`Opera Systems`: recenzii, este posibil să câștigi

Fiecare persoană visează să câștige cât mai mulți bani posibil. Cu toate acestea, ca de obicei, pentru acești foarte puțini oameni sunt de acord să efectueze o schimbare completă la uzină sau să lucreze într-un birou înfundat. Acest lucru explică popularitatea serviciilor care oferă cu investiții minime și acces la Internet pentru a câștiga bani imense. Câștigurile în "Opera Systems" au devenit una dintre aceste domenii. Dar este adevărat că, în doar câteva minute, utilizatorul de Internet poate câștiga zeci de mii de ruble? Sau este un alt fel de așa-numită înșelătorie? Ce spun clienții despre Opera Systems și pot fi încredințați? Să încercăm să înțelegem încă de la început.

rapoartele sistemelor de operare

Descrierea proiectului

Dacă te duci la site-ul Opera sistem.ru, atunci poți găsi destul de puține informații. Pe pagina principală se află un videoclip în care doi oameni, în special nu se introduc (probabil creatorii proiectului), le spun utilizatorilor povestea lor de succes. În general, aproape că nu diferă de numeroasele reclame care se plimbă în jurul rețelei. Principalele personaje ale videoclipului vorbesc despre modul în care câștigurile din "Opera Systems" și-au schimbat literalmente viața. Mesajul principal al tratamentului este că numai oamenii inteligenți și de succes pot obține un venit decent fără a părăsi casa. În același timp, veniturile pot ajunge la un milion de ruble pe lună.

Desigur, astfel de apeluri afectează foarte bine psihicul oamenilor care sunt înfometați pentru bani simpli. Cu toate acestea, utilizatorii mai perspicace indică în feedbackul lor despre "sistemul de operare" prea intruziv și naiv formă de informații. Dacă renunți la toate cuvintele și anturajul frumos, atunci înăuntru reziduu uscat există doi oameni necunoscuți care primesc bani nebun, fără să facă nimic. În același timp, ei nu plătesc impozite, încalcând astfel legea și îndemnăm pe toți să acționeze în același mod.

Desigur, toate astea seamănă cu brânză într-un șoarece de șoareci, iar utilizatorii care își lasă comentariile despre "Opera Systems" au efectuat chiar o investigație întreagă. Cei mai meticuloși au reușit să ajungă la centrul serviciului și să-și împărtășească gândurile pe Web.

Esența reală a proiectului

În primul rând, merită spus că această organizație nu este singura. În mare măsură, sistemul de tranzacționare "Opera Systems" este o versiune nouă a aplicației opera-versiune mai veche. Astfel, pentru a înțelege principiul funcționării acestei resurse, va fi util să cunoaștem opinia utilizatorilor despre prima așa-numită întreprindere.

câștigurile din sistemele de operațiuni

Opera aplicație

Resursa opera-appr.ru încurajează utilizatorii să înceapă să câștige pe Internet, folosind platforma populară de tranzacționare "Amazon". Mai multe detalii pot fi găsite în videoclipul în care creatorul companiei "Formula de afaceri", numit Eugene Gurin, garantează faptul că această metodă poate aduce cu adevărat un venit decent. Tot ce trebuie să faceți este să vă înregistrați pe site și să primiți o instrucțiune de e-mail cu acțiuni ulterioare.

Sistemul Opera

A doua resursă, care se presupune că este legată de "Opera-app", oferă utilizatorilor posibilitatea de a explora modelul unic de câștig pe opțiuni binare. În acest caz, în videoclipul viitoarelor milionari, cele două personaje principale - Vladimir Prigozhin, angajate în tranzacționare și Arkady Grossman (matematician) - conving în sinceritatea proiectului. Tinerii susțin în mod activ faptul că munca în "Opera System" aduce o mulțime de bani. Cu toate acestea, numai primii 500 de utilizatori se pot înregistra gratuit pe site. Acest lucru se datorează popularității uriașe a proiectului și altor fapte neconfirmate. Desigur, nu există nicio restricție, dar din punct de vedere psihologic stimulează perfect potențialii clienți.

Cu toate acestea, conform feedback-ului despre "Opera Systems", după înregistrarea și instalarea aplicației pentru lansarea sa, este necesar să contribuim cu 14.000 de ruble. (250 USD) în cont, dar nu și compania însăși, ci o altă firmă de brokeraj CT-Trade.

Care este esența presupusei fraude?

Potrivit feedback-ului și investigațiilor efectuate de utilizatorii rețelei, prima companie nu are nimic de-a face cu Amazon. De fapt, comerțul de pe acest site nu este realizat. În schimb, utilizatorii sunt redirecționați către opțiuni binare. După ce sa înregistrat pe site, noul venit primește o scrisoare, care spune despre programul uimitor "Opera Systems".

divorțul sistemelor de operații

Cu toate acestea, acest lucru nu este sfârșitul povestirii. După înregistrarea pe această resursă, utilizatorul începe involuntar să utilizeze serviciile CT-Trade. Și aici este cel mai interesant fapt, pentru care mulți spun că "Opera Systems" este o înșelătorie. Ideea este că CT-Trade este o nouă versiune a infamului "Vospari".

Cu toate acestea, chiar dacă nu le obligați împreună, esența înșelătoriei este că depozitul utilizatorului este automat îmbinat în biroul de brokeraj. Cei care au venit peste Vospari știu că această organizație frauduloasă a fost faimoasă pentru că pur și simplu nu a returnat bani clienților săi. Același lucru se întâmplă atunci când lucrați cu CT-Trade. Această taxă simbolică pe care utilizatorul o plasează în contul său este trimisă automat la licitație, după care clientul nu își poate retrage banii.

Printre altele, toate aceste manipulări cu publicitatea reciprocă nu sunt altceva decât un program de afiliere. Astfel, potrivit informațiilor din recenziile despre Opera Systems, oamenii de afaceri care primesc afaceri venituri suplimentare, profitând de utilizatorii naivi.

Broker și fraudă

Merită să spui câteva cuvinte despre biroul de brokeraj al CT-Trade. În primul rând, această organizație a apărut abia în 2017, ceea ce ar trebui să ridice imediat suspiciuni. În al doilea rând, acest broker nu are o licență și nici măcar un site tolerabil. De asemenea, acest birou nu are nici o reputație. Singurele date pe care utilizatorii le-ar putea găsi pe Web sunt că CT-Trade a câștigat și a retras cu succes 8 milioane de ruble. Această informație provoacă doar un zâmbet. Având în vedere în special faptul că în videoclip un om mulțumit spune cum se transferă banii pe card în câteva minute.

opera înșelătorie sisteme de operă

Aceasta este o altă dovadă că "Opera Systems" este un divorț. Chiar și atunci când creați video și scrieți informații pe site, compania și brokerul nu au putut fi de acord. De fapt, pe site-ul CT-Trade se indică faptul că transferurile de bani durează până la 10 zile. Astfel, în videoclip, suma câștigată se scurge instantaneu pe card și, conform altor informații, acest proces durează puțin peste o săptămână. Pe cine să creadă?

Potrivit informațiilor furnizate de comercianții care au înregistrat și plasat bani pe depozit, devine evident că acesta este sfârșitul lucrului cu "Opera Systems". Întrucât chiar și cu contul câștigurilor virtuale, fondurile nu sunt deduse. În plus, site-ul nu verifică banii, ceea ce provoacă din nou suspiciune.

Alte recenzii spun, de asemenea, că "Opera Systems" este un divorț. Mulți dintre utilizatori spun cum s-au înregistrat pe site și au primit un broker 24option. După aceasta, clienții au completat depozitul pentru 250 USD și au început să aștepte profituri. Câteva zile mai târziu, programul a fuzionat automat fonduri. După aceea, cât de multe, probabil, deja ghicit, administrarea site-ului nu a reacționat la întrebările utilizatorilor care doreau să afle exact unde au pierdut banii.

sistemul de tranzacționare a sistemelor de operă

Dacă vorbim despre feedback pozitiv din partea comercianților, ele sunt foarte greu de găsit (cu excepția articolelor laudative care vizează mai mult profitul din programul de afiliere).

Prin urmare, este mai bine să nu cădeți din nou momeala și să fiți vigilenți. De exemplu, ce pot face clienții înșelăci ai Opera Systems?

Verificați datele

Cea mai ușoară modalitate de a calcula înșelătoria cu informațiile prezentate pe site. Orice organizație respectatoare de sine, care își desfășoară activitățile în mod oficial, indică necesitățile sale (datele unei persoane juridice, TIN și OGRN). De regulă, aceste informații sunt indicate în partea de jos a paginii. În plus, în iulie 2017, a fost introdus un nou proiect de lege, care obligă toate organizațiile să furnizeze clienților "politica de confidențialitate", care specifică detaliile.

Dacă aceste date nu sunt disponibile și nu pot fi verificate, cum este cazul "Opera Systems" și sute de alte site-uri similare, este mai bine să nu contactați astfel de birouri.

Poate fi valoroasa sau cripto-tranzactionarea profitabila?

În general, este un mit. Desigur, dacă ați putea câștiga bani fără a face nimic, toată lumea și-ar fi dat demisia de mult timp.