`Aelita` (operator de turism): servicii, recenzii, site web oficial

Pe Internet puteți găsi două tour-operatori cu numele "Aelita". În acest sens, unii utilizatori pot avea întrebări și confuzii. Una dintre agenții este situată în orașul St Petersburg și oferă o varietate de excursii în toată Rusia și în străinătate. Principalele direcții se îndreaptă către Bulgaria, Scandinavia, Muntenegru. "Aelita", situat în Sochi, este un operator de turism care organizează activ odihnă în regiunea sa.

Petersburg "Aelita". Contact și garanție

Această companie a fost înființată în 1997 și este înregistrată în registrul operatorilor de turism din Rusia. Biroul principal se află în St. Petersburg, dar există un al doilea birou la Moscova.

Piterskaya "Aelita" este un operator de turism, al cărui site oficial oferă nu numai tururi de rezervare și cumpărare, ci și bilete de avion charter și zboruri standard în jurul Rusiei și în străinătate. Biletele de avion sunt oferite aici. Compania cooperează cu companii aeriene precum Aeroflot, Nord Star, Bulgaria Air, "Yamal", S7 și altele. În plus față de zborurile charter, "Aelita" (operator de turism) cumpără blocuri de locuri în cele mai populare destinații. Acest operator de turnee de servicii, judecând după recenzii de pe Internet, foarte popular.

Firma este acreditată în mai multe ambasade din țări străine. Direct de pe site-ul lor, puteți aplica, de exemplu, o viză bulgară, care este foarte convenabilă.

Protecția financiară este asigurată de compania "Universus Garant".

Personalul prietenos din St. Petersburg "Aelita" este de 47 de persoane, fiecare dintre care este mândru de faptul că compania a primit premii și diplome pentru contribuția la dezvoltarea turismului rusesc.

aelita tour operator

Oferte de top ale operatorului de turism

"Aelita" (tour operator SPb) oferă clienților săi excursii excelente în Scandinavia. Dacă studiați comentariile despre restul din aceste țări împreună cu acest operator de turism, devine clar că oamenii (odihnă) i-au plăcut și-și amintesc.

O altă activitate populară a "Aelita" este turismul de schi din stațiunile din Bulgaria.

Poate cel mai popular în stațiunea de iarnă - pantele Muntelui Bansko. Mai ales sunt mulți care doresc să se relaxeze în Anul Nou și sărbătorile de Crăciun. Atât începătorii cât și profesioniștii vor merge unde să călătorească, în plus, puteți utiliza serviciile școlilor care predă Schi alpin (inclusiv copii). Există trasee pentru skateboarding, trasee pentru drumeții, alpinism.

În plus, această vacanță atrage bucătăria clasică bulgară, frumusețea munților alb-zăpadă și folclorul luminos.

O altă stațiune populară este pârtiile de schi din Rila, cel mai înalt vârf al țării. Orașul Borovets este numit. În secolul al XIX-lea a fost un teren de vânătoare favorit al regilor, iar stațiunea oferă odihnă astăzi regeste: restaurante de lux, hoteluri de lux, rețeaua de pârtii de schi de orice complexitate.

site-ul oficial al operatorului de turism aelita

Sărbători pentru copii de la St. Petersburg "Aelita"

"Aelita" este un operator de turism care oferă, de asemenea, o odihnă colectivă pentru copii, care permite petrecerea unei vacanțe vesele și informative. Un exemplu viu este tehnica autorului profesorului E. V. Smykalova. Metoda ei este școala matematică din străinătate. În timpul turului, copiii primesc noi cunoștințe în matematică, merg pe excursii, merg la sport. În sărbătorile de iarnă, copiii skate și schi în Scandinavia, iar vara se odihnesc pe coasta Italiei și a Bulgariei. Organizarea recreerii colective a copiilor este destul de complicată. "Aelita" (operatorul turistic SPb) este gata să rezolve probleme complexe interesante în sfera turismului: organizează în mod regulat diverse festivaluri creative pentru copii și tineri. Adesea organizate și activități sportive.

Sochi aelita operator de turism

O altă forță a operatorului de turism este o vacanță de familie în Israel, Bulgaria și Muntenegru. Printre excursiile populare rusești se află excursii la Lacul Baikal.

Sochi Tour Operator

O altă companie cu același nume este TBC "Aelita" - un operator de turism de la Sochi. Funcționează nu numai pentru turistul rus. Una dintre activitățile de lider este organizarea de agrement în Sochi pentru străini, de cele mai multe ori chinezi, turiști. Dar locuitorii din Rusia "Aelita" (operator de turism din Sochi) oferă o mulțime de servicii.

În primul rând, există hoteluri, sanatorii și hoteluri în orașul de la Soči, printre care puteți găsi un adăpost temporar pentru fiecare gust: de la buget la modă. În al doilea rând, "Aelita" din Sochi este un operator de turism, al cărui site oficial promite să organizeze o vacanță în conformitate cu un program unic, fie că este vorba de un turism de afaceri sau de o cină romantică pe un iaht. În plus, această companie oferă excursii la Krasnaya Polyana, unde au avut loc olimpiadele de iarnă recente.

aelita recenzii de operator de turism

Main în Soči

Acest slogan publicitar a ales "Aelita" - operatorul de turism, care știe totul despre turistul din Sochi. Angajații agenției susțin că nu au egal pe litoralul Mării Negre: excursii, transferuri, cazări în hoteluri, rezolvarea problemelor complexe, abordare nestandardizată, care să țină cont de toate nevoile clienților. Oceanarium, delfinariul, cel mai nordic plantare de ceai în lume, Agur cascade, Muntele Ahu, Parcul Național - nu este o listă completă a tururilor oferite de operatorul de turism în zona Sochi. "Aelita" este o agenție de turism care garantează o odihnă de calitate.

aelita tour operator

În plus față de Sochi, acest tour-operator oferă și excursii în Abhazia.

Tururi de studiu

"Aelita" este, de asemenea, inițiatorul proiectului informativ "5 motive pentru a veni la Soci". În cadrul acestei acțiuni sunt organizate excursii de familiarizare cu agenții de turism ruși și străini. Acest lucru le permite să vadă cu ochii lor un oraș turistic modern și de afaceri, pentru a stabili contacte cu potențiali parteneri, a se întâlni cu clustere de munte, de coastă, de sănătate și wellness, precum și principalele atracții și resurse ale regiunii.

aelita sochi tour operator

constatări

Cele de mai sus descriu principalele activități ale a doi operatori de turism care lucrează activ în zonele lor, care practic nu se intersectează unul cu celălalt.

Cu sediul în St. Petersburg "Aelita" - un operator de turism, organizează sărbători în Bulgaria, Scandinavia și multe alte țări. Statiunile de schi sunt partea leului din munca lor. "Aelita" oferă, de asemenea, o vacanță colectivă de vacanță pentru copii, combinând dobândirea de noi cunoștințe în știință, excursii și activități sportive. Judecând după recenziile de pe Internet, munca lor lasă un sentiment cald în inimile clienților. Foarte apreciată de utilizatori și ușurință în eliberarea vizei și rezervarea biletelor prin intermediul acestui operator de turism.

Totul despre coasta Mării Negre din Rusia cunoaște Sochi "Aelita" (operator de turism). Recenzile despre munca lor sunt, de asemenea, predominant pozitive. Sochi, Krasnaya Polyana, Gelendzhik, Abhazia, Anapa, Goryachy Klyuch, regiunea Elbrus - acestea sunt principalele direcții prin care acest operator de turism operează.

Cei mai buni turisti din Moscova: cine sa-si incredinteze vacanta?Cei mai buni turisti din Moscova: cine sa-si incredinteze vacanta?
Lista operatorilor de turism din Rusia. Tour Operatori din Sankt PetersburgLista operatorilor de turism din Rusia. Tour Operatori din Sankt Petersburg
Rating-ul operatorilor de turism din Belarus. Tur-operatori din Belarus în MinskRating-ul operatorilor de turism din Belarus. Tur-operatori din Belarus în Minsk
Rating agențiile de turism din St. Petersburg: cei mai buni și de încredere operatori de turism din…Rating agențiile de turism din St. Petersburg: cei mai buni și de încredere operatori de turism din…
Care este răspunsul Anex Tours la turiști?Care este răspunsul Anex Tours la turiști?
Operatorul de turism `Inters`: Turneele europene nu au comandat?Operatorul de turism `Inters`: Turneele europene nu au comandat?
`Tez Tour`: recenzii și realizări`Tez Tour`: recenzii și realizări