Club `Residence` din Izhevsk: descriere și recenzii

Persoanele moderne au nevoie nu doar să se arate în munca preferată sau în hobby-ul lor, ci și să aibă un timp bun. Cluburile și locurile de odihnă vă permit să vă relaxați, să discutați cu prietenii și să aflați oameni noi.

Club "Residence" din Izhevsk poate oferi fiecărui vizitator o atmosferă confortabilă, muzică plăcută și un program interesant. De aceea fanii din instituție devin din ce în ce mai mari în fiecare zi.

clubul

Descrierea clubului

Locuitorii și oaspeții orașului Izhevsk sunt bine cunoscuți cu faimosul loc de odihnă. Acesta combină în mod unic nu numai clubul, ci și cafeneaua. Se desfășoară în mod regulat diferite petreceri, precum și concerte de artiști celebri.Clubul de noapte "Residence" din Izhevsk acceptă adesea muzicieni străini pentru a răsfăța vizitatorii cu diverse programe. Nu numai celebrități de la Moscova au apărut pe scenă, ci și oaspeți europeni. La intrarea în club oaspeții sunt întâmpinați de un cod de îmbrăcăminte, care contribuie la o plăcere plăcută în viitor. Pentru odihnă de calitate, au fost pregătite două etaje de dans, o narghilea și mai multe cafenele.

reședința clubului Izhevsk comentarii

Nu va fi dificil pentru oaspeții orașului să găsească locul, deoarece se află în Palatul Culturii Metallurg. Adresa clubului "Residence" din Izhevsk: K. Marx, 246. Pentru plăți, vizitatorilor li se oferă carduri de plastic speciale, care fac posibilitățile lor mult mai largi. Fiecare client alege pentru sine cea mai bună opțiune, alimentând fondurile cu suma necesară. Există trei tipuri de hărți:

• O hartă comună pentru toți vizitatorii.
  • Club card, garantând intrarea gratuită și o reducere de 10% pe bar. Acesta poate fi obținut după vizitarea a două partide la rând, cu o cheltuială de 5000 de ruble.
  • Carte de aur. Acesta oferă o oportunitate de a participa gratuit la toate petrecerile + reducere la un bar gratuit. Puteți primi un card atunci când îl transferați unui viitor proprietar unei anumite valori.

Atmosfera instituției

Club "Residence" din Izhevsk vă va permite să vă plimbați în lumea direcției muzicale a casei. Aici vizitatorii își pot alege singuri soiurile să se bucure pe deplin. Etajul principal de dans oferă o casă progresivă sau club. Dar pe podeaua Vip-dance puteți dansa în următoarele direcții ale Hausa: Deep and Tech. DJ-ii celebri și grupuri muzicale, precum și echipa de dans creează o atmosferă specială în club, care este atât de populară cu mulți.

reședința clubului adresa Izhevsk

Interiorul unic al unității face clubul spre deosebire de altele. Aici, jocul de sunet și lumină se combină cu succes, ceea ce atrage vizitatorii atât de mult. Pe ringul de dans puteți întâlni vechii cunoștințe, vedeți beau monde sau colegii de clasă. După dans, vizitatorii pot merge la cafenele sau saloane, care devin o prelungire plăcută a oricărei serii.

Clubul de noapte "Residence" din Izhevsk în fiecare seară, precum și la sfârșit de săptămână, adună mai mulți fani ai Hausa și celor care apreciază o odihnă bună. Cei mai mulți vizitatori sunt dornici să viziteze din nou instituția, dacă cel puțin o dată au vizitat-o ​​deja.Opinii ale clubului "Residence" din Izhevsk confirmă de obicei informațiile despre care merită să căutăm muzică bună aici. În plus, oaspeții sărbătoresc o atmosferă plăcută și o oportunitate relaxați-vă și uitați de activitățile de zi cu zi.

Cafe `Derbent` (Izhevsk) - un loc pentru o odihnă plăcutăCafe `Derbent` (Izhevsk) - un loc pentru o odihnă plăcută
`Velvet` - club pentru tineri avansați`Velvet` - club pentru tineri avansați
Cluburi de noapte în BarnaulCluburi de noapte în Barnaul