`Dracula`: recenzii ale filmului

Mai recent, în teatre, a început filmul "Dracula", recenzii care au încânat mințile criticilor cu mult înainte de premieră. De ce, un asemenea personaj colorat! Vlad Dracula nu numai că era un mare conducător, un lider militar curajos și războinic viteaz, ci un om pasionat, a cărui minte și strategie prudentă i-au permis să câștige faima nemuritoare. Dar îl cunoaștem pe Dracula din cauza meritelor sale militare? Aproape jumătate dintre fanii capodoperelor de film ale lui Vlad Tsepesh au deranjat să se familiarizeze cu biografia sa, pentru a afla cât de mult a câștigat și cum a încurcat cu adevărat dușmanii. Oameni mult mai obișnuiți sunt interesați de metafizica care înconjoară acest nume. dracula comentariiCine este el, Dracula, ale cărui recenzii sunt lăsate în rețelele de fani tineri și maturi ai fanteziei? De unde a venit și ce stereotipuri au rămas până acum?

Istoria în față

"Dracula" de Bram Stoker este o carte, recenzii care apar chiar acum, deși a trecut mult timp de la lansare. De fapt, această poveste a devenit baza tuturor filmelor, seriilor și comicelor despre Dracula. Din caracterul real au rămas doar câteva calități Bram Stoker. Review-urile lui Dracula primesc, ca un vampir, un monstru antic care trăiește într-un castel vechi, înălțându-se pe pietre. Casa lui este imensă și goală, așa cum nimeni nu are nevoie de nimeni. El nu mănâncă, nu bea și, bineînțeles, nu doarme. Pe scurt, eroul lui Stoker este un exemplu clasic de teroare de noapte, care aduce moartea. Dar, în timp ce Dracula este în cartea - caracterul este ambiguu, și poate fi atât condamnat, cât și înțeles. În general, punctul de vedere al acestui roman poate varia, dar un lucru este sigur: este un clasic al genului vampir, un roman de cult pentru toți adepții literaturii de groază și mistică, datorită cărora Stoker este faimos. Revista "Dracula" din 2014 se colectează până acum, dar evocă un interes deosebit, deoarece oferă o nouă interpretare a personalității legendare.

Ce fel de persoană era Dracula?

De fapt, nu există confirmări ale presupunerilor lui Stoker din istorie. Da, Vlad Tepesh a fost un om aspru și crud. A câștigat nenumărate victorii și, în afară de puterea militară, a avut talentul unui mare strateg și al unui întreg arsenal de mijloace pentru intimidarea dușmanilor. Deci, darul de vorbire pentru armata adversarilor a privat terenul pe care erau colaje cu capete plantate pe ele. Dar dacă te gândești la asta, cine poate să-l condamne pe Dracula pentru o protecție feroce a granițelor sale? Controversa naturii sale și permisiunea de a genera sute de cărți, filme și chiar grupuri muzicale.

Parcela și depunerea ei

Cartea este citită foarte ușor, deoarece nararea este realizată în numele diferitelor personaje, prin jurnalele și scrisorile personale. Și unde poate fi o persoană sinceră ca într-o conversație cu el însuși? Aprofundând în conținutul jurnalului eroilor și al scrisorilor, cititorul abordează pas cu pas soluția misterului principal. Cine este Dracula? Este periculos? Putem să scăpăm de el? Vreau să avertizez eroii care, par să nu înțeleagă esența teribilă a cuiva care se ascunde în spatele unui graf important și curtenitor. Cartea "Dracula", recenzii despre care sunt foarte diverse în conținut, atrage exactitatea descrierii și absența unor povești de groază explicite. Cititorii încep să se simtă teamă când nu există motive clare pentru aceasta. Și asta este doar îngheț pe piele.

Evoluția stilului

Deja după primele pagini ale cărții cititorul înțelege că contele Dracula este un adevărat vampir, iar vampirul este vechi și foarte viclean. Pentru el, nu este deloc plăcut să-i înduioșească colții în gâtul primei victime care a apărut. Nu, în acest sens, Dracula este mult mai deștept decât vampirii pe care oamenii vechi le-au temut. Imaginea lui este mai modernă, așa că o copiem adesea literatură și cinema. Dracula impresionează cu rafinamentul, manierele și simțul tactului. Stereotipurile rămân în vigoare. Stoker Dracula RecenziiDeci, Dracula este frică de usturoi și trandafiri, nu se poate mișca în lumina zilei, așteptând acest timp într-o cutie de lemn. Contele nesățioasă foamea, și el este evaziv, mai ales pentru cei care se tem să creadă în esența sa. O imagine teribilă este jucată pe navă, care din întâmplare a devenit transferul lui Dracula într-un oraș mare. Unul câte unul, marinarii încep să dispară, fără urmă. Căpitanul nu știe ce să gândească, pentru că nu există unde să coboare de pe navă în marea liberă! Drept urmare, nava ajunge la portul gol și la cârma cadavrului. Poate că cauza morții întregului echipaj nu era doar un grafic însetat de sânge, ci o raționalitate excesivă, pentru că ei nu au crezut în ultima vreme în prezența metafizicii. Un alt exemplu de deprimare a neîncrederii este mama nefericită a uneia dintre heroine, care nu a văzut nimic ciudat în boala fiicei sale și astfel a accelerat moartea ei prin simpla deschidere a ferestrei în dormitor.

Ce sa schimbat?

Vampirii nu se mai cred, pentru că au încetat să mai fie monștri din Evul Mediu. bram stoker dracula comentariiAcum vampirul este galant și fermecător. Înainte de el este imposibil să te opui, nu poți să închizi ușa și să refuzi să-l săruți. Vampirul a devenit o societate de elită. Nu este suficient pentru el să-și satisfacă foamea, trebuie aplica planurile lor, pentru a gusta sângele celor mai frumoase doamne, pentru a face o avere. Da, iar acum un vampir poate fi singur, pentru ce altceva să-și explice dorința de a-și crea propriul fel? Da, și a apărut o dorință pentru sadism, pentru că a creat un tânăr vampir, el înțelege că aproape cu siguranță o omoare cu moartea în mâinile foștilor prieteni. Poate de aceea povestea despre Dracula și nu-și pierde relevanța, punând principalele întrebări despre opoziția dintre bine și rău. Este posibil să se săvârșească pentru om o crimă? Sărutul este mereu distractiv? Și ce explică binele care se transformă în rău?

Mergem la cinema

În fiecare an, se schimbă viziunea reprezentanților industriei cinematografice asupra istoriei tristului grafic. De altfel, numai felul de alimentele lui rămâne neschimbat, dar aparența nu este în nici un caz. În filmul "Nosferatu" protagonistul părea să fie dincolo, ciudat, dar din acest lucru nu mai puțin teribil. Se pare că nu este un film de artă, ci un film documentar, iar interpretul rolului principal, Max Shrek, nu pare să joace deloc. Apropo, prima versiune a ecranului a fost interzisă de moștenitorii lui Bram Stoker, astfel încât creatorii au redenumit Dracula în Earl of Orloc. Apoi a venit celebrul Bela Lugosi, care poate juca pe bună dreptate în opera. Dracula lui este puțin naivă prin standardele de astăzi, face strădaniile și își curbe buzele, dar într-o noapte întunecată este încă înfricoșător. Într-un film filmat de Werner Herceg în 1978, recenziile lui Dracula erau în mare parte negative, deoarece această fantomă a nopții nu scade nimic. Tot ceea ce era om în el a murit, era doar o dorință de a semăna frica.

Sex și sânge

Cea mai ambiguă versiune de ecran a romanului a venit la sfârșitul secolului al XX-lea. Comentarii dracula despre filmDirectorul Francis Ford Coppola a intrat în rolul lui Dracula Gary Oldman și această mișcare a fost adevărată, deoarece pentru prima dată, Dracula 1992 a primit recenzii ca un personaj sexy. Sa dovedit că dragostea poate trăi în acest suflet negru și, în plus față de setea de sânge, există o sete pentru un sărut în el. Ochelarii lui Olegman strălucesc până la adâncimile sufletului său și de mult timp visau sexul cel mai corect, care probabil că nu ar fi renunțat la sărutul unui astfel de monstru. Și nu este doar rolul principal. Sărutul în sine este foarte erotic, și în colții unui vampir se zvonește să se ascundă anestezicul, astfel încât victima să nu sufere, ci primește plăcere. Vampirul acum nu conduce în groază, ci ca și cum ar fi cufundat animalul cu magnetism și cu o carisma incredibilă. Mai mult de o generație de psihologi au spus că sângele este asociat cu tulburări sexuale, iar mușcăturile și zgârieturile la momentul actului sexual indică pasiunea partenerilor. Deci, care este diferența dintre dragostea lui Dracula față de o persoană obișnuită? Numai prin puterea unui sărut. Sexual "Dracula" 2014-comentarii despre el în prezent, nu sunt mult preocupați de crimele sale grave. În primul rând, este un simbol al pasiunii, un sărut dur și fierbinte.

Urmașii graficului

Vorbind despre ceea ce a părăsit Dracula în industria cinematografică, nu puteți ignora filmul "Interviu cu un vampir", bazat pe romanul Anne Rice. Eroii ei sunt eroi și trist. Și protagonistul - Louis, cauzează simpatie, nu teamă. Acum vampirii pot suferi și pot fi uciși. Protagonistul său preferat este ucis de lumina soarelui și își amintește de toată viața lui de chinul ei. Dar creatorul lui pentru o astfel de viață, blestemă, pentru că în suflet rămâne un om. Un vampir al timpurilor moderne găsește farmecul în filme și muzică, nu bea sânge de la o venă, ci de la ochelari de cristal. Vampirii lui Ann Rice au devenit pionieri prin faptul că ar putea să se hrănească cu sângele animalelor. După ei, Stephanie Meyer a plecat doar pentru a veni cu o linie de iubire pentru un vampir și un om obișnuit pentru a scrie o poveste care a cucerit lumea. Edward Cullen nu este deloc ca Dracula. Recenzile despre eroul Mayer au o culoare exclusiv pozitivă. Totuși, la fel de frumos ca un zeu, este inteligent ca profesor, galant, curtenitor și grijuliu față de alegerea sa slabă la om. Sângele oamenilor nu bea, ci vâna pentru ghepardi, care demonstrează și forța lui. O descoperire pentru fanii să vadă bine în eroii răi pe care Dracula ia dat naștere.

2014: Recenzii ale filmului

poveste nemuritoare a lui Bram Stoker dă încă loc pentru imaginație, deci nu este surprinzător faptul că noua adaptare a filmului „Dracula“ bate recorduri într-un film. În multe privințe se bazează pe evenimente reale din viața domnitorului Țării Românești Vlad Țepeș. Era un mare conducător, un războinic curajos și un om cu adevărat pasionat. Luke Evans a venit pentru rolul perfect, datorită unei figuri excelente, a aspectului pasionat și a expresiilor faciale neobișnuite. dracula brama Stocker recenzii de carteÎntr-o înțelegere cu un vampir, el a fost împins de un sentiment de datorie și de dorința de a-și salva poporul. Într-una din peșterile de pe teritoriul său a stabilit un monstru vechi, care a distrus toate lucrurile vii care au făcut-o înăuntru. Vlad Dracula era îndrăzneț, dar nu era nebun, așa că, pentru moment, el a mers în mod rezonabil în jurul întunericului răului. Dar apoi, plutonii de la turci s-au plâns, cu care relația era foarte tensionată. Turcii și sultanul Mehmed au cerut ca mai mult de o mie de băieți să-și învețe afacerile militare. Povestea lui Dracula este despre un fiu mic, care a trebuit să dea și el, așa că se îngrijorează atât pentru familia sa, cât și pentru popor. Decizia de disperare, merge să privească în peșteră. Monstrul este foarte surprins de o astfel de vizită, dar nu refuză ajutorul, dar avertizează că în schimbul puterii, Dracula primește o poftă de sânge. El va suporta trei zile, deci totul se va întoarce. Dar nu, atunci nu. Imediat merită spus că o mulțime de imaginație se naște de Dracula 2014. Comentariile primului public au atins dragostea pasională a lui Dracula și a soției sale, Mirena. Sfârșitul filmului nu lasă spectatorii indiferenți, când Dracula pleacă din viața fiului său Ingeras. Apropo, în realitate, Vlad Tepesh avea două soții și patru fii. Primii oameni, care a ajuns la "Dracula", recenzii ale filmului sunt lăsate pe forum. Ei scriu că filmul se distinge prin efecte speciale competente și o pereche armonioasă de protagoniști, pentru pasiunea căreia este frumos să se uite. O zbuciumă de gudron a fost predictibilitatea dezvoltării relației lor și a doomei lui Dracula însuși pentru imitarea ulterioară a vieții în afara normei.

Orientarea spre câștiguri

Ar fi pur și simplu prost de la scriitori și directori să lase un subiect atât de fertil fără seriale. La urma urmei, într-un film nu exprimați frumusețea istoriei, trebuie să renunțați la detalii, să tăiați momente interesante, să excludeți eroi colorați. serii dracula recenziiO impresie puternică a fost făcută de seria "Dracula". Comentarii despre acesta lasă pe iubitorii de Anglia intrigantă. Protagonistul este un străin misterios care vizitează Londra și se poziționează ca un mare antreprenor. De fapt, vrea să dea lumina britanică (electrică). Dracula este iarăși erotică, pentru că a fost interpretată de un strălucit Jonathan Reese Myers, care a devenit celebru datorită seriei TV "The Tudors". Dar este doar un personaj principal care atrage seria "Dracula"? Recenzii Mă concentrez pe un joc teribil de acțiune, împreună cu un scenariu spectaculos, răsturnări neașteptate ale complotului. Ei bine, unde să dispari de la triunghiul iubirii, cu o picătură de răzbunare și drama? Un sos piquant devine coloana sonoră, ceea ce face ca berea să curgă pe gât.

Să rezumăm

Comentarii despre Dracula 2014Deci, ce este atât de atractiv pentru Dracula? Recenzii despre film pot oferi un răspuns complet sau o imagine? Abia pentru că Dracula este mai mult decât un personaj. Reamintind acest nume, amintim întreaga epocă, țara și o listă a temerilor noastre. Fără Dracula, nu ar exista mâncare pentru mintea multor scriitori, scriitori, animatori și chiar scriitori. Eroul a intrat în comedii și desene animate, a devenit personaj de carte de benzi desenate și o mască pentru Halloween. Nu este vorba doar de temeri de astăzi, ci și de oportunitatea de a prezenta răul în oameni, de posibilitatea de a se confrunta cu el și de a-și expune crimele. În același timp, caracterul este atât de ambiguu, încât nu poate fi numit răul său absolut. În noul film despre Dracula, eroul luptă pentru poporul său și face totul pentru a salva copilul. Nu sunt aceste trăsături ale unui om real?

Vlad Earplighter: biografie, realizări, guvern și fapte interesanteVlad Earplighter: biografie, realizări, guvern și fapte interesante
Care este faimosul castel din Dracula? Transilvania și istoria eiCare este faimosul castel din Dracula? Transilvania și istoria ei
Există vampiri în viața reală: fapte și speculațiiExistă vampiri în viața reală: fapte și speculații