Julie Po: recenzii ale cărții, prelegeri și seminarii

Dacă sunteți interesat în numerologie, acesta este cel mai probabil sa întâlnit în rețeaua vastă de informații despre compatriotul nostru Julie Poe. Feedback-ul celor care au avut onoarea să se familiarizeze personal cu ea sau prin Internet sunt amestecate. Cei mai mulți oameni recurg la Julie Potrivit pentru a afla mai multe despre tine, destinația ta, sau de ce în viața privată b [urmărească eșec. Julie nu este doar un numerolog, ea afirmă despre abilitățile lor de șarlatanie, chiromanție, fizionomie, reiki. În plus, Julie Po preda numerologie, ceea ce provoacă și un interes.

Cine este Julie Po, cunoștințele sale sunt eficiente în ceea ce privește aplicarea practică? Sau este un produs de marketing în rețea pentru a face bani? Dacă sunteți interesat de o chestiune atât de subtilă, numerologia lui Julie Poe va deveni folositoare pentru dvs.?

Formare, feedback de la cei care au participat la cursuri sau recurgerea la consultații ale numerologului, cărțile lui Julie Po - acest lucru este dedicat acestui material.

Vârsta Vărsătorului

Chiar dacă sunt indiferenți față de tendințele ezoterice, probabil ați auzit că în secolul 21, planeta Pământ a intrat într-o nouă eră a Vărsătorului în continuumul spațiu-timp. De data aceasta, vestitori un interes crescut în cunoașterea ocultă, secretă, dezvoltarea abilităților interne și extrasenzoriale. Deci sau nu, greu de spus. La urma urmei, în secolul al XX-lea nu era sărac, cu un interes similar publicului. Foarte popular a fost mișcarea New Age, și apariția diferitelor grupuri religioase și secte, a fost cea mai semnificativă și diversificată din punct de vedere cantitativ în istoria recentă.

Unde se ascund vrăjitorii

Între timp, dacă vorbim despre timpul nostru, existența diferitelor vrăjitori și clarvăzători, care crește exponențial, indică faptul că există cu siguranță o renaștere a interesului pentru lumea cealaltă și „miracole“. În cazul în care, înainte de existența unor astfel de oameni îi ajută să știe „word of mouth“, și cel mai adesea era bunica în sate, dar acum magicienii au fost publicate pe internet. Și, în mod curios, acești experți uite tineri, elegant, capabil de a vorbi și de a atrage clientul numai prin oratorie.

julie privind revizuirile seminarelor

Anunțurile în rețelele sociale și prin serviciile de căutare despre tot felul de vindecători, profeteze și averi nu vor surprinde pe nimeni. În plus, oamenii din aceste "profesii" nu se împotrivesc folosirii durerii unei persoane, venind să "ajute" la forumuri dedicate pierderii de oameni apropiați. Cu toate acestea, dacă o persoană are într-adevăr abilități remarcabile, atunci este capabil să ajute, să calmeze și să atenueze durerea.

Dacă, cu un loc în care să căutăm persoane care știu, am decis, atunci cum rămâne calitatea serviciilor oferite? Spre deosebire de un coafor sau de un bucătar, ale cărui competențe sunt imediat vizibile, psihicul poate fi doar un mare psiholog, fără nici o putere paranormală. Vom vorbi despre asta mai departe.

În ceea ce privește numerologul Julie Poe, instruirea, feedbackul cu privire la lucrul cu ea, cumpărarea cărților sale - este posibil pe un site special creat "Alvazar". Mai exact, acesta este numele Institutului de Parapsihologie și Numerologie, creat de Julie și care există nu numai în rețea, ci și în spațiul real tridimensional.

Cine este Julie Po?

Așa că am ajuns la identitatea numerologului. Unul dintre compatrioții noștri, care se ocupă de ceva care nu este legat de "obiecte reale", Julie Po. Comentariile privind consultarea cu ea sau seminariile pot fi găsite pe web - oamenii împărtășesc impresiile pe care le-au învățat despre ei înșiși și dacă informațiile pe care le-au primit sunt adevărate. Instrumentul pe care Julie îl deține și îl folosește este numerologia.

julia privind revizuirea consultării

Este un domeniu științific de cercetare astăzi? Desigur, depinde mult de percepția noastră. Pe de o parte, o dată și fizica și astronomia au fost considerate discipline neștiințifice și inofensive. Galileo Galilei a suferit în mod serios, chiar și pentru a se despărți de viață, pentru descoperirile sale științifice de la complet neștiințifice prin standardele actuale ale Bisericii Catolice. Pe de altă parte, astăzi în India, aceeași astrologie "neștiințifică" este recunoscută ca o știință oficială și studiată în învățământul superior.

Numerologia cu câteva mii de ani în urmă a fost considerată o știință serioasă. Astăzi operează numere extrase la matematica, pe care le înțelegem, și realizările deja civilizații dispărute că cunoașterea nu este pe deplin disponibile. Într-o anumită măsură, numerologie pare a fi mai ușor de înțeles pentru omul modern decât ghicirea de frunze de ceai sau hărți desfășurare.

Unul dintre cei mai cunoscuți oameni care dezvoltă numerologia a fost matematicianul grec și filozoful Pythagoras. Spre deosebire de teoremele sale, numerologia nu este studiată la școală, dar acest lucru nu înseamnă că această arie de cercetare este ficțiune. Doar tot ceea ce este legat de prezicerea viitorului (chiar și cu ajutorul matematicii) pentru mulți este ca o boală, și nu o știință reală.

Julie De: biografie

Recenzii despre munca oricărui specialist sunt imposibile fără cunoașterea condițiilor vieții sale și a experienței specifice. Este puțin probabil să mergeți la o intervenție chirurgicală pentru un chirurg care a lucrat toată viața ca instalator. Nu, aveți nevoie de diplome, regalia, mărturii pacient. Cu psihicul același lucru. După ce sa decis să se întoarcă la o astfel de persoană pentru ajutor, trebuie mai întâi să aflați cum și când își dezvoltă abilitățile, câte persoane a ajutat.

julie de recenzii de oameni

Nu o excepție și Julie Po. Opinii de oameni care au participat la seminarii ei, sau personal comunicate - aceasta, și ceea ce reprezintă ca specialist domenii ale cunoașterii ezoterice - mai mult.

Despre viața unui numerologist puteți învăța numai din propria poveste despre ea însăși. Julie Po este un pseudonim, numele adevărat este necunoscut. Pe site-ul menționat mai sus, Julie "Alvazar" a spus că, din copilărie, fetița a arătat abilități remarcabile tuturor subiecților, dar mai ales ea a fost interesată de matematică și genetică. Julie era îngrijorată de cine erau oamenii, de unde proveneau, cum sa format universul. Pentru a raspunde la aceste intrebari, fata a plecat in Thailanda cand a fost tanara, unde a intalnit un lama.

Potrivit ei, nu numai că ia dezvăluit secretele universului, ci și ia sfătuit să trimită o minte curioasă la studiul numerologiei. Numerologia este o cartografiere a astrologiei și palmierii, dar folosind numere ca un instrument care este aproape de Julie Poe. Recenzile seminariilor de numerologie și consultările acestora, enumerate mai jos, vă vor ajuta să stabiliți dacă merită să contactați acest specialist pentru ajutor.

Educație Julie Po

Dacă credeți că numerologia nu are unde să învețe, atunci vă greșiți. Ce cursuri numai astăzi nu oferă celor care caută cunoștințe! Puteți, pentru o taxă pentru a învăța cum să citească cărțile de Tarot, dezvolta abilitatile psihice si numerologie nu este o excepție.

numerologie julia prin recenzii de formare

Dar, înainte de a învăța numerologia de la cineva, Julie Po a studiat arhitectura într-o universitate seculară de stat din Moscova. De asemenea, a absolvit Academia de Advocacy din Rusia ca avocat, a studiat designul și grafica computerizată la centrul de formare Conto. Dar nu numai specialitățile pământene pe care Julie le stăpânise. Numologul a absolvit cursurile de la Clubul Tarot și centrele Matrix, Asociația Americană de Studii NLP. Julie nu este ca o bunica, un vrăjitor dintr-un sat îndepărtat, are o educație destul de puternică. Vă rugăm să rețineți că numerologul a studiat NLP. Programarea neuro-lingvistică învață cum să se pună oamenii pe cont propriu cu ajutorul tehnicilor psihologice, să le evocați încrederea și să inspirați ceea ce este benefic pentru vorbitor.

Tipuri de numerologie, deținute de Julie Po

Dacă luăm în considerare fizica, atunci această știință are o bază de legi, pe baza căreia se bazează toate cercetările noi. În fizică nu există judecăți neclare sau multivariate conform uneia sau altei legi. Cercetarea modernă variază, dar nu din cauza incertitudinii bazei, ci din cauza lipsei de informații.

Dar o astfel de bază de date nu are numerologie. Această disciplină, care în civilizațiile dispărute a fost considerată științifică ca fizică, avea fiecare națiune proprie. De exemplu, distingeți numerologia occidentală, caldeană, ocultă, vedică, astrologică, cabalistică, chineză. Fiecare dintre aceste tipuri funcționează cu numere, dar esența și interpretarea cifrelor și valorilor sunt diferite. Julie Poe, ale cărei comentarii despre lucrare sunt ambigue, nu numai că au studiat aceste tipuri de numerologie, dar și-au dezvoltat propriul sistem numeric de lucru.

prelegeri ale Julie despre recenzii

Competențe ezoterice Julie Po

Nu numai în numerologie sunt abilitățile lui Julie Po. Mărturiile persoanelor care au recurs la ajutorul serviciilor sale arată că acesta este un specialist în multe direcții ezoterice moderne. Site-ul oficial afirmă că Julie practică healerismul, vindecarea, reiki, palmistry, fizionomia, avertisment despre hărți. Aceste abilități, împreună cu numerologia, permit Juliei să vadă întreaga imagine a destinului fiecăruia, karma, destinul, predestinarea. Dacă persoana care se întoarce la Julie are probleme, numerologul îi va ajuta pe om și îi va rezolva. Poate o persoană să aibă atât de multe cunoștințe și abilități? Cele mai cunoscute povești de psihic au arătat capacitatea de a face ceva singur în ceea ce privește senzațiile psihice.

Centrul de formare "Alvazar"

Pentru ziua de azi, puteți găsi informații despre creierul Julie Po - Institutul de Parapsihologie "Alvazar". Dacă sunteți interesat de codurile despre soarta unei persoane și despre oportunitatea de a cunoaște viitorul până la data nașterii, atunci vă sunt oferite cursuri de mastering numerologie. În plus, pe site puteți comanda cărți scrise de numerolog. Sunt util prelegerile lui Julie Poe?

care au trecut seminarul de julia cu privire la recenzii

Review-uri sunt destul de diferite, dar, se pare, nu toți cei care au ascultat seminare de Julie, a devenit numerologi profesionale. Mai mult decât atât, și feedback-ul negativ pot fi găsite pe forumuri că oamenii pur și simplu mirare pierdut banii, și prelegeri, de fapt, reprezintă un material mai detaliat disponibil în cărțile Julie.

Seminarii privind numerologia

Unul dintre principalele domenii de activitate ale numerologului este performanțele lui Julie Po. Comentariile despre seminarii sunt de natură contradictorie. Cei care îi plac lucrarea lui Julie spun că, după prelegerile pe care le iei cu un bagaj de cunoștințe, Julie este un lector și un vorbitor excelent și poate da un răspuns detaliat și detaliat tuturor întrebărilor adresate publicului. Dar există și cei care consideră că recenziile pozitive pe Internet sunt intenționate și de natură publicitară.

Din păcate, dacă nu aveți ocazia de a participa la seminarii în centrul de instruire, atunci nu puteți să trageți în mod independent concluzii despre abilitățile lui Julie. Toate informațiile despre prelegeri se limitează la câteva reclame scurte și neinformative pe Internet, dacă sunteți serios interesați, apoi înscrieți-vă, plătiți bani și deveniți ascultători ai seminariilor.

Lucrează pe numerologie de la Julie Po

Prelegeri și consultări, activitățile lui Julie Po nu sunt limitate. Deci, în co-autor cu Airen Po Julie a scris câteva lucrări dedicate numerologiei. Acestea sunt lucrările "Suntem din matrice", "Coduri matrice sacre", hărți "oracole numerice", "școală chineză de numerologie".

julie despre recenzii de biografie

De unde poți cumpăra operele lui Julie Poe? În primul rând, le puteți comanda pe site-ul Centrului educațional "Alvazar", iar în al doilea rând, unele magazine din Rusia vinde astfel de literatură. Acestea sunt broșurile de mâna a doua "Nori albi" și "Porțile solare" de la Moscova, "Bukvoed" din St. Petersburg, "Capital" din Ekaterinburg.

Cea mai faimoasă lucrare a numerologilor este cartea "Suntem din matrice" de Julie Po. Opinii despre această carte și compararea cu alte lucrări pe numerologie este interesant de citit înainte de a cumpăra bunurile - prețul în magazine este de aproximativ 1100 de ruble.

Cartea "Suntem din matrice"

"Suntem din matrice" - comentariile cititorilor despre această carte nu sunt în mare parte entuziaști. Cei care au timp să citească cu dificultate scriu pe forum că acest lucru este departe de cel mai complet manual de numerologie între lucrări similare ale autorilor autohtoni și străini și conține multă "apă". În plus, calculul promis al codului destinului, din cauza căruia mulți au cumpărat cartea, nu diferă foarte mult de valoarea calculului bazat pe data nașterii, prezentată pe site-ul "Alvazar". Dar, desigur, pentru a vă adăuga opinia, cititorul este cel mai bine să vă familiarizați cu această lucrare de Julie Po.

Recenziile despre cartea "Codurile Sacred Matrix" sunt similare. Dar încă o dată, vreau să subliniez că opinia mea trebuie să fie formată pe baza experienței personale, și nu pe feedback-ul altor cititori.

Consultanță plătită Julie Po

Dacă nu doriți să deveniți ascultător de cursuri sau să aflați valoarea magică a numerelor, atunci există posibilitatea de a comunica personal cu numerologul pe Skype. O astfel de consultare vă va costa cinci mii de ruble. Este această comunicare cu Julie Poe utilă în sens informativ?

suntem din matricea juli prin feedback

Comentariile privind consultarea sunt disponibile pe site-ul web Alvazar, precum și pe forumuri terțe unde oamenii discută despre calitatea bunurilor și serviciilor fără bancnote. Inutil să spun, clienții Julie la "Alvazar" mulțumesc numerologist, cred că comunicarea cu ea este în valoare de bani. Julie identifică rapid și clar problema pe care o are o persoană în timpul vieții sale, indică trecutul karmic pe care această problemă îl implică și căile de rezolvare a acesteia.

Dar, în ceea ce privește alte locuri de comunicare între clienți și clienți, recenziile sunt neutre și chiar negative. Deoarece "produsul" lui Julie este destul de specific, cei care i se adresează au avut deja experiența de a comunica cu numerologii. Oamenii spun că o mare parte din ceea ce spune Jule nu se potrivește cu sfatul altor medici. Dar încă o dată remarcăm că ezoterismul nu este o știință bazată pe dovezi și că "converge" sau nu - este doar judecata noastră și nu un indicator al profesionalismului numerologului.

Îl poți crede pe Julie?

Societatea este construită pe consum, iar cunoașterea (și mai ales despre sine) este același produs. Dacă îl trimiteți într-un pachet frumos, sezon cu miracole și o fracțiune din ceea ce este adevărat pentru dvs., poate apărea un produs excelent și costisitor. Un client mulțumit va spune despre prietenii dvs. - și voila, piața este gata. Pentru a crea un astfel de produs nu are nevoie de capacitatea unui psihic. Destul de puțini marketing, psihologie, publicitate reușită și această rețetă poate deveni un produs complet de succes de a primi bani de la clienți vulgari.

Ce spun cei care au trecut atelierele Julie Poe? Recenzii despre munca sa, așa cum am aflat deja, au o natură contradictorie. Există mulți oameni pe forumuri care lăudă tehnica proprie a Juliei și o consideră operează. Dar nu mai puțini dintre cei care au ascultat prelegeri sau comunică personal se îndoiesc de veridicitatea datelor furnizate de Julia. Asta nu înseamnă că Julie Po nu are abilități. Trebuie să înțelegem că orice practică ezoterică este un instrument foarte subtil și poate exista o greșeală din cauza unei interpretări greșite. În plus, spre deosebire de matematică sau chimie, în științele ezoterice nu există răspunsuri clare și ceea ce poate fi verificat empiric. Multe lucruri trebuie luate de la sine înțeles și numai cu cursul vieții puteți afla dacă psihicul avea dreptate în predicțiile sale.

Julie ca produs publicitar

Destul de mult interes este cauzat de numerologie și în mod specific de numerologie de Julie Po. Recenzii, indiferent de caracterul lor, sunt doar opinia cuiva. Dar nu aruncați ideea că pentru o mulțime de bani puteți cumpăra un produs care a fost pur și simplu proiectat de Julie Poe și asociații săi de lucru.

Deja foarte multe abilități extrasenzoriale sunt deținute de Julie, în plus față de numerologie, care nu aduce în minte un miracol, ci o dorință de a extinde piața de consum. În plus, prelegerile "Alvazar" se desfășoară nu numai în numerologie, ci și în domeniul talerismului, regresiei, clarvederii. Acesta este un curs vast, deși nu științific, dar încă discipline care nu pot fi luate și învățate. Dar poți face bani pe asta.

În orice caz, dacă aveți dorința de a studia această știință sau doriți să dezvoltați abilitățile, informațiile oferite în acest material vă vor fi utile.

Comedia "Lucky Gilmore". Actori și roluriComedia "Lucky Gilmore". Actori și roluri
Birgitta Yort Sørensen: biografie și filmografieBirgitta Yort Sørensen: biografie și filmografie