Teatru muzical `Aquamarine`: repertoriu, adresa, recenzii, recenzii

Teatrul "Aquamarine" este încă foarte tânăr, dar sa îndrăgostit deja de telespectatorii mici și părinții lor. Aici, cu mare succes, există muzicale pentru copii și spectacole de circ cu fântâni de dans.

Despre teatru

Teatrul muzical "Aquamarine" și-a început viața creatoare în 2012. Prima interpretare - "Kashtanka" de A.P. Cehov. Directorul artistic este Nina Chusova.

"Aquamarine" este un amestec de muzică, circ și teatru. Binele basme domnește aici. Numai este necesar să treci pragul acestui loc minunat, de îndată ce vor începe miracolele. Înainte de spectacole, precum și în timpul întreruperii și după încheierea acțiunii, copiii sunt întâmpinați de eroi veseli din basmele preferate, cu care puteți juca jocuri interesante și puteți fotografia. De asemenea, copiii așteaptă înghețată gratuită, o mare de baloane, atracții, acvariu, dulciuri și adevăratul Regat al oglinzilor strâmbe.

acvamarin teatru kuntsevskaya

Teatrul „Aquamarine“ - o cameră, care este proiectat pentru 591 de vizitatori, este confortabil și are o creștere bună, așa că tot ce se întâmplă pe scena este perfect vizibil de oriunde. Fotolii sunt echipate cu perne speciale pentru vizitatorii mici. Site-ul teatrului are un interactiv schema halei. Pe aceasta puteți vedea cum se va vedea scena din locul selectat. Este foarte convenabil. În teatru, există o cafenea unde puteți avea o băutură de ceai sau de cafea, precum și o gustare gustoase sandvișuri, prăjituri, floricele de porumb pohrustet, mânca vată de zahăr și, desigur, inghetata.

Artiști și grup creativ

"Aquamarine" este o echipă mare de creație, în care atât actorii mari cât și cei mici ai teatrului și circului lucrează. În muzica "Insula Trezoreriei" sunt angajați 48 de persoane, dintre care șapte sunt băieții cei mai talentați care îl interpretează pe Jim Hockins. Fiecare rol este jucat de câțiva actori la rândul lor.

teatru acvamarin

Directorul artistic Nina Chusova a fost actrita in teatrul din Samara, apoi a primit oa doua educatie ca regizor. După aceea a lucrat ca director invitat în diferite orașe. Este renumit pentru a fi profesor de competențe ale sezonului a 7-a popularului show TV „Star Factory“, precum și directorul șef al 18 în cadrul unei ceremonii rând de premierea câștigătorilor premiul „Golden Mask“ care acționează.

Yuri Kataev este un vechi partener al Ninei Chusova pentru operele de teatru. În "Aquamarine" este directorul-director. Kataev a fost actor în teatrul din Samara, apoi a fost director adjunct la Teatrul Mossovet și Teatrul Națiunilor, a predat mișcare de acțiune și de scenă la Academia de Cultură din orașul Samara. Cu Nina Chusova a colaborat ca director plastic din 2006.

Compozitorii la producții sunt Vladislav Malenko și Alexei Mironov. Acesta din urmă participă la spectacole ca artist. Vladislav Malenko este un actor de educație. El a servit în Teatrul Taganka, și este un lider și autorul unei astfel de emisiuni TV populare ca „Până la 16 și starshehellip-“ (Channel One), „Papusi“ (NTV), „Serviti Rusia“ (Star), și așa mai departe. El a primit în mod repetat medalii de la Ministerul Culturii și Ministerul Apărării.teatru de fântâni de acvamarină

Și în această echipă de creație include Oleg Dobrovan autor de spectacole, director artistic Vladimir Martirosov, coregraf Natalia Golovkin, designer de costume Anastasia Glebov și Taras Mikhalevsky - de iluminat.

repertoriu

Teatrul "Aquamarine" există doar câțiva ani, deci repertoriul său nu este încă prea mare. Din producțiile de pe scenă în modul Broadway (zilnic), există un muzical pentru copii "Treasure Island". În iunie 2015 va avea loc premiera unei alte performanțe. Acesta va fi, de asemenea, un muzical, principalele roluri în el vor fi, de asemenea, efectuate de tineri artiști. El este numit "Balada unei inimi mici". În ceea ce privește spectacolul "Dancing Fountains", atunci există astfel de spectacole în repertoriu:

• "Orașul fermecat";
  • "Legenda Soarelui";
  • "Vise magice";
  • "Cântecul pentru Crăciun";
  • "Lumea strălucitoare";
  • "Cerul sub cupola";
  • "Sails".

"Insula Treasure"

Un muzical fascinant și grandios pe romanul celebru R. Stevenson oferă telespectatorilor săi "Aquamarine" (teatru). "Insula Trezoreriei" este o poveste despre pirați, despre băiatul Jim, despre comori, despre nobilime, curaj, vis, onestitate, devotament și libertate. Copiii și adulții se vor arunca în lumea aventurilor interesante și vor urmări evenimentele de pe scenă cu o inimă scufundată. În plus, spectacolul va încânta cu cascadorii spectaculoase, bătălii, peisaje neobișnuite și efecte speciale, cântece frumoase și dansuri, distracție și strălucire. Datorita faptului ca muzica este interesanta, ea se desfasoara pe mai multe sezoane cu succes neschimbat si va continua sa-si multumeasca audienta mult timp.

acvamarin teatru teatru insula

Fântâni de dans

Teatrul fântânilor de dans "Aquamarine" oferă spectacole interesante. Artiștii uimitori vor da impresii de neuitat. În spectacol fântâni de dans spectatorii așteaptă numărul în performanța formatorilor, clovni, jongleri, acrobați, patinatori. Diverse trucuri, costume colorate, glume amuzante, animale care înțeleg limba oamenilor - toate cu efecte uimitoare de lumină și video pentru melodii frumoase și amabile.

teatrul de dans fântâni acvamarină

Teatrul fântânesc "Aquamarine" este un proiect unic pentru Rusia, care nu are analogii. Numai cei mai buni artiști, profesioniști în domeniu, spectacolele lor sunt spectaculoase, uimitoare, luminoase și încântătoare. Și, de asemenea, tuturor va înveseli amuzant animale mici, care pot face trucuri nu mai rău decât acrobați. Fiecare spectacol este o poveste interesantă, cu un acompaniament muzical unic, cu numere uimitoare, realizate de mari artiști.

Etajul al doilea al teatrului este ocupat de muzeul "Clowns of the World", unde sunt colectate cifrele acestor personaje comice de la foarte mici până la foarte mari (în creștere umană), care sunt jonglerate săpun bule, ei antrenează animale, își decolorează machiajul de pe chipurile lor. Toți din colecția personală a VA. Akishina.

"Balada unei inimi mici"

Teatrul muzical "Aquamarine" se pregătește să prezinte în iunie 2015 premiera unui nou muzical pentru copii "Balada unei mici inimi". Aceasta este o poveste despre doi copii - Yulka și Alyoshka, care trăiesc într-un orfelinat și se așteaptă ca într-o zi să aibă părinți care îi vor iubi. Băiatul și fata devin prieteni adevărați, sunt întotdeauna gata să-și dea o mână de ajutor. Aceasta este o adevărată poveste de inimi, îngeri și vopsele pentru copii pe nave și în scrisorile de lacrimi și vise de fericire și de singurătate pentru copii ...

Spectatorii care au vizitat teatrul "Aquamarine", lasă un număr mare de comentarii pe Internet. Părinții care au adus la muzica "Insula Trezoreriei" copiii lor, au notat că le place performanța, ei o urmăresc cu tărie, deși durează mult timp. De asemenea, recenzii laudative se aplică jocului de actori, care nu este numit altceva decât remarcabil. Vizitatorii mici, după ce au văzut o dată muzica "Insula Trezoreriei", visează să o viziteze din nou.

Despre teatrul de fântâni de dans "Aquamarine" pe Internet, de asemenea, a scris multe recenzii. Spectatorii spun că spectacolul este plăcut atât de copii, cât și de adulți. Toate camerele sunt interesante și interesante, iar artiștii au performanțe la cel mai înalt nivel profesional. Părinții care și-au adus copiii la spectacol, observă că rareori este posibil să se vadă o performanță realizată la un nivel atât de înalt, cum ar fi "Fantanele dansului".

unde

teatru muzical acvamarin

Stația de metrou, lângă care este "Aquamarine" (teatrul), este Kuntsevskaya. Adresă: strada Ivan Franko, numărul casei 14. Teatrul este situat în apropierea metroului însuși - la numai 350 de metri pe jos. În fața clădirii, "Aquamarine" este echipată cu o parcare convenabilă pentru cei care sosesc în mașină.

Circus `Aquamarine`: comentarii. Circul fântânilor de dans…Circus `Aquamarine`: comentarii. Circul fântânilor de dans…
Lista teatrelor și adreselor din MoscovaLista teatrelor și adreselor din Moscova
Teatrul pe Serpukhovka: repertoriu, istorie, cum să ajungi acoloTeatrul pe Serpukhovka: repertoriu, istorie, cum să ajungi acolo