Pyatigorsk, teatru de operetă: repertoriu, istorie, recenzii

Teatrul de Operetă (Pyatigorsk) a fost fondat în prima jumătate a secolului al XX-lea. Adresa lui: strada Kirov, numărul casei 17. Inițial sa numit Pyatigorsky teatru

comedie muzicală. În 1997 a fost redenumită. Acum este Teatrul Regional de Stat din Operetta din Stavropol.

Istoria teatrului

Teatrul operet de la Piatigorsk

Teatrul operetei (Pyatigorsk) este situat într-o frumoasă clădire veche, construită în 1914. În primul rând a fost Clubul All-Class, proiectul căruia a fost creat de arhitectul AI Kuznetsov. Deschiderea clădirii a avut loc în 1915. Avea o sală de teatru, un restaurant, o bibliotecă (una dintre cele mai bune din oraș), o sală de biliard, o sală de bal. Trupa sa a fost inițial absentă, iar divertismentul a venit artiștii de la cabaretul teatral de la Moscova "The Bat". Publicului i s-au oferit operete, comedii și spectacole de balet. Odată cu venirea la putere a bolșevicilor, clădirea a fost transformată într-o Casă a Poporului, unde s-au ținut mitinguri revoluționare. În timpul războiului civil, clădirea a fost jefuită. Atunci când orașul sovietic Pyatigorsk a devenit din nou un teatru, teatrul de operetă (clădirea sa) sa transformat într-un palat al muncitorilor. Au fost expoziții, spectacole și o bibliotecă. Apoi clădirea a fost redenumită din nou în Palatul Sindicatelor. În 1925 a suferit o redenumire. Acum, clubul Karl Marx a găsit Pyatigorsk. Teatrul operetei sa transformat într-o dramatică regională. În 1935 trupa a plecat în turneu. În acel moment clădirea teatrului a fost extinsă, renovată și transformată într-o cămin. La 10 martie 1939, actorii din Cecenia au venit la Pyatigorsk. Teatrul de operetă și-a început existența încă din această zi. Artiștii erau deja conștienți de faptul că au fost în turneu de mai multe ori. Printre actorii trupei a fost legendarul Mahmud Esambayev.

Primul spectacol, care a dat teatrul - opereta „Nuntă în Malinovka“ B. Aleksandrov. Repertoriul a inclus operetă vienez clasic, comedie muzicală de compozitori sovietici. În Pyatigorsk a fost ocupat de germani în timpul al doilea război mondial. Operetă parțial evacuat în Orientul Îndepărtat. Artistii care nu au reușit să evacueze, au continuat să dea spectacole. La acel moment orașul a văzut producții ca „Blue Mazurka“, „Silva“, „Emilia Galotti“, „preoteasă de Foc“, „Columbine“, „brazilian mătușa“, „Mireasa“, „Vaduva vesela“, „Marietta“ și „Doamna cu camelii“. Lăsând orașul, invadatorii germani au incendiat clădirea teatrului. Rezidenții a reușit să-l salveze. Pyatigorsk Operetei a fost numit Stavropol Teatrul Regional de Operetă. La sfârșitul secolului XX interesul operetă a intrat în declin, trupa a încetat să meargă în turneu, clădire dezafectată, artiștii au fost în curs de îmbătrânire. În 1997, numele a fost schimbat din nou. Acum Stavropol Regional Teatrul de Operetă. Până în prezent, toate dificultățile au fost depășite. Teatrul prosperă, clădirea restaurată. Dar problema rămâne lipsa de personal, iar principalul motiv - salariile mici.

repertoriu

teatru de operetă Pyatigorsk

Teatrul de Operetă (Pyatigorsk) oferă spectatorului următoarele spectacole:

• Spărgătorul de nuci.
  • "Regina de zăpadă".
  • Arată "12 muzicale".
  • "Khanum".
  • "Canterville turnat".
  • "Violetul din Montmartre".
  • "Prințesa broască".
  • "Targul Sorchinskaya"
  • - Câștigător pe acoperiș.
  • "Lampa magică a lui Aladdin".
  • "Călătorie spre Lună".
  • "Buzzing Fly curaj".
  • "Pasiuni cavalerești".
  • "Ostile iubirii".
  • "Nu coase bătrâna doamnă."
  • "Pisica în cizme".
  • - Draga mea Doamnă.
  • "Bayadere".
  • "Bat".
  • "Totul începe cu iubire."
  • "Little Hood Red Riding".
  • "Domnul X".
  • "În limitele decenței."
  • "Maritsa".
  • - Nava care zboară.
  • "Eugene Onegin".
  • "Vaduva veselă".
  • "SUN".
  • "Menageria din sticlă".
  • Cheia de pe trotuar.
  • "Frumoasa Elena".

Trupa

teatru de operetă Pyatigorsk recenzii

Soloștii teatrului de operetă din Pyatigorsk:

• Nikolay Smirnov.
  • Natalia Vinogradova.
  • Serghei Sukhorukov.
  • Evgheni Zaitsev.
  • Serghei Shadrin.
  • Oksana Klimenko.
  • Dmitri Patrov.
  • Evgeny Berezhko.
  • Oksana Filipova.
  • Alexey Parfyonov.
  • Alexey Yakovlev.
  • Nikolay Kachanovich.
  • Yulia Sivkova.
  • Vyacheslav Tkachenko.
  • Natalya Talanova

Și alții.

teatru de operetă g pyatogorsk

Teatrul operetei (Pyatigorsk) primește recenzii despre producțiile sale. Îmi place producția "My Fair Lady". Peisajul este nou, strălucitor. Spectacolul în sine este foarte popular cu publicul. Actrița, care joacă personajul principal, se confruntă admirabil cu rolul ei. În general, audiența place într-adevăr clădirea teatrului. Actorii care servesc aici, ei numesc talentați pentru jocul fără meci și pentru vocile frumoase.

Teatre în Rostov-pe-Don: listă, adrese, descriereTeatre în Rostov-pe-Don: listă, adrese, descriere
Teatrul muzical, Ivanovo: schema halei și recenzii despre repertoriuTeatrul muzical, Ivanovo: schema halei și recenzii despre repertoriu
Ekaterinburg, Teatru de Comedie muzicală: repertoriu, istorie, trupăEkaterinburg, Teatru de Comedie muzicală: repertoriu, istorie, trupă