Filmul "Lorenzo Oil": recenzii

Regizorul George Miller și-a început cariera profesională în patria sa - în Australia. Prima sa opera serioasa - "Mad Max" - a devenit standardul genului de actiune post-apocaliptica, cu o componenta dramatica pronuntata si un start de succes pentru fast creșterea carierei

și recunoașterea mondială a lui Mel Gibson. Într-un val spontan de popularitate, regizorul a făcut o trilogie din film și, după ce a câștigat triumful, a acceptat oferta tentantă a Hollywood-ului, a eliminat comedia mistică "Vrăjitoarele din Eastwick". George a avut noroc în timpul filmărilor să colaboreze cu astfel de vedete cinematografice ca Cher, Jack Nicholson, Susan Sarandon și Michelle Pfeiffer. După ce Susan, fără ezitare, a fost de acord să participe la un nou director de proiect - drama "Ulei de Lorenzo".Ulei de Lorenzo

Debri de specificul medical

Pentru filmarea dramei de film, lui Miller i sa acordat un buget destul de decent conform standardelor de atunci, care au însumat 30 de milioane de dolari. Spectatorul, dispărând anticipat, aștepta un alt film strălucitor, însă "Lorenzo Oil" (mărturia criticilor pentru această confirmare) nu și-a justificat speranțele. Persoanele descurajate au împărtășit impresii negative și box office a lăsat mult să fie dorit, imaginea lor a fost un eșec. Regizorul, care, educându-se doctorul, ignorând cu sinceritate așteptările fanilor cinematografului spectaculos, sa adâncit în mod deliberat în jungla specifică a medicinei.ulei de film lorenzo

Crud în toate privințele

"Uleiul Lorenzo" - filmul este foarte crud. Atât povestea narativă cât și producția sunt nemilos în toate privințele. Imaginea este crud privitorului, poate alege să vadă o poveste dramatică, dar în schimb, care a devenit un martor direct la nesuportat suferința, sfasietoare Lorenzo, care poate zdruncina chiar și observator cel mai cinic, lipsit de inimă și imperturbabil. Mai ales trupa nemilos de oameni (mai precis, pentru părinții și copiii lor), recent a aflat despre diagnosticul teribil. Acest film poate fi ultimul cui în sicriul, și așa mai departe mentalitatea lor victime.

recenzii pentru ulei lorenzo

În povestea picturii „Ulei de Lorenzo“ 1992 director de imagine în mod deliberat refuză periente melodramatice Michaela și Augusto Odon care o afla teribila veste: lor de cinci ani copil Lorenzo bolnav în fază terminală, ALD (adrenoleukodystrophy) cura nu este posibilă. Părinții irresponsabili înțeleg că nu pot salva cu greu un copil. Cuplul decide să-l încercați pe un nou medicament experimental pentru a ajuta alti copii bolnavi. Ei caută propriile lor mijloace de tratament și, ca urmare a face o descoperire stiintifica, inventa un medicament numit-o după fiul său - „Ulei de Lorenzo“. Putem spune povestea de imagine necesită răbdare și toleranță privitorul, astfel încât acesta să poată evalua nu numai povestea privată a unui copil pe moarte și părinții lui nefericit, dar creatorul subtextul incapatanat al sloganul „Viața - este o luptă constantă.“ulei Lorenzo 1992

Actori și roluri. fiu

Persoanele prea sentimentale nu pot recomanda vizionarea filmului "Lorenzo`s Oil". Comentariile arată impactul deprimant al acelor episoade în care atenția se concentrează asupra bolii lui Lorenzo Odone, suferințele sale morale și fizice sunt arătate cu răceală. În acest sens, merită remarcată munca impecabilă și strălucită a Zack Grinburg, care a jucat rolul unui copil pe moarte. Micul actor sa confruntat cu sarcina sa atât de profesionist, boala sa este atât de credibil portretizată încât spectatorul obține impresia de filmare documentară.

părinți

Caracterul mamei unui copil bolnav mortal încorporat pe ecran Susan Sarandon. Caracterul personajelor și jocul actriței sunt admirabile, roluri similare - skate Susan. Eroina ei este foarte persistentă și femeie puternică. Cei mai mulți i-ar arunca mâinile în locul ei, dar Mikaela, dimpotrivă, sa transformat într-un optimist incorigibil. Creatorii picturii "ulei de Lorenzo" pot fi mândri de acest personaj. Mikaela este un exemplu viu de a nu pierde de sine stăpânire, de credință și de speranță pentru cele mai bune. Imaginea mamei din acest film demonstrează clar că poziția sa de viață se bazează pe afirmația că: într-un tunel întunecat trebuie să existe întotdeauna o mică, dar o rază de speranță.ulei de ulei Lorenzo comentarii

Nu mai puțin convingătoare în filmul „ulei lui Lorenzo“ arata ca Nick Nolte - care joacă Augusto Odon, tatăl lui Lorenzo. caracterul lui Nick în funcție de ideea scriitorului - un italian prin naștere, iar actorul portretizat cu pricepere și transmis emoție și expresivitatea lui. Sa dovedit episod incredibil de puternic în care Augusto, după multe ore de a fi singur în biblioteca în cele din urmă conștient de tragedia situației și, în măsură să conțină emoțiile lor mai mult, cade pe scări. Tatăl unui băiat moarte evaluează sever situația actuală, el este un pragmatist, dar el păstrează totul în sine. Fără să arate frustrarea față de soția sa, cu Augusto ei continuă să caute o cale de ieșire.

Avantaje și dezavantaje

Acest film are mai multe avantaje și dezavantaje. Printre avantaje se numără următoarele:

• Banda se bazează pe evenimente reale.
  • Intensitatea emoțională intensă este demonstrată în timpul certurilor părinților, dar acestea rezolvă cu succes toate neînțelegerile care au apărut.
  • Filmul inspiră ideea că nici cei mai nemulțumiți și morți bolnavi nu ar trebui să-și piardă speranța.
  • Imaginea demonstrează în mod clar atitudinea reală, neadornată a societății față de "nu chiar oamenii".
  • Standardul este poziționat încurajând comportamentul și sprijinul părinților, rezistența lor, rezistența.
  • Culminarea filmului demonstrează o mulțime de dovezi pozitive de salvare a vieților copiilor reali datorită medicamentului inventat.

Lorenzo ulei lorenzo s ulei 1992

Printre neajunsurile, comentatorii critici, în special, numesc 3 cazuri de limbaj de criptare și cruzime adevărată.

Fără o explicație teoretică detaliată

Filmul „Lorenzo de ulei» (ulei Lorenzo), în 1992, bazat pe o poveste adevărată, a făcut plânge milioane de oameni, dar, de asemenea, a devenit o motivație mare pentru mulți dintre cei care au decis să studieze biochimie. Acest impresionant și de inspirație film regizor australian restante filmat pe scenariul original minunat Nick Enright ( „Black Rock“), care a fost nominalizat pentru activitatea sa pe film în conformitate cu „Oscar“, în `93. De asemenea, la această primă mare a fost nominalizată și Susan Sarandon. Nu poți da sfaturi cu privire la vizionarea filmului, este foarte ambiguă, deci fiecare persoană va decide singură. Cu toate acestea, alegerea ta nu afectează imaginea a avut loc universal recunoscută ca fiind una dintre cele mai puternice și vitale pe tot parcursul cinematografiei mondiale.

Danny Boyle: FilmografieDanny Boyle: Filmografie
Actrița de la Hollywood Lorraine Nicholson: biografie, filmografie, viața personalăActrița de la Hollywood Lorraine Nicholson: biografie, filmografie, viața personală
Liam Aiken - copilul talentat al lumii cinematograficeLiam Aiken - copilul talentat al lumii cinematografice