Quest `Bunker`: recenzie și recenzii

În zilele noastre, există o mulțime de oportunități de a diversifica odihna activă, iar în acest domeniu este deja dificil să surprinzi pe oricine. Dar industria de divertisment modern continuă să vă mulțumească cu idei neobișnuite. Printre locuitorii mega-urilor imense devin foarte populare jocuri de echipa. Ele oferă o oportunitate nu numai de a se arunca într-o altă realitate, ci și de a dezvolta și a arăta calități personale, cum ar fi conducerea, creativitatea și priceperea, precum și descoperirea fizică: agilitatea și coordonarea. Jocurile de aventură, efectuate în timp real, au fost numite "quest-uri", care, la rândul lor, au fost împrumutate în mediul diferitelor sarcini de calculator. Condițiile diferă de interacțiunea reală a omului cu lumea din jurul lui.

Căutări în interior

bunker de căutare

"Escape RPM" este considerat un gen clasic printre soiurile activității jocurilor. Acest joc intelectual se desfășoară în interior sau în mai multe obiecte legate între ele. Participanții care decid să participe la ea sunt blocați în interior. Scopul jocului este de a găsi indicii, chei, tot felul de modalități de a ieși din cameră, de a rezolva puzzle-uri și de a ghici puzzle-uri. Unul dintre cele mai populare tipuri de acest gen este căutarea "Bunker". Jocul are loc în aceste buncăre abandonate, care nu au fost folosite de foarte mult timp, dar sunt echipate special pentru eveniment. Istoria questului, ca și condițiile sale, se poate schimba și poate avea un număr mare de opțiuni, astfel că poticnirea pe aceeași linie de povești este destul de problematică.

Cum se efectuează căutarea?

căutare bun bun spb

Când vorbim despre buncăre, mintea vine imediat după situația apocaliptică, acțiuni militare asociate cu amenințarea lansării de arme nucleare, iar creierul devine imediat un mod de supraviețuire. Este această dispoziție care domnește în interiorul catacombelor, echipată cu un joc de echipă. Pentru a menține această situație, angajații care organizează căutarea "Bunker" se reîncarnează ca militari chiar înainte de a intra în incintă. Ei au pus pe costume adecvate și au dialoguri. Uneori, într-un complot lucrătorilor și replici cu atenție gândite pot urmări istoria situației, dar numai superficial, menținând în același timp un sentiment de mister și aluzii, deși uneori efectuat o informare completă și introducerea la cursul cauzei. Mărimea buncărului este mică, dar încă destul de mult timp pentru participanți să meargă la studiul camerei, căutarea unor lucruri care să ajute la ieșire și, prin urmare, să se aplice brainstorming-ul colectiv.

Termenii de joc

quest bunker comentarii

De obicei, o echipă de 4-6 persoane este recrutată pentru joc - acesta este numărul necesar pentru finalizarea căutării "Bunker". Comentariile spun că toate dispozitivele mobile și electronice sunt expropriate de participanți înainte de încheierea evenimentului. În funcție de tema jocului și de complexitatea acestuia, limita de vârstă este, de asemenea, stabilită, deci nu toate buncărele pot fi introduse împreună cu copiii. Timpul pentru trecerea căutării se bazează pe complexitatea stabilită: de la una la câteva ore. În cazul în care căutarea unei ieșiri din buncăr durează mult timp, organizatorii oferă în avans gustări mici, care, bineînțeles, trebuie, de asemenea, să fie căutate. De asemenea, alimentele nu depășesc povestea, participanții norocoși la căutarea locațiilor se pot poticni rația uscată, conceput în conformitate cu tradițiile războiului.

Cea mai mare căutare "Bunker"

quest bunker de oțel

Acest obiect este situat în capitala culturală a țării - Sankt Petersburg. Căutarea "Bunker" (Sankt-Petersburg) este foarte populară datorită realismului și dimensiunii sale: include opt camere. Înainte de începerea jocului, participanții sunt instruiți: organizatorii să arate videoclipul într-o sală cinematografică separată, unde s-au semnalat măsurile de securitate și obiectivele pe care echipa ar trebui să le atingă. Ieșirea din buncăr durează o oră sau mai mult. În interior, totul este echipat în spiritul erei sovietice: postere pe pereți, pe rafturi - măști de gaz și diverse aparate. Și cei care au trecut căutarea, rețineți că toate obiectele din incintă sunt autentice. Buncărul în sine este într-adevăr un adăpost pentru bombe în subsolul casei. Conform istoriei inventate de organizatori, premisele au fost mult timp abandonate datorită unui secret teribil legat de mutațiile predecesorilor celor care au coborât din nou acolo. Obiectivele jocului: pentru a afla adevărul despre ceea ce sa întâmplat, a găsi o rație, a neutraliza bomba și a ieși.

Buncărul lui Stalin

quest bunker moscow

Quest „buncarul lui Stalin“ este considerat unul dintre cele mai bune din Volgograd, este, de asemenea, destul de popular în Moscova și nu este lipsit de interes pentru acei oameni care sunt încă descoperi misterele istoriei asociate cu Iosif Stalin. Acțiunea se dezvoltă în analogia cabinetului "liderului popoarelor", în care a petrecut mult timp și a păstrat secrete ale superputerii - Uniunea Sovietică. După ce membrii echipei obține în interiorul ușilor buncăr sunt închise, și așteptați de către secretarul general al ospitalității nu este necesar - toate încalcă de calm sale el este gata să fie pedepsit în cea mai mare măsură. La joc, există o anumită perioadă de timp pentru a găsi o cale de ieșire, și ei mai bine o fac rapid, în caz contrar buncărul cu oaspeții săi zboară în aer. La fel ca toate celelalte quest-uri, acesta este umplut cu tot felul de ghicitori și puzzle-uri, coloana sonoră și prezența în camera bazându-se situația de caz.

Sunt mulți care doresc să treacă questul "Bunker". Răspunsurile la care părăsesc participanții sunt atât pozitive, cât și negative. În cele mai multe cazuri, oamenii evaluează complexitatea puzzle-urilor și situația internă. Răspundeți în mod pozitiv despre jocurile în care victoria se realizează nu numai cu ieșirea din buncăre, ci și cu salvarea vieții proprii și chiar cu întreaga omenire. Cu cât obiectivul este mai atent, cu atât participanții sunt mult mai mulțumiți. Prin urmare, fanii pentru a gâdiat nervii doresc să se arunce în atmosfera creată creativ și să treacă căutarea "Bunker". Moscova ca centru al țării și o metropolă imensă trebuie să răspundă tuturor nevoilor consumatorilor, respectiv, oferă o selecție largă de questuri. Linia de complot este de obicei construită în jurul salvării lumii în trecut sau în viitor, unde sarcina principală este de a neutraliza bomba sau de a împiedica inamicul să atace.

La Moscova, de exemplu, există o oportunitate de a vizita misiunea "Bunker", unde acțiunile au loc în timpul celui de-al doilea război mondial, sau echipa trebuie să prevină un atac terorist. Într-un fel sau altul, misiunea de salvare are o perioadă limitată de timp, iar cu cât mai puține minute au participanții, cu atât mai mult se panică. Răspunsurile despre astfel de jocuri reale sunt adesea entuziaști, deoarece oamenii se îndreaptă conștient spre ei în căutarea emoțiilor și a adrenalinei.

Certuri care continuă

quest ufa bunker

Interesul nu este numai de evenimente care se întorc în trecutul îndepărtat, ci și de viitorul necunoscut. Terenul de jocuri pot fi dezvoltate în direcții complet diferite, deoarece imaginația umană este nelimitată, dar un singur lucru creatorii de quest-uri converg - un viitor pe care le reprezintă, nu este roz, și chiar dimpotrivă, este foarte sumbru. Participanții devin temporar membri ai unui grup de persoane pe cale de dispariție care s-au ascuns în buncăre după război. În evenimente post-apocaliptice similare, căutarea "Bunker" este transferată. Ufa, precum și alte orașe, este renumită pentru selecția sa largă de căutări, chiar și pentru cei mai exigenți aventurieri. Dacă, de exemplu, vrei să mergi în vremuri de ipotetic al treilea război mondial și de a lua parte la soarta populației lumii, sau decide să devină un membru al echipei de salvare, încearcă să restaureze sistemul de susținere a vieții Bunker, dorințele tale sunt întotdeauna răspuns.

Apa murdară este o căutare interesantă a PandarieiApa murdară este o căutare interesantă a Pandariei
O lume fascinantă de aventură: o listă cu cele mai bune căutăriO lume fascinantă de aventură: o listă cu cele mai bune căutări
Ce sunt quest-urile și ce fel de quest-uri sunt acestea?Ce sunt quest-urile și ce fel de quest-uri sunt acestea?