Wolfenstein 2 The New Colossus: recenzii, recenzii, cerinte de sistem

Wolfenstein 2 Colosul nou este în mod inerent rodul unui experiment în partea anterioară a jocului. Acest episod a câștigat în cele din urmă valoarea sa artistică. Este o cruce între Indiana Jones și Răzbunătorii Evazivi.

Privire de ansamblu asupra

Noul joc va avea loc pe teritoriul Statelor Unite ale Americii. Conform planului, această țară este complet controlată de Germania. Ca și trecerea lui Wolfenstein 2 Noul Colossus devine clar că noul guvern a reușit deja să curețe rândurile cetățenilor rasial murdari și să suprime o populație mai mult sau mai puțin eficientă.

wolfenstein 2 noile recenzii de colos

Anturajul corespunde acțiunii, punctelor de localizare din New York și New Orleans reprezintă o cruce între ghetou și peisajele dărăpănate din lumea Fallout. Cu toate acestea, cea mai mare parte a jocului va avea loc pe așa-numitele baze naziste. Ei vor trebui să efectueze o sabotaj întreagă, să caute informații necesare și să distrugă în liniște oponenții dăunători.

Lumea jocului este foarte diversă: puteți prinde un soldat german, sporovăind cu Ku Klux Klan-ul sau pentru a găsi o mulțime de localnici, care flutură o paradă militară a naziștilor. Pe lângă toate acestea, puteți vizita zona radioactiv, pentru a zbura spre Venus și pentru a participa la casting pentru un rol într-unul dintre filmele naziste.

Ca și în partea anterioară, Wolfenstein 2 The New Colossus acordă o mare atenție personajelor, personajelor lor și interacțiunii NPS între ele. Se pare că este un shooter clasic pentru prima persoană, dar acum a devenit un RPG cu drepturi depline. Jocul este plin de prețuri kats-uri, în care personajele principale pot schimba gânduri interesante, plâng, efectuează diverse acțiuni. În ceea ce privește personajul principal, Blaskowitz, de asemenea, adesea spune monologuri și fraze interesante.

wolfenstein 2 noul colos

Noul joc îi atribuie lui Blaskovits ura aprigă a naziștilor. Nivelul de violență Wolfenstein 2 Noul Colossus este la mică distanță. Nu depinde de modul în care trece jocul, fie că este vorba de modul stealth, fie că se mișcă în stilul "bătut pe toată lumea la rând".

Șederea într-un colț retras este puțin probabil să funcționeze, deoarece jocul este literalmente populat de diferiți adversari ai unui nivel de complexitate și armament foarte diferit. Pentru trecerea reușită, trebuie să vă mutați în mod constant, să trageți, să faceți "descoperiri" în tabăra inamicului, să găsiți arme și muniții. Uneori, în căldura bătăliei, luptele devin atât de grele încât se pare că nu există nici o cale de ieșire.

inovații

Ca și în secțiunea anterioară, Blaskovitz poate trage simultan cu două mâini. Dar acum el o poate face, folosind diferite tipuri de arme. De exemplu, într-o mână puteți folosi o pușcă, iar în alta - o pușcă. Se pare că nu cea mai reușită combinație de arme, dar se poate dovedi a fi foarte eficientă împotriva hoardelor adversarilor.

Mai aproape de mijlocul jocului, protagonistul poate obține un set foarte interesant de exoschelet. Cu aceasta, puteți naviga printre dușmani și locații în trei moduri diferite. Va fi posibilă străpungerea ușilor uriașe din oțel și demolarea adversarilor. Va fi posibil să se decoleze asupra rivalilor pe picioare mecanice speciale sau să se scadă la dimensiuni extrem de mici, să se miște prin diverse fisuri și găuri. Cu ajutorul exoscheletului în jocul Wolfenstein 2 New Colossus, veți putea obține diferite obiecte ascunse în locații greu accesibile.

wolfenstein 2 noile recenzii despre colosul ps4

Dezvoltarea personajului principal este similară cu pomparea în cele mai multe jocuri ale genului RPG. Asta înseamnă că poți pompa abilitățile de fotografiere, fotografiere constantă sau, de exemplu, cu o crimă secretă, poți întări posesia armelor cu un amortizor de zgomot. Pentru a îmbunătăți fiecare tip de armament separat, au fost introduse seturi de îmbunătățiri. Puteți să le instalați oricând.

În general, jocul nu a devenit ceva nou în acest gen. Este doar o versiune îmbunătățită a părții anterioare a seriei. Adăugat noi capabilități, ramuri de arme, pompare și îmbunătățirea seriei vizuale.

Wolfenstein 2 Noile cerințe Colossus și sistem

Deoarece jocul este nou, utilizează cele mai avansate tehnologii video. Spre deosebire de consola, versiunea PC are multe setări și setări diferite. Pentru o pornire mai mult sau mai puțin confortabilă, veți avea nevoie de un procesor Intel Core i7 sau AMD FX 8350. Placa video va avea nevoie de clasa NVIDIA GTX 770 cu patru gigaocteți de "operatori" la bord. Potrivit și echivalent AMD Radeon R9 290, de asemenea, cu patru gigaocteți de memorie. Jocul RAM durează aproximativ 8 GB. Rularea este posibilă pe versiunile sistemului de operare Windows 7, 8.1 și 10. Spațiul liber pe mediu ar trebui să fie prezent la aproximativ 50 GB.

Recomandat pentru Wolfenstein 2 Cerințele noii tehnologii Colossus sunt mai puternice și mai moderne de echipamente. De exemplu, se recomandă utilizarea NVIDIA GTX 1060 6gb. Din analogii AMD, RX 470 este potrivit. Va fi nevoie de două ori mai multe memorii RAM.

wolfenstein 2 noul colos 2017 de recenzii

Versiunea Wolfenstein 2 a lui The New Colossus (spre deosebire de versiunile console) nu va limita numărul de cadre. De asemenea, rezoluția ecranului va fi disponibilă. În plus, puteți personaliza iluminarea, umbrele, reflexiile și multe altele. Wolfenstein 2 Colosul Nou a fost dezvoltat împreună cu AMD, astfel încât a fost implementat suportul Vulcan API, care ar trebui să afecteze pozitiv performanța jocului.

Un mic pasaj

Wolfenstein 2 Colossus nou - un joc foarte neobișnuit și interesant, plin de diferite secrete și trucuri. Prin urmare, merită să acordăm o atenție și să trecem. În plus, există mai multe opțiuni.

Prima alegere

La începutul jocului Wolfenstein 2 The New Colossus, jucătorului i se va cere să vizioneze videoclipul și să reamintească evenimentele din partea anterioară. Apoi trebuie să luați o decizie importantă. Aceasta constă în a alege cine va supraviețui celor două personaje: Wyatt sau Fergus. Dacă lăsați prima, veți putea să vă blocați mecanismul de blocare. Dacă lăsați Fergus în viață, puteți deschide locurile electrice. În plus, alegerea caracterului supraviețuitor poate afecta întregul pasaj, deoarece căile vor fi diferite.

În asediu

În primul rând, trebuie să mergeți la intrare și să începeți un dialog cu luptătorul. După ce ați primit pușca, este necesar să vă întoarceți pe coridor și să distrugeți primii rivali. Aici este de remarcat faptul că efectuarea de sarcini suplimentare, cum ar fi uciderea fără un mod de direcționare, în cap, etc., poate aduce puncte suplimentare. Deci, puteți vedea din depărtare că doi adversari au fost uciși de un câmp magnetic. Apoi, dispozitivul care o generează va fi detectat. Distrugând-o, puteți elimina acțiunea câmpului. Apoi va exista o scenă mică, după care puteți trece mai departe. Aici vor fi prezentate mai multe capcane, activând pe care le puteți distruge adversarii.

wolfenstein 2 noile revizuiri de revizuire a colosului

După ce ați ajuns pe platformă, trebuie să mergeți sus și să inspectați panoul spre stânga. Aici va fi găsit primul soldat Oscar. Apoi trebuie să mergeți în jos pe conducta lungă și să mergeți pe transportor. Apoi următoarea. Acest lucru va aduce un nazist, care va dezactiva banda transportoare, complicând astfel sarcina personajului principal. Trecând într-o altă parte a coridorului, eroul găsește o cameră cu grenade și o notă de la comandantul Fisher. Mutând mai departe de-a lungul transportorului, este necesar să ucizi fără zgomot dușmanii sau să o faci fără să te deranjezi cu acțiuni liniștite. Mutarea și focalizarea pe marcator, puteți să vă întoarceți puțin, lovind aerisirea, care duce în compartiment cu un jurnal al unui rebel din Krayzau.

Cetatea Fortăreață

După o scenă lungă, eroul va fi eliberat. Trebuie să luăm imediat cea mai apropiată armă și să mergem mai departe. Aici puteți lua doar două mașini în mână.

Fiica generalului Yangel va direcționa eroul către unitatea de comandă. În această locație este mai bine să se demonstreze abilitățile de crimă stealth, adică să elimine tăcut soldații nazisti. Pe cadavrele ofițerilor căzuți, va fi posibil să găsiți codurile de la mașina de criptare Enigma. După eliberarea submarinului, eroul se poate întâlni cu un soldat neobișnuit într-un costum specializat blindat. Este echipat cu o armă cu laser puternic, ale cărei fotografii trebuie evitate. După ce l-ai înfrânt, poți să-i iei armele.

wolfenstein 2 noile recenzii de colos stim

Mergând de-a lungul corpului exterior al airship-ului, puteți continua stealth să distrugeți dușmanii, obținând de la ei coduri pentru Enigma. După ce ați ajuns la capsula de salvare, trebuie să lăsați nivelul actual.