Filmul "Ringul de Aur": recenzii, povestiri, actori. `Kingsman: Inelul de Aur `

În septembrie a acestui an pe ecranele rusești a continuat filmul senzațional "Kingsman" - "Kingsman: Inelul de Aur". Care sunt recenziile despre filmul "Inelul de Aur", care este complotul filmului și care a jucat rolurile principale în el?

Partea întâi: Rezumat

Filmul "Kingsman: Serviciul Secret", care a apărut pe un ecran lat de trei ani în urmă, povestește despre un copil obișnuit din Marea Britanie, numit Eggsi. Nu are un tată, dar are un tată vitreg care nu-l tratează prea bine pe tipul, pe sora lui și pe mama. Viața lui Eggsey coboară în jos, e un tip "de pe stradă" și tot ce iese din el - Dumnezeu știe.

Dar totul se schimbă brusc când un tânăr se întâlnește cu un domn impecabil numit Harry. Se pare că el este un vechi prieten al Părintelui Eggsie, care își datorează viața la mântuirea proprie. Atât Harry, cât și Părintele Eggsie (în timp ce sunt vii, bineînțeles) sunt membri ai unui serviciu secret care vizează protejarea păcii și păcii în Marea Britanie și pe întreaga planetă. Harry îi oferă lui Eggsi un nou membru al echipei - trecând cu succes toate testele necesare, Eggsi ia locul lui. Și aici încep toate aventurile ...

Istoria creației

Ambele filme "Kingsman" - acesta este un fel de thriller de spionaj, dar nu în întregime canonic. Directorul însuși, Matthew Vaughn, a observat în timpul său că a încercat să pună împreună în filmele sale toate filmele despre gangsteri, comedii și filme de benzi desenate. Sunt „Kingsmanah“ și ceva de la James Bond, dar nu spun că Vaughan bandă copiază filme deja existente - ei fac ceva nou într-un gen de propria lor.

Artist co-star în ambele filme, Taron Egerton, a remarcat că doar unul care este atât de pasionat de filme spion, cum ar fi Matthew Vaughn, va elimina sinteza o parodie dintre ele saturate cu umor negru, și un film de acțiune frumos în stilul filmelor clasice. Directorul însuși a recunoscut că filmul său - o declarație de dragoste pentru toate imaginile spion, împușcate într-o manieră modernă, dar în atmosfera anilor șaptezeci ai secolului trecut. Și totul a început așa ...

inel de aur al filmuluiÎn 2010, a fost lansat filmul "Pipets", regizat de Matthew Vaughn. El a fost filmat bazat pe benzi desenate, și a fost în timpul filmărilor acestei Vaughn planificate pentru a spune povestea „spion de elită“ - și a împărtășit ideea lui cu autorul de benzi desenate „Kick-Ass“, de Mark Millar. El a sprijinit pe deplin decizia directorului, iar câțiva ani după această conversație memorabilă, cartea de benzi desenate "Serviciul Secret" a fost pregătită. Millar a vrut să facă scena Statelor Unite, dar Vaughn a insistat asupra Marii Britanii. El nu a filmat întregul film pe benzi desenate, le-a luat doar ca bază, ceva sa schimbat în esență. De exemplu, în versiunea lui Millar, Harry și Eggsie sunt un unchi și nepot, în filme, primul este prietenul tatălui secund.

Inițial, Matthew Vaughn nu știa dacă va trage continuarea "Serviciului Secret", dar realizând că filmul a fost primit cu căldură, managementul imaginilor sa gândit la cea de-a doua bandă. Deci a fost "Kingsman 2: Inelul de Aur". Apropo, acum vorbesc despre posibile împușcături ale celui de-al treilea film. Sursele apropiate filmului spun că Matthew Vaughn vede povestea serviciilor speciale britanice ca o trilogie.

"Kingsman 2: Inelul de Aur". Filmul filmului

La sfârșitul primei părți, Harry moare - și tânărul Eggsi își ia locul în "Kingsman". Acum, el poartă semnul de apel Harry și încearcă să facă totul într-un fel în care prietenul său mai mare ar dori. Când un personaj negativ necunoscut distruge sediul central „Kingsmana“, din cauza care a ucis aproape toată lumea, cu excepția ouălor și Merlin, care consideră că este de datoria lor de a afla cine a făcut-o, și să se ocupe în mod corespunzător cu infractori. În cursul căutării lor, ajung în America, unde există un serviciu special similar - cu numele "Stateman". Inteligența celor două țări se unește, iar Eggsie și Merlin își recâștigă vechiul prieten.

Acesta este pe scurt complotul filmului "Inelul de Aur".

filmare

"Inelul de Aur" a fost filmat în trei lunile de vară ale anului trecut, pe ecrane aceeași imagine a apărut pe 21 septembrie curent - în Rusia (în lume cu o zi mai devreme). Filmările au avut loc atât în ​​Anglia (în Birmingham și Londra), cât și în Italia, Scoția și Țara Galilor.

actori de aurÎn timpul împușcarea Matthew Vaughn nu mince echipa sa - el a vrut să facă cât mai mult posibil realiste, respectiv, forțând actorii se efectuează ca o mulțime de trucuri, recurge la cascadori doar situațiile cele mai necesare.

Cust

Personajele principale "s-au mutat" pe filmul 2017 "Ringul de Aur" direct de pe prima bandă. Ouăle tinere Scout a jucat Taron Egerton, vechiul său prieten și mentor, domn sofisticat - Colin Firth, colegul lor, "Kingsman" geniu calculator și Merlin - Mark Strong.

kingsman 2 inel de aurÎn plus, actorii "Golden Ring" au fost Julianne Moore (ea a trebuit să îndeplinească un rol negativ), Channing Tatum, Jeff Bridges, Pedro Pascal, Halle Berry și chiar Domnul Elton John!

Theron Edgerton

Înainte de a filma în filmul "Kingsman: Secret Service", britanicul Theron Edgerton, care se transformă în 28 în noiembrie, nu a fost cunoscut publicului larg. A jucat în teatru, a jucat în seriile de televiziune, dar nu a avut roluri mari în cinematografie - în ciuda faptului că cariera actorică a atras tinerii din copilărie. Theron reamintește că familia a sprijinit întotdeauna pasiunea sa și bucurat de succese, dar, așa cum, într-adevăr, și el serios nu credea că va realiza ceva mare și merită. Prin urmare, propunerea de a juca într-o imagine a acestei scale, și chiar cu stelele de o asemenea amploare în companie, și Theron, și familia sa au fost primite cu entuziasm.

recenzii de aur de film de inelActorul reamintește că nu știa înainte de casting, cu care va fi eliminat - doar numele regizorului. După ce a citit scenariul trimis, el sa îndrăgostit deja de acest film viitor și de rolul propus - și a vrut foarte mult să îl primească. Pe probele el a fost foarte îngrijorat, iar când a auzit mult așteptatul în tub: „Ducem te la acest rol,“ a fost pe al șaptelea cer.

După cum a recunoscut de Theron, una dintre cele mai dificile scene din filme a început să tragă sub apă pentru acesta (care este primul care a doua parte a „Kingsmana“ erou Edgerton, ouă, se execută riscul de înec, petrece destul de mult timp sub apă). Mai ales pentru aceste scene trebuia să-i antreneze o mulțime de plămâni și să învețe să suprime panica. Actorul subliniază într-un interviu că el a jucat el însuși dublurile, fără ajutorul unui cascador. Acum, în visele lui Edgerton - să lucrezi într-un muzical: îi place să cânte.

Colin Firth

Actorul britanic Colin Firth în reprezentarea specială nu are nevoie - el a fost mult timp cunoscut de marea majoritate a pasionaților de film. Firth sa născut în 1960, a mers pe scenă la vârsta de 24 de ani. Cu toate acestea, adevărata faime pentru el a venit doar la mijlocul anilor nouăzeci - atunci a jucat în adaptarea filmului romanului "Mândria și Prejudecația". Cu această bandă a început o adevărată carieră Firth - invitația a început să urmeze unul după altul.

Printre cele mai cunoscute lucrări ale lui Colin poate fi remarcat "Jurnalul lui Bridget Jones" (trilogia), "A Single Man", "Love Actually", "Pacientul englez", "Nanny McPhee", "Mamma Mia", și așa mai departe. Acum șase ani, actorul a câștigat Oscarul, primind premiul pentru cel mai bun rol în filmul "King says!".

inel de aur Kolin Firth„Familia Kingsmana“ Firth a fost o coincidență - pentru el o reputație de lungă și bine stabilit de un adevărat gentleman: aceste roluri el joacă de obicei în filme, așa că, asigurările de prieteni, și el este în viața de zi cu zi. Prin urmare, pentru Matthew Vaughn, pentru o secundă nu exista nicio îndoială că Firth ar trebui să joace unul dintre principalele roluri ale filmului său. Potrivit regizorului, el se temea doar de modul în care Colin se descurcă cu rolul de "luptă" - similar în cariera sa anterior nu a fost. Firth a lucrat o sută la sută, arătând și studiind ca pe nimeni altul.

Actorul însuși a spus că a primit o imensă plăcere din filmare și o experiență neprețuită. Acest rol pentru el a devenit o ocazie pentru a îndeplini visul din copilărie de a fi super-erou. Potrivit lui Colin Firth, el a fost dat scena de lupta cea mai dificilă în prima parte a filmului - el a fost forțat să antreneze timp de mai multe ore pe zi, utilizând în același timp, aceste grupe de mușchi și fac parte din propriul său corp, și că el nu ar fi avut loc.

Se întâmplă rar că continuarea filmului se dovedește a fi mai bună decât prima sa parte. De cele mai multe ori, dimpotrivă, oamenii iau a doua bandă mai rău. Judecând după recenziile filmului "Inelul de Aur", exact asta sa întâmplat cu această imagine. O mulțime de comentarii critice cu cuvintele că originalul a fost mai bun, că nimic nou "Inelul de Aur" arată că aceasta este doar o dublare a ceea ce sa arătat deja în prima parte. Ei spun că totul este bine în noua bandă, luate dintr-un film vechi, care, chiar dacă pauza de trei ani, creatorii nu au de lucru pentru a veni cu ceva nou, care nu este o imagine a lui stafide.

Din recenzii ale filmului „Golden Ring“ al presei, este clar că, în general, ele să susțină o astfel de viziune - jurnaliștii act de faptul că filmul este bun, actorii au jucat bine și a împușcat bine, dar nimic nou în ea nu poate fi găsit. Rating-ul "Ringului de Aur" în rândul spectatorilor este de 7,1, iar ratingul "Serviciului Secret" este de 7,6.

film inel de aur 2017Cu toate acestea, nu totul este atât de trist. Există, de asemenea, recenzii pozitive ale filmului "Inelul de Aur", și există și multe dintre ele! poveste Apucând, mare simț al umorului, capacitatea de a gândi, poveste armonioasă continuare demnă - asta e doar o experiență de vizionare câteva pozitive, având în vedere banda de diferite persoane. Toți cei cărora le plăcea a doua parte a filmului "Kingsman" sunt de acord că acest film este la un nivel foarte înalt.

Fapte interesante

1. Scena bătăliei din biserică din prima parte, care presupune uciderea eroului Colin Firth, a necesitat instruire în șase luni, iar împușcarea a durat opt ​​zile.
  2. Matthew Vaughn vrea să filmeze filmul.
  3. O mare influență asupra lui Matthew Vaughn a fost făcută de Guy Ritchie și filmele lui.
  4. În filmul "Inelul de Aur", în 2017, au fost câstigati cinci castigatori de Oscar.
  5. "Kingsman: Inelul de Aur" a fost prima continuare a carierei lui Vaughn.

Câți oameni, atât de multe opinii - aceste cuvinte sunt absolut veridice și adecvate în multe situații, inclusiv impresii din filme. În orice caz, imaginea "Kingsman 2: Inelul de Aur" merită văzută și cum să o tratăm - toată lumea decide pentru sine.

Filmul "Sunătoarele": actori și roluri jucate de eiFilmul "Sunătoarele": actori și roluri jucate de ei
Filmul "Nu doare": actori, roluri, complotFilmul "Nu doare": actori, roluri, complot
Melodrama "Sună la ușa mea". Actori ai filmului "Sunați la ușa mea"Melodrama "Sună la ușa mea". Actori ai filmului "Sunați la ușa mea"