Teatrul muzical, Ivanovo: schema halei și recenzii despre repertoriu

Teatrul muzical este mândria orașului Ivanovo. Are o istorie bogată. Până în prezent, repertoriul teatrului este vast și variat. Aici sunt artiști talentați, printre care se numără laureați și absolvenți ai celui mai mare premiu de teatru din țara noastră "Masca de Aur".

Istoria teatrului

Teatrul muzical IvanovoTeatrul muzical (Ivanovo) există încă din 1930. La început a fost un grup care a vizitat regiunea Ivanovo. În septembrie 1931 a avut loc o reorganizare. Grupul sa transformat într-un teatru mobil de teatru de comedie muzicală Ivanovo-Voznesensk. Dar trupa nu a avut propria clădire timp de mai mulți ani. În 1934, comitetul executiv regional și președintele au unit un grup de vizite cu Teatrul Regional de Teatru, astfel că a apărut Teatrul Regional al Comediei Muzicale. În 1935 avea propria clădire.

Primul spectacol de teatru staționar a fost „Harry Domela“, a scris muzica pentru care a fost A. Ashkenazi, și libretistul și director - Vladimir Lenski, care a fost, de asemenea, un prim director artistic. În 1936, compoziția trupei sa schimbat semnificativ, tinerii, dar cu experiență au apărut operete la teatru: M. Matveev, E. Mai, Z.D. Gabrieljants, K. Const, N. Skalov și alții. În același an a avut loc premiera realizării piesei "Kholopka" de N. Strelnikov.

În timp, teatrul și-a dobândit fața, a construit un repertoriu, a adunat actori interesați în trupă. În timpul Marelui Război Patriotic, actorii, ca parte a echipelor de propagandă, au fost difuzate pe front în fața soldaților și în spitale, în fața soldaților și ofițerilor răniți.

Un loc special în viața creatoare a Teatrului Ivanovo comedie muzicală ocupă operetele lui V. Brushtein, care se bucurau de un succes extraordinar față de audiență și au fost înzestrați generos cu revistă de presă entuziastă, nu numai la nivel local, ci și la capitala. Performanțele au fost șocate de plasticitatea lor de exprimare a vorbirii poetice, chiar și poeții înșiși și-au exprimat entuziasmul pentru acest lucru, de exemplu A. Voznesensky. În 1986, teatrul a primit statutul de regional. Și din 1987, sa mutat într-o clădire care aparține Palatului Artelor, unde se află încă.

Teatru clădire

repertoriul teatrului muzical IvanovoTeatrul a fost construit pe locul bărbatului Manastirea Pokrovsky, care a fost fondată de prinții din Cherkasy în 1579 în satul lor Ivanovo. Inițial, toate clădirile mănăstirii erau din lemn, erau dărăpănate. În secolul al XIX-lea, în locul lor a apărut un ansamblu de două biserici deja pietre - Pokrovsky și Troitsky. Pe langa aceasta a fost construita o cladire pentru orfani si vaduve.

Treptat satul Ivanovo a crescut și a fuzionat cu Închisoarea de la Închisoare, ducând la formarea orașului Ivanovo-Voznesensk. În 1931 au fost demolate catedralele Pokrovsky și Troitsky, iar în locul lor a crescut clădirea teatrului. Arhitecții pentru proiectarea clădirilor au fost selectați de concurs, la care au participat 11 specialiști. Printre proiectele lor a fost destul de originală, autorul cărora a fost Ilya Golosov. Schema Teatrului Muzical (Ivanovo), pe care a propus-o, seamănă cu un televizor în forma sa. Ca rezultat, a fost selectat proiectul lui Alexandru Vlasov, care la scurt timp a devenit arhitectul principal al Moscovei.

Clădirea a fost terminată în 1940. După 8 ani, teatrul a fost reparat, iar în 20 de ani a fost o reconstrucție pe scară largă. Toate acestea s-au întâmplat din cauza faptului că tavanele din lemn se putreziseră, fundația era slabă, în plus, era în mod constant spălată de un curs de apă. În 1987 a avut loc o altă reconstrucție, după care au fost adăugate săli în teatru - acum sunt patru - pentru teatrul muzical, teatrul de teatru, pentru marionetă și pentru clubul de noapte "Green". Acum clădirea se numește cu mândrie Palatul Artelor.

În 2008, au fost efectuate noi reparații, acum au fost modificate podelele și plafoanele plafonului. În 2009, foaierul a fost restabilit și au fost achiziționate echipamente audio noi și moderne. În anul 2011, fatada a fost actualizată, scaunele au fost înlocuite, au fost achiziționate noi echipamente de iluminat. Un pic mai puțin de o mie și jumătate de spectatori găzduiesc Teatrul muzical (Ivanovo). Aspectul salii este prezentat în acest articol de mai jos.

schema de teatru muzical Ivanovo

actori

Teatrul muzical (Ivanovo) este o echipă vastă de profesioniști talentați. Acesta are mai mult de 30 de soliști, dintre care mulți sunt laureați și câștigătorii de diploma de concursuri și festivaluri, inclusiv Premiul National de Teatru „Golden Mask“ (Alexander Menzhinsky și Artist al Poporului din Rusia Irina Sitnova). Șapte actori au titlul Artist de onoare Federația Rusă ". Trupa de balet este reprezentată de dansatori talentați în mărime de douăzeci și unu, în teatru lucrează, de asemenea, 19 orchestri și 28 de membri de orchestră.

Grup creativ și management

Teatru de comedie muzicală (Ivanovo) funcționează astăzi sub supravegherea lui Yuri Vladimirovich Serkov. Regizorul principal este Pecherskaya Natalia Vladimirovna. Principalul dirijor este Arkady Lvovich Lodyzhensky. Principalul coregraf este Lisovskaya Valentina Evgenievna. Principalul artist este Novozhilova Valentina Vasilievna. Corul principal este Svetlana Konstantinovna Godlevskaya. Șeful părții literare și dramatice a teatrului este Irina S. Skvortsova. Concertmanii sunt Olga Alexandrovna Vinogradova și Serafima Yakovlevna Sigalova. De asemenea, există șase decoratori, patru vestiare, doi designeri de modă, șapte croitori, trei producători de pantofi și alți lucrători creativi.

Sala Teatrului Muzical Ivanovo

repertoriu

Repertoriul Teatrului Muzical (Ivanovo) este diversificat, numit "pentru fiecare gust". Aici vă puteți bucura de opereta clasică străină și rusească, spectacole de balet, povești muzicale pentru copii, spectacole muzicale moderne, spectacole muzicale.

Aici sunt prezentate:

• Performanța muzicală a "Hanuma" (G. Kancheli).
  • Performanța muzicală a copiilor "Nava care zboară" (V.Vadimov).
  • Copilului muzical "Muzicienii din orașul Bremen" (G. Gladkov).
  • Opereta "Silva" (I. Kalman).
  • Opereta "Domnul X" (I. Kalman).
  • Muzicalul "Duhul Castelului Canterville" (V. Baskin).
  • Comedie muzicală "Povestea adevărată a locotenentului Rzhevsky" (V. Baskin).
  • Balet "Steaua Parisului" (M. Vasiliev).
  • Comedie muzicală "Donna Lucia sau Bună ziua, eu sunt mătușa ta" (O. Feltsman).
  • Opereta "White Salad" (I. Dunaevsky).
  • Muzical pentru copii "The Cat" (N. Prokin).

Iar aceasta nu este întreaga listă de spectacole pe care teatrul muzical al orașului Ivanovo le oferă în atenția publicului.

Teatrul muzical Schema de la Ivanovo

Activități de turism

Teatrul de Comedie Muzicală din orașul Ivanovo conduce o activitate turistică activă și călătorește în diferite orașe din Rusia. În momentul în care sala Teatrului Muzical (Ivanovo) se afla în reconstrucție, trupa a lucrat în principal în modul de ieșire. În acest timp, artiștii au vizitat orașe ca Lipetsk, Nerehta, Zelenograd, Rybinsk, Ia, Briansk, Dzerzhinsk, covoare, Volgorechensk, un număr de orașe din regiunea Ivanovo, etc. Performanțele pe care teatrul condus pe drum in ultima vreme ..:

• "Nunta în Malinovka";
  • "Nava care zboară";
  • Donna Lucia;
  • Baronul țigan.

Pe site-ul său oficial, Teatrul muzical (Ivanovo) a oferit publicului posibilitatea de a lăsa feedback. Publicul observă că repertoriul teatrului este foarte divers, spectatorii de toate vârstele și cu toate gusturile vor găsi întotdeauna ceva interesant aici.

Performanțele arată într-o respirație. Emoțiile după vizitarea teatrului rămân numai cele mai pozitive. Aici vă puteți bucura de operete clasice străine și ruse, spectacole de balet, povești muzicale pentru copii, vestigii moderne, spectacole muzicale, muzicale atât de populare astăzi. Oricine a vizitat deja cel puțin un spectacol al teatrului, este recomandat să devină spectatorii săi. Cele mai populare și populare cu spectacolele publicului: "Hanuma", "Silva", "Flying Ship", "Nunta în Malinovka" și "Bat".

teatrul de comedie muzicală Ivanovo

adresa

Teatrul muzical (Ivanovo) este situat pe Piața Pușkin, în numărul 2 al casei. În apropiere se află Biserica Trinity, râul Uvod. Teatrul este înconjurat de bulevardul Lenin și strada Krutitskaya.