Dying Light: recenzii. Cum de a îmbunătăți FPS în lumina moarte

Până în prezent, apocalipsa zombie - este una dintre cele mai populare subiecte în absolut toate domeniile. În cinematografe arată filme complete despre strigoi, difuzate pe seriale de televiziune despre morți de mers pe jos, autorii o varietate de cărți despre ei - și, desigur, dezvoltatorii de jocuri a crea mai multe proiecte noi în această direcție. Desigur, printre care un număr mare de spire nu este cele mai bune jocuri de calitate, cât mai multe au tendința de a face bani rapid și ușor pe acest subiect real. Cu toate acestea, există cinstit și dezvoltatorii care au pus inimile lor și toate eforturile lor de a crea o nouă capodoperă. Acesta este modul în care puteți descrie proiectul companiei poloneze Techland numit Dying Light. Opinii de jucătorii lasă foarte pozitiv, așa că ar trebui să încercați cu siguranță mâna dacă nu aveți unul încă.

Ce este acest joc?

moarte recenzii lumina

După cum știți, în ceea ce privește Dying Light comentarii jucător sunt în mare parte pozitive, dar nu suficient pentru a interesa majoritatea jucătorilor. Bineînțeles, vor detalii, pentru că nimeni nu vrea să cumpere o pisică într-o pisică. Deci, acest proiect este a Primul person shooter în genul de supraviețuire a zombiilor. Are o poveste destul de puternică și fascinantă, dar există o lume deschisă destul de mare, pe care o puteți explora absolut fără restricții. Dar, în același timp, trebuie să vă amintiți întotdeauna una dintre cele mai importante caracteristici ale acestui proiect - schimbarea timpului din zi. În timpul zilei, este aproape sigur în oraș - puteți intra în conflict cu alți supraviețuitori, mai ales dacă aparțin unor grupuri de marauderi. Puteți folosi acest timp din zi pentru a colecta diverse consumabile, pentru a căuta arme și a vă deplasa în jurul orașului. Cu toate acestea, odată cu debutul nopții, va trebui să vă aruncați toate forțele în supraviețuire, deoarece monștrii pe străzi devin de mai multe ori mai mari, devin mai rapizi, mai puternici și mai agresivi. Trebuie să vă luptați cu o varietate de dispozitive - de la cuțite și axe până la puști și puști de asalt. Cu toate acestea, aveți și posibilitatea de a îmbunătăți orice armă, de ao întări sau de a adăuga funcții suplimentare. De asemenea, dacă este necesar, puteți utiliza pumnii și picioarele. În ceea ce privește recenziile Dying Light, atingeți întotdeauna aceste caracteristici, deoarece acestea sunt cele mai izbitoare și oferă jucătorilor cea mai mare plăcere.

Data lansării

evaluările mor pe lumină

Mulți sunt surprinși că recenziile Dying Light sunt atât de numeroase, deși jocul a fost lansat recent. Este foarte posibil de a explica succesul incredibil și de înaltă calitate - și, desigur, campania de publicitate competentă. Mulți oameni știau că acest proiect va apărea, precum și ce anume va fi despre el însuși. Dacă vorbim despre data de lansare a jocului, acesta ar trebui să fie numit - sa întâmplat acest eveniment, în ianuarie 2015, că este, proiectul nu este nici măcar o jumătate de an, iar el a câștigat faima internațională - jocul are în prezent mai mult de trei milioane de-fani de jucători, și aceasta este doar date oficiale. Estimările de a muri Lumina este întotdeauna destul de mare, deși este de remarcat faptul că există și acei jucători care nu le place nimic în acest joc, dar în ordine și scrise răspunsuri - la alți jucători care nu au avut încă timp pentru a încerca mâna într-un anumit proiect, ar putea evaluați-l din toate părțile.

Cerințe de sistem

cum să stimuleze fps-ul în lumină moartă

Înainte de a analiza mai detaliat evaluarea Dying Light, merită atenția acordată cerințelor de sistem pentru acest joc. Faptul este că proiectul a fost publicat recent și are grafică incredibil de înaltă, un motor foarte bine proiectat, o lume mare plină de mici lucruri. Deci, nu trebuie să vă gândiți că rulați Lumina Dying fără probleme pe orice computer. Veți avea nevoie de o mașină foarte puternică pentru a vă bucura de modul de joc, mai degrabă decât să urmăriți tabloul de bord. În mod minim aveți nevoie de un procesor quad-core cu o frecvență de 3,5 GHz, de patru gigaocteți de RAM și de cel puțin un gigabyte de memorie video. Cu toate acestea, trebuie remarcat faptul că cerințele recomandate sunt mult mai mari - frecvența procesoare ar trebui să fie deja 4 GHz, RAM, aveți nevoie de opt gigaocteți și memorie video - două. Astfel, va trebui să actualizați serios computerul pentru a rula acest joc, dar merită. Multe dintre recenziile Dying Light și ratingul jucătorilor vorbesc doar în favoarea cumpărării acestui joc.

Cele mai mari ratinguri

moarte lumină comentarii și rating de jucători

Descrierea Luminii Dying, care poate atrage deja jucători și îi poate face să cumpere acest proiect, vă poate spune doar despre vârful aisbergului - de fapt, mai bine cunoașteți acest joc pentru a vă experimenta pe deplin măreția sa. Dacă aveți nevoie de confirmarea experților, puteți examina ediția online a getVG, care recent a devenit din ce în ce mai influentă în domeniul său. Acolo, acest joc a fost evaluat în nouă din zece. Cu toate acestea, trebuie remarcat faptul că ratingurile și recenziile Dying Light diferă foarte mult una de cealaltă, chiar și de la publicații autoritare.

Cele mai scoruri

moarte descriere lumina

Din păcate, acest joc a primit o astfel de acțiune scor mare departe de toți criticii. Pentru mulți jucători, unul dintre cele mai importante criterii pentru a juca sau nu în filmul Dying Light este recenzii. Jocul, desigur, foarte frumos, dar nu este perfect, iar dacă vrei să știi despre neajunsurile sale, puteți face referire la publicații, cum ar fi terenul de joacă și Kanobu - este de fapt cele mai renumite din Rusia reviste on-line, la care avizul ar trebui să asculte, într-adevăr. Și au pus acest joc de rating de 7, precum și alte câteva publicații. Desigur, dacă vrei să afli mai multe despre motivele pentru faptul că jocul a fost doar șapte puncte, puteți citi comentariile de la critici. Dar mulți dintre ei nu s-au concentrat pe cel mai puternic complot. Dar merită să ne amintim că Lumina pe moarte - un joc pentru PC, care oferă acces la o lume vastă deschisă, populat de zombi periculoase. Nu toate sunt concentrate în astfel de condiții pe teren.

Alte estimări

evaluările și recenziile mor pe lumină

Bineînțeles, nu puteți considera jocul exclusiv pe baza celor mai bune și mai grave recenzii - merită luată în considerare întreaga imagine. Iar situația de aici este după cum urmează - estimările a 8 din 10 nu sunt mai mici decât "șapte" și există un număr mare de recenzii și recenzii în care a existat un scor mediu între 7 și 8. Care dintre acestea se poate face? Criticii nu au fost de acord, dar pentru tot ceea ce există este o simplă matematică. Dacă puneți împreună estimări din toate cele mai mari reviste de jocuri interne, atunci scorul mediu al jocului va fi de 7,6, ceea ce este foarte bun, dar încă nu se bazează pe o capodoperă. Mulți ar putea crede că criticii autohtoni supraestimează sau subestimează evaluarea, cineva preferă în general să citească numai criticii străini. Dar, în acest caz, nu vă faceți griji - faptul că aceeași medie aritmetică este aproape în cele 40 de recenzii din străinătate ale celor mai cunoscute reviste de jocuri. Ele dau un scor mediu de 7,5, deci totul este destul de precis și obiectiv. Dar acestea sunt doar recenzii despre Dying Light, scrise de critici profesioniști. Și cum rămâne acest joc cu utilizatorii obișnuiți?

Estimările jucătorilor

În cazul jocului Dying Light, data lansării aici a jucat un rol important, deoarece jucătorii au așteptat mult timp, așa că au avut deja așteptări ca proiectul să se întâlnească. Este întotdeauna mai ușor să evaluezi un joc care tocmai a ieșit și nimeni na așteptat. Și dacă întreaga lume a reușit deja să construiască o imagine în cap, atunci jocul poate fi subestimat. Cu toate acestea, trebuie remarcat faptul că utilizatorii ruși au evaluat jocul foarte, foarte înalt - în medie, zece puncte din zece. Aceasta este ceea ce merită făcut ca evaluare principală, nu critici, deoarece ea demonstrează că oamenii se bucură cu adevărat de acest joc.

Dar, din nou, se pune întrebarea: poate că acest lucru este numai în Rusia, că proiectul a fost foarte apreciat? De fapt, vă puteți liniști și în acest caz. Dacă deschideți pagina acestui joc pe cea mai mare platformă de jocuri "Steam", atunci puteți vedea că scorul mediu este chiar mai mare - 9.1. În consecință, ar trebui să încercați cu siguranță mâna la acest proiect, dacă vă place acest subiect.

Ce-au plăcut jucătorii?

Și acum este momentul să vorbim despre ceea ce într-adevăr a atras jucătorii în acest joc. La urma urmei, o asemenea cantitate de feedback pozitiv nu a putut veni de nicăieri. Deci, în primul rând, jucătorii celebrează cel mai inovator sistem de schimbare a timpului din zi, ceea ce afectează foarte mult modul în care se comportă lumea în jurul tău. Acestea sunt experiențe cu adevărat impresionante, în special având în vedere faptul că anterior timpul din zi a fost realizat de mai multe ori, iar schimbarea sa a influențat într-un fel capacitatea personajelor și așa mai departe. Cu toate acestea, în Dying Light acest sistem a devenit cu adevărat revoluționar, deoarece afectează foarte mult lumea jocurilor, transformând-o complet.

Dar acest lucru nu este tot ce a prins utilizatorii în acest joc. Ei remarcă, de asemenea, libertatea incredibilă de acțiune pe care o primesc. Mulți compară acest proiect cu lansarea anterioară a acestei companii de dezvoltare. A fost un joc de Dead Island, care a fost dedicat și subiectului zombiilor. Numai acolo ai fost blocat într-un spațiu limitat al insulei și a fost obligat să urmezi cu strictețe complotul, dar aici îți poți alege propriul destin, precum și acțiunile pe care le vei face. Mai mult decât atât, mulți jucători au remarcat o mare varietate de opțiuni melee cu bărbați morți în viață. Puteți folosi tehnici de lupte pe ele, le puteți arunca de pe acoperiș, puteți face o alergare și așa mai departe. Toate acestea fac jocul Dying Light pur și simplu unic.

moarte lumina recenzii joc

Grafica și gameplay-ul sunt punctele forte, care în acest joc au fost separate atât de jucători, cât și de critici. De asemenea, amândoi au observat faptul că complotul încă dă slăbiciune. Poate că, în ceea ce privește "Dead Island", va fi lansată o continuare a filmului Dying Light, în care va fi un complot mult mai serios și mai atent, pentru că restul jocului este grozav. Acesta este exact ceea ce ar trebui să fie un proiect modern, dedicat subiectului zombiilor, de care trebuie să luați un exemplu celorlalți dezvoltatori.

Feedback negativ

Dar merită să acordăm atenție nu numai acelor răspunsuri laudative care predomină, ci și celor negative, care sunt o minoritate. Dar ele există, deci nu trebuie să le ignorați. Ce sunt nemulțumiți de utilizatori - desigur, cu excepția story-ului, care a fost deja spus de mai multe ori? Mai întâi de toate, ele nu alocă cel mai convenabil sistem de parkour, care vă limitează considerabil caracterul în posibilitățile de a depăși diferitele obstacole și de a face trucuri. În al doilea rând, există nemulțumire și inteligență artificială, dar numai în mod specific umană. Toți jucătorii vor fi de acord cu comportamentul de zombi - este complet original și impresionant, dar în același timp, nu creează impresia că numai un mort viu sigur că va învinge.

În ceea ce privește ceilalți oameni pe care îi veți întâlni pe străzile orașului, există un mic dezavantaj pe care mulți nu i-au plăcut. Faptul este că nu va fi în măsură să se ocupe pe deplin aceste dușmani în luptă strânsă, pentru că într-un fel reușesc să se apere, practic, toate accidente vasculare cerebrale dumneavoastră. Același lucru se aplică oricăror aruncări de obiecte sau aruncarea de arme. În consecință, oamenii nu trebuie decât să lupte cu armele de calibru mic, ceea ce nu este foarte încurajator. La urma urmei, fotografiile atrag atenția zombilor și, de asemenea, consumă muniția pe care ați dori să o salvați pe sefi cu o putere incredibilă.

Dacă vorbim despre sefi, marea indignare în rândul oamenilor a provocat seful final, care ar putea câștiga cu un QTE. Pur și simplu apăsând tastele care sunt afișate pe ecran este o modalitate de a dilua jocul, de a umple anumite scene cu acțiune și tensiune. Dar pentru a face lupta QTE cu șeful principal în joc este o decizie destul de ciudată. Ei bine, cel mai probabil, acestea sunt toate minusurile care pot fi observate în acest joc, care se referă la acesta. Dar, de asemenea, trebuie să acordați atenție componentei tehnice, deoarece mulți jucători aveau probleme cu lansarea, chiar dacă calculatorul îndeplinea integral cerințele sistemului. Cineva nu a început jocul și cineva a scăzut grav numărul de cadre pe secundă. De aceea, ar trebui să înveți cum să măriți FPS în Lumina Dying - acest lucru vă poate ajuta foarte mult dacă începeți "frâne" grave.

Îmbunătățiți FPS

Dacă doriți să aflați cum să măriți FPS în Dying Light, atunci nu veți avea nevoie de prea mult timp. Cea mai ușoară cale este să setați prioritatea pentru procesoare. Faptul este că jocurile pe calculator consumă o mulțime de resurse, dar nu întotdeauna se execută cu o prioritate ridicată, astfel încât este posibil ca acestea să nu aibă suficiente resurse. Apoi trebuie să minimizați jocul și să setați prioritate pentru Dying Light în setările - atunci problema cu FPS ar trebui să dispară.

Dying Light - unde să salvați pe computerul dvs.?Dying Light - unde să salvați pe computerul dvs.?
Caracteristicile jocului Dying Light și unde sunt salvațiCaracteristicile jocului Dying Light și unde sunt salvați
Medicamentul pentru pierderea în greutate `Reduxin-Light`: feedback pozitiv și…Medicamentul pentru pierderea în greutate `Reduxin-Light`: feedback pozitiv și…