Seria `Luna`: recenzie. Seria "Luna": actori și roluri

Nu de cele mai multe ori, cinematografele moderne, dar și cele moderne, pamperseră spectatorii cu seriale în genul misticismului. "Luna", creată pe baza proiectului spaniol original, a devenit probabil o dovadă vie a faptului că cinematograful nostru se îndreaptă în direcții diferite. Câte episoade din seria "Luna"? De ce creatorii au adaptat proiectul străin? Cine joacă rolurile principale? A reușit seria? Acești spectatori și alți spectatori interesați de întrebări pe care le vom încerca să le dezasamblam în acest articol.

revizuiți seria lunii

Nou - bine uitat vechi?

A spune fără echivoc că "Luna" este un cuvânt extrem de nou în gen mister și psihologic, greșit. Canalul STS, plecând de la rolul comic obișnuit al produselor create, și-a dezvoltat deja proiectul anterior, nu mai puțin mistic "Școala închisă". Succesul ei a fost grandios. Nu doresc să se abțină de la realizat, a creat seria "Luna". Descrierea viitorului film în termeni generali a fost prezentată producătorului general Vyacheslav Murugov, care pune invariabil mâna la tot ceea ce produce STS. Proiectul-pilot al scenariului a mulțumit, iar Murugov a dat lumină verde.

Nașterea în Rusia

Dar, înainte de numele nemaipomenit în timp ce proiectul a intrat pe ecrane, a trecut mult timp. Anterior, a fost obligat să coordoneze toate problemele cu autorii care dețineau drepturile la seria originală de televiziune spaniolă "Full Moon". După ce a primit aprobarea adaptării versiunii ruse, "Luna" a fost pusă în producție. La conferințele de presă, producătorul a menționat despre viitorul nou proiect, însă data specifică a lansării seriei "Luna" în etapele inițiale nu a fost cunoscută.

actorii din seria Lunii

Audiența a aflat rapid că proiectul se bazează pe o altă serie. Spaniola "Luna Plina" ar putea fi gasita pe canale prin satelit, dar vorbind deschis despre plagiat nu a avut sens. Pentru canalele interne de televiziune, aceasta nu este decât o regulă comună, atunci când pentru incapacitatea de a prezenta ceva original, se ia un produs de peste mări pentru o idee.

Așteptări: ce va vedea publicul?

Informațiile care au ajuns la presă și pe Internet au luat rapid primul loc în evaluarea noilor știri. Spectatorii, care așteptau lansarea seriei, se întrebau cât de mult ar fi produsul similar cu originalul, realizând că STS nu ar admite o asemănare clară cu "Luna Plina". Dacă reușește să se obișnuiască cu ecranul rusesc, va arăta opinia publicului. Seria "Luna" a fost împușcată în cursul anului. Scenariul a fost dezvoltat doar pentru primul sezon. Era prea devreme să vorbim despre prelungirea filmărilor pentru al doilea an. Evaluările au trebuit doar să fie analizate, iar producătorii au fost determinați cu premiera viitoare.

câte episoade din seria Lunii

Data lansării seriei "Luna" a devenit una dintre cele mai discutate subiecte printre fanii canalului. Trailerele și fragmentele video de mici dimensiuni nu au putut arăta caracterul plin de povestiri, dar cu siguranță au reușit să evocă interesul publicului.

În relațiile de centru-familie

Creatorii "Lunii" au invitat o armată de scriitori care s-au dovedit deja pe partea pozitivă a mai multor proiecte cunoscute, cum ar fi Școala închisă mai sus menționată, Metoda lui Lavrov și Driverul de taxi. Încă aderând la ideea de "Full Moon", autorii au dorit să suplimenteze adaptarea dramei și a unor probleme "obișnuite" pentru a se apropia cât mai mult de publicul rusesc. Istoria familiei Panin a devenit punctul de plecare pe care se bazează seria "Luna". Conținutul seriei a inclus o descriere detaliată a evenimentelor de pe ecran, dar acum nu vom dezvălui întreaga intriga pentru cei care nu au vizionat "Luna". Episodul pilot a atras atenția publicului imediat: familia aflată pe punctul de rupere se mișcă într-un loc înfricoșat de Dumnezeu. Răcit unul de celălalt, soții speră să restabilească echilibrul relațiilor, dar toate strică dispariția lui Nikolai Panin. Ekaterina, care este procurorul capitalei, își desfășoară propriile investigații.

seria lunii rusești

Componentele "întunecate" din serie

Pe lângă starea de spirit a detectivului, combinată cu ideea de a salva o căsătorie, a fost necesar să se includă în proiect ceva care ar contrasta elementele parcelei care se jucaseră de peste un milion de ori. Tema magiei, legendelor antice și a ritualurilor a devenit un aspect distinctiv, cum a fost impregnată întreaga serie "Luna". Conținutul seriei, care a ținut din ce în ce mai mult spectatorul datorită dinamicii sale și imprevizibilității, a indicat că, cu fiecare nou episod, se așteaptă noi secrete și secrete păstrate de provincia Starokamensk. Vârcolacii, conspirațiile, ritualurile și alte manifestări ale forțelor întunecate dobândesc o culoare mai distinctă. Chiar și Ekaterina Panina, obișnuită cu datoria de a privi dovezile în persoană, va trebui în cele din urmă să accepte existența unei magii.

Seria "Luna": descrierea seriei

Deci, din moment ce Catherine află despre pierderea soțului ei și în curând îl găsește mort, ea acceptă personal pentru investigație. Din capitală, Olga este cu fiul ei. Artemul este destinat să descopere simbolurile ritualului: altarul lupului se află deschis în pădure, astfel încât toți să se poată uita la el. Locuitorii orașului sunt în panică. Iar Catherine încearcă să conecteze noile fapte cu motive personale: poate că soțul ei avea o poveste de dragoste secretă, dar de ce a vrut să stabilească relații? O femeie încearcă să găsească un indiciu la forestier, dar e mort. Documentele de arhivă găsite dau naștere unor noi versiuni: nimeni nu se îndoiește că în oraș există crime de ritual comise în decurs de câteva decenii. Între timp, Artem decide să devină vârcolac ...

lună calendaristică

Câte episoade din seria "Luna"? Primul sezon este format din treizeci de episoade. Artem și fiica Ekaterina Nastya transforma în vârcolaci, mamele lor vor găsi o formulă de medicament care poate primi copii inapoi la fostul aspectul lor. Seria finală se va deschide în sfârșit, adevărul despre cauzele criminalității în oraș, va elimina masca de liderul pachetului de vârcolaci și să răspundă la întrebări despre motivul pentru care Hunter este propria lor lupta cu spiritele rele similare ... Pentru cei care vor să se alăture fanilor show-ului, evident, una: "Luna" ar trebui privită continuu, pentru a nu pierde niciun eveniment important.

Actorii din seria "Luna"

Performanții imaginilor cheie, conform unui scenariu bogat, includ o generație mai tânără și mai adultă. Acesta din urmă aparține lui Lydia Velezheva. A căzut meritată în această categorie, de la începutul anilor 80, alternând activitatea de televiziune cu producțiile de teatru. Primele sale filme - "Wolfhound", "Under the blue hellip", "Enchanted Wanderer". A jucat în filmele "Dragostea Moscovei" și "Riscul fără contract". Cu un nou secol mi-am amintit de seria "școală" "Adevărurile simple". În 2010, Lydia a primit titlul de artist onorat. În plus față de ocupația sa principală, este îndrăgită de politică, fiind membru al partidului "Rusia Unită".

descrierea lunii serii

Soțul lui Catherine Panina, șef de departament poliția, a cărei crimă începe principala linie de detectiv al seriei "Luna", a jucat Anatoly Cat. Nu are nevoie de o prezentare. Un nativ din Belarus, artistul sa mutat la Moscova, unde a intrat în teatrul lui Armen Djigarkhanyan. Am jucat o mulțime de roluri în picturile militare. El a încorporat imaginea lui Major Shkalin în "Soldiers" și Anton Zimovsky în "Margosha". Spectatorii STS sunt, de asemenea, familiarizați cu emisiunea TV "Molodezhka".

Rolul fiicei lor Anastasia a fost interpretată de începutul actritei Moscovei Daria Novoseltseva. La 22 de ani, fata a reușit să facă o mini-serie "Război și mituri". Rămâne de dorit să nu se oprească acolo.

Rolul lui Igor Demidov, cel mai strălucit personaj al seriei, a fost jucat de Makar Zaporozhsky. Spre deosebire de colegii săi, Makar a devenit faimos pentru o serie de lucrări de film. În ciuda educației sale muzicale, a ales direcția de acțiune, pentru care a intrat în GITIS. Înregistrarea de urmărire Zaporozhye include seria „fiica tatălui lui“, „Nanny My Fair“, „Kulagin și partenerii“, „Molodezhka“, precum și filme de lung metraj, „1612“, „Lumea întunecată: Equilibrium“, „22 de minute“.

Alți actori din seria „Luna“, care a jucat ofițeri de poliție investighează cazul în oraș, locuitorii Starokamenska și liceu studenți - este Serghei Strelnikov Alexander Khmelnitsky, Alexei Oshurkov Anastasia Akatova, Anton Filipenko, Xenia Lavrova-Glinka, Igor Filippov, Alexander Sham, Alexey Barabash și altele.

serie de serii de conținut de lună

Prima grevă a spectatorilor: evaluări scăzute

Premiera "Lunii" a avut loc pe 2 februarie 2015. Până la sfârșitul spectacolului, inclusiv ultima zi a emisiunii, care a sosit pe 25 martie, difuzarea a fost amânată de mai multe ori. Această remaniere a fost rece receptată de public. Obișnuiți să vizualizeze în același timp, trebuiau să fie mulțumiți timp nou, doar pentru a nu pierde dezvoltarea parcelei. Nu este surprinzător faptul că managementul canalului se aștepta la un răspuns coerent. Seria "Luna", din păcate, nu a adunat audiența necesară, care, de asemenea, nu i-ar fi plăcut creatorilor. Trebuiau să ia măsuri rezonabile pentru a muta "Luna" în aer pentru o afișare ulterioară, aproape de noapte.

Armonie echilibrată: evaluări, răspunsuri, observații

Cu toate acestea, seria a rămas fani loiali care au avut timp să o accepte așa cum a fost. Ei nu au ratat cu fidelitate o singură serie pentru a afla cum se termină o poveste intrigantă și cu adevărat magică.

Orice evaluare negativă a celor cărora "Luna" nu le-a plăcut, vor exista mai multe răspunsuri pozitive. Seria "Luna" a adunat în principal răspunsurile neutre ale spectatorilor. Ca un plus, chiar ideea de varcolave ​​vampir a fost numit, care în zilele noastre nu a avut timp să-și piardă relevanța. Primele episoade se îndreaptă spre atmosferă, unde sunt interconectate multe genuri: intrigi, dramă, misticism, dragoste. Acest lucru vă permite să găsiți cel care este mai aproape numai de dvs. Seria TV din seria "Moon" include o coloană sonoră bună, locul principal în care este oferit grupului puțin cunoscut Mangiare. Printre personaje, puteți evidenția personalități luminoase și interesante, cum ar fi, de exemplu, Roman Sokolov - un tip inteligent, inteligent, în care mulți spectatori au văzut standardul de curaj și eroism. Printre jocurile de actorie, opera lui Lydia Velezheva și Darya Novoseltseva, care au arătat emoțiile necesare pe ecran și au obținut cât mai mult posibil imaginile personajelor lor, au fost deosebit de proeminente.

serialul de televiziune luna

Principalele dezavantaje ale "Lunii"

Lumea televiziunii este crudă. Dacă traducerea proiectului nu obține ratingul adecvat, acesta este pur și simplu eliminat sau mutat într-un alt moment, așa cum a devenit în cazul nostru. O adăugare nefavorabilă ar putea fi o revizuire negativă a audienței. Seria "Luna" a adunat o armată a oponenților săi, a căror opinie personală a dat naștere la faptul că adaptarea proiectului spaniol original a fost complet un eșec.

Printre factorii care au dus la acest lucru, numesc câteva lucruri. De exemplu, întinderea fiecărui episod, în care dezvoltarea parcelei ar putea continua într-un ritm mai accelerat. La fel ca Santa Barbara și alte săpunuri, seria include mai multe evenimente, dar de cele mai multe ori este nevoie pentru a arăta o casă goală, o groapă de pădure sau o reflecție a unui personaj care nu are legătură cu scena actuală. Seria TV "Luna" este bogată într-o dezvoltare neîntreruptă, neîngrijită a narațiunii, fără o energie și mișcare. Toate acestea sugerează că proiectul pur și simplu elimină timpul de vizionare.

Nerezonabilitatea personajelor cheie cu multe acțiuni incomprehensibile, lipsa de preistorie în cele mai multe dintre ele - acest lucru a devenit, de asemenea, un factor care nu a evocat aprecierea audienței. Era impresia că toți, eroii, au fost uniți, făcând în același timp incredibil de asemănători și stereotipați, sperând că dacă ar fi în același "ham", atunci spectatorii ar avea un interes mai mare în ele. Partea tehnică merita o mențiune neutră. În ciuda screensaverelor din pădure, care ar trebui să provoace frică și tensiune, opera operatorului sa dovedit a fi mediocră, camera a sărit de la un erou la altul în mod inutil.

La început, "Luna" este plină de certuri familiale, ocupând partea principală a narațiunii ecranului și privând telespectatorii de posibilitatea de a se bucura de acțiunea promisă și de dinamica topică a ploturilor. Ca urmare, seria rusă "Luna", care amintește de o parodie, a arătat încă o dată că scriitorii autohtoni nu pot oferi conținut de calitate, în ciuda ideii împrumutate.

Fiecare episod are un viewer propriu

Și totuși, amintindu-ne de faptul că nu există tovarăși pentru gust și culoare, nu ar trebui să luăm categoric spectacolul. Nu e de mirare că primul sezon a adunat un număr mare de fani, ceea ce indică importanța și succesul proiectului. Rămâne de a face apel la creatori cu o cerere de a lua în considerare toate observațiile spectatorilor, dacă se gândesc la continuarea "Lunii".

Serii populare "Dramele familiei": actori și roluriSerii populare "Dramele familiei": actori și roluri
Să vorbim despre numele lui Alena din seria TV "Nava" de faptSă vorbim despre numele lui Alena din seria TV "Nava" de fapt
Aflăm câte episoade din seria "Nava" pe STS și dacă continuareaAflăm câte episoade din seria "Nava" pe STS și dacă continuarea