Mln.mts.ru - divorțat sau nu? Mln.mts.ru: recenzii

Abonații operatorului de telefonie mobilă „MTS“, nu atât de mult timp în urmă, în toamna anului trecut, a venit mesaje SMS tentante. Acestea conțin informații cu privire la faptul că orice persoană care a primit notificarea, poate, prin trimiterea unui mesaj la un număr scurt, o șansă de a câștiga un milion. Suna literal ca aceasta: "Trimite" Da "la 3737 sau vizitați min.mts.ru». Divorțul este, desigur, era evident: nici un milion de oameni nu au mai văzut, în timp ce taxa pentru trimiterea unui mesaj text (în cazul în care beneficiarul a fost suficient de naiv să-l trimită) sunt deja deduse din contul.

Mai multe detalii despre cum funcționează noul divorț de la MTS

divorțul m. ruAstfel, în mesajul pe care abonatul îl primește, operatorul specifică faptul că trimiterea SMS-ului către numărul specificat este liberă. Acest lucru, desigur, nu a putut decât să intereseze utilizatorul naiv: ei spun, de ce nu încercați din motive de interes, dintr-o dată, într-adevăr, ceva poate fi câștigat? Totuși, acesta a fost doar un ecran, cu care a fost ascunsă o adevărată înșelăciune. După ce același "Da" a fost trimis la 3737, MTS a oferit un divorț, chiar și mai sofisticat și viclean, cu ajutorul site-ului său, mln.mts.ru. Deci, operatorul a început un test special, răspunzând la toate întrebările, despre care un om ar fi avut o șansă să câștige o sumă imensă. Singurul truc este că răspunsurile la aceste întrebări trebuie trimise deja numărului plătit. Și numărul de întrebări (deși inițial au existat 4) a crescut constant. Astfel, abonatul ar putea pierde o mulțime de bani, deci milioane de euro și nu văd.

Cum să verificați intențiile operatorului?

opinii despre mln mts ruDupă ce ați citit acest articol, o persoană, firește, va avea o întrebare logică: de unde știți că acțiunea specificată este într-adevăr o înșelătorie? Poate că ghinionul se datorează voinței hazardului, iar cei norocoși care și-au luat deja milioane și există cu adevărat norocoși? Răspunsul la această întrebare va fi verificarea și feedbackul pe site-ul mm.mts.ru. După o analiză necomplicată și recuperarea informației, se poate găsi o mulțime de nemulțumire și furie a oamenilor față de operatorul care organizează astfel de evenimente. În acest caz, nici un singur comentariu al norocului. Nu unul. Au primit oameni bani și sunt tăcuți? Care este motivul, deoarece "MTS" este profitabil, astfel încât cât mai mulți abonați pot participa la loterie. Recenzile câștigătorilor reali ar putea atrage noi jucători, însă această publicitate nu poate fi, pentru că o astfel de înșelătorie poate fi găsită. Și, sincer, operatorul nu vrea să-și complici viața în acest fel, pentru că nu are nici un sens în ea. Oamenii sunt atât de naivi încât continuă să fie conduși pe mln.mts.ru - un divorț, despre care scriu atât de mult.

Zvonuri despre viruși pe site-ul MTS

recenzii despre MLN MTSInternetul are informații că de ceva timp pe site-ul oficial al "MTS" a fost un virus. Cel puțin, informația corespunzătoare a fost afișată de browser atunci când vizitează această resursă. În același timp, rezultatele scanării antivirus a sitului mm.mts.ru au fost negative. Cu toate acestea, acest lucru nu a fost mai ușor pentru utilizatori, iar mulți dintre ei au semănat panică și au spus că operatorul trimite mesaje infectate cu diferite programe de virusi.
Motivul pentru care vizitatorii au văzut aceste informații nu a fost virusul în sine, ci un feedback negativ despre mln.mts.ru pe care utilizatorii înșelați l-au lăsat pe resurse speciale. Unele browsere, precum și aplicațiile care furnizează securitate pe Web, sunt ghidate de astfel de recenzii și oferă un mesaj despre o posibilă amenințare la adresa securității computerului. În același timp, nu există nici o amenințare dacă nu intenționați să faceți un alt test.

Organizator al înșelătoriei

trimiteți da la 3737 sau vizitați min mts ru divorceInteresante sunt informațiile despre adevăratul organizator al înșelătoriei, în care MTS atrage atât de activ abonații. Judecând după informațiile de pe site-ul oficial, aceasta este compania "Velti", care, aparent, pur și simplu cooperează cu operatorul. Detaliile, adică cât de mult din mln.mts.ru (divorțul în cauză) aduce la ambele companii, este puțin probabil să devenim cunoscuți. Cu toate acestea, nu contează, deoarece principalul lucru este că nu puteți avea nici măcar încredere în operatorul de telefonie mobilă care acceptă plata de la abonații săi și se pare că ar trebui să fie pe aceeași parte cu ei.

Dezavantaje livrate abonatilor MTS

Desigur, riscul de pierdere a fondurilor la presupusa loterie organizată de către operator abonaților săi, nu este singurul pericol pîndea, ca un spectacol mln.mts.ru comentarii încrezându oameni. De fapt, chiar mai enervant este intensitatea și frecvența cu care mesajele ajung la telefoanele mobile ale utilizatorilor. Cum se scrie într-un comentariu, notificare ar putea veni nu numai în după-amiaza sau dimineața devreme și seara. În plus, numărul de mesaje, în ciuda ignorării totale a acestei propuneri, depășea în mod clar 1-2 bucăți. De fapt, MTS, folosind capabilitățile sale tehnice, a realizat o platformă reală de publicitate de pe un telefon mobil. La urma urmei, mesajul care conține o informație complet inutil, va fi sigur pentru a citi receptor, pentru că el nu știe despre publicitatea în avans.

Este posibil să pedepsiți operatorul?

nou divorț de la mtsCând deveniți victimă a publicității compulsive prin SMS, primul gând care vă vine în minte devine dorința de a vă restabili drepturile, simțul justiției și pedepsirea "MTS". Dar, după cum arată practica, acest lucru nu este atât de ușor. Pentru a fi mai precis, este chiar imposibil. Legea nu interzice operatorului să trimită informații, de exemplu, despre tarifele sale, precum și despre oportunitățile pe care le poate oferi abonatului. Cu interpretarea corectă și formularea juridică, chiar și așa de evidentă ca mln.mts.ru, divorțul poate fi considerat drept informație. Nu voi putea să dovedesc nimic în instanță. În plus, există cu siguranță anumite prevederi într-un contract tipic, pe care clientul îl poate familiariza dacă este dorit. Protecția drepturilor lor prin lege, în această problemă este imposibilă. Mesajele SMS vor continua să sosească cu aceeași frecvență.

Cum să facem față publicității obsesive?

verificarea și recenzii site-ului mln mts ruExistă alte modalități de a lupta? În special, în textul mesajelor primite, există informații care, dacă se dorește, clientul poate trimite "Nu" și astfel nu mai primește aceste mesaje. Dacă citiți despre recenziile mm.mts.ru, utilizatorii notează că această comandă este ignorată de operator. Și chiar și după trimiterea unui astfel de SMS, mesajele publicitare nu se opresc.

Un alt mod în care operatorii centrului de apeluri MTS se informează sunt includerea funcției "Blocarea mesajelor publicitare". Acest serviciu este disponibil gratuit, funcționează astfel încât să se blocheze complet recepționarea tuturor mesajelor care conțin anunțuri. Cu toate acestea, nimeni nu garantează că nu va fi dezactivat în cadrul companiei în mod automat. La urma urmei, nu este primul an în care au vorbit despre multiple încălcări în domeniul notificărilor obsesive de la MTS.

Este legal?

De asemenea, activitatea companiei trimite informații despre serviciul său pe site-ul mine.mts.ru - divorțul apei curgătoare? Formal, așa cum am menționat deja, operatorul are dreptul de a-și informa abonații. În plus, organizarea acțiunii este luată de o altă persoană - compania "Velti". Astfel, MTS acționează exclusiv ca intermediar care furnizează informații. Se pare că în condițiile de astăzi este imposibil să se dovedească vinovăția operatorului și, prin urmare, speranța că pedeapsa pentru desfășurarea unor astfel de activități nu merită.

Pe de altă parte, există o speranță că oficialii noștri vor acorda o atenție unei astfel de gaură în legislație, care vă permite să pompiți liniștit bani de la utilizatori greșeli. Deși, desigur, de fapt, este greu de crezut din cauza posibilului interes financiar al acestei abilități puternice în eficiența acestei înșelători. Deci, pentru moment, trebuie să ne bazăm pe noi înșine: atenția, precauția și răbdarea noastră. Din păcate, nu toți oamenii sunt în măsură să arate aceste calități, în special pentru persoanele în vârstă, precum și pentru copiii care au deja telefoane mobile. Prin naivitatea lor, aceste categorii de utilizatori suferă acum, probabil, cel mai mult.

Alte escrocherii și escrocherii prin SMS

rezultatele scanării anti-virus a site-ului webDe fapt, înșelătoriile legate de trimiterea SMS-urilor plătite, nu sunt ceva nou și original. Acestea funcționează de mai mulți ani atât în ​​Occident, cât și în țara noastră. În plus față de diverse vitrine, puteți vedea și un număr imens de site-uri de publicitate diferite care oferă descărcarea unui anumit conținut, înregistrarea, accesarea informațiilor și efectuarea altor acțiuni pentru mesajul trimis. Lochotron a unor astfel de scheme, după cum subliniază, despre recenziile de la mln.mts.ru, constă în eliminarea fondurilor și nerealizarea accesului sau informațiilor promise.

În plus, este adesea un caz de retragere a unor sume complet diferite de cele revendicate inițial. Un alt exemplu este atunci când utilizatorul trimite un SMS, după care site-ul este rugat să facă acest lucru de mai multe ori, până când abonatul nu mai are bani pe telefon.

Toată lumea înțelege că acesta este un divorț clasic, dar nu se poate face nimic: organizatorii unor astfel de scheme funcționează în mod formal exclusiv în cadrul legii. Tot ce se poate face este să fii atent cu mesajele trimise de site-ul mts ru. Lochotron, după cum arată practica, este destul de probabil. De asemenea, vă recomandăm să avertizați prietenii și rudele despre pericolele stării balanței actuale de pe telefonul dvs. mobil atunci când lucrați cu astfel de site-uri și servicii.

SMS-ul de la numărul 9000 a venit - ce este? Descriere și recenziiSMS-ul de la numărul 9000 a venit - ce este? Descriere și recenzii
Cum să ascundeți numărul pe MTS?Cum să ascundeți numărul pe MTS?
Când va fi posibilă schimbarea operatorului cu numărul salvat?Când va fi posibilă schimbarea operatorului cu numărul salvat?