`Kingsmen`: recenzii ale filmului. `Kingsman: Serviciul Secret`

Noua aventura actiune „Kingsmill: Secret Service“ recenzii ale acestui film numit entuziaști uragan amestec nebun de toate celebrul „James Bond“ super-populare „Harry Potter“ și toate comedie de tineret din kinokomiksa creatorul „Kick-Ass“.kingsman comentarii

Virtuozitatea modelelor de gen

Acesta a fost de cinci ani deja de atunci, la fel ca în genul benzi desenate de super-eroi izbucni într-un bătăuș director mic „Kick-Ass“ Matthew Vaughn, și acum „Kingsmill“ (criticii sublinia acest fapt), film de lung metraj, de asemenea, a invadat brusc despre super-spion. Regizat de Matthew Vaughn într-o alianță de creație cu benzi desenate carte de autor Mark Millar ca în cadrul proiectului „Kick-Ass“, un virtuoz jonglerie modele de gen, rămânând în același timp atât de ironic faptul că filmul nu devine o parodie. Matei se numește creația sa „Kingsmill“ (răspunsuri la film sunt pline de această afirmație) mesaj de dragoste clasice "James Bond", iar restul seriei și filme spion teme, pe care îi place să revizuiască: "Double Flynt" (1967), "Dosarul Ipcress" (1965), "The Avengers" (1961). Rezultatul activității comune și Vaughn Millar a devenit un bun, puternic „bătut împreună“ de acțiune, cu personaje negative canonice și eroi, prietena sexy si killersha incredibil de frumos (rău întotdeauna atât de sexy), și toate acestea pe fondul unei unități nebun, care este diferit în fiecare episod. În acest „cocktail“ și celebru pentru filme Vaughn, sprijin în inimile publicului invidia reală a lumii serviciilor de informații secrete și lasă un sentiment, deși nu prea sincer, dar extrem de spectaculos, de obicei în numerar film de la Hollywood!

Film exploziv

În noul său regizor britanic de film de film, cea mai mare parte lucrează la Hollywood ar trebui să fie formulă strict verificate de succes, care este înainte de crearea acestui proiect, el a verificat pe benzi desenate anarhist „Kick-Ass“. Vaughn scutură și amestecă, la prima vedere, absolut incompetenți cinematografi. Cu privire la acțiune comedie 2010 bate cap impreuna tineret comedie despre aventurile învinsul și super-erou de benzi desenate. Recenzile filmului "Kingsman", bazate pe munca aceluiași Mark Millar, notează că în acesta amestecul este la maxim și este pe punctul de a exploda. Creatorii au luat un pic de „Bond“ clasic - centrul de spioni care operează sub masca unei companii oficiale, ceea ce face costume pentru bărbați și accesorii - manere grenade, pumnale și pantofi, umbrelă antiglont. După un pic de fantezie adăugată - tatăl vitreg și mama personajului principal este foarte similar cu familia Dursley, dar mai oskotinivshiesya și crima conexe, batjocoritoare copil genial până în ziua în pragul dintr-o dată nu apare Mage salvator. Kingsmill recenzii telespectatori comparativ cu Hogwarts, dar în loc să bufnițe personal fiecare elev are un câine, și bagheta magică în loc prețuite - un costum cu proprietăți unice.

kingsman recenzii de serviciu secret

În trecut, super-agentul Harry Hart (Colin Firth) și-a salvat viața acoperind corpul cu o grenadă, colegul și prietenul său. În recunoștință, Harry jură să aibă grijă de Eggsi (Theron Edgerton) - fiul prietenului său decedat. Nesupravegheat, acest tânăr inteligent și inteligent se culcă pe pantă. Viitorul apropiat îi amenință să intre în închisoare sau să se găsească undeva într-un șanț cu o supradoză. Harry trage pe băiat de un alt praf și îl face o ofertă de a se alătura cercetașii, instruirea obligatorie la Kingsman. Dar timpul pentru formarea și obținerea cunoștințelor spioni este prea mic - există o problemă urgentă, care va trebui să facă față personajelor principale. Un Valentine (Samuel L. Jackson), un miliardar misterios din Statele Unite ale Americii, distribuie cartele SIM din întreaga lume, ademenind oameni cu acces gratuit la internet și telefon, în tăcere fură celebrități și pregătirea unui plan imens de a reduce populația lumii. Potrivit lui Valentine, care nu este fără logică, oamenii sunt o ciupercă foarte periculoasă, ucigând planeta noastră frumoasă.

exprimate

Recenzile filmului "Kingsman" subliniază faptul că acționarea imaginii începe să bată mai repede inima chiar celui mai cinic film-sceptic. Colin Firth dă performanțe unuia celălalt, Samuel Jackson descrie atât de fidel un răufăcător clasic, cu un astfel de extaz încât este nerealist să nu-i admiri. Pur și simplu fantastice Michael Caine și Mark Strong sunt atât de faimoase luptă cu tinerii Sophie Cookson și Sofia Butela, că imaginea, asemenea focurilor de artificii, strălucește cu toate culorile curcubeului. Toată splendoarea filmului actorului „Kingsmill“ (comentarii despre turnare numai lauda actorului) condimentat parte impresionantă de satiră și umor (momente foarte frivole), efecte speciale uimitoare și coloană sonoră ritmică.recenzii despre filmul kingsman

Zburați în unguent

Din motive de justiție este demn de remarcat faptul că fotografia "Kingsman: Serviciul Secret" a primit nu numai entuziast și laudativ. critici domestice comparativ stea în devenire Egerton, un schimb de tineydzherku „Crews“ la costum elegant Garik Kharlamov și tambur în sine nostru - cu o comedie domestică „Cel mai bun film“. Specialiștii străini din domeniul cinematografului reușesc să găsească o asemănare cu "American Pie" (prin piquancy prezent). Aici s-au primit răspunsuri "Kingsmen". Este posibil să urmăriți o imagine britanică? Rezolvați părinții, dacă el ar fi trecut deja prin "Pipe" și îi plăcea filmul, apoi înainte - să se alăture industriei filmului. 20 minute Atracție punctul culminant acțiune la reședința personajul negativ în munți încoronat fese closeup frumusete - blondele scandinave salvate neutre. Ce pot spune, fantezia creatorilor este cu adevărat nemărginită, deși curajul creativ are încă limite clar definite. Îi place și salvează filmul "Kingsman: Serviciul Secret". Recenzile despre film condamnă cea mai mare parte frivolitatea excesivă.kingsman analizează recenzii de film

7 fapte care pot fi vizualizate

În afară de costum perfect montaj, accentul inimitabil Samuel L. Jackson, există 5 viziune mai nuanțată incita cele mai incredibil de distractiv imagini spion în ultimii ani - „Kingsmill: Serviciul Secret.“ Filmul, ale cărui recenzii sunt numite cel mai îndepărtat dintre filmele spion, conține o cantitate incredibilă de huliganism și acțiune zubodrobilnogo. Decoratorii, vestiarele și artiștii de machiaj ai imaginii au încercat să se laude - are un stil chic de neuitat. Toate costumurile stau perfect, pentru că au fost cusute la comandă. După eliberarea magazinului de ilustrații Mr. Porter a lansat o colecție specială de haine numită Kingsman și acum toate lucrurile din dulapul personajului tău preferat pot fi cumpărate online.

Colin Firth în filmul de acțiune

Nume Firth asociat cu un pat king-bâlbâit din filmul „The King Discursul“, sau dl Darcy ( „Bridget Jones“), mai ales avansat poate aminti un alt gay profesor ( „A Single Man“) - adică, cu comedii sau drame care nu necesită afișarea cunoștințelor despre artele marțiale. „Kingsmill“ (ventilatoare actor comentarii da aprecierea entuziastă a noii sale incarnare) arată abilitățile Firth în luptă - el a fluturat pumnii, este angajat în artele marțiale și ar putea pune cu ușurință pe orice lamă. Este de remarcat faptul că pentru el această plăcere - pentru atâția ani, să fie în stare de un plictisit-intelectual și în cele din urmă de a juca în cinema cu lupte!

Fără dragoste

Un număr mare de filme de spionaj au fost în mare măsură corupt de prezența unei linii de dragoste, care nu sunt în mod necesar (în povestea de dragoste bărbați la arme, de băut și se potrivesc datorii timbre lirice care nu sunt necesare). Filmul „Kingsmill“ (comentarii sublinia auto-suficiență) remarcabil completă fără prezența femeilor fatale, care trebuie să se încadreze în dragoste cu personajul principal, și, astfel, fără a clasa demonstrație de master în seductie. O frumoasă opțiune nonconformistă pentru fani.kingsman recenzii de serviciu secrete ale filmului

Schimbări de generații

Puteți spune ironic despre linia de complot a imaginii "Kingsman: Secret Service", recenzii despre film, uneori, arată ca un articol plin de umor. Dar, uneori, filmul pare destul de serios - de exemplu, una dintre secvențele secundare (auxiliare și ramificate) luminează problema violența domestică. De asemenea, creatorii au trecut destul de aspru sistemul britanic de clasă - Eggsi este în permanență reproșați pentru lipsa educației de elită și pentru originea simplă.

Fără cinism și snobism. Kingsman, recenzii

Recenzările de filme colectează în principal pozitive, deși există ceva de înțeles pentru spectatorul sceptic. Cu toate acestea, întreaga echipă de creație a reușit să obțină un astfel de efect pe care spectatorul imaginii să-l ia și să sublinieze greșelile nu doresc. În orice caz, în funcție de majoritatea telespectatorilor, care au reușit să se alăture acestei capodopere, Kingsman este o modalitate eficientă de mare pentru un timp pentru a uita calendarul de cinism și snobism său (care ridiculizate în filmul de mai multe ori).

Beneficiați de Samuel Jackson

Cei mai mulți filme îl asociază pe Jackson cu filme "Pulp Fiction" sau Marvel, dar rolul său nou în "Kingsman" depășește toate cele anterioare, el este cel mai tare și mai strălucitor în istoria sa. care te lasă paf apariție (ochelari Jil Sander, șapcă de baseball, ca un rapper, incredibil tricou luminos), a mimat accentul Kanye West și cruzimea remarcabilă a rasei umane - o lungă perioadă de timp în industria nu a avut astfel de personaje negative îndepărtate și nemilos.comentarii kingsman ale spectatorilor

Reîncărcați genul

Mă întreb ce-ar fi (în cazul în care a existat în realitate), serviciu special „Kingsmill“ comentarii? Recenzile filmului sunt numite divertisment nerușinat. A câștigat în Kingsman grinduri toate genurile și naționale clișee posibile, începând cu maniere de rochie și terminând cu accent pe tineri snobi de la Eton la sprightly patsanchika cu zona de divinizare exagerată a animalelor închinării potabilă de înaltă calitate, de la Michael Caine lui Colin Firth, de la versuri Dire Strâmtoarea către Roxy Music. Uneori vonovskaya ironie merge în grosolănie Frank, dar, în ciuda acestui fapt, bun vechi britanic a reușit să crească tipi foarte buni. Desigur, în film a folosit o mulțime de clișee: agent începător și mentorul său nelumesc, personajul negativ al scară mondială, care amenință existența planetei, iar prietena lui sexy, siloz conspirativ, „umplute cu“ super-echipamente, și aventură ochi-popping și ca rezultat - așteptat un capat fericit sub capodopera muzicala a lui Brian Ferry. Dar acest întreg set de platitudini clasice numai în mâini bune ar putea deveni un astfel de film ca Kingsman - moderat vesel, carismatic si foarte „gustoase“. Asta e talentul Vaughn - abilitatea de a transforma chiar și previzibil și pentru a limita scenele așteptate într-un complot ușor, simplu, și cel mai important, solid, din care privitorul nu reduce pomeții din plictiseala, și îți taie răsuflarea.

recenzii kingsman ale filmului

Cele mai suculente momente

Totuși, acest lucru nu este doar o altă acțiune pe un super-super-serviciile secrete și băieții „rele“, care, ca urmare sunt cei mai buni agenți ai Majestății Sale Regina. În general, totul, ca întotdeauna, cu excepția unei „ci“: pe ideea de scriitorii, eroul dovedit atât de obraznic, răspândirea stânga și dreapta a capului de acoliții personaj negativ principal că acest film este interzis să fie prezentat într-o Suedia loial și democratic. Deși pot exista un motiv pentru aceasta constă în tratamentul inuman al fraților noștri mai mici (amintesc că eroul, uitând omniprezente „Greenpeace“, a îndrăznit să pună lucrurile în portbagaj, pug frumos). Dar ea flori - cel mai discutat a fost scena unui episod al masacrului de la fundamentaliștii bisericii, care a schimbat polaritatea până acum blajin, un pic de umor „negru“, penetrant filmul la ceva mai întunecat, moralei undeva, care afectează oamenii profund religioși. Și, din păcate, nu am reușit să înțeleg ce a vrut să spună regizorul cu acest fragment. In timp ce creativitatea și imaginația Vaughn, evident, nu ia, pentru că chiar și în ultimele minute ale filmului, alți regizori sunt, de obicei, „uns“ și strânse la imposibilitatea, el a fost capabil de a decora un cuplu de episoade, din care pur și simplu îți taie răsuflarea.

Ar trebui să menționăm, de asemenea, sluga principal Dr. Evil, interpretat de dansator algerian - acest „seksapil“ ar putea fi un decor minunat pentru orice „James Bond“. Firth a fost mare și care, în ciuda ironia lui pe filmul de modă veche, se uită uneori mai mult „anacronism“ el însuși, fără să observe, transformându-se într-o clasă erou blockbuster-ul obișnuit „B“.

Grey Matthew Gabler: Biografie și carieră.Grey Matthew Gabler: Biografie și carieră.
Thomas Sängster: totul despre steaThomas Sängster: totul despre stea
Stephen Hopkins: biografia regizoruluiStephen Hopkins: biografia regizorului