Seria "Vikingi": recenzii, actori

"Vikingii" - o serie istorică, povestind despre triburile scandinave. A ieșit în 2013 și imediat a devenit popular. Un complot fascinant, o varietate de personaje fac spectacolul interesant. În numeroase liste și ratinguri, seria "Vikingi" ocupă locul de mândrie. Recenzile despre aceasta sunt contradictorii, dar cu siguranță puteți spune un lucru: această imagine merită privită.

Lucrați pe proiect

Noul spectacol a mulțumit publicului cu culoarea sa și a recreat fiabil atmosfera rece scandinavă. Și nu întâmplător, pentru că filmările au avut loc în Irlanda și în nordul Europei.

serie de revizuiri vikingilor

Lucrările la proiect au fost conduse de un grup de regizori: Kiaran Donnelly, Ken Girotti și Johan Rank.

Scenaristul serialului Vikings - celebrul Michael Hurst. Anterior, acesta a lucrat la filme precum "Xena", "Borgia" și "Tudors" - filme istorice care au avut un mare succes. Muzica pentru seria a fost scrisă de compozitorul Trevor Morris, iar principalii operatori au fost PJ Dillon și John Bartley.

O contribuție semnificativă la dezvoltarea seriei a adus artiștii. Au făcut o mulțime de scenarii pentru scenele de asediu și bătălii. În special pentru filmarea "vikingilor" au fost construite mai multe clădiri. A fost nevoie de o multime de peisaje, sa lucrat cu grafica pe calculator.

Echipajul de film a creat o imagine minunată - seria TV "Vikingi". Actorii și rolurile pe care le îndeplinesc armonios se încadrează în atmosfera generală a narațiunii.

Travis Fimmel - Ragnar Lodbrock, un viking viclean și puternic

Acest războinic a fost considerat descendentul lui Odin, trimis pe pământ în corpul uman. Ragnar este o persoană vicleană, inteligentă și inteligentă, gata să sacrifice totul pe drum spre faimă și recunoaștere. Odată ce a fost un fermier, dar a ales calea unui războinic. Pentru el, chiar și soția sa, Lagerta, nu are nici o valoare. În toată povestea, Ragnar are mai multe intrigi cu femei care joacă roluri minore în viața sa.

serie de actori și roluri vikingi

În cel de-al doilea sezon, spectatorii așteaptă o surpriză - Ragnar atinge în cele din urmă scopul său și va cuceri tronul. Opoziția triburilor, războiul și asediul Parisului - toate acestea au căzut la mulțimea unui războinic tânăr. Aroganța lui, convingerea de propria sa exclusivitate și origine divină îl fac pe Ragnar lider, de aceea conduce călătoriile vikingilor. Împreună cu asociații săi, el deschide noi pământuri și îi unește în împărăția sa. Ragnar este gata pentru orice lovitură de soartă: nu va fi oprit nici prin sacrificii sângeroase în onoarea zeilor, nici prin semne care servesc cerurilor. Mintea crudă, calculatoare a Vikingului este ceva care îl va ajuta să depășească încercările.

Catherine Winnick - spiritul puternic al lui Lagert

În rolul soției șefului viking Ragnar, Lagerta, filmul a fost realizat de Kathryn Winnick. Această ipostază este foarte neobișnuită pentru actriță. Lucrarea ei anterioară - filmări în comedii romantice și filme de acțiune. Cu toate acestea, ea sa arătat bine ca un războinic.

recenzii de vikingi din seria filmului

Soarta blondei Valkyrie Lagerty nu este ușoară, dar viața ei este plină de primejdii. Sotul eroinei nu este adesea acasă, dar poate proteja copii și pe sine. Oamenii chiar l-au sunat pe Lagerta fără teamă. Ea știe să lupte și să dețină o sabie nu mai rea decât un războinic de sex masculin. În plus, Lagerta se descurcă bine în bătălii cu scutul, care este, de asemenea, considerat o abilitate complexă și rară.

Linia de complot dintre Ragnar și Lagerta este complexă. Legăturile lor au fost fixate de zei, soarta eroilor legați între ei cu totul. Femeia are multe de făcut: bătălii, trădarea soțului ei iubit, moartea oamenilor apropiați. Cu toate acestea, puterea spiritului ei poate fi invidioasă, deoarece eroina va face față tuturor dificultăților. Istoria soartei sale poate fi considerată drept una dintre cele mai interesante.

Gustaf Skarsgaard - Flock, un alt personaj cheie

Flokki este unul dintre cei mai strălucitori eroi dintr-o bandă atât de curajoasă ca seria TV "Vikingii". Recenzile audienței rareori se fac fără o descriere a naturii și a soartei acestei persoane. Flokki este cel mai bun prieten al protagonistului Ragnar. Acest Viking este la fel de inteligent și agil ca și însoțitorul său. Împreună au depășit multe dificultăți. Pe exemplul lui Ragnar și Flokka, se poate înțelege care este adevărata prietenie masculină.

Acest erou este un excelent constructor de nave. Ideile lui mai mult decât o dată îl salvează pe Ragnar și îl ajută în campanii. Împreună cu turma de la începutul seriei, Ragnar merge într-o călătorie care îi promite o mulțime de aur. Ar trebui să aducă vikingii și gloria veșnică.

Se poate părea că Flokki este în umbra strălucitului lider Ragnar. Cu toate acestea, nu este așa, pentru că acest erou originală și interesantă pentru spectatori cu totul altceva decât descendentul lui Odin și, deși apare în complot indisolubil cu protagonistul, poate exista și separat de el. Are chiar și o porecla specială - Raven. Prietenii așteaptă înainte de încercări și conflicte grele. Relațiile prietenoase ale unor astfel de personalități fac seria TV cu adevărat interesantă.

Clive Stenden - Brave Rollo

Exemplul lui Rollo prezintă cea mai expresivă imagine a Viking-ului din serie. Spre deosebire de Flock, el este într-adevăr în umbra fratelui său, puternicul și nebunul Ragnar. Rollo se simte întotdeauna al doilea. Este chiar îndrăgostit de Lagerta, soția fratelui său. Rollo este un om romantic, curajos și cinstit care este gata să-și dea jos capul pentru un om scump.

Viking seria 1 recenzii de sezon

În ciuda faptului că Rollo este mai mare decât fratele său, el se dovedește adesea imprudent și Ragnar trebuie să-l ajute. Relația fraților este una dintre liniile centrale ale seriei, care dezvoltă treptat și dezvăluie personajele personajelor către public. În ciuda invidiei lui Rollo, Ragnar îl tratează ca pe un frate, cel mai apropiat și mai drag. Cu toate acestea, lupta lor invizibilă trebuie să se încheie într-o zi și nimeni nu știe ce se va întâmpla această poveste pentru a fi numită seria "Vikingi". Actorii și rolurile te fac să te gândești foarte mult: viață și moarte, dragoste, prietenie și trădare. Cu toate acestea, cu exemplul lui Rollo, putem fi siguri că legăturile de familie sunt adesea mai puternice decât toate celelalte și nu dispar niciodată.

Secretul furiei din Viking

Multe națiuni europene au fost mereu uimite de curajul și curajul vikingilor în luptă. Secretul multor victorii este că nu se tem de moarte. O mare atenție la acest fapt a fost plătită de creatorii seriei "Vikingi". Scene de lupte sunt pline de detalii despre modul în care eroii mor. Fiecare Viking este gata să moară, stând ferm pe picioare și cu o sabie în mână.

film vikingi serie

În cultura nordică, acest fenomen are un nume care vorbește - „moartea unui razboinic“ Dacă o persoană moare cu curaj, el a mers la cer, sărbătoarea veșnică în Împărăția lui Asgard. El este însoțit de un mare războinic, Valkyrie. O astfel de abatere de la viață a fost considerată ideală pentru orice Viking. Multe dintre personajele nu sunt doar menționezi în dialogurile, iar unele chiar vis rapid întâlni Valkirii, astfel încât lupta în seria prezentat în mod particular crud și plin de culoare pentru a trece moral scufundat eroi. strălucire rece de arme, ochii înflăcărați și roșii din sânge - toate acestea caracterizează arată cel mai viu. asediu lupte fără sfârșit și ciocnirile sunt în așteptare pentru publicul din acest film. Serialul "The Vikings" - imaginea cea mai interesanta a anului.

seria viking russia

Drumeții în Viking

Un rol important în serie este dedicat călătoriilor triburilor scandinave. Diferite evenimente fac ca personajele să decoleze din locul lor natal întreaga serie "Vikingi", sezonul 1. Comentariile, care oferă o evaluare pozitivă noii serii, în care personajele depășesc distanța enormă de pe vârfuri, sunt întotdeauna cele mai numeroase. Există un spirit de echipă și o dorință de a ajuta frații.

Ragnar este lider în campaniile de cucerire ale tribului și, împreună cu el, Vikingii deschid noi teritorii. Ei călătoresc pe o navă specială, Drakkar, care are o structură specifică, datorită căreia nava este extrem de rapidă. Vikingii au fost construiți numai din lemn masiv. Elasticitatea pânzei este un alt avantaj al vaselor.

În eroii de călătorie s-au mutat aproape de țărm, pentru a nu pierde repere vizibile. De asemenea, triburile au determinat locația stelelor și a soarelui. Ceața sa dovedit a fi întotdeauna fatală navele vikingilor. Cu toate acestea, spectacolul arată o altă modalitate de navigare reușită - pietrele solare, care sunt doar descendenții zeilor și, prin urmare, în Ragnar. Abilitatea de a determina poziția îl face principal în toate campaniile, iar voalul secretului creează un mediu mitic în jurul lui Ragnar.

Religia în complotul seriei

Viața triburilor scandinave este legată în mod inextricabil de zeii lor. Religia pentru aceste popoare este baza culturii și a vieții lor sociale. Eroii din seria "Vikingi" se adresează adesea zeilor Asgardului în rugăciunile lor. Acești dumnezei sunt cântate într-una dintre cele mai vechi opere scandinave, bătrânul Edda. Ragnar citează adesea cântecele Eddyi și își amintește de părintele lui Odin. Acesta este unul dintre zeii centrali din religia Vikingilor, care, după legendă, și-a îndreptat atenția asupra cunoașterii tuturor lucrurilor din lume. Soția lui Freya este, de asemenea, considerată un personaj important. Ea este un exemplu pentru Lagerte. Freya puternică, ca Lagerta, luptă pentru ea însăși și pentru onoarea ei și trăiește, de asemenea, trădări ale soțului ei.

Destul de diferit, vikingii se referă la creștinism. Scandinavii vorbesc cu dispreț despre credințele europene, dar regele Ragnar o folosește pentru a-și atinge obiectivele. De câteva ori vikingii trec printr-o ceremonie baptismală pentru a primi daruri valoroase de la creștini. Acest eveniment istoric este foarte viu prezentat în seria TV "Vikingi".

Seria "Vikingi": recenzii și recenzii din lume

Bugetul primului sezon al seriei a fost de 40 de milioane de dolari, adică patru milioane au fost cheltuite pentru fiecare serie. Un astfel de domeniu nu ar putea decât să intereseze criticii de film. Spectatorii din întreaga lume au adoptat pozitiv adaptarea povestii războinicilor scandinavi și mai avem seria "Viking" în țara noastră. Rusia după această premieră a lansat mai multe discuri de închiriere cu sunet profesional.

Eroii seriei Viking

Costumele și peisajele implicate în serie au fost apreciate de audiență destul de ridicate. Dimensiunea catedralei, care a fost construită special pentru filmarea apărării din Paris, a depășit toate peisajele filmelor europene în ultimii 5 ani. Echipajul de film folosea extras de la sute de oameni, iar apoi - de la mii. Procesul de creare a filmului a fost dificil, dar rezultatul a justificat așteptările publicului. Istoricul sigur este principala caracteristică a unui astfel de film ca seria TV "Vikingi". Recenzile despre film au fost mult mai bune decât se așteptau creatorii săi.

Numele vikingilor din istoria Evului Mediu scandinavNumele vikingilor din istoria Evului Mediu scandinav
Seria "Beach": actori, complot și povesti interesante despre fotografiereSeria "Beach": actori, complot și povesti interesante despre fotografiere
Seria "Regatul". Actorii și rolul unuia dintre cele mai bune proiecte istorice din epoca…Seria "Regatul". Actorii și rolul unuia dintre cele mai bune proiecte istorice din epoca…