Circul din Soči: descriere, recenzii

Sochi este orașul sudic al Rusiei, care după popularitate nu este inferior Moscovei și Sankt Petersburgului. Restul aici este considerat o ocupație foarte prestigioasă. În oraș există o mulțime de atracții. Turiștii care vin aici din întreaga lume își pot găsi pentru ei înșiși o mare varietate de divertisment. Astăzi vom spune despre circul din Soči. Vizita sa va fi o adevărată sărbătoare pentru turiști, pentru că aici orice spectator poate deveni lipsit de griji și fericit. Una dintre cele mai cunoscute arene ale țării atrage nu numai un număr foarte mare de spectatori, dar, de asemenea, artiști din toate orașele rusești.circ în Soci

Circul din Soči

Mulți cititori vor fi interesați să afle că descoperirea sa a avut loc în 1971, iar cel mai renumit și mai iubit clovn al Rusiei - Yuri Nikulin - are o relație directă cu construcția și formarea sa. La momente diferite, artiști talentați precum Oleg Popov și Igor Kio, Valery Leontiev și Iosif Kobzon, Yuri Durov și Mstislav Zapashny.

Circul din Soči poate găzdui aproximativ două mii de oameni. Aici nu sunt doar spectacole de circ, ci și programe de concerte și divertisment, precum și diverse festivaluri. Grupurile din diferite orașe ale Rusiei vin în mod constant aici cu cele mai interesante și interesante programe. Printre acestea se numără "Bantamweight Bears", "Royal Tigers of Sumatra", "Circul regal al lui Gia Eradze", "Echo al renilor" și alții.

Profesionalismul și farmecul artiștilor de circuri cuceri audiența literalmente de la primele minute ale spectacolului. Armonie uimitoare, tehnică impecabilă și, de asemenea, execuția grațioasă a celor mai complicate trucuri disting toate numerele de circ în Soci. Iată ce se întâmplă de obicei în programul discursurilor:

• numere de cal;
  • spectacole acrobatice;
  • numere-atracții cu prădători instruiți;
  • spectacole de clovni;
  • pietoni echilibrist;
  • performanțe ale păsărilor antrenate și ale altor animale;
  • jongleri, călători;
  • performanțele gimnastelor și multe altele.

Durata prezentării durează două ore. Odată cu programul circului din Soci, puteți să vă cunoașteți pe site sau să sunați la departamentele de numerar. Biletele sunt cel mai bine cumpărate în avans la box-ul de la circ sau online. Dacă doriți să aflați despre orele de lucru de circ în orașul Sochi, programul poate fi vizualizat pe site. Prețul biletelor variază de la 700 la 3000 de ruble. Mulți spectatori încearcă să cumpere bilete mai exponențial, deși din orice loc, vizibilitatea este pur și simplu excelentă.săruri de circ în Sochi

Cum să ajungi acolo

Dacă întrebați un localnic din Sochi: "Cum să conduci la circ?", Atunci răspunsul va fi dat imediat și fără dificultăți. Cladirea preferata a cetatenilor este situata la adresa: strada Deputatskaya, 8. Acest loc este situat in apropierea parcului-arboretum din Sochi. Prin urmare, nu se va găsi clădirea circului. Ce fel de transport poți ajunge aici? Oferim cele mai convenabile opțiuni:

• numărul autobuzului 86, 2, 180 și altele;
  • taxi de rută fixă ​​nr. 41, 95, 19, 98.

Opriți "Circul Sochi". Există numeroase culori în jurul circului, iar turiștii și localnicii sunt adesea fotografiați aici.

Servicii suplimentare

Circul din Soci oferă tuturor veniților:

• face o fotografie ca o amintire cu stelele din arena;
  • să cumpere suveniruri;
  • plimbare pe un cal sau un măgar;
  • participă la desenarea biletelor gratuite la circ și alte cadouri;
  • fotografiat pe elefanți;
  • ascultați un concert de divertisment.

circul în programul de la Sochi

Cirque du Soleil din Sochi

După cum am menționat mai sus, cele mai renumite circuri vin în oraș nu numai din Rusia, dar și din lume. Unul dintre ele va fi discutat în detaliu. Legendarul circ de du Soleil din Canada este o tehnică imaculată a trucurilor de ochi, imagini fabuloase, farmec mistic și multe altele. În iulie 2017, locuitorii și oaspeții din orașul Sochi vor avea o ocazie uimitoare de a vizita spectacolele acestui circ.

Locul preferat de odihnă

Deci, spuneți multe persoane locale despre circul din Soci. Recenzile, care pot fi găsite cu ușurință pe Internet, sunt pline de emoții numai pozitive. Ce este cel mai adesea remarcat de către public? Varietate de genuri de numere de circ, cele mai complicate cascadorii acrobatice, munca impecabilă a formatorilor, coerența acțiunilor tuturor artiștilor din circ. Multe numere sunt efectuate aici fără asigurare și pe marginea capacităților umane. Merită menționat, de asemenea, performanțele clovnilor, care distrează publicul vesel și bucuros. Există întotdeauna o sală de oameni de toate vârstele. Și aplauze sună în întreaga emisiune.Circul din Sok

Circul din Soci este întotdeauna cea mai neobișnuită și mai plină de performanțe. În mai 2017, a fost prezentat audienței programul "Bears-Rope Walkers". A fost foarte popular nu numai în rândul locuitorilor din mediul urban, ci și al oaspeților din Moscova, Sankt-Petersburg, Rostov-on-Don și alte orașe. Familiile cu copii doresc să vină aici. Marea de bucurie și o furtună de răpire evocă în spectatorii mici călăreți pe cai sau măgari, precum și fotografii cu maimuțe sau câini care au avut loc doar recent la arena de circ. Circuitele unice și interesante vă vor impresiona imaginația și veți reveni cu siguranță aici din nou.

Sochi Circus: Istorie și realități moderneSochi Circus: Istorie și realități moderne
Petersburg, un circ pe râul FontankaPetersburg, un circ pe râul Fontanka
Clovnul sălbatic Oleg Popov. biografieClovnul sălbatic Oleg Popov. biografie