LCD `Monolith`: descriere, recenzii

Clădirile noi din Nižni Novgorod nu încetă să-i mulțumească diversitatea. Dezvoltatorii moderni oferă proiecte excelente situate în zone dezvoltate ale orașului, cu apartamente spațioase și teritorii amenajate. LCD "Monolith" - un reprezentant luminos de complexe care îndeplinesc toate cerințele chiriașilor moderni. În cadrul acestui material, îi vom da o evaluare obiectivă, vom identifica punctele tari și punctele slabe și vom lua în considerare opțiunile pentru achiziționarea de apartamente în complex.

Cristal lichid

Despre proiect

LCD "Monolith" (Nizhny Novgorod) este reprezentat de cel mai mare dezvoltator al orașului - LLC "Monolith". Proiectul prevede construirea unei case cu 8 secțiuni în 17 etaje cu instalații publice încorporate, precum și obiecte din propria infrastructură.

locație

LCD "Monolith" este situat în districtul Nizhny Novgorod din oraș, la intersecția străzilor noi. Proiectul amenință să devină unul dintre cele mai bune, după cum reiese din feedbackul primilor cumpărători. Pe partea de est a clădirilor limitrofe panta la malul Volgăi, pe latura de vest - cu un mall zonă comercială verde, la nord - un pustiu, care va fi în curând construit, bine la sud - cu un tunel peste râu. Loc pitoresc, eliminând acumularea de instalații industriale periculoase, din cauza care atrage multe din Nijni Novgorod. O viziune pitorească a Volgăi și o ecologie uimitoare sunt probabil principalele avantaje ale complexului.

Clădiri noi în Nižni Novgorod

Accesibilitatea în transporturi

Lângă casă se află stația de transport public. În regiunea Nizhny Novgorod există destule căi de transport în comun, astfel încât locuitorii noii clădiri reușesc să ajungă oriunde în oraș.

infrastructură

Clădirile noi din Nižni Novgorod, care apar în noi zone ale orașului, provoacă o serie de preocupări. Mulți cred că primii locuitori ai unor astfel de case vor fi incomod. Dar distrugerea stereotipului, trebuie remarcat faptul că proiectul prevede construirea propriei sale de parcare cu mai multe etaje, ca urmare a ceea ce va fi în măsură să scape curtea de mașini de cluster. La câțiva pași de complex există un centru comercial și de divertisment "Lenta", unde puteți face toate achizițiile necesare. Pe teritoriul LCD „Monolith“ de construcție a instituțiilor de învățământ nu este asigurată, dar absența lor grădiniță și școală, situat la doar câteva minute de mers pe jos de compensare - cumpărătorii de apartamente spun că pentru copiii lor aranjate fara probleme.

Cristal lichid

Realizarea teritoriului adiacent este reprezentat de terenuri de sport și de joacă, zone de agrement și căi de mers pe jos. Se iau măsuri pentru îmbunătățirea rambleului râului Volga, care va deveni un loc favorit pentru plimbarea locuitorilor complexului.

Apartamente, amenajare

Apartamentele de pe LCD "Monolith" sunt închiriate cu un finisaj dur, ca majoritatea apartamentelor din alte clădiri noi ale orașului. Casele sunt construite pe tehnologii monolitice, care le oferă fiabilitate, rezistență, durabilitate. Primele două etape ale proiectului au fost deja puse în funcțiune, secțiunile fiind locuite. Ce oferă Monolit LCD? Opinii ale primilor locuitori ai clădirilor au confirmat faptul că casa a devenit cald, toate lucrările efectuate calitativ, în apartamente prezent energie electrică, instalate ferestre triplu-panoul. În plus, am fost mulțumit de izolarea fonică excelentă.

Apartamentele de pe LCD

La alegerea cumpărătorilor sunt oferite apartamente pentru toate gusturile: de la studiouri mici compacte la apartamente cu patru camere, de planificare îmbunătățită cu o baie suplimentară. Dezvoltatorul sa concentrat pe confortul fiecărui rezident, oferind soluții raționale. Nu vrei să trăiești într-un apartament standard? Atenția dvs. va atrage cu siguranță opțiunile prin planificarea gratuită.

Politica prețurilor

Costul de apartamente în LCD „Monolith“ nu este cel mai democratic din oraș, dar în opinia primilor cumpărători de a cumpăra o proprietate într-o zonă ecologic curată a orașului, liber de industrii periculoase - un lux pentru care pot plăti banii. Costul pe metru pătrat din complex începe de la 65 000. În medie, un apartament cu o cameră de 45 de metri pătrați poate fi achiziționat pentru 2,9 milioane de ruble. Dezvoltatorul oferă o plată în tranșă, un credit ipotecar în condiții favorabile.

Primii locuitori ai clădirilor comandate nu ezită să lase feedback. Multe dintre ele subliniază apropierea de facilitățile de infrastructură, pace și liniște. Există destulă verdeață în jurul valorii de: multe plantații, paturi de flori și paturi de flori sunt rupte, aerul este curat și proaspăt. Excelentă interfață de transport a mulțumit proprietarilor de mașini: acum puteți ajunge în orice punct al orașului în mai puțin de o jumătate de oră.

Cristal lichid

Desigur, indiferent cât de bun este complexul, există unele comentarii care ar putea influența alegerea potențialilor cumpărători imobiliari. Locuitorii noii clădiri sunt nemulțumiți de dezvoltarea punctuală a zonei, de proximitatea altor complexe, ceea ce le privează de spațiul și confortul lor original. Cele mai multe dintre recenziile negative includ munca necinstita a utilitatilor publice, murdaria pe drumuri si in curti. Și, desigur, locuitorii ar dori să vadă mai multe terenuri de joc și de sport, prezența FLC.

Rezumă

Dacă se poate trăi cu unele neajunsuri ale proiectului identificate de către primii chiriasi, pe care doriți să trăiască într-o zonă pitorească și ecologic curată a orașului, oferim să acorde o atenție la LCD „Monolith“, și chiar pentru a vizita facilitatea de a auto-evaluare a proiectului și dau caracteristica. În acest moment, puteți cumpăra un apartament aici în condiții favorabile.

Hoteluri de top în Nizhny NovgorodHoteluri de top în Nizhny Novgorod
LCD `Ankudinovsky park`: fotografii și recenziiLCD `Ankudinovsky park`: fotografii și recenzii
Nizhny Novgorod. Metroul a trecut peste râuNizhny Novgorod. Metroul a trecut peste râu