Cele mai bune filme despre zeii greci: descriere, poveste, actori și recenzii

Filme despre zeii greci - o sursă excelentă de informații pentru spectatorii care sunt interesați de istoria statului antic. De-a lungul mai multor decenii, interesul regizorilor față de povestirile fascinante luate din mitologia Greciei antice nu slăbește. Deci, care sunt imaginile dedicate vieții locuitorilor Muntele Olympus, merită să te uiți?

Filme despre zeii greci (vechi)

"Aventurile lui Odysseus" este o banda fantastica care permite telespectatorilor sa devina mai familiarizati eroul legendar. La fel ca multe alte filme vechi despre zeii greci, proiectul de film, lansat în 1954, rămâne astăzi popular. Odysseus este un om care a reușit să suporte mânia lui Poseidon. Stăpânul mărilor, care dorește să-i învețe pe regele Ithaca, nu-i permite să se întoarcă acasă la iubita sa soție, Penelope. Cu toate acestea, Odysseus depășește cu curaj un obstacol după altul.

filme despre zeii greci

"Bătălia de la Titani" - o altă imagine fascinantă, care a apărut în 1981. Protagonistul filmului este Perseus, fiul favorit al zeului Zeus, născut dintr-o femeie muritoare. Atunci când femeia tânărului demigod iubit este în pericol, el se duce la salvarea ei, de-a lungul distrugerii unui monstru după altul. Asistentul credincios al tânărului este calul înaripat Pegasus, de asemenea, el este însoțit de o bufniță, oferind sfaturi înțelepte.

Desigur, telespectatorii care urmăresc aceste tablouri vechi sunt dezamăgiți de lipsa unor efecte speciale moderne, dar cei mai mulți găsesc o poveste interesantă.

"Războiul Zeilor: Nemuritori" (2011)

Amintindu filme distractive despre zei greci, ca să nu mai vorbim de o bandă fantastică „Immortals“, care a fost lansat în 2011. Hyperion este un rege grec vechi, orbit de visele puterii absolute. El a conceput îndrăznelii fără precedent - răsturnarea zeilor, care a furat un arc magic Ares războinice și livrat Titans puternic, mai mult de un mileniu protomai în Tartar.

Confruntându-se cu invadatorul, a forțat un tânăr pe nume Theseus, a încurajat sprijinul autocratului olimpic Zeus. De la cel care a ieșit victorios din viitoarea luptă, soarta nu numai a zeilor, ci și a Hellei depinde. Pictura "Războiul Zeilor: Nemuritori" a strâns o sumă imensă la box-office, dar a primit recenzii negative de la un număr mare de spectatori. Ca principalul avantaj al filmului, oamenii care îl priveau indicaau divertisment, critica a fost supusă complotului.

"Bătălia de la Titani" (2010)

Multe filme interesante despre zeii greci spun publicului despre viața lui Perseus, copilul lui Zeus de la o femeie muritoare. Pictura "Bătălia Titanilor" (2010) vă permite să urmăriți istoria demigodului aproape din primele zile ale vieții sale. Copilul, găsit în mare, este adoptat de pescarul Spyros, nici măcar bănuind de cine a luat-o la el și ce faptă bună se poate întoarce pentru el.

filme despre lista zeilor greci

Perseusul crescut își aduce pe sine mânia domnitorului împărăției morților Hades, care visează să răstoarne piedestalul lui Zeus. Un zeu puternic îi amenință familia, folosind demoni din lumea interlopă. Tipul curajos nu va renunța, pentru a lupta cu inamicul, el dobândește o echipă de oameni cu aceeași minte care îl pot ajuta în lupta viitoare. Opinia spectatorilor despre film a fost în mod tradițional divizată, principala plângere a nemulțumitului - circulația inutilă a creatorilor imaginii cu mitologia Greciei antice. Fanii sărbători complotul dinamic, vederi frumoase, minunate actori joacă.

"Mânia Titanilor" (2012)

Există și alte filme interesante despre zeii greci. Lista poate fi completată cu drama "Wrath of the Titans", care merită văzută după "Bătălia Titanilor", deoarece aceasta este o continuare a povestirii despre misadventurile lui Theseus. După evenimentele din 2010, este nevoie de aproximativ 10 ani. Fiind câștigătorul monstruului de la Krakemon, fiul lui Zeus se stabilește într-un mic sat, ridică copiii și se ocupă de pescuit. Cu toate acestea, lupta dintre zei nu sa terminat încă.

cele mai bune filme despre zeii greci

Zeus Zeus nu se confruntă cu cele mai bune momente, puterea lui slăbește zi de zi, în timp ce puterea titanilor inamici, dimpotrivă, este întărită. Stăpânul lumii interlope, Hades, se întoarce la vise de a cuceri Pământul. Desigur, Perseus nu mai poate sta departe, pentru că este obligat să salveze omenirea. Eroul din nou trebuie să ia o călătorie periculoasă și să se pregătească pentru o bătălie cu adversari puternici. Filmul a colectat o sumă astronomică la box-office, a primit în principal comentarii pozitive.

Troia (2004)

Apelarea celor mai bune filme despre zeii greci, este greu de uitat de un proiect de film atât de mare ca "Troy", prezentat publicului în 2004. Prințul trădător din Paris a provocat nemulțumirea față de Hera și Athena, numind cea mai frumoasă zeiță Afrodita. Locuitorii de la Olympus au decis să-i învețe pe un tânăr răzvrătit, forțându-l să se îndrăgostească de frumoasa Helen, care este soția sa domnitorului Spartei. Neputând să facă față sentimentelor sale, Parisul îi răpește pe iubita sa femeie și o duce la Troia.

cele mai bune filme despre zeii greci

Desigur, regele Spartei se simte insultat de astfel de acțiuni. Găsind aliați printre ceilalți conducători greci, el este în fruntea unei armate impresionante, care a lovit Troia. Rolul comandantului-șef este atribuit fiului invulnerabil al zeiței Thetis Achilles. Asediul Troiei durează circa 10 ani, până când Odysseus realizează un plan strălucit de penetrare în oraș.

Fanii filmului "Troy" sunt mult mai mult decât haterii. Spectatorii care au vizionat tabloul, au remarcat jocul excelent al lui Brad Pitt, al lui Orlando Bloom și al altor actori. Revendicările la complot sunt de asemenea absente, deoarece creatorii nu s-au abătut prea mult de mitologie.

Aventurile lui Hercule

Spectatorii care îi plac filmele despre zeii și eroii greci pot alege cu ușurință să privească banda "Hercules", care a văzut lumina în 2005. Acțiunea ilustrației se desfășoară în acele vremuri străvechi, când zeii mergeau cu ușurință în contact cu reprezentanții rasei umane. Hercules - un erou, născut de domnitorul din Teba și puternicul Thunderer al lui Zeus. Misiunea poligonului este de a proteja oamenii de monștri, de a face fapte glorioase. Inamicul puternic al lui Hercule este soția gelos a lui Zeus Hera, nemulțumită de prezența copiilor ilegali de la soțul ei.

filme despre lista zeilor greci și a eroilor

Cei care caută filme despre zeii greci și copiii lor, puteți recomanda o imagine cu "Hercules", lansată în 2014. Spectatorii care au o idee despre mitologia statului antic știu că Hercule și Hercule sunt o singură persoană. Banda poartă publicul într-un moment în care legendarul 12 exploatări ale demigodului sunt deja comise. Acum este forțat să scape de plictiseală, participând la bătălii sângeroase. Cu toate acestea, Hercule este pe cale să apară o nouă aventură interesantă.

Ambele filme menționate mai sus au avut succes la box-office, feedback-ul privitorilor despre ele este, în general, pozitiv.

"Jason și Argonauturile" (2000)

Tyrant Pelius vede în nepotul său, Jason, o amenințare pentru domnia sa. Dorind să scape de un tânăr curajos, unchiul său îl trimite în depărtare Colchis, unde se află Flota de Aur, care nu are nici un preț. Proprietarul lui Rune este regele însetat de sânge Aert, care se abuzează de bunăvoie de proprietatea sa. Cu toate acestea, Jason nu este printre oamenii care sunt opriți de dificultăți.

filme despre zeii greci și copiii lor

Multe dintre picturile din filmele de top despre zeii greci arată o călătorie lungă de eroi. Aventura pe mare așteaptă și Jason, care a adunat un grup format din aventurieri și a creat o navă rapidă. Bineînțeles, prietenii așteaptă obstacole impasibile, la prima vedere: monștrii teribili, amazoanele nemiloase. Cu toate acestea, chiar și puterea zeului Zeus nu este suficientă pentru a forța echipa să se întoarcă de pe calea lor.

Potrivit recenziilor dramei fantastice, aceasta va atrage spectatorii care caută un film ușor, cu un complot fascinant. Și nu-i plac oamenii care se referă cu nerăbdare la orice schimbări în miturile cunoscute.

Imagini documentare

Filme documentare despre zeii greci - benzi, a căror vizionare contribuie la mai bine amintirea personajelor principale ale mitologiei. "Bătălia zeilor" - o imagine interesantă, lansată în 2013. După ce a văzut-o, publicul va înțelege cum Zeus a reușit să profite de putere, triumfând peste alți dumnezei. De asemenea, așteaptă o cunoaștere detaliată a unor personaje ca domnul regatului subteran al lui Hades, conducătorul elementului de apă Poseidon, eroul lui Hercule. Nu a rămas fără atenție și celebrul Labirintul Minotaurului.

"Miturile Greciei Antice" - un documentar, prezentat publicului în 2010. După ce ați citit-o puteți înțelege de unde provin poveștile despre zei și eroi, indiferent dacă au autori specifici.

Ce altceva să vezi

Ce alte filme interesante sunt despre zei și eroi greci? Lista celor poate fi completat cu imaginea "Elena Troyanskaya", creată în 2003. După cum puteți ghici din titlu, aceasta este o altă poveste despre bătălia sub zidurile Troiei. A lua orașul Agamemnon și aliații săi este posibilă numai datorită trucului viclean inventat de Odysseus. Filmul a fost întâlnit cu aprobarea publicului și a criticilor.

documentare despre zeii greci

"Percy Jackson - hoțul fulgerului" - dovadă că despre viață Vechii zei greci poti trage si comedie. Protagonistul este un tânăr obișnuit, care deodată învață despre rudenia sa cu locuitorii din Olympus. Se pare că tatăl său nu este altul decât Zeus. Cei care îi plac o comedie fantastică se vor bucura, vor putea, de asemenea, să se familiarizeze cu continuarea povestirii fascinante, numită "Percy Jackson și Marea Monștrilor". Personajul principal așteaptă din nou aventuri periculoase.

Sumar: Odiseea. Homer și epicul luiSumar: Odiseea. Homer și epicul lui
Cine sunt ciclopii? Semnificația cuvântului și a mitului ciclopilorCine sunt ciclopii? Semnificația cuvântului și a mitului ciclopilor
Rezumat al "Odiseei" lui Homer. Odiseea este unul dintre cele mai bune exemple de…Rezumat al "Odiseei" lui Homer. Odiseea este unul dintre cele mai bune exemple de…