Marina Krymova: biografie, lucrări, recenzii

Marina Krymova este o persoană cunoscută ca un vindecător și autor al mai multor cărți. Acest articol spune cum o femeie și-a început propria cale neobișnuită și a ajuns la ceea ce are acum. Marina Krymova este un lider, un doctor despre care se vorbește foarte mult, dar puțini cunosc adevărata istorie a vieții ei.

Începutul călătoriei

marina krymovaCei care sunt în strânsă legătură cu Marina, cunosc întreaga istorie tristă a vieții ei. Dar astfel de oameni sunt foarte puțini. Marina Krymova, a cărei biografie ne interesează, sa născut cu o boală gravă. Deja în primele ore de viață copilul a suferit o tumoare de cancer. Părinții nu erau pregătiți pentru viață, plini de medicamente, vizite la medici și alte dificultăți. Au părăsit copilul în spital. Și nu se știe cum s-ar fi dezvoltat viața lui Marina, cu excepția bunicii lui Dara. Era cunoscuta in acea perioada pentru abilitatile ei de vrajitorie si abilitatea ei de a vindeca oamenii cu ierburi. Nu a renunțat la nepoata ei, a devenit gardianul oficial al fetei, a dus-o la Kuban și a început tratamentul. Desigur, nu fără ajutorul medicilor. Marina a făcut niște operațiuni foarte complicate. Dar, împreună cu eforturile medicinii oficiale și tradiționale, Marina a recuperat și deja în șase ani a fost copil absolut sănătos. Apoi părinții biologici i-au luat fata.

Timpul petrecut la bunica, atmosfera țării și serile pline de arome de ierburi, povești folclorice și melodii, au avut un mare impact asupra copilului. La cea mai veche vârstă, își dădu seama că nu era ca și ceilalți. Viziunile care i se păreau nu o înspăimântau, dar părinții ei nu voiau să o creadă pe fata. Au asigurat-o că toate astea sunt ficțiune. Pentru a capta cumva imagini vagi, Marina a început să deseneze. Văzând într-un astfel de talent, părinții ei au trimis-o să studieze la St. Petersburg în Liceul de Restaurare.

Viața ulterioară era foarte previzibilă. Studiu, comunicare cu intelectualitatea din Petersburg, căsătorie timpurie, nașterea unui copil (fiica). Este bine că Marina a primit două studii superioare: un istoric și un psiholog. Este trist faptul că căsnicia ei nu a reușit.

La 23 de ani, Marina a avut o perioadă dificilă în viața ei, ceea ce ia făcut să-și amintească rădăcinile și cultura slave. Sa căsătorit a doua oară, dar această căsătorie sa prăbușit din cauza pierderii tragice a copilului nenăscut, ca urmare a faptului că Marina a suferit o moarte clinică. Potrivit ei, în timp ce în această condiție, ea a văzut-o pe bunica Daru, care era încă în viață la acel moment. Bunica a ordonat-o să se întoarcă acasă, iar aceasta a acționat mai bine pe Marina decât medicamentul. Sentimentul ciudat de ceva neexplorat nu a părăsit-o și a început să se înrobească în studiul ritualurilor vechi și al tuturor lucrurilor legate de ea. A studiat multe scroll-uri, cărți vechi și cronici.

Marina Krymova, ale cărei cărți sunt populare, a câștigat succesul datorită conținutului extraordinar al operelor sale. Fiecare dintre ele se distinge prin unicitatea și unicitatea sa. Cititorii sunt familiarizați cu cărțile:

• "Cum să păstrezi dragostea în viața lui ".
  • "Cartea principală a destinului."
  • "Casa te va ajuta."
  • Baia vindecă.

Vom descrie pe scurt ce conțin fiecare dintre aceste publicații.

Cum să păstrezi dragostea în viața ta

Marina recenziiMarina Krymova este psiholog, analist și specialist în cultura și tradițiile slave antice. Ea a studiat profund principiile yoga și chiar a învățat această disciplină timp de nouă ani. Cartea are al doilea nume printre admiratorii talentului Marina: "Cartea secretă a unei femei". A încercat să-și traducă toate cunoștințele în consilii de femei. Cum de a crește senzualitatea și potența, cum să vă înconjurați cu dragoste și să nu renunțați la această atmosferă de-a lungul vieții - tot ceea ce cititorul va afla în momentul în care se va familiariza cu conținutul lucrării literare.

Cea mai mare carte a destinului

marina din cartea CrimeeiMarina Krymova, ale cărei recenzii le descriem aici, acordă o atenție deosebită cunoștințelor care au venit la noi de la vindecătorii vechi. Deja în vremurile vechi au putut face ca o persoană să fie sortită fericirii și norocului. Pentru a atrage sănătatea și dragostea, pentru a avea succes în muncă - toate acestea sunt reale. Ideea principală a cărții constă în faptul că soarta unei persoane este pusă în copilărie. Apoi, scenariul viitorului este scris. Copilul își imaginează o anumită poveste despre soarta lui și toată viața lui urmează subconstient acest scenariu pictat. Luând orice decizie și făcând această alegere, o persoană urmează pur și simplu o strategie prestabilită.

Casa vă va ajuta

Marina din Marea CrimeeiÎn această carte, Marina Krymova a dezvăluit un subiect care îi interesează pe mulți oameni. Cine nu știe povestiri amuzante și teribile despre brownie? De fiecare dată când am auzit o poveste fascinantă despre cum acest personaj enigmatic este răutăcios sau care păzește casa. Unii nu cred că există un houseboy și refuză să facă ceva care să ajute la stabilirea unui raport cu el. Dar majoritatea oamenilor, mai ales credința ortodoxă, încă mai cred că brownie-ul este o ființă reală. Din modul în care o persoană comunică cu el sau cum se comportă acasă, depinde și caracterul gospodăriei. Și caracterul acestui personaj depinde de atmosfera din casă și bunăstarea. După ce ați citit cartea, veți învăța cum să vă împrieteniți cu spiritul casei dvs. sau cum să-l atrageți pentru voi, astfel încât fericirea, pacea, iubirea și prosperitatea să apară în casă.

Băile trăiesc

crimova marina nikolaev comentariiMarina Krymova promovează sănătatea nu numai în corp, ci și în suflet. Această carte interesantă spune că apa este vitală pentru o persoană. Nu este doar un lichid, ci o formă care poate duce atât energia negativă, cât și cea pozitivă. Apa poate reînvia și vindeca complet corpul uman, dar trebuie să știți cum să-i folosiți în mod corespunzător puterea. Băile din întreaga lume sunt asociate cu Rusia și tradițiile sale. Există un număr mare de rețete folosite de vindecătorii în antichitate pentru a restabili sănătatea pacientului. În sine, baia întruchipează lupta cu toate părțile întunecate ale vieții, predică un spirit sănătos, o sănătate bună și multe altele, după cum veți afla despre el după citirea cărții.

Marina Krymova: Feedback

marina crimova biografieCărțile acestui autor sunt foarte bine cunoscute într-un anumit cerc de cititori. Ei cumpără și cu mare plăcere citesc fiecare nouă lucrare a scriitorului. Marina Krymova, a cărei activitate este în mare parte pozitivă, face tot posibilul pentru a-și face munca utilă cititorului. Ea răspunde la întrebări de îngrijorare pentru mulți, dă sfaturi privind îmbunătățirea sănătății și încearcă să abordeze problema neconvențională.

Marina Melia este un psiholog binecunoscut.Marina Melia este un psiholog binecunoscut.
Biografie a lui Marina Zudina - actrita sovietica si rusaBiografie a lui Marina Zudina - actrita sovietica si rusa
Marina Tsvetaeva. Biografie scurtăMarina Tsvetaeva. Biografie scurtă