte. De exemplu, în toamnă vizitatorul poate comanda bunici cu ciuperci, dovleac, murături. Vara un sortiment larg de salate proaspete, iarna - supe fierbinti si hranitoare.

Meniul lovit Constant „Duma“ Club - un foietaj cu legume, brânză de capră și de vită și găluște cu zahăr pudră și cireșe, caș de casă și gem de portocale. Sensul umorului nu este străin instituției. Acest lucru poate fi văzut dacă comandați "Solidaritatea bărbaților" - hering prajit cu cartofi, ceapă dulce, măsline, măsline și cornișoane. Antena de satelit de „fericire liniștită“ - casă slănină, Carpaccio, arpagic, muștar, hrean și pâine Borodino - ridica moralul.

Clubul "Dumas" - un loc unde puteți servi micul dejun, pentru masa de prânz. Bara de contact a instituției oferă o selecție largă de cocktail-uri autor și clasic. În fiecare an, ofertele sunt actualizate aici. Vara, băuturile reci non-alcoolice și alcoolice, cocktailurile, sangria, limonada sunt foarte populare pentru vizitatori. În toamnă și iarna - ceaiuri fierbinți cu fructe de pădure, fructe, ierburi, miere, citrice și vin fiert. Pentru o taxă (doar 50 de ruble), puteți să comandați ceai cu orice fel de alcool: rom, coniac, whisky.

În timpul verii, vă puteți bucura de o masă parfumată și delicioasă pe veranda deschisă, care vă oferă o odihnă romantică și ușoară.

jazz club crezi

Unde se află?

Locația convenabilă a instituției în centrul istoric al capitalei trebuie să viziteze clubul "Duma" (Moscova). Comentariile confirmă faptul că clubul de noapte și cafenelele atrag oameni diferiți, dar unici, inclusiv mulți intelectuali creativi. Du-te la locul cu ușurință cu metroul, stația Okhotny Ryad. Adresa exactă a unității: strada Mokhovaya, casa 11, clădirea 3c.

club de noapte duma

Lista de preturi

Intrarea în club este gratuită, controlul se face numai în seara cu oferte speciale, programe de concert, recepții, petreceri private. Toate informațiile despre prețuri, evenimente planificate sunt indicate în anunțuri. De regulă, costul de intrare, băuturi și alimente este scăzut. Intervalul mediu este de la 500 la 2000 de ruble. Clubul deține un serviciu de rezervare pentru sărbătorile de seară, ziua de naștere și alte evenimente ceremoniale, cu posibilitatea de închiriere completă. Un club de noapte operează zilnic, de la douăsprezece zile până la miezul nopții. În weekend (vineri, sâmbătă) - între orele 12:00 și 6:00 dimineața.

club crede că moscow comentarii

Având în vedere majoritatea feedback-ului pozitiv din partea vizitatorilor, clubul de noapte "Dumas" este de fapt un loc confortabil și plăcut de relaxat. Aici, muzică bună, atmosferă acasă, mâncăruri delicioase și o mare selecție de alcool. În plus, vizitatorii observă că acesta este un club de noapte neobișnuit. Particularitatea lui constă în ascunderea sa, în interiorul său neobișnuit. Judecând după recenzii, turiștii din clubul "Duma" cum ar fi calitatea serviciilor, prețuri accesibile, locația în centrul Moscovei. Dintre minusuri - spațiul limitat al ringului de dans, lipsa parcării proprii, unii se plâng de poziția incomodă a toaletei.

Clubul "Dumas" revizuiește mulți vizitatori obișnuiți ca favorit, o destinație ideală de vacanță. Clienții sărbătoresc un program excelent de serile de vineri și sâmbătă, muzică plăcută, prietenie, politețe personală, securitate bună. Dezavantajele clubului pot fi subiective, prin urmare, pentru a evalua activitatea instituției, este necesar să o vizitați.

Clubul `Cultura` din Tver: cum funcționează caracteristicile saleClubul `Cultura` din Tver: cum funcționează caracteristicile sale
Club `Gorka` (Yaroslavl): adresa, descriere, recenziiClub `Gorka` (Yaroslavl): adresa, descriere, recenzii
Cluburi de noapte în BarnaulCluburi de noapte în Barnaul