Chitara electrica `Ural`: fotografie si recenzii

Chitara electrica "Ural" este cel mai popular model printre produsele sovietice similare. Aceasta se face în Sverdlovsk, este o categorie principală de instrument pe care îl joacă în multe privințe un profesionist omologii străini. Punctul de referință principal este furnizarea de acompaniament forfetar. Este demn de remarcat faptul că chitara este puternică, dar are un sistem destul de complicat și incomod pentru schimbarea registrelor. Să ne gândim la caracteristicile și caracteristicile sale.

chitara electrica urala

Carcasă

Chitara electrica "Ural" este echipata cu un cadru de fag cu o latime de pana la 120 milimetri in centrul puntii. S-au produs variații atât cu elementul lipit, cât și cu un design holistic. Pe partea laterală există detalii din specii de conifere. Părțile superioare și inferioare ale punții sunt acoperite cu placaj multistrat, muchia superioară este mult mai mare decât cea inferioară (forma generală seamănă cu marca Strat). Spațiul sub panoul de plastic cu echipament electronic este umplut cu cel mult jumătate.

De fapt, instrumentul în cauză este mai degrabă o versiune semi-acustică. Acest lucru se datorează faptului că materialul cauzei joacă, de asemenea, un rol semnificativ în formarea sunetului, conferindu-i o anumită tonalizare și intensitate. Chitara electrica "Ural" in legatura cu caracteristicile de design ofera un sunet usor, diferindu-se in saturatia nuantelor medii de inalta si sustinut redus. Prezența golurilor contribuie la faptul că gâtul depășește puntea, ceea ce nu este foarte confortabil pentru muzician.

Despre fingerboard

Acest detaliu este făcut din fag, deși arțarul este cel mai des folosit. Decorul are o margine de dungi albe din plastic de-a lungul marginilor. După cum reiese din recenziile proprietarilor, vulturul cu timpul se deforma adesea sub șirul de șiruri de caractere. Ancora în rezolvarea acestei probleme ajută puțin. Ca urmare, este nevoie de un efort semnificativ pentru a reda muzica in intervalul de peste primele noua frete.

chitara electrica ural 650

Grila chitară electrică sovietică "Ural" este destul de îngustă și groasă. String-urile sunt plasate aproape impreuna, ceea ce complica jocul cu piese solo. Membrul cap are un unghi de înclinare mică, tensiunea corzilor este asigurată de opritor (placă de oțel pe șuruburi speciale). Pe corpul piesei este fixat cu patru șuruburi, există un fret zero. Pe baza elementului se ridică aproape un centimetru, care creează unele inconveniente (de multe ori este necesar un suport pentru mâna stângă pentru a utiliza pod).

Tremolo, pod, frets

Chitara electrica "Ural" este echipata cu tot felul de suruburi, suruburi si incuietori. Spre deosebire de multe analogi străini, designul este condus de energia de a nu se întinde, ci de compresia unui izvor puternic. Această caracteristică duce deseori la o funcționare defectuoasă a chităriei și nu este concepută pentru a se juca rapid.

Deoarece designul este supraîncărcat în mod excesiv cu piese, interacțiunea șirurilor și a punții rămâne nesemnificativă, ceea ce înrăutățește în continuare suportul. Există variante ale schimbării sub formă de opritor pentru mașină, dar trebuie luat în considerare faptul că sunetul acestui instrument este creat împreună cu difuzorul și amplificatorul, care primește un semnal de la mecanismul electronic.

Podul include pragul inferior și tremolo. La unele modele, primul element este realizat în proiectarea rolelor, deși în practică acest lucru nu aduce beneficii speciale. Adesea, atunci când se joacă muzică, se auzi sunete zgomotoase, care se asociază cu o fixare liberă a bazei paletei sau șirurilor.

Chitara electrica "Ural", a carei fotografie este disponibila mai sus, este dotata cu frezii standard. Sunt fabricate din aliaje de alamă, nu au nicio notificare specială. Este demn de remarcat faptul că, atunci când suprafețele din lemn se usucă, capetele lor se pot ridica, din cauza a ceea ce inelurile încep să sune.

urechea chitară electrică sovietică

Kolka și electronică

Instrumentul în cauză este echipat cu un singur știft închis, care este atașat la gât folosind capacuri speciale. Elementele sunt fabricate din aliaj de zinc, au proprietăți bune de turnare. Dezavantajele acestui material includ fragilitatea și imposibilitatea lipirii. Cu o funcționare activă, vârfurile se uzează destul de repede, ceea ce se reflectă atunci când se instalează șirurile prin eliminarea aproape a unui ton.

Dispozitivul chitarei electrice "Ural" include electronice, care constă din următoarele elemente:

• Trei singure.
  • Tembrblok.
  • Receptoare standard (parte cu o bază din oțel cu magnet).

În partea superioară există un miez cu șase șuruburi. Întregul mecanism este acoperit cu un capac decorativ din plastic. Producția de "sunete" este de aproximativ 70 mV. Se ridică o întrebare rezonabilă: "Cum să afișați un pickup pe o chitară electrică" Ural "?" Experții rezolvă această problemă instalând electronice actualizate de producție coreeană sau chineză. Cu toate acestea, relevanța unei astfel de manipulări este acum foarte îndoielnică, deoarece pe piață fără probleme se pot găsi analogi elaborați și la prețuri accesibile.

chitara electrica ural comentarii

modificări

Au fost lansate mai multe modele ale instrumentului:

1. "Art 422". Chitara electrica legendara, despre care sunt compuse multe mituri si legende. Acesta cuprinde toate caracteristicile inerente primelor produse sovietice din această categorie. Numai combinația Sverdlovsk a produs peste o sută de mii de exemplare. În plus, au fost emise în Rostov, Ordzhonikidze și Borisov. Pentru comparație - faimoasa firmă Fender a lansat aproximativ același număr de stratografi.
  2. "Art. 422 R". Acest model face pasul mediu în raport cu ceilalți. Instrumentul este strămoșul întregii serii avute în vedere, este considerat standard în categoria sa.
  3. Chitara electrica "Ural 650 Art-422". Eliberarea acestei modificări datează din 1977 și a fost dată la cea de-a 60-a aniversare a Revoluției din octombrie. Instrumentul este realizat în design extern strict reglementat, cazul este făcut din roșu-ebony, peste pickups există o imagine a crucișătorul legendar Aurora.
  4. 650 A. Această chitară se referă la exemplare rare, produse în paralel cu alte versiuni. Instrumentul se distinge printr-un gât mai convenabil și un alt sistem tremolo. În același timp, circuitul electric a rămas neschimbat.

dispozitivul unui ural de chitară electrică

avantaje

În ciuda setului existent de deficiențe, chitara "Ural" are anumite avantaje. În primul rând, costa mult mai ieftin decât omologii străini limitate. Prețul unui exemplar de ordinul a 200 de ruble, în timp ce costul de „Lidstara“ și „Fender“ de pe piața neagră este estimată la 1-3000 ruble sovietice. În al doilea rând, toți proprietarii remarcă supraviețuirea incredibilă a instrumentului. Există cazuri în care chitara a fost lovită cu greu pe podea cu toată puterea ei și nu a fost nici măcar zgâriată. Popularitatea "Urals" se datorează, în mare parte, deficitului din acel moment al analogilor mai vrednici.

chitara electrica urala

Chitara electrica "Ural": recenzii

Proprietarii nu dau laudă acestui instrument. Ei observă că chitara este prea suprasaturată cu tot felul de butoane și comutatoare. Există o opinie că, pentru a înțelege hoțul tuturor "gadget-urilor", trebuie să aveți talent și răbdare supranatural.

Utilizatorii subliniază de asemenea că instrumentul este destul de grea, din lemn în condiții de comprimare repetate. Aceasta oferă puterea sa legendară. Orice ar fi fost, în perioada sovietică, „Ural“ a fost popular printre multe trupe de rock novice și VIA.

cum să cronometrați pe un ural de chitară electrică

În concluzie

Acum, chitara electrica "Ural" se va potrivi doar pentru incepatori care nu au posibilitatea de a obtine o alternativa. În opinia experților, chiar și pe un analog coreean ieftin, diferența de sunet devine vizibilă imediat. Ca o opțiune, instrumentul vă poate umple colecția. Frații pot încerca să-l redefinească în felul lor. În timp, această raritate poate aduce un venit bun dacă o vindeți dintr-o licitație.

În istoria URSS, multe lucruri au fost făcute cu ochiul față de consumator și nu de consumator, ci de alte principii. Chitara "Ural" este unul dintre reprezentanții acestei formațiuni. Cu toate acestea, numeroși muzicieni au început cu acest instrument, au putut să-și dezvolte talentul și să-i demonstreze publicului larg.

Motocicleta `Ural`: caracteristici tehnice, producție, funcționareMotocicleta `Ural`: caracteristici tehnice, producție, funcționare
Care ar trebui să fie structura unei chităriCare ar trebui să fie structura unei chitări
Cum de a desena o chitară: instrucțiuni pas-cu-pasCum de a desena o chitară: instrucțiuni pas-cu-pas