Romanul "The Catcher in the Rye": recenzii si un scurt rezumat

peste abisul în recenziile de secarăJerome Salinger sa născut într-o familie evreiască. Tatăl - un cârnați de succes comerciant, oferindu-i o educație strălucită, se așteaptă ca fiul său să continue afacerea de familie. Dar acest hobby a fost literatura. Ce a caracterizat modul creativ al scriitorului? Probabil un ochi tare, abilitatea de a lua în considerare nedreptatea flagrantă care pare oficial decență. Luați în considerare modul în care se dezvoltă circumstanțele în care un tânăr dintr-o țară civilizată devine nefericit. Glory Salinger a fost rapid și amețitor: treizeci și doi de ani, a devenit celebru în toată țara, a scris romanul „De veghe în lanul de secară“.

Lumea lui spirituală era ciudată. Pentru el, conștient de lipsa acută de spiritualitate a societății, el părea artificial și îndepărtat. rezervați pe abisul din secarăPrin gura caracterului său autorul spune că mai degrabă ar alege un cal decat o masina, deoarece este posibil, cel puțin să vorbească. Cartea „De veghe în lanul de secară“ - un roman problemă preocupare roman. Salinger spune că cititorii că, la un moment în care adulții „suprasolicitat“, rearanjarea nesfârșit contrived ei, și de aceea lume imperfectă, copiii sunt nedumeriți, văzându-l așa cum este dat: cu un soare strălucitor și iarbă verde, râu, coechipierii pe terenul . Dar, treptat, aspectul lor clar și curat dispare pe măsură ce merge mai adânc în pustiul vieții. Ei își vor lăsa visele și impulsurile din copilărie. Ei, desigur, vor crește.

Cartea este o poveste nu mai este un copil, dar nu a fost încă un adult - șaptesprezece Holden Caulfield, finaliza cursul tratamentului tuberculozei într-un sanatoriu. Tânărul povestește despre evenimentele din ultimul an. După conflictul și o lupta cu un coleg de clasa Stredlerom, mersul pe jos, cu o fată îi place, el aruncă o școală internat în Egerstaune același mod ca și cel anterior. Motivul real este progresul slab: Holden nu este evaluat de jumătate din subiecții cursului. Tânărul crede că totul în jurul lui nu este real, pretinde, "tei". Acesta este eroul din cartea "The Catcher in the Rye". Conținutul romanului urmărește ulterior aventurile scolii-fugari. El a mers la său natal din New York, dar se teme să se întoarcă acasă din cauza reacției părinților asupra faptului că el a renunțat. Se oprește la hotel. peste abisul în conținutul de secarăDesigur, el se consideră a fi adult. Prin urmare, decide să „stea“ la început în clubul de noapte de hotel care nu reușește, apoi - trimite în bara de preferat noaptea târziu fratele său mai mare DB Pe drum șoferii de taxi pune aceeași întrebare, este o prostie, răspunsul la care el nu a fost interesat. Tânărul, pe de o parte, ajunge la oameni, el a vrut să comunice cu ei, iar pe de altă parte, el este respins de ei, văzând fals în cuvintele și faptele lor. Aceasta este principala problemă psihologică a personajului principal din romanul "Catcherul în secară". Recenzii ale literaturii americane criticii sunt confirmă. Acesta dispune de un tânăr este tentat să ofere ridicător - cumpere timp prostituată. Dar când a venit, își schimba mintea. Fata, împreună cu operatorul ascensorului, solicită și dublează dublu față de suma convenită. Apoi pleacă din hotel și conduce viața trampului. Îi invită pe Sally Hayes la teatru, apoi merge cu ea la patinoarul. Ea nu împarte cu Holden Caulfield enervarea lui pentru alții, nu acceptă ideea lui pentru câteva săptămâni pentru a obține departe de casă, pentru a merge cu el la mașină. Ca răspuns, tânărul o insultă și ei se despart. Holden torturat contradicții: beat, el la telefon încercând să-mi cer scuze pentru Sally. Apoi, el decide să vadă sora mica lui Fabi, cumpără farfuria ei, dar se rupe accidental. acțiuni ilogice, impulsive ale protagonistului determina conținutul romanului „De veghe în lanul de secară“. Revizuirile criticilor literari sunt deci diametral opuse: de la admirație la respingere. Venind acasă, în absența părinților săi, se simte de la o înțelegere completă a surorilor, ea îi împrumută bani ei amânată. Acesta a fost în acest moment, la prima întâlnire cu Fabi, Holden Coldfield ei, care vrea să fie în această lume spune - copii lipsiți de apărare și naiv Catcher rătăcitori orbește în lanul de secară și riscul de a cădea accidental în abis.

peste abisul în recenziile de secară

El decide să trăiască cu fostul său profesor, dl. Antolini, dar suspiciunea și impulsivitatea lui joacă din nou o glumă crudă cu el. Se pune întrebarea: cine, de fapt, este personajul principal? Sau sunt copii ipotetici într-o situație periculoasă, adică "peste prăpastia din secară"? Răspunsurile americanilor în sine sunt unanime - în necaz este protagonistul romanului. În mintea lui, se declanșează un model pur american - "a merge în Occident și a începe de acolo de la zero". Holden raportează această idee surorii sale. Ea este cu o valiză și spune că se va duce împreună cu fratele ei. Acum este rândul lui Colfield să o țină. Pe scena Fabiei, care se învârte pe o ploaie plină de ploaie și admirând acest spectacol al fratelui ei, complotul romanului se termină. Acest lucru a fost suficient pentru a cumpăra imobiliare și de a se stabili în Corniche provinciale (New Hampshire). Aici, scriitorul a trăit o revendicare a vieții, măsurată de el de către Dumnezeu în următorii șaizeci de ani de viață, după ce a scris "Deasupra capcanei din secară". Recenzile criticii literare asupra lucrărilor ulterioare devin din ce în ce mai restrânse. De ce sa întâmplat asta? poate Jerome Salinger închis, pentru că inițial se aștepta la o altă reacție la roman, mai practică. La urma urmei, el a deschis ulcere reale ale sistemului de învățământ și de educație, de ce, recunoscând romanul, societatea nu sa întors cu fața pentru a le elimina? Din nefericire, lucrările sale, scrise mai târziu, nu au reușit să obțină succesul, pregătit de "Catcher in the Rye" (denumirea americană a romanului). Poate triumful lui la surprins, pentru că în romanul el a scris despre tinerețea lui, țesut emoții, amintiri, impresii.

Scurtă descriere. `Oblomov` - lucrarea lui I. GoncharovScurtă descriere. `Oblomov` - lucrarea lui I. Goncharov
Același Gulliver, un scurt rezumat. Călătoria lui Gulliver așteaptă MaestrulAcelași Gulliver, un scurt rezumat. Călătoria lui Gulliver așteaptă Maestrul
Charles Dickens. Rezumatul `Aventurile lui Oliver Twist`Charles Dickens. Rezumatul `Aventurile lui Oliver Twist`