"Binecuvântează-i pe femeie": actori și recenzii ale filmului

În domeniile de format mare ale industriei cinematografice mondiale, melodrama a încetat de mult să fie un produs popular. În noul mileniu, au avut prioritate thrillerele, blockbusterile și filmele despre vampiri și alți anti-eroi. Închirierea în Rusia nu a fost o excepție. Și totuși regizorul Stanislav Govorukhin

în 2002, a planificat să facă un film despre dragoste, loialitate și umilință cu titlul original "Binecuvântează-i pe femeie". Actorii, selectați pentru rolurile principale, au profitat pe deplin de proiect și au pus în aplicare o poveste uimitoare dedicată mamelor și bunelor noastre mame.

"Binecuvântează-i pe femeie": cum a început totul

În filmul de succes al filmului, cu excepția echipajului, nimeni nu credea cu adevărat. Criticii, de asemenea, nu au pus pe melodrama lacrimi de speranțe speciale. Și totuși, după ce a citit această poveste emoționantă, Govorukhin a decis să ia o vacanță în Duma de Stat și să se mute din nou la scaunul regizorului. Fapt interesant: numai după lansarea filmului la televizor și reacția copleșitoare a spectatorilor, jurnaliștii au început să afle fapte despre istoria și scenariul filmului „Binecuvântează pe femeie“. Sa dovedit, actorii și rolul prezentat publicului, nu personaje mitice și oameni reali, care a fost de a scrie un roman in anii `70 ai secolului trecut.

binecuvanteaza actorii femeii

Povestea reală

Într-adevăr, această imagine - nu doar un alt creator de scriitori despre ponderea grea a femeilor din Rusia. Filmul a fost precedat de o poveste reală. A fost descrisă în paginile cărții sale de faimoasa scriitoare sovietică Irina Grekova. Din stiloul acestei femei au apărut mai mult de 10 romane, care au devenit populare în perioada sovietică. Sa dovedit că, sub acest pseudonim, cunoscutul savant Elena Sergeevna Venttsel și-a scris romane. „Hostess“ - a fost numele produsului, care au stat la baza filmului „Binecuvântați pe femeie“, iar actorii sa mutat la ecran istorie a familiei Kiryushina. Vera, interpretat de Svetlana Khodchenkova, a devenit întruchiparea Olga Semyonovna, și Larichev comandant, care a câștigat inimile a milioane de femei, datorită atelierului Balueva joc Alexander - soțul ei Konstantin Vasilievici.

film binecuvânteze actori femei

Într-o zi, după ce a venit cu familia să se odihnească în Odessa, Elena Sergheevna sa stabilit în casa de oaspeți a Kiryushins. De atunci, o prietenie puternică sa dezvoltat între femei și după ce a învățat minunata poveste de viață a lui Olya, ea a decis să o transfere pe paginile romanului ei, publicat în 1976. Din păcate, nici autorul, nici personajele principale ale romanului nu au supraviețuit versiunii sale de ecran. Cu toate acestea, regizorul a încercat să transmită imaginea unei femei ruse descrise în carte cât mai realist posibil.

"Binecuvântează femeia": actori și roluri

Înainte de începerea filmărilor, au existat doar câteva luni, iar distribuția nu a fost încă potrivită. Stanislav Govorukhin a început să fie distribuit pentru a participa la film. Pe rolurile secundare au fost aprobate imediat actorii. Rolul actriței excentrice Kunina, care a trăit în casa lui Larin, a mers la Inna Churikova. Anna, mama lui Verochka, trebuia să fie jucată de Irina Kupchenko. Alexandru Mihailov ar fi trebuit să îl întrupeze pe Yurlova, al doilea soț al personajului principal. Vitali Hanin exprimate în rolul colonelului Ryabinina.Takim director diverse și stelare Govorukhin văzut filmul „Binecuvântează pe femeie“. Actorii și rolurile de sprijin au fost gândite la ultimul detaliu și nu au provocat îndoieli. Dar personajele principale nu au fost găsite niciodată. Ca urmare, în ultima zi de a asculta Govorukhin cu privire la roluri de conducere a decis să aprobe Vladimir Guskov și Masha Mironov.

Binecuvântați actorii și rolurile femeii

Dar cazul a schimbat toate planurile regizorului. O scenă și o înspăimântată, Sveta Khodchenkova, o studentă de primă vârstă la școala de teatru, a intrat în cameră și, din senin, a anunțat că a venit la audiție pentru rolul sorei lui Vera. Privind la fată înfricoșată și entuziasmată și care a vorbit cu ea câteva minute, Govoruhin și-a dat seama imediat că a găsit personajul principal pentru noul său film. În legătură cu aceste schimbări, a fost dată imaginea masculină Alexandru Baluev, a încercat de asemenea să joace rolul de comandant al Armatei Sovietice.

Filmul filmului

Oda pentru o femeie sovietică - așa numit în secret echipajul de film filmul "Binecuvântează-o pe femeie". Actorii, citesc scenariul, au înțeles: pentru a recrea spiritul erei trecute, veți avea nevoie de o imersiune completă în personajele voastre. Despre ce este această imagine?

Filmul începe în 1935 îndepărtat. Fata tânără de șaptesprezece ani, Vera pe plajă, se întâlnește cu un bărbat militar. Între oameni este stabilită o conversație gratuită. O întâlnire trecătoare transformă viața lui Vera cu susul în jos. Un bărbat de două ori senior ei oferă să devină soția sa și să plece cu el din satul natal. Deci rătăcirile și vicisitudinile vieții de la Verochka încep să fie soția comandantului Alexander Ivanovici Larichev. viață nomad permanentă, în legătură cu numirea soțului ei, nici un cuib de familie, Shunechki reticența de a avea copii, războiul, moartea celor dragi - o mulțime de probleme abătut asupra acestei femei persistente, gata să se supună soarta, dar nu-și piardă speranța și credința.

recenzii despre filmul să binecuvânteze femeia

Ideea principală a „Binecuvântați pe femeie“, care întruchipează perfect actorii pe ecran viața personajelor sale, rămâne un sentiment de dragoste și devotament că femeile din Rusia pe tot parcursul vieții sale tulbure ascuns în inimă.

La box office, așa cum a prezis criticii, filmul a eșuat. Colectarea de numerar a fost mizerabilă. Dar versiunea de televiziune a câștigat publicul ca pe un film cu 4 episoade. O astfel de flăcări de emoții pozitive și răspunsuri la pictura "Binecuvântează-i pe Femeie", actorii și echipajul nu se așteptau. A fost un succes! Vizitatorul a iubit acest film și îi plăcea nu numai generația mai în vârstă, ci și tineretul.

Recunoașterea criticilor și a premiilor

Toți cei care s-au uitat la această imagine admit că actorii și rolurile filmului "Binecuvântează-i pe Femeie" din primele minute ale vizionării transferă privitorul în atmosfera acelor ani. De aceea, în ciuda previziunilor negative ale regizorului, filmul a primit feedback pozitiv din partea publicului și a juriului multor festivaluri.

actorii și rolurile filmului îl binecuvântează pe femeie

Imaginea a fost nominalizată pentru premiul "Nika" în 2003. Svetlana Khodchenkova a devenit nominalizată la același festival de film pentru rolul principal al feminin în filmul "Bless the Woman". Inna Churikova a primit "Nick" pentru rolul celui de-al doilea plan din această imagine. La festivalul din Gatchina, fotografia a fost premiată cu un premiu special pentru întruchiparea temei lirice, iar Khodchenkova a primit o statuetă pentru cel mai bun rol feminin.

Filmul "În dragoste cu propria voință": actori și roluriFilmul "În dragoste cu propria voință": actori și roluri
Comedia `Insula norocului`. Actori ai filmului "Insula norocului"Comedia `Insula norocului`. Actori ai filmului "Insula norocului"
Melodrama "Credeți-mă, totul va fi bine": actori și roluriMelodrama "Credeți-mă, totul va fi bine": actori și roluri