Filmul "Zodiac": recenzii ale spectatorilor

De autorul interesante „Jocurile“ thriller-ul canonic „Seven“ și a devenit un clasic al filmului „Fight Club“, la a 60-a Festivalul de Film de la Cannes, în mod surprinzător, nu se aștepta nici un șoc nervos special sau delicii și revelații artistice venerație-inspirat. Și după premiera spectacolului, au primit unul și al doilea. „Zodiac“ (film 2007) recenzii, realizatori de film care participa la proiectii de film festival, imediat după premiera a fost ridicat la rangul de picturi religioase ale timpurilor moderne.film zodiac comentarii

Ghicitoare descoperită

Istoria existenței omenirii este mai inventivă decât orice scriitor, scenarist și regizor. mistere Prin urmare nerezolvate ale trecutului și încă irit mințile creative, încurajând cineaști și scriitori din nou și din nou a reveni la episoade individuale - eroice sau rușinoasă în istoria civilizației umane. Unul dintre cele mai importante cazuri nerezolvate ale justiției americane este moartea care a treizeci și șapte de oameni au fost lipsiți de viață pentru crime îngrozitoare de criminal în serie în serie poreclit Zodiac, cei doisprezece ani de recoltare sângeroase.film zodiac 2007 comentarii

Dacă aveți de gând să lucreze la producția proiectului următor, în regia lui David Fincher, cu minuțiozitate admirabilă și ani și jumătate studiind toate documentele de arhivă, am încercat să efectueze propria anchetă, pentru a înțelege fenomenul zodiacului. Film, 2007, având un rang înalt IMDb: 7.70, este considerat unul dintre cele mai bune lucrări ale vizionar.

Cel mai strălucitor "începător" de la Hollywood

Mulți spectatori, vizionarea filmului „Zodiac“, comentariilor postate cu remarci cinice, în care a susținut că directorul copiilor care suferă de sindromul post-traumatic, bazat pe folclorul urban despre teribil Zodiac. Într-adevăr, efectul uitam de banda este ușor comparabil cu citirea unui distopie mare în care inseparabil prezent amestecate și trecut, și nu există nici un viitor, la toate. Directorul a reușit să creeze un coșmar liniștit. Fincher nu respectă schema de gen standard ignoră caracteristicile personale, merge mult mai departe, atât de rău în tabloul final și generalizat în cercetările sale. El nu demonstrează un rău care, în sine, nu este ușor, el arată manipularea lui a conștiinței de masă, apariția de isterie în masă și țările de interes pentru rău. De asta David Fincher denumit - maestru de suspans, și filmul „Zodiac“ comentarii retsenzorov este poziționat ca lucrarea cea mai virtuoz a unui vizionar. În film, care se bazează pe rapoartele poliției viața reală, directorul menține pricepere tensiunea de două ore și jumătate de timp de menținere, invitând privitorul cu personaje-cheie - un jurnalist, un ofițer de poliție și caricaturist - pentru a înțelege procesul de gândire cu privire la identitatea criminal în serie.filmul zodiak 2007

Caracterele principale ale imaginii

Apropo, cu personaje cheie din Fincher sa dovedit un lucru interesant. Înainte de publicul nu este doar de poliție, artist și jurnalist - este arhetipal jurnalist, ofițerul de poliție și de autor, ca un fel de axe de coordonate pe care directorul stabilește punctele de narațiunii, separând unidimensională, dar, în general, pentru a crea o compoziție echilibrată armonioasă. Fiecare personaj vorbește despre personificarea diferite relații zodiacale, și sub scurtare sale acoperă istoria sadică „evaziv“, și procesul de formare a miturilor sociale și culturale despre el. Desigur, acest lucru a contribuit la un minunat vizionar ansamblu exprimate central al filmului „Zodiac“, care comentarii laudative cea mai mare parte.

Principalii actori

Într-adevăr, în filmul "Zodiac" actorii sunt luați ireproșabil. Jake Gyllenhaal ( "Brokeback Mountain", "captivă") a jucat rolul lui Robert Greysmita, Mark Ruffalo ( "The Avengers", "Shutter Island") pricepere transformat în inspector Dave Toschi si Robert Downey Jr. ( "Iron Man", "Sherlock Holmes") a apărut în fața publicului sub formă de jurnalist Paul Avery. Actorii joacă (în special Downey Jr.) este pur și simplu superb. Dar în cinematografie, ca în viața reală, nu există eroi. Toate sunt potențiale victime, iar răul nu are nicio imagine. Este o suspansiune unică a finșarului răspândit în întreaga poveste a filmului.Film Zodiac 2012

Pentru un spectator cu o bogată imaginație

Nu este surprinzător faptul că filmul Zodiac analizează opiniile spectatorilor în moduri diferite. Pentru public, cu prezența unei imaginații sălbatice - este minunată, frumoasă, strălucitoare și memorabilă. Deși în formă, banda este similară cronicii artistice, plină de episoade de investigații ale poliției și reporterilor. Un artefact real de artefact, care este un film curios.

Din punct de vedere al celorlalți locuitori, imagine Fincher este un detectiv rapoarte uscate, retro de rutină, fără un indiciu de delicii artistice, și expresia unui deznodământ fatal la Hollywood.actori zodiac de film

Pedantrie direcțională

Baza scenariului „Zodiac“ stabilite de Robert Greysmita - intern în viața reală o dată caricaturist care a incercat sa investigheze independent cazul zodiacului timp de mai multe decenii, după scris mai multe articole și cărți. Cu toate acestea, scenariul nu se face în conformitate cu canoanele de ficțiune, este bine adaptat pentru adevărul vieții, înregistrate în documente reale, pentru că viața de zi cu zi este mult mai important pentru directorul principiilor general acceptate de „decorații“ cinematice. Tot ceea ce este prezentat în film, chiar prea adevărat, deși pedanterie fincherskaya nu este know-how în filme, este destul de subiectivitatea autorului vederii.

Camera Tape

Filmul "Zodiac" recenzia criticilor a fost extrem de pozitiv. În lista de filme din prima decadă a secolului XXI, el ia pe locul cinci poziția de onoare. În ciuda faptului că la box-office nu a provocat o excitare specială, la proiectul IMDB, Fincher a intrat în Top 250. Imaginea este într-adevăr demnă, a fost creată profesional, dar este puțin probabil să provoace entuziasm într-o audiență largă, este mai degrabă o bandă de cameră, care nu este plăcută de fiecare locuitor.film zodiac 2017

"Trezirea Zodiacului"

Apropo, numele zodiacului și nu este numit de poliție astăzi, și ecouri ale crimelor încă ajunge la cărțile poștale publice misterioase adresă de retur fără semn și alte chei misterioase. Istoria continuă să încurajeze societatea, deși este mai bine ca ea să rămână numai pe ecranele cinematografelor. La începutul lunii iunie 2017, un film canadian de către regizorul britanic Jonathan Wright numit "Trezirea Zodiacului" va apărea în distribuția cinematografiei mondiale. În noul proiect, narațiunea este răsucite în jurul unui cuplu cu o situație financiară instabilă, cărora vechile filme, cronici, pe care Zodiacul la împușcat, cad în mâini. Filmul din 2017 este puțin probabil să repete succesul copilului Fincher, deși este prematur să construim orice presupunere. Potrivit autorilor, cuplul căsătorit, nu merge la poliție nu dă dovadă găsit de când a primit o ofertă în care străin promite sume uriașe în schimbul descoperirea. Ca urmare, eroii, care au asigurat sprijinul proprietarului casei de amanet, își încep investigația, obsedați de ideea de a stabili identitatea criminalului legendar.

Filmul in care joaca actori implica diverse: Shane West ( "înălțimile libertății"), Leslie Bibb ( "Iron Man", "părți ale corpului") și Matt Craven ( "Crimson Tide", "Scara lui Iacov").film zodiac recenzii ale telespectatorilor

"Misiunea zodiacului"

În istoria industriei filmului mondial, există mai multe picturi in grade diferite, se discută această temă interesant, de exemplu: „Zodiac“ Alexander Bulkley și mini-seria franceză cu același nume. Cu toate acestea, imaginile individuale sunt similare și au nume complet diferit sens, ca a treia parte a francizei „Armura lui Dumnezeu“, sub titlul „Misiunea Zodiac“. Filmul 2012 este semnificativ în faptul că este o brainchild absolut de Jackie Chan, care a reușit să vorbească cu el în 15 forme: regizor, scenarist, producător, artist, director de luptă coregrafie, operatorul, cascador și, desigur, actorul. Deși următoarea continuare a filmului „Armătura lui Dumnezeu“, proiect Chan a făcut distribuitorii interni, banda originală este numită CZ12 (Chinese Zodiac 2012). Proiectul poate fi pozitionat ca o reinterpretare a ideii originale, ca o legătură directă cu părțile anterioare ale filmului acolo. Acolo elegant vânător de comori din Asia Hawk, alias Jackie C (Jackie Chan), având în vedere sarcina de a găsi și de a reveni la 6 capete de bronz animale înainte de decorare Beijing Palatul de Vara și lipsă. De asemenea, în film există o mulțime de scene spectaculoase: cursa într-un costum echipat cu roți de role corp la corp în cer, pe pământ și sub pământ, în junglă și apă, linia romantica discret, moralitatea spațială în finală.

Armura lui Dumnezeu 3: Misiunea lui Zodiac: actori și roluriArmura lui Dumnezeu 3: Misiunea lui Zodiac: actori și roluri
Filmul "Joia de sânge". Actori și roluriFilmul "Joia de sânge". Actori și roluri
Regizorul și scenaristul Michael DavisRegizorul și scenaristul Michael Davis