Fruit Money: comentarii și recenzii

Pe 21 octombrie, o nouă strategie economică a fost eliberată de creatorii Motor Money sub numele de Fruit Money. Sarcina jucătorului se ocupă de pomi fructiferi, există mai multe soiuri de a alege. Dacă utilizatorul este angajat cu succes în grădinărit, atunci este destul de posibil să obțineți un venit real. Jocul prevede retragerea fondurilor acumulate prin încasare, ceea ce, firește, a condus la un boom în popularitatea proiectului. În momentul de față potențialii jucători sunt interesați doar de două lucruri: puteți câștiga cu adevărat bani pe un astfel de proiect și să dați sânge? Unele platforme similare indică, de asemenea, posibilitatea transferului câștigurilor acumulate, ceea ce se dovedește a fi o fraudă deliberată. Recenzii despre Fruit Money vorbesc despre contrariul, sunt adevărate?

Mecanismul jocului

fructe bani recenziiLa alegerea utilizatorului sunt 4 soiuri de pomi fructiferi cu diferite fertilități și costuri. La început, un nou venit primește un măr, care, desigur, are un venit mult mai mic. Jucătorul trebuie să aibă grijă și să-și dezvolte propria grădină pentru a aduce venituri. Această evoluție se poate realiza atât prin eforturi incredibile, cât și prin timp, și în detrimentul injecțiilor de numerar. De fapt, simulatorul economic indicat este un sistem complex de calculare a depozitelor pe soldul principal al jucătorului, care ar trebui în cele din urmă să fie plătit în timp. Ca lichidare, sunt vândute fructe reale, conform creatorilor proiectului, care pot fi vândute pentru încasarea de bani electronici.

Avantajele cuvintelor creatorilor

fructe bani recenzii orgFiecare arbore aduce un anumit procent zilnic. Recenzile despre Fruit Money sugerează că, după un anumit număr de niveluri, grădina începe să aducă mai multe venituri în comparație cu investițiile pe care le-a investit. Dezvoltatorii oferă o protecție completă a investițiilor, un sistem fiabil de retragere a numerarului, care include, printre altele, cele mai comune mecanisme de decontare electronică, precum și o serie de alte avantaje. Inclusiv este o garanție de 100% pentru retragerea câștigurilor cu restricții nesemnificative. Randamentul este de 20-30% lunar. De asemenea, administrația declară că proiectul este creat pe un scenariu unic, care garantează funcționarea stabilă a proiectului.

Alte caracteristici

Simulatorul oferă nu numai câștiguri pe propriile investiții, ci și surfing. Cu ajutorul acestui lucru, puteți câștiga aceleași depozite pe care alți jucători le cumpără pentru bani reali. De fapt, site-ul oferă posibilitatea de a câștiga bani atât cu investiții de fonduri, cât și fără ea. Suma minimă de depunere este de 10 ruble. Nu există restricții asupra concluziei ca atare. Transferul minim este de 1 ruble. În plus, administrația deține în mod regulat diferite tipuri de concursuri și acțiuni pentru toți veniții, ceea ce face posibilă dezvoltarea aceleiași grădini fără investiții. Cei care creează contul pentru prima dată, administrația oferă sprijin suplimentar la etapa de formare.

Program de afiliere

fructe joc bani cu retragerea de comentarii baniiCa și în cazul Motor Money, proiectul are un program de afiliere care vă permite să câștigați pe referentii implicați în joc. Potrivit administrației, critica cu privire la faptul că aceasta este o piramidă, nefondată, deoarece acesta este doar un bonus, dar nu un gol ca atare. Jucătorul care a atras utilizatori suplimentari la proiect primește pur și simplu un anumit bonus pentru profitul principal. Dar pentru a câștiga, din nou, în funcție de site-ul de dezvoltatori, puteți și să o faceți fără ea. Sistemul are două niveluri în 3 și, respectiv, 7%.

Copacii și rentabilitatea acestora

fructe și recenzii de baniAșa cum am menționat mai devreme, jocul are 4 tipuri de copaci: mere, prune, caise și pere. Cel mai ieftin este mărul, care este dat și începătorilor la începutul jocului. Rentabilitatea acestuia pe primul nivel este de 20% lunar, în cele din urmă - 30%. Cel mai scump este caisul. Rentabilitatea sa este de 23 și, respectiv, 35%. Recenzii și recenzii despre Fruit Money au fost făcute doar de câțiva utilizatori. În majoritatea covârșitoare, au preferat o strategie agresivă, cu investiții mari la început.

Atașamentele fac posibilă dezvoltarea copacilor care dau aceleași recolte. Puteți să îl colectați în orice moment, totuși, sistemul de "interes" al utilizatorului este clasat, deoarece taxa% apare la un moment fix. Cantitatea minimă de colectare a fructelor, de exemplu, este de 10 fructe. De vânzare - 1000. Asta este, pentru a verifica profitabilitatea programului "imediat" nu va funcționa. Desigur, colectarea a 1000 de fructe de la un copac nu va fi doar lungă, ci incredibil de lungă. Cu toate acestea, administrația nu poate fi înșelată prin neadevăr, va fi un venit net. Jocul cu retragerea de bani Fruit Bani, recenzii care este disponibil numai pe mai multe site-uri, rămâne încă un cal întunecat.

fructe bani joc cu recenzii inferenceProiectul a început pe 21 octombrie, dar acum o lună nu avea o audiență permanentă și o bază de recenzii. Pe site există un număr mare de contoare, dar este, nimeni nu știe. Cea mai mare parte a declarațiilor critice despre programul de parteneriat este dictată de faptul că administrația a rămas "incognito". Nu există o adresă reală pentru înregistrarea unei persoane juridice sau a unui telefon fix. Al doilea aspect care se îndoiește este biroul de asistență. Utilizatorii remarcă faptul că răspunsurile la solicitări sunt foarte lungi și nu întotdeauna în totalitate, ceea ce poate, de asemenea, să se refere la întârzierea deliberată a tranzacțiilor financiare. Recenzii de fructe bani, analogice de fructe sau "mașină", ​​până acum "proaspete" și au nevoie de verificare.

Cu toate acestea, menținând obiectivitatea, merită menționat faptul că proiectul oferă o oportunitate de a retrage fonduri. O altă problemă este rentabilitatea. Un măr de la nivelul 1 va oferi volumul necesar de recoltare pentru o perioadă foarte lungă de timp, dar a costat jucătorul gratuit. 10 astfel de copaci - aceasta este o investiție mică, doar 100 de ruble. Dar dacă luați copacii în continuare, întrebarea este dacă jocul merită lumânarea. Proiectul anterior al administrației continuă să funcționeze și există suficiente recenzii atât laudative, cât și negative. Dar pentru a investi în site-ul sau nu, fiecare utilizator decide individual. Recenzile "Fruit Money org" indică faptul că proiectul nu a câștigat încă o reputație bună sau rea.

Merită să încerci să joci?

fructe comentarii fructe baniMulți utilizatori pun această întrebare mai întâi. Să spunem cu încredere de 100% în fiabilitatea acestei sau acelei surse de câștiguri pe Internet este imposibilă. Fiecare jucător decide pentru el însuși ca prag de investiție și dacă va participa la sistem ca partener. Până în prezent, site-ul tocmai și-a început activitatea, iar posibile "defecte" nu au apărut încă. Poate că nu vor fi în viitor, cu toate acestea, nu este nevoie să vă grăbiți cu investiții semnificative. În cele din urmă, puteți încerca cu o mică contribuție, și apoi înțelegeți pentru dvs. dacă o astfel de cooperare are sens. Un joc cu o concluzie Fruit Bani, recenzii despre care o lună mai târziu a rămas vagă, fezabilitatea investiției rămâne discutabilă.

Hitman: Bani de sânge. Trecerea și ajutorul în dezvoltarea mecanicii jocurilorHitman: Bani de sânge. Trecerea și ajutorul în dezvoltarea mecanicii jocurilor
Cum să transferați bani de la Yandex la WebMoney?Cum să transferați bani de la Yandex la WebMoney?
Înregistrare rapidă: Yandex.Money. Cum să utilizați portofelulÎnregistrare rapidă: Yandex.Money. Cum să utilizați portofelul