Circul fântânilor de dans `Aquamarine`,` Secretul muzeului de vis`: recenzii, durata spectacolului

În lumea modernă, au fost create multe distracții diferite pentru copii și adulți. Adesea este dificil pentru părinți să aleagă dintr-o gamă largă de servicii oferite. Nu puteți alege unde să vă petreceți timpul cu copiii și pentru ca această zi să rămână în memorie pentru o lungă perioadă de timp? Va recomandam sa vizitati o performanță magică de neuitat în circ de fântâni de dans „acvamarin“, „Visul Muzeul Mystery.“ Despre faptul că, în cazul în care ideea de cum se ajunge la locuri pe durata emisiunii, prețurile biletelor, și multe alte lucruri pe care le va învăța de la informațiile furnizate mai jos.

muzeu misterios de vise recenzii aquamarine

locație

Circul "Aquamarine" este situat lângă stația de metrou "Proletarskaya" din Moscova. Adresă: st. Melnikova, 7, clădire 1. De la metrou până la circ se poate ajunge pe jos, durează doar aproximativ șapte minute. În "Aquamarine", camere spectaculoase, neobișnuit de frumoase, se schimbă reciproc în fiecare an.

Privire de ansamblu asupra

Scena circului are capabilități tehnice uimitoare. La reprezentarea „Secretul Muzeului viselor“ din „Aquamarine“, în opinia spectatorilor uluiți, ea brusc scânteie fântâni curcubeului sau transforma într-un patinoar de ardere rece. Toate numerele de circuri sunt însoțite de acompaniament de fântâni, iar altele - vocale vii. Pentru spectatorii tineri din cameră, pernele sunt prevăzute astfel încât să poată vedea întreaga scenă în timpul spectacolului. Se oferă parcare gratuită.

acvamarină dans fântâni de mister muzeu de vise

Arată "Secretul Muzeului de Vis": bilete, durata, programul

Reprezentările în circ "Aquamarine" vor dura între 28 noiembrie și 10 decembrie. Prețul biletelor este de la 500 la 3,5 mii de ruble. Ușile circului sunt deschise vizitatorilor cu 1 oră și 45 de minute înainte de începerea spectacolului. În "Aquamarine" vă puteți schimba aspectul fără să recunoașteți prin recurgerea la serviciile aquagimer, precum și făcând o fotografie profesională cu orice animal instruit.

Durata "Muzeului secret al viselor" din "Aquamarine" este de două ore patruzeci și cinci de minute (inclusiv întreruperea, care durează o jumătate de oră). De la începutul intermitenței în foaierul de circ există un program de animație cu jocuri și concursuri și atracții. Copiii se pot plimba pe un tren vesel.

Biroul de bilete efectuează vânzarea de bilete între orele 9:00 și 22:00.

În weekend, spectacolele sunt date de două ori pe zi. Ele au loc sâmbăta între orele 12:00 și 18:00. În zilele de duminică - între orele 12:00 și 17:00. În zilele lucrătoare - numai de la ora 19:00.

cupoane

Deseori există acțiuni pentru care puteți cumpăra un cupon cu un discount imens, acesta putând ajunge până la 77%. Cuponul este valabil pentru toate spectacolele, cu excepția spectacolului de sărbători de Anul Nou. Utilizarea cuponului achiziționat este posibilă o singură dată. Se poate schimba pentru un bilet apelând contorul de circ pe telefon.

circ de acvamarin muzeu de vise

Despre prezentare

Spectacolul plin de acțiune, „Secretul Muzeului viselor“ din „Aquamarine“ - un circ de fântâni de dans - fading line între lumea de basm și realitate. Vor fi aventuri uimitoare, magie, ghicitori, pericole.

Spectacolul prezintă cele mai bune, mai strălucitoare și mai interesante numere de circ, publicul va vedea:

• nori și urși instruiți;
  • clovniri moderne;
  • fascicule de mângâiere;
  • gheață balet;
  • figura de patinaj;
  • gimnastica aeriana;
  • jonglerie.

Și în „Secret Muzeul viselor“ din „Aquamarine“, recenzii de spectatori, puteți vedea vedere cele mai spectaculoase - acrobație pe roata morții.

Pearl de Leclerc

Parcela este legată de povestea răpunerii unei perle uriașe. Înainte de începutul acestui spectacol fascinant ( „Dreams Muzeul Mystery“) în „Aquamarine“ circ dintre următoarele situații: o fată tânără, artistul sa întâlnit accidental cu omul vechi nu destul de normal, care-i că spune pentru o lungă perioadă de timp a lucrat ca un muzeu paznic, și știe cel mai intim lui secret. Se pare că deține perla imensă a căpitanului Leclerc, care este ascunsă de vizitatori. Camera secretă, unde este stocată, nu este cunoscută nici măcar unor angajați ai muzeului. Perla a fost simbolul celor șapte mări, despre cum să-l obțină, pe pirații din vremurile diferite pe care le-a visat. Bătrânul îi spune fetei unde este camera cu perla și cum o poți deschide.

misterul muzeului de vise acvamarina durata

Întîmplător această conversație a fost ascultată de doi hoți nefericiți. Ei decid să intre în muzeu și să fure perla. În noaptea întunecată, după ce au oprit alarma, hoții au intrat în muzeu. Dar cum au fost surprinși când au văzut expozițiile reînviate ale muzeului. Și le-a părut o chestiune simplă transformată într-o aventură extraordinară, plină de pericole capcane și aventuri distractive.

Circul fântânilor de dans "Aquamarine" "Secretul muzeului viselor": recenzii

O atenție deosebită este acordată siguranței oamenilor, toți vizitatorii fiind verificați de detectoarele de metale. În mare circ și un dulap confortabil. La intrare există o locomotivă, toți copiii care doresc să se plimbe, dar numai pentru o taxă. Spectatori de genul că în intermitență există un program de animație de divertisment. Vizitatorii circului notează că spectacolele din "Aquamarine" nu provoacă niciodată dezamăgire. La spectacol, audiența vine din familii întregi.

La spectacolul din "Aquamarine" din "The Secret of the Museum of Dreams", în conformitate cu recenzii, camere interesante, frumoase costume luminoase și muzică live. El admiră profesionalismul artiștilor de circ. Nu lăsați niciun animal indiferent și instruit. Este neobișnuit și pur și simplu magic că toate spectacolele au loc cu fântâni de dans. Nu se poate bucura decât că organizatorii se ocupă și de cei mai mici spectatori, prezentând perne mari pe fotoliu. Se remarcă faptul că rândurile din față sunt, de obicei, răcoroase din gheață și fântâni.

arată misterul muzeului de vise

Potrivit spectatorilor, numărul a fost deosebit de frapant atunci când fetița a cântat pe scenă, iar acrobatul sa descurcat grațios în aer pe frânghie. Chiar și deasupra arenei de gheață, fata a lucrat fără asigurare. Marcați un alt număr de familie, provocând doar încântare - un băiat mic la înălțimea de a efectua somersaults incredibile. Se știe că familia are premii internaționale în acest domeniu. Copiii i-au plăcut mai ales atunci când clovnii au fugit și au turnat apă din pistolul de pulverizare. O impresie de neșters este lăsată de asemenea prin dansuri de fântâni.

Punctul culminant al "Secretele Muzeului de Visuri" este că fiecare problemă începe cu un spectacol pe marele ecran al schițelor de poveste, picturilor pe care actorii de pe scenă se repetă cu precizie. În general, întreaga viziune este doar emoții pozitive.

"Avantajul țărănești": caracteristicile complete ale stației de metrou, prezentarea…"Avantajul țărănești": caracteristicile complete ale stației de metrou, prezentarea…
Gomel Circus de la începuturile până la zilele noastreGomel Circus de la începuturile până la zilele noastre
Magazine `Lego` la Moscova: adrese și stații de metrouMagazine `Lego` la Moscova: adrese și stații de metrou