Seria `Street`: recenzii de la public și de la complot

Recenzile despre seria "Street" vă pot ajuta să adăugați o opinie personală despre lucrare chiar și fără vizionare. Mulți oameni care au reușit să evalueze imaginea din mai multe părți și-au lăsat comentariile. Pe baza lor, materialul este format în acest articol.

Nu există o linie de poveste specifică în seria TV "Street" pe TNT, deoarece lucrarea este destinată povestirilor de diferite personaje. Toate evenimentele au loc într-o metropolă. Pe o stradă mare, locuitorii diferitelor moșii sociale și personaje s-au adunat pentru a încerca să-și facă viața mai bună. Zona de dormit le unește, dar personajele și povestile sunt diferite, ceea ce duce la o varietate de situații, există și conflicte. Autorii au încercat să facă egali aproximativ treizeci de caractere, care sunt discutate în film. În fiecare serie nouă, apar anumite evenimente care se referă la un grup de oameni de pe această stradă grozavă.

serie de comentarii pe stradă

Momente pozitive

Este demn de remarcat faptul că multe recenzii despre seria "Street" sunt destul de pozitive, ceea ce este mai rar pentru filmele canalului TNT. În primul rând, oamenii notează atmosfera naturală, care conferă o atmosferă plăcută publicului. Caracterele se comportă într-un mod tipic pentru oameni, iar acțiunile lor în majoritatea cazurilor nu provoacă întrebări stupide. Autori au reușit să transmită atmosfera vieții adânci într-o mare metropolă destul de plauzibil și să arate cât de simpli cetățeni se descurcă cu ea.

Genul mai mult ca o dramă, dar acest lucru nu face ca arata mai puțin interesant. Scriitorii încearcă să introducă personaje diferite în situațiile problematice apropiate de ele, care se dezvoltă în paralel.

Oamenii mai notează că aici toate personajele au un caracter diferit. Unele sunt mai egoiste, altele sunt mai simpatice și altele asemenea. Interacțiunea dintre ele are loc în fiecare minut și, prin urmare, interesul nu este pierdut.

serie de actori stradali

Negativ de la spectatori

Nu toate comentariile despre seria "Street" de la public sunt extrem de pozitive. Mulți oameni notează și aspecte negative, care sunt de asemenea suficiente pentru narațiune. În primul rând, atmosfera nu a apelat la toată lumea. Seria nu vă permite să vă relaxați, ceea ce este un mare merit al personajelor. În majoritatea cazurilor, ele sunt sumbre, iar scriitorii nu diluează problemele constante cu momentele de comedie. Se pare chiar mai trist că nu toată lumea îi plăcea.

Actorii din seria "Street" se joacă la nivel, dar gravitatea lor maximă poate speri. Unii spectatori, în loc de o atmosferă caldă, au simțit o răceală rece în imagine, cu un mesaj despre cum totul din viața noastră este acum rău. În acest caz, oamenii au fost considerați "împrumutați" momente din alte serii TV și chiar unele personaje. Aceasta indică faptul că nu a fost posibil să se creeze treizeci de imagini unice. Aceste momente sunt principalele negative ale imaginii multiserverilor.

televiziune stradală

rezultate

Recenzile despre seria "Street" sunt departe de a fi lipsite de ambiguitate și este imposibil să se formeze singura opinie corectă. Pe de o parte, actorii care joacă într-un context dramatic transmit corect viața oamenilor obișnuiți într-un oraș mare. Din un unghi diferit, totul pare prea sumbru, și chiar coloana sonoră vorbește despre supraviețuirea în zonele de dormit. Mesajul poate atât atrage vizionarea, cât și împinge oamenii departe. O situație similară se dezvoltă cu orice aspect al muncii.

Atmosfera este, de asemenea, destul de plauzibilă, dar momentele de zâmbet sunt aproape inexistente. Scenele de comedie sunt prea stângace și doar prinde cu mai multă tristețe. În același timp, este interesant să vizionați personaje, iar numărul lor este doar un plus de povestire. Din toate acestea, putem concluziona că seria "Street" merită o încercare de a vedea. Câteva episoade vă vor permite să vă hotărâți și să vă alăturați unuia dintre grupurile de persoane din recenzii.

Actorii din seria `Frumusețea și Bestia`: biografii, fotografieActorii din seria `Frumusețea și Bestia`: biografii, fotografie
"Huliganii străzilor verzi". Actori și caractere"Huliganii străzilor verzi". Actori și caractere
`Sesame Street`: caractere după nume. Care sunt numele eroilor din "Sesame…`Sesame Street`: caractere după nume. Care sunt numele eroilor din "Sesame…