Stocați lucrurile pentru CS: GO Duststore. Recenzii clienți

O mulțime de oameni sunt implicați în industria jocurilor de noroc. Cineva își dedică cu adevărat viața jocului, oferind timp liber jucăriilor populare online. De asemenea, există oameni care se așează pentru divertisment electronic o dată pe săptămână, odihnindu-se după zile dificile de lucru.

Și în primul și al doilea caz poate ajuta shooter-ul popular online CS: GO. După predecesorul său - legendarul Counter Strike 1.6, care a fost jucat de milioane de oameni, această versiune a câștigat un succes fără precedent.

Piele și artefacte

conservă marturii

Ceea ce distinge noua CS: GO pe versiunea 1.6, astfel încât acesta este disponibilitatea de „piei“ speciale și elemente care sunt disponibile pentru player-ul în mod permanent. În cazul în care versiunea mai veche a actului este „joc pentru o jumătate de oră“, în care toată lumea are posibilitatea de a primi aceleași arme și piei de caractere, CS: GO zapoluchat necesare (sau cumpăra mai degrabă, din moment ce vorbim despre serverele oficiale Steam). Un alt jucător poate încerca să câștige aceste sau alte elemente fără investiții. Dar, după cum arată practica, în acest fel puteți obține mult mai puțin. Pentru cei care doresc „dintr-o dată“, există achiziționarea de servicii de lucruri în joc. În special, acest magazin Duststore, comentarii din care vom publica în lucrare.

Service Duststore

Oferta făcută de administrația site-ului este extrem de simplă. La prima vedere este foarte profitabil. Player și în această situație - utilizatorul Duststore.ru, care analizează site-ul, vom publica a cerut în continuare să plătească o sumă mică (de exemplu, 100 $) și schimbul-l pentru un element aleatoriu. Beneficiul poate fi faptul că pentru bani puțini un jucător (și într-adevăr arată ca o loterie) are o șansă de a câștiga un element mai scump. Și, astfel, să continue să se joace cu niște piele rece de arme, cumpărat "pentru un ban".

recenzii pentru duststore ru

Pe site-ul Duststore comentarii, desigur, cele mai pozitive. Cumpărătorii scriu despre ce elemente abrupte au căzut și cât de profitabile au reușit să joace. Acest lucru nu poate decât să intereseze alți utilizatori și să îi forțeze să facă o achiziție. După cum sa menționat și în alte surse privind recenziile lui Duststore, aceasta duce doar la o pierdere de fonduri. Da, este o înșelăciune trivială.

Pentru a preveni acest lucru, trebuie să căutați mai multe informații. În primul rând, este important să aflați despre recenziile Duststore pe forumuri în care există o probabilitate mai mare de a găsi înregistrări veridice. Am reușit să găsim mai multe mesaje atât pe site-urile de informare, cât și pe forumurile jucătorilor, unde se remarcă fără echivoc: Duststore este o fraudă și escroci. Dacă nu doriți să pierdeți bani - nu vă faceți rău!

Fotografiere unde puteți merge: o prezentare generală a jocurilorFotografiere unde puteți merge: o prezentare generală a jocurilor
CS GO: hidroponie AK-47 la prețul unei bucăți de cânepă întreagăCS GO: hidroponie AK-47 la prețul unei bucăți de cânepă întreagă
Glock 18 (apă) - o piele urâtă pentru mulți baniGlock 18 (apă) - o piele urâtă pentru mulți bani