"O dată în Rusia": cast, recenzii

Cel mai recent, a fost anunțat lansarea unui nou spectacol plin de umor - "Once Upon a Time in Russia". Distribuția a fost mai mult decât profesională, după toate acestea au avut câțiva ani de la cea mai înaltă liga a KVN. Să nu mai vorbim de alte programe și sitcomuri similare. După cum observa publicul, mașina cu umor numită TNT nu încetă să-i uimească spectatorii. De această dată succesorii lui Alexander Maslyakov vor amăgi din nou oamenii care au decis să treacă timpul de pe ecrane albastre. Numai acum nu se va întâmpla în cadrul Clubului Merry și Resourceful, ci într-un spectacol complet nou, dar aproape toate în aceeași linie.

o dată în Rusia distribuția actorilor

Spectacol nou

Noua emisiune „Odată ajuns în Rusia“ este sketchkoma, singura diferență este că nu este scris într-o sală de studio de televiziune, iar pe scena de teatru obișnuit, ceva, în mod direct în fața publicului în timp real. Se pare ca o simbioză în stilul "Mulțumim lui Dumnezeu că ai venit" și STEM în Clubul vesel și plin de resurse.

Svyatoslav Vyacheslav Dusmukhametov și Simon Slepakov - mari profesioniști (producători de cel puțin popular sitcom „Stagiarii“), în astfel de proiecte de televiziune, pentru că au ajuns cu succes spațiul mediatic și să continue să păstreze un rating ridicat, ceea ce permite să vorbească cu încredere despre fiecare nou transfer al acestor autori ca fiind feeric despre următorul proiect, asigurați-vă că pentru a avea locul său de drept printre cele mai populare emisiuni TV. Astfel, încă din 2014, a difuzat o dată în Rusia. Distributia este bine ales, astfel încât deja în primele câteva episoade ale acestui proiect a fost capabil de a bate popularitatea nu numai sitcom „Fizruk», dar, de asemenea, multe alte spectacole.

În ciuda faptului că spectacolul nu presupune limitări de vârstă, este recomandat să o vizualizați pentru un spectator matur (16+), deoarece unele scene sunt destul de "mari" și sunt cinstiți. Regizorul este Roman Novikov, care a avut deja experiență în astfel de producții.

o dată în Rusia actorii tnt

Creatie si idee

De fapt, există un secret că chiar și cei mai devotați fani ai spectacolului "Once Upon a Time in Russia" ar putea să nu știe. actorii TNT avea cu siguranță să fie conștienți de, așa că a fost proiectul lor, pentru că dacă nu, „Rusia noastra“, iar succesul uimitor al acestui proiect, este probabil să lucreze nici măcar nu a început la un nou spectacol plin de umor. Deci, a fost făcută o încercare de a arunca din nou în aer spațiul mediatic și a apărut un proiect precum "O dată la un timp în Rusia". Distribuția (despre care vom vorbi mai detaliat mai jos) va face chiar și pe cel mai pretențios și mai experimentat spectator zâmbet zâmbet, astfel încât o mulțime de emoții pozitive vor fi asigurate.

actori o dată în Rusia

Fiecare următoarea serie de jocuri hellip-

Oamenii care încă nu sunt familiarizați cu acest spectacol extraordinar, au o întrebare perfect rezonabilă despre ceea ce poate oferi o zi în Rusia. În rolurile principale, care include unii profesioniști, în fiecare serie timp de 40 minute oferă un foarte interesant și modern scene în cazul în care acestea prezintă probleme clasice ale societății ruse, și este prezentat în genul satiric. Actorii își demonstrează nivelul ridicat de profesionalism și se obișnuiesc cu roluri noi și mereu. Au experiență bogată și faimă în spatele umerilor, au fost numeroși câștigători ai unor spectacole pline de umor și au deja o armată de fani, astfel încât toate fețele vor fi familiare.

să arate o dată în Rusia actorii

Ce se vor bucura actorii?

"O dată în Rusia" ridică probleme precum mituirea și în toate cercurile statului, stupiditatea funcționarilor. Starea teribilă a drumurilor rusești și a autorilor de corupție în materie de corupție nu sunt nici măcar ascunși. Charisma posedat de actori, „Într-o zi în Rusia“, a devenit un teatru de improvizație plină de umor, toate scenele în care calitativ diferite și nu au analogii în Rusia, nici în lume. Este de remarcat și nivelul înalt al procesului de împușcare, împreună cu echipamentul tehnic și toate nuanțele de lucru profesionale.

Spectacolul "O dată în timp în Rusia": actori

Firește, orice spectacol, chiar și cel mai interesant, nu va deveni astfel fără un joc de actori grozav. De fapt, toți cei care au luat parte la filmări, au fost de mult cunoscuți de toți fanii KVN. Găzduit de acest spectacol, un umorist faimos, care, printre altele, este cunoscut pentru Clubul de Comedie - Vadim Galygin. De remarcat, de asemenea, și ceilalți actori care participă la filmări: Maxim Kiselev, Zaurbek Baytsev, Igor Lastochkin, David Tsallaev, Teimuraz Tania, Olga Kartunkova și Irina Chesnokova. Chiar dacă nu spun aceste nume, după ce le vedeți pe ecran, sau dacă ești suficient de norocos pentru a fi în măsură să fie prezent în mod direct în fotografiere în sine, cred că imediat a acelor persoane care au deja o lungă perioadă de timp vă rugăm să fani.

Spectacolul începe

Pentru cei care nu sunt familiarizați cu această emisiune TV, va fi prezentată o scurtă descriere a filmului "Once Upon a Time in Russia". Actorii TNT își încep prezentarea imediat după prezentator, Vadim Galygin, vor spune discursul de deschidere. După aceasta, audiența este prezentată cu o schiță care prezintă principalele probleme ale Rusiei și, după cum se dovedește, nu sunt două, ci mult mai multe.

o dată în Rusia actorii fotografiei

În principiu, dacă cântăriți toate recenziile, atât pozitive, cât și negative, atunci primele mult mai multe. În ciuda faptului că acest spectacol nu se pretinde a deveni lider și ia tot timpul la TNT, este destul de plăcut să se uite și, cel mai probabil, fiecare spectator va putea găsi ceva interesant pentru el însuși. Firește, multe scene sunt poziționate ca cazuri din viață, dar probabil că cei mai mulți dintre cei care urmăresc acest spectacol sunt puțin probabil să întâmpine astfel de situații sau chiar să-și poată imagina astfel. De exemplu, corupția în rândul oficialilor nu va surprinde pe nimeni, dar cel mai probabil, aproape nimeni nu a putut vedea toate aceste nuanțe cu ochii lor. Dar, în ciuda acestui fapt, multe emoții pozitive vă privesc. Primul sezon al acestui proiect este deja filmat și vă puteți bucura pe deplin de întreaga familie și să vă creați impresia.

Dacă sunteți în căutarea un transfer interesant, atunci ar trebui să acorde o atenție la "O dată la un timp în Rusia". Actorii (fotografiile despre care aveți ocazia să vedeți în articol) nu vă vor lăsa să vă plictisiți sau regretați alegerea dvs. pentru o secundă.

Club de Comedie: compoziție. Cei mai cunoscuți membri ai Clubului de Comedie din istoria proiectuluiClub de Comedie: compoziție. Cei mai cunoscuți membri ai Clubului de Comedie din istoria proiectului
Spectacolul de conversație - este asta? Caracteristicile transferului "colocvial"Spectacolul de conversație - este asta? Caracteristicile transferului "colocvial"
"Supa din Canary" (joc): recenzii, actori, complot."Supa din Canary" (joc): recenzii, actori, complot.
Lista de programe pline de umor în Rusia și Ucraina: cele mai populareLista de programe pline de umor în Rusia și Ucraina: cele mai populare