Game Lineage 2 - recenzie și caracteristici ale gameplay-ului

Probabil că este dificil să găsești o persoană care să nu fi auzit despre Lineage 2. Chiar și cei care nu sunt interesați de jocurile online știu despre asta. Ce este bine? Da, chiar dacă oferă jucătorului multe oportunități într-o lume de joc uriașă. Acolo puteți dezvolta un personaj, puteți să vă implicați în comerț, să participați la bătălii pe scară largă și să apărați și să împresurați castele. Toate avantajele, desigur, nu apar în listă. Prin urmare, trebuie să ne oprim la principalele avantaje ale acestui joc de cult.

Condiționat gratuit

Vorbind despre Lineage 2, revizuirea ar trebui să înceapă cu o mică descriere a jocului. Acesta este un joc client condiționat. Deci, nu dispera dacă nu există timp pentru câteva ore pe zi pentru a se arunca cu capul în lumea virtuală. Bani pot accelera cu ușurință dezvoltarea personajului.

lineage 2 recenzieDe fapt, Donat poate rezolva multe probleme. El va îmbunătăți echipamentul, va face arme puternice accesibile, va umple stocul de elixiruri și orice lucru vă va ajuta să obțineți fără efort.

În Rusia, coreeană joc Lineage 2, un comentariu care începe de mai jos, a apărut în 2008 și a fost imediat lovit de milioane de jucători simplitatea gameplay-ul și frumusețea imaginilor. De atunci, au fost lansate o mulțime de actualizări, care au adus multe noi și interesante.

Caracteristicile jocului

Ce este neobișnuit în gameplay-ul Lineage 2? O prezentare generală a unora dintre caracteristicile sale va răspunde la această întrebare. La prima vedere, jocul nu diferă de alte jocuri online care joacă roluri. Există crafting, clanuri, curse, sistem de luptă și alte elemente ale acestor jocuri. Și diferă în primul rând prin faptul că este accesibil tuturor. Prin urmare, oricine are un calculator cu caracteristici medii pe sistemul de operare Windows, poate să se stabilească în siguranță în calitate de client. Și cel mai important, este gratuit.

lineage 2 quest-uriJocul are multe elemente, artefacte, arme și armuri pentru fiecare gust. Iar armele și echipamentul pot fi pompate. Pomparea reușită poate folosi săbia obișnuită, arcul sau personalul pentru a deveni o armă mai puternică, iar armura pentru a acorda un nivel mai ridicat de protecție. Deși efectul invers este de asemenea posibil, deoarece o greșeală poate duce la o defalcare a obiectului.

Lineage 2 oferă mai multe moduri de luptă. Primul dintre acestea este modul PvP, în care puteți ataca orice jucător. Doar exagerați nu este necesar, din cauza acestui comportament, reputația poate cădea. Iar acești jucători merită greutate în aur, deoarece crima lor poate să-și ridice reputația. Vrei o bătălie? Vizitați Arena. Acolo puteți întotdeauna să vă testați forțele proprii într-un mod de joc și duel.

Puteți lupta singur sau împreună. A doua opțiune, apropo, este mai practică și mai interesantă. Echipa este mai puternică. În ea puteți găsi prieteni. În echipă, experiența crește mai repede. Grupul este mai ușor să depășească monștrii puternici, care sunt plini în Lineage 2. Questurile sunt mai ușor de trecut în compania cu alți jucători.

lineage 2 ghiduriInteresant și, cel mai important, asediul castelului este realist datorită motorului Unreal modificat. Structurile medievale imense cresc maiestuos deasupra trupelor violante. La urma urmei, toate proporțiile sunt respectate corect. Succesul în asediul castelelor depinde de mulți factori. De exemplu, un rol imens îl joacă peisajul de pe teren. Dacă ați plasat corect arme de asediu, puteți îmbunătăți semnificativ șansele de a câștiga.

În Lineage 2 există un anumit sistem politic legat de Evul Mediu. Fiecare jucător poate dobândi o proprietate și poate deveni proprietar sau chiar rege. Dar toate acestea trebuie să conțină ceva, astfel încât în ​​posesia lor jucătorii pot produce bunuri și pot face comerț cu alți jucători. Nu poți sta fără rost, e plin de faliment.

noi linii 2 serverePentru o mai bună înțelegere a gameplay-ului, puteți vedea ghidurile speciale la Lineage 2. Ghidurile conțin o mulțime de informații utile, dacă, desigur, sunt scrise de jucători experimentați. Acolo puteți găsi descrieri ale armelor, echipamentului, aptitudinilor disponibile personajului și multe altele. Ele vor ajuta începătorul să înțeleagă rapid clasa aleasă și să nu piardă timpul în căutarea cunoștințelor corecte.

Lineage 2: Clanuri

Orice personaj care a atins nivelul 10 poate să-și unească propria clan. Sau să intri într-unul existent. Sarcina clanurilor este clară - să devină mai puternică, mai numeroasă și mai influentă. Pentru a deveni mai mare, clanul trebuie să cucerească în mod constant teritoriul. Managementul trebuie să monitorizeze în mod constant dezvoltarea sa. Este important să respectați disciplina, altfel nu puteți evita certuri, scandaluri, revolte și revolte. Prin crearea unui clan, un jucător poate alege o stemă și poate veni cu un nume la alegere. Principalul lucru este că numărul de caractere nu depășește 16. Structura este, de asemenea, determinată de creator. De obicei, clanurile sunt formate din academie, gardă regală și armată.

lineage 2 clanuriNu sunteți mulțumit de clan? Vrei să-l lași? Faceți-o ușor. Numai tu ar trebui să știi că vor urma niște restricții. De exemplu, dacă un membru al clanului își lasă propria voință, nu i se permite să se alăture altei comunități în 24 de ore. Adevărat, el își poate crea imediat. Liderul clanului, prin retragerea lui, îl dizolvă în mod automat. Așa că rămâne să sperăm pentru conștiința și conștiința lui, ceea ce îi va determina să transfere drepturile liderului.

Lineage 2: Questuri

Sarcinile din joc pot fi împărțite în două tipuri. Primul implică câștigarea experienței, iar al doilea implică statutul și obiectele. Și dacă primul tip este clar, atunci cu quest-uri de tip al doilea nu este atât de neclar. De fapt, ei pot aplica și o anumită clasificare. Cele mai importante dintre acestea sunt:

• Căutări pentru profesie. Ele sunt concepute pentru a alege o specializare mai restrânsă. Stați la dispoziție la nivelul 19. Creșterea nivelului profesiei vă permite să utilizați abilități mai puternice.
  • Căutați să obțineți o subclasă. Pentru cei care au nevoie de o clasă suplimentară, un titlu, de exemplu un nobil, să participe la Jocurile Olimpice.
  • Căutări pentru accesul la sefi. Aceste sarcini sunt obligatorii pentru execuție, altfel puteți uita cele mai populare sefi.

Servere

Serverele noi Lineage 2 se deschid aproape în fiecare zi. Aparent, numărul de persoane care doresc să joace este în continuă creștere. Chiar și site-uri speciale sunt create care anunță descoperirea lor. Și acolo sunt afișate informații nu numai despre cele existente, ci și despre servere viitoare.

lineage 2 recenzieServerele noi Lineage 2 pot fi împărțite în "Recomandate" și VIP. Fiecare dintre ele este supusă unei selecții riguroase. După toate, vin peste o zi, care se închide imediat. Prin urmare, numai serverele de încredere intră în director.

Pentru a juca sau nu?

Întrebare interesantă: să joci sau să nu joci Lineage 2? Revizuirea, deși a subliniat câteva aspecte importante ale jocului, dar cu siguranță nu toate. Este uriașă și, pentru a vedea toate avantajele sale, este necesar să citiți din nou multe manuale și să petreceți sute de ore la un calculator, studiind lumea fantezie. Deci - da! Bineînțeles, merită să jucăm, mai ales pentru cei cărora le plac jocurile de rol online.

Ce joc este cel mai bun din lume? Decide pentru tine!Ce joc este cel mai bun din lume? Decide pentru tine!
Evenimentele sunt ce?Evenimentele sunt ce?
Cel mai stupid joc din lume. Reflecții asupra lucrurilorCel mai stupid joc din lume. Reflecții asupra lucrurilor